Hoi iedereen.. Ik ben nieuw hier maar ik heb een brandende vraag en kon ook niet zo goed vinden waar ik hem nou neer moest zetten. Ik en mijn vriend willen graag een kindje dus ik ben sinds vorige week maandag gestopt met de pil: Woendag 4-7: Ongesteld Zaterdag 7-7: Laatste dag ong. Nou zou ik dus rond de 17e mijn eisprong krijgen.( Had ik uitgerekend via een calculator op internet) Nou hebben we wel 'geklust' maar ik ben nieuw in dit soort dingen. nou heb ik een probleem, Vanochtend had ik al beetje krampachtig gevoel van ongesteld worden maar het is mijn dag nog helemaal niet en net had ik het idee dat ik aan het lekken was, dus ik naar de wc en heb ik idd een beetje bloed. Het lijkt op beginnende ongi maar hoe weet ik dat zeker.. kan iemand mij daar wat meer over vertellen want ik begrijp er even helemaal niks meer van. Wat is dit??!! Liefs Mieks
Oohhh okeejj.. dus klussen heeft nu geen zin meer ik dacht juist dat een bloeding te maken kon hebben oud bloed wat weg word gehaald uit je lichaam waarbij dus ook het eitje zou zitten.. We hebben vanmorgen nog wel gedaan alleen is hij niet klaargekomen en ojaa gisteravond ook nog.. zou het dan kunnen dat stel dat dit een lichte bloeding van de eisprong is dat ik eventueel wel zwanger kan raken?? Ookal is het vrij snel na het stoppen van de pil? Liefss...
Ik ben net naar het toilet geweest en even gevoeld in mijn vagina en het lijkt alsof mijn baarmoedermond laag ligt en er zat dus ook bloed aan mijn vinger.. ik heb gister ook gevoeld in de ochtend maar toen voelde het anders naar mijn weten moest ik diep graven om mijn baarmoedermond te kunnen voelen.. wat betekend dit? liefs
Je hebt na het stoppen van de pil een pilbloeding gehad, dus de bloeding die je altijd krijgt in je stopweek! Hetgeen je nu hebt, is je eerste echte menstruatie na pilstop. Kortom: niks ernstigs. Je lichaam is weer helemaal op gang gekomen na het stoppen van de pil en doet wat het moet doen! Je hebt wat dat betreft mazzel. Er zijn er hier die heel lang moeten wachten tot hun natuurlijke cyclus weer op gang komt na pilstop.
Okee mooi.. dat komt ook wel beter uit dan.. en dan zit ik ook niet zo in de knoop met mijn lichaam. Inderdaad super ongi nu.. buikpijn en rugpijn.. Gister was dan was dan dus de eerste dag van mijn cyclus?? liefs