Hallo meiden, Kan iemand mij mss antwoord geven op mijn vragen? Ik heb normaal een lf van 11. Ik zit vandaag op dag 13. Ik heb op dag 12 een licht positieve test gehad. Vanmorgen werd ik wakker met buikkrampen en had ik wat bloed(bruin/rood) aan mijn papier zitten. Tampon ingedaan en net gekeken, half vol maar alleen bruin. Nu alleen inlegkruis in(1.15 uur nu) en niets meer. Temp is vandaag ook nog ruim 0.3gr boven mijn basale lijn. Hij is echter wel al 4dgn aan het dalen. Weten jullie wat dit kan zijn? Ik heb trouwens nooit eerst bruin voor mijn menstruatie...het is buikkrampen..naar de wc...en roodbloed. Hopelijk kan iemand mij helpen. Hoop zo dat ik nog kans maak..
Ja poeh, dat kan nog alle kanten uit! Afwachten dus... Hopelijk is het gewoon oud bloedverlies en ben je gewoon zwanger. Wat gebeurt er als je van dezelfde soort test opnieuw test? Als die lichter is, dan is het iig wel duidelijk... (en als ie wel donkerder wordt, natuurlijk ook Hopen op dat laatste natuurlijk!).
hoi hoi, Zolang het nog geen helderrood bloedverlies is maak je nog kans hoor...en de test was positief? klinkt vervelend, maar je kan niets anders doen dan afwachten. Hopen dat het hier bij blijft. Helaas kun je het niet beinvloeden. Maar bruin bloed wijst op oud. Succes en sterkte met afwachten!!
Meiden bedankt voor jullie reacties. Ik test liever morgen dan vandaag..even afwachten of ongi mss doorzet. Dan is de kans ook groter dat de streep een stukje donkerder is(als ik nog zwanger zou zijn..) Tsjaa het is idd niet anders dan afwachten...grrr..pff...dat is echt slopend!
Hey dames, Hier nog steeds geen vloed, wel is mijn temp nog steeds erg aan het dalen. Test vandaag was zeker donkerder!! Nu hopen dat de temp niet nog meer gaat zakken..en het alsnog mis gaat..
Dat is fijn dat de test in ieder geval wat donkerder was alweer. Ik zou over 2 of 3 dagen weer eens testen i.v.m. de buikpijn en bloedverlies.
ja spannnend he..word gel van de onzekerheid!! Vriendin hier zegt...niet zeuren je bent gewoon zwanger!! Maar ja die temp blijft maar in mijn hoofd zitten..
ik heb even je kaart gekeken.. maar ik snap wat je bedoelt. Alleen je temp blijft (zelfs nu hij is gedaald) boven je basale temp. Volgens mij is het dan gewoon goed hoor.. Ik zou denkik stoppen met tempen.. Het maakt je onzeker en uiteindelijk voegt het nisk toe meis!!!! Tempen is om je ei te bepalen ok, daarna niet meer.. Probeer te genieten
Ja daar heb je gelijk in,maar door die bruinvloed(lees:ik dacht echt dat ik ongi was) ben ik er allemaal niet meer zeker van. Ik temp nog 2 dgn en dan stop ik...beloofd Thanx.
Wat shit zeg!! Ik wou reageren dat ik ook bruinverlies had bij beide zwangerschappen (mk en van mijn zoontje)