Hai. Ik zit nu in de laatste week van mijn cyclus en vrijdag 9 november is mijn NOD. Gister heb ik mijn temperatuur opgenomen en daar kwam 36.1 uit. Dagen daarvoor schommelde het nabij 36.5. Vanochtend precies hetzelfde gedaan, maar had ineens een verhoging naar 37.2! Zondag zou mijn innestelling geweest zijn. Heb steeds kriebels en steekjes in mijn lies en schaamstreek, moet om de haverklap plassen en ik ben bij vlagen duizelig. Iemand enig idee van die temperatuursverhoging?? Alvast bedankt!! Friesin
Je hebt de hele cyclus getempt, consequent elke ochten op hetzelfde tijdstip? Zo niet, dan heeft het helaas totaal geen zin om naar je temp te kijken! Gezien de temperatuurstijging, mocht je de hele cyclus getemperatuurd hebben, denk ik eerder aan je eisprong. Heb je je ei al gehad en hoe heb je die gevonden? Ovutesten gebruikt? Gekeken naar een calculator op internet?
Ik sluit me aan bij Be Happy. En dat is het ook nog eens zo dat je temp 1 dag voor nod of zelfs nog 1 dag na nod opeens kan kelderen. Maar ik hoop natuurlijk dat het goed uitpakt voor je.
Ik heb in de tweede week, waarin ik mijn eiersprong had, ook temp gemeten. Die dagen zat ik rond de 37. Dus dat klopt allemaal wel. Maar heb niet elke dag temp gemeten. Geen ovulatietesten gebruikt. Vond het gewoon zo vreem dat mijn temp in 1 dag 1 graden was gestegen. Het ene oor was 37.2 en de andere 37.3. Was even nieuwsgierig
Oortempen is sowieso niet heel betrouwbaar bij het tempen. Je ligt 's nachts vaak afwisselend op elk oor namelijk.Gevolg: onbetrouwbare temperatuurschommelingen. Het beste is om anaal of vaginaal te tempen.Die temperaturen zijn namelijk constant.
Ook kan je niet afgaan op 1 temp, je zou moeten zien wat morgen brengt. Als ie dan weer normaal is, kan het zijn dat het niets is. Temperatuur is niet bij iedereen altijd constant. Heeft ook te maken met bijvoorbeeld of je alcohol gedronken hebt of niet, heb je gesport of niet, etc.
Het zou goed kunnen hoor! Want wat je ong beschrijft kan een innestellingsdip zijn! Want dan keldert deze na je keldering van je eisprong, om een hoogte punt te behouden! Beste is mocht je na 14 dgn een hoge temp hebben, mag je gerust tempen. (weet toevallig dat als je een innestellingsdip hebt gehad dat je 2 dgn later al licht + kan testen) succes
Ga in ieder geval niet van een blaasontsteking uit.. Ik zal mijn temperatuur in de gaten houden. Hopen dat ik niet ongesteld word. In ieder geval bedankt voor jullie reactie. Lichaam zit zo vreemd in elkaar. Het hoeft niet perse iets te betekenen
Vanochtend weer mijn temp opgemeten.. 37.5. Ik zou indd nu kunnen testen, maar ik wacht liever totdat ik een paar dagen over tijd ben. Heb je wat meer zekerheid