Gestopt met de pil na 8 jaar!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Celest, Sep 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    voordat we aan "jamie" begonnen nam ik de pil 6 jaar! miste er af en toe wel een, maar gelukkig toen nog niet zwanger geraakt. ik stopt eind december en in februari was ik al zwanger. dus het hoeft niet altijd 3, 6 of 9 maanden te duren. ik was na 2maanden al zwanger... ik heb natuurlijk geluk gehad! het kan ook zijn dat het veel langer duurt dan 9 maanden..

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Ik heb 17 jaar lang de pil bijna non stop doorgeslikt.
    In Januari gestopt, en meteen een regelmatige cyclus tussen de 28 en 30 dagen.

3. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    ik heb ook 8 jaar de pil geslikt. eind juni ben ik daarmee gestopt en heb al twee mooie regelmatige cyclussen gehad van 28 en 27 dagen. zit nu in ronde drie en mijn NOD is 20 september.

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik ben ook sinds 10 jaar gestopt met de pil, heb gelukkig nergens last van gehad. Heb deze altijd super netjes geslikt zonder onderbrekingen. Wij zitten nu in de eerste ronde en heb al 3 dagen posi ovu testen. De meeste zullen zeggen dat het te vroeg is maar ik ben gewoon erg nieuwsgierig hoe mijn lichaam werkt zonder pil. Jammer genoeg is mijn vriend nu ziek dus van die posi ovu testen kunnen we geen profijt maken. Ik hoop nu ik al posi ovu testen heb, dat de ongi ook netjes op tijd zal vallen, maar dit is af wachten. Ons leek het ook leuk om voor een zomerbaby te gaan, maar wil niet dat we daarnaar toe streven. De kleine is op elk moment welkom. Ik ben nu ook multi vitamine met foliumzuur aan het slikken, goed voor je eigen en goed voor het toekomstig mensje. Zijn jullie ook al aan het testen met ovu testen, of wachten jullie?

Iedereen in elk geval, veel succes!
    ________
    Liefs Amigo

5. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    ik ben nog niet met ovutesten begonnen, maar wel met tempen omdat dat een beter zicht zou geven op je cyclus.

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Daar heb ik me nog niet zo in verdiept, vind dit wel handig met de ovu testen. Werkt dat fijn met tempen?

7. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    je moet echt wel de discipline hebben om het iedere dag op hetzelfde tijdstip te doen en voor je je bed uit komt dus weet niet of ik dat nog een ronde zal volhouden (vooral in de weekends) en je ziet pas achteraf dat je ei geweest is, ik heb wel geluk dat ik mijn ei voel aankomen dus hebben wel op de goede dagen geklust en mijn temp was een extra bewijs dat mijn ei er was.

8. jessie84

jessie84 Bekend lid

Jul 22, 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    @ Celest, hahah jah als mijn pendels uitkomen dan zit ik wel gebakken hahaha... mocht ik deze maand zwanger raken dan is volgens de calculator hiero mijn uitgerekende datum 14 juni 2010 hhah dat je al zover van tevoren kunt bekijken....
    Vind het overigens wel een mooie datum.

Hoe gaat het nu verder bij jou? Zou grappig zijn dezelfde datum hahah

Keep me posted!

Share This Page