Snel zwanger met spastische darm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Minkie, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minkie

Minkie Lid

9 okt 2008
    35
    0
    0
    Hallo,

Ik heb last van een spastische darm en mijn man en ik willen volgend jaar beginnen met kinderen. Kan het door de spastische darm langer duren voordat ik zwanger wordt? Ik leef verder gezond. Ik rook niet en ik drink haast nooit. Verder let ik er op dat ik mijn fruit en groentes eet. Ik ben nu nog aan de pil, maar voordat ik begon met de pil had ik een regelmatige ovulatie.

Iemand hier ervaring mee?

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hoi Minkie,

Ik denk niet dat het veel uitmaakt.
    Ik heb ook vaak last van een spastische darm, en bij mij duurt het dan al ff, maar ik ken ook iemand die na 2 rondes al zwanger was, ondanks haar darmen.

Suc6 en plezier met zwanger raken volgend jaar!

(en hou rekening met ontpillen... ;) )

3. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Hoi minkie,

Ik dnek ook niet dat het veel uitmaakt. Ik heb ook last van een spastische darm en ik was na het stoppen met de pil in de vierde ronde zwanger als is dat helaas mis gegaan.

Groetjes,
    Andrea

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Voor het zwanger worden, maakt het niet zoveel uit. Ik heb ook een spastische darm en ik ben 2 keer redelijk snel zwanger geraakt. De eerste keer was ik binnen 2 maanden zwanger, maar dat werd een miskraam en daarna heb ik er 4 maanden over gedaan toen ik zwanger werd van mijn zoontje en nu heb ik er 4 maanden overgedaan terwijl er endometriose bij mij is gecostateerd, dus een spastische darm hoeft geen belemmering te zijn.
    Veel succes ermee.

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
  6. Trees

Trees Niet meer actief

maakt niks uit (ik zou ook niet weten waarom wel) en ik ben tot nu toe heel snel zwanger geraakt. Het had bij mij zelfs een voordeel, want als ik zwanger ben heb ik nauwelijks/geen klachten van mijn darmen! Succes

7. Minkie

Minkie Lid

9 okt 2008
    35
    0
    0
    Bedankt jullie allemaal voor jullie antwoorden. Dat stelt me toch enigszins wel gerust. Ik weet pas sinds kort dat ik een spastische darm heb en aangezien we al besloten hadden om volgend jaar met kinderen te beginnen, wilde ik toch even weten of het daardoor langer kon duren.

Met goede moed op naar volgend jaar dus. :D

Deel Deze Pagina