Meiden van 1985!!!!! DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    door het schandalige feit dat onze andere topic gesloten is (en dat terwijl we nog niet uitgepraat waren) maar een nieuwe topic.
    Dus alle meiden van 1985 die zwanger zijn of het proberen te worden;
    welkom welkom welkom

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    even voor de meiden van topic 1. Ik weet dat ik gezegt had dat ik hier niet meer zou zijn maar kan ook niet zonder jullie. Dus vandaar dat ik hier toch ben!!

3. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    dan gaan we hier toch weer verder kletsen.
    is wel lastig hoor die crash. hoop topics & contacten verdwenen.
    hopelijk is snel iedereen weer terug te vinden hier!!

4. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Ik moest even zoeken, maar ik heb jullie weer gevonden! Hoor ik nou iets over een crash??

5. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

He meiden uit 1985!!

Ik had zelf een topic geopend, maar zie nu dat er al een topic is!
    Kan ik me bij jullie aansluiten?
    Wij zitten nu in de 6e ronde en zijn aan het wachten op de eisprong..

Succes allemaal met zwanger worden/zijn!

Tot spreeks!!

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    wees welkom.

na de crash zijn meteen alle zwangere overgestapt!!!

7. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Waarom dat dan?

8. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    in het andere topic was iedereen op mij en een ander na zwanger!

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ben er ook weer!
    Maar ik snap het ff niet volgens mij, de andere meiden kletsen niet meer mee dan ofzo?? Ik had gister toch een berichtje dat ons topic verhuisd was. :( Ik ga even zoeken.

10. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Ik zat ook in dat andere topic, maar nog niet zo lang! Het is wel overzichtelijker zo met minder mensen :D

11. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Hier alles rustig! Gister ochtend een CB plus test gedaan, maar die was negatief!
    Eerlijk gezegd geloof ik er zelf niet in. Geloof gewoon niet dat ik zwanger zou kunnen zijn al zou dat wel heel goed mogelijk kunnen zijn. Ben al een week misselijk, grotere borsten, moe en raar gevoel in m'n buik! M'n hele kop zit vol met pukkels, maar ik vraag me af ik hoeverre ik mezelf dit weer heb aangepraat. Ik wil zo graag dat ik dit misschien wel zelf creëer.
    Daarom heb ik ook besloten om morgen GEEN test te doen. Als ie negatief is zou dat zoveel verwarring veroorzaken dat ik liever gewoon nog even een week wacht. Misschien word ik in die week wel gewoon ongesteld. En buiten dat... al die testen kosten een klein godsvermogen :(
    Hoe is het bij jullie??

12. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Hier in afwachting van ei! hopelijk komt ie snel!!!

@michanda, die symptonen kunnen ook bij ongi horen. Ik weet wel dat je dat liever niet zou willen horen, maar helaas is dat toch zo.
    Uiterard hoop ik voor je dat ik er naast zit, hoor!!;)

13. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    @debende
    Weet het... hoop maar dat ik gauw ongi word... zo te eerder kunnen we de volgende poging gaan wagen ;) Hoop voor jou dat je geluk hebt deze maand!

14. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

He he

Dus jullie zijn eigenlijk een beetje in de steek gelaten.....??:( Das nou ook niet echt gezellig....dan zal ik maar mn best doen om het hier een beetje gezellig te maken..!! En ik....ben ook nog niet zwanger...!!

Michanda: spannend joh...blijft elke keer weer een spannnende week voor NOD. Ik zal hard voor je duimen....wie weet!!!

Debende: jij zit int zelfde schuitje als ik, ben ook aant wachten op mn ei....waarschijnlijk dit weekend (en we zijn lekker een weekend weg, dus dat komt mooi uit..) Succes met klussen:D!!!

De rest: Heel veel succes met wachten/oefenen/ECHT klussen enz.

Tot maandag!!!

15. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    in welke ronde zit jij??

16. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    @anita85
    Neem aan dat je op mij doelt? Ik zit in ronde 1 voor ons eerste kindje.

Weer even een update... Nog geen rode duivels en ook geen buikpijn, krampen of wat dan ook. Had gister avond een beetje pijn in m'n rug, maar dat stelde nix voor met de pijn die ik normaal heb als ik ongesteld moet worden (heb adenomyose heb dus 3 verschillende pijnstillers nodig om normaal m'n menstruatie door te komen). Heb gister avond wel hondsberoerd door de Ikea gehobbeld. Was echt kotsmisselijk en bleef maar boeren... bah bah bah! Stel de test voorlopig nog even uit. Wat is de meerwaarde om het nu al te weten als ik zwanger ben? Ik doe m op z'n vroegst maandag over een week, dan weet ik in ieder geval zeker dat de uitslag klopt hahahahaha

Hebben jullie je ei al gehad?

17. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Hier zijn de rode duivels gearriveerd!

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    machinda he bah maar aan de andere kant snel weer op naar een nieuwe ronde....

19. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @Michanda, Balen meid! succes in de volgende ronde.

hier nog geen ei te bekennen. ovu testen zijn ook nog lang niet overtuigend. Dus wordt een langere cyclus ben ik bang:(

20. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Waar halen jullie je ovulatie testen vandaan? Ik had ze vorige cyclus van de kv, maar vond die nogal duur (5 voor 10 euro).

Deel Deze Pagina