Gestopt met de pil okt 2012..we gaan voor ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lets, 19 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames!
    T is weer weekend;) gaan jullie nog wat leuks doen?

Hoop niet dat je dat hebt Meg! Hopelijk kan de gynaecoloog je wat meer zekerheid geven maandag!

2. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Het Lets,

Wij gaan vanavond naar de bios en morgen ga ik uiteten met een vriendin. Dus heerlijk weer even ontspannen! En niet aan zwanger worden denken ;) Als vrees ik wel dat ik stiekem nog even het forum afstruin haha
    Maandag moet ik wel even een testje doen (beetje vroeg) omdat je anders volgens mij geen uitstrijkje kan maken. Dat zal echt te gek zijn als het dan ineens wel raak is :p
    Ik ben me aangemeld bij het NOD groepje van deze maand en er zijn meer zwanger dan ongesteld (!). Mei schijnt toch erg vruchtbaar te zijn ;)
    Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

3. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    #23 Tessel30, 24 mei 2013
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
    Toevallig,ik kom ook net uit de bios en ga morgen uit eten !!
    Zo ziet mijn weekend er sowieso meestal uit,en af en toe nog eens een feestje hier en daar ;) Zolang je nog geen kids heb moet je vooral veel leuke dingen doen,nu het nog kan :)

Meg,hoe zien ze eigenlijk of je endometriose hebt,ook via een inwendige echo?

Fijn weekend:D

Ps wat is het (nog )rustig hier...nou ja,wie weet volgen er vanzelf wel meer.

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Het is idd nog niet erg druk hier. Maar goed, nog wel overzichtelijk zo;)
    Leuke film gezien??

Hier is nog wat bezoek geweest, mijn vriend was van de week jarig.
    En vanavond zelf weer naar een verjaardag. Krijg die dikke buik zo wel op een andere manier...:(

Oeh meg, spannend, hoop voor je dat t toch raak is! Zou mooi zijn toch?

Iig vast een fijne zaterdag! En idd lekker veel leuke dingen gaan doen!

5. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Hallo dames,

Kom net van de huisarts vandaan. Vanmorgen even snel getest. Zoals verwacht bleef deze wit.
    Dus uitstrijkje gemaakt en even mijn kinderwens besproken. De huisarts vindt pijnlijke menstruatie en pijn bij de ontlasting geen symptomen om aan de bel te trekken. Dus gewoon nog doorgaan met proberen. Hij gaf de vergelijking met een dobbelsteen. Als je oneven moet gooien heb je bij elke gooi 50% kans. En het kan maar zo zijn dat je 12 keer even gooit. Hij gaf ook aan dat er soms een bevruchting is en dat deze direct wordt afgebroken. Dan ben je zwanger geweest zonder dat je het door hebt.
    Al met al, eind van de zomer mag ik terug komen voor een verwijzing.
    Weet nog niet of ik opgelucht ben. Begin te twijfelen of ik mijn klachten wel juist omschreven heb. :S
    Maar goed, deze man zit lang in het vak dus zal het wel weten ;)
    Zo, dat was mijn verhaal!

Jullie of nieuwtjes?
    Tessel, al bij de gynaecoloog geweest?

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meg,
    ja beetje dubbel he want je bent niet veel verder gekomen...
    Maar ik zou ook niet gelijk van het ergste uitgaan, dat van die dobbelsteen is op zich ook wel weer waar natuurlijk. En je hoort wel vaker dat het soms ff kan duren. Natuurlijk wel jammer dat je zwangerschapstest negatief was!

Ik ben gisteren met de ovulatietesten begonnen, uiteraard twee keer maar 1 streepje, had niet anders verwacht. Ben benieuwd of het gaat werken!
    Ik heb er dertig gekocht dus kan er nog even tegenaan.;) hoop alleen niet dat ik ze voor een ronde allemaal op hoef te maken maarja we zullen zien.

Tessel, hoe ging het vandaag?

7. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Idd geen steek verder... maar het uitzicht op twee maanden proberen en dan al hulp scheelt al wel!
    Ben lekker druk met werken dus de tijd gaat super snel...

Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt. Ben benieuwd hoe dat bij jou gaat. Op welke dag van de cyclus zit je inmiddels?
    Hopelijk ga je snel je eisprong vinden!

Tessel, ik ben ook benieuwd hoe het ging!!

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zit nu op dag 16, 3 negatieve ovulatietesten, die van mij eigenlijk pas na vrijdag positief mogen worden want mijn vriend is veel weg ;). Maar goed, naar mijn vorige Cyclus kijkend kan het ook nog best wel ff duren helaas!

Tijd gaat op zich wel snel zo richting zomervakantie, al is het weer spannend of ik daarna mag blijven....

Tessel hoe ist?

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames, het is rustig hier...hoe is het met jullie?

10. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Hello!
    Daar ben ik weer. Had even afstand genomen van het forum. Mijn uitstrijkje was niet goed... Pap3b was de uitslag. Gisteren ben ik behandeld en gaan ze het verder onderzoeken. De gynaecoloog heeft goede hoop dat alle onrustige cellen verwijderd zijn.
    Ik krijg nu ook een doorverwijzing om te gaan kijken of er problemen zijn met betrekking tot mijn kinderwens. Heb een geknapte blindedarm gehad en hij is bang voor verklevingen. Dus.. wordt vervolgd ;)

Bij jullie iets nieuws?

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meg, ik had even gelezen wat dat was op internet..maar das nie niks nee..snap dat je ff afstand genomen hebt. Welkom terug.
    Ik ben toch maar naar de ha gegaan met mijn lange cyclussen, en as woensdag moet ik nu voor het eerst naar de gynaecoloog. Afwachten dus...
    Sterkte meid, hoop dat je behandeling goed gegaan is!

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn bloed was goed, alleen teveel mannelijke hormonen. (hoort geloof ik wel bij PCOS) Zaadonderzoek was nog niet bekend. Van de week nog een keer bloedprikken en volgende week maandag weer een afspraak bij de gynaecoloog voor het vervolg. Fijn dat ik dan net voor de vakantie nog weet waar ik aan toe ben. Hopen dus nog steeds op goede uitslag van zemen(zaad)onderzoek, maar ben voor nu al blij dat mijn bloed goed is.

13. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zie dat ik hier nog helemaal niet mijn laatste update geplaatst had.. Beetje rust hier;)
    Om een lang verhaal kort te maken, het zaad van mijn vriend was niet echt optimaal. Kon door de stress komen, die heeft hij nu veel op het werk. In september moet hij weer een potje inleveren en naar de uroloog. Pas daarna kunnen we ook weer verder bij de gynaecoloog. Hopelijk is zijn potje dan goed en kunnen ze bij mij beginnen met behandelen. Weer een flinke tegenvaller dus...

14. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Hi Lets,

Wat een kl0te nieuws zeg! Heb veel gelezen dat de kwaliteit het zaad heel wisselend kan zijn. Dus dat het bij de volgende controle een stuk beter kan zijn. Ik hoop het echt voor jullie.
    Weet je al hoe het behandelplan er een beetje uit gaat zien?

Wat is het een ontzettend rot gevoel dat het allemaal niet van zelf gaat hè?! Had toch het gehoopt dat ik nu met een dikke buik zal zitten. Een vriendin van mij was meteen zwanger. Al ik dat had gehad hadden we nu een kindje. Maar ja, zo is het nu eenmaal niet.

Ik ben nu bezig voor een verwijzing. Door communicatieproblemen tussen de gynaecoloog en de huisarts duurt het iets langer voordat ik een afspraak kan maken. Als het goed is kan ik begin volgende week een afspraak gaan maken. Ben alleen bang dat het nog lang gaat duren voordat ik langs kan komen. Ook de vakantieperiode helpt niet mee.
    Ben een aantal weken geleden door mijn pap3b uitslag bij de gynaecoloog geweest. Hij keek erg bezorgd toen ik vertelde dat ik een geknapte blindedarm heb gehad. Ben bang dat de boel verkleefd is.
    Voor mij is het dus nog even afwachten voordat ik weet wat er mis is.

Deel Deze Pagina