Ongi of zwanger? Wat denken jullie? Laat het weten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sweet mummy, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey dames,

Jullie hebben vast ook al wel een idee voordat jullie je nod hebben of het raak is of dat het :evil: komt. Dit topic heb ik geplaatst zodat we lekker kunnen kletsen over onze hoop en elkaar kunnen steunen bij een wel of niet zwangerschap.

Ik moet als het goed is dinsdag niet :evil: worden. Ik heb goede hoop, maar voel me toch een beetje raar. Ben bang dat ik wel :evil: wordt. Nou ik wacht maar gewoon af en ik zal jullie laten weten hoe het afloopt.

En jullie dames, wat denken jullie?
    Liefs

2. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    ik hoop het voor je meid. bij mij duurdt het nog even...zelf heb ik geen idee. heb sinds gisteren ongi krampjes in mijn buik, dus mss dat ik nu al ongi ga worden...hoop het niet. leuke topic

3. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey Deebie,

Nog 8 dagen tot je kan testen. En nu al ongi pijntjes? Ben je altijd regelmatig? Ik had namelijk een week geleden ook al last van die pijntjes en het was met een paar daagjes weer weg. Misschien een goed teken? We zullen wel zien. Houd in ieder geval de moed erin!

Liefs

4. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hey sweet mummy, wilde net zo een topic openen. Ik heb nog tot volgende week zondag maar ik heb me de hele nacht toch een buikpijn gehad, en nu nog.. misselijk word ik ervan. Maar het voelt precies zoals het bij mijn ongi voelt :(. En die klachten heb ik ook vaak ruim voordat ik ongesteld moet worden :(

5. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    @hope1982...ik heb precies hetzelfde en we lopen zo goed als gelijk. ik heb idee dat ik mijn ei 1 dag eerder heb gehad.
    ach...mss dat ik wel teveel op mijn lichaam let de laatste tijd. ik heb 14 oktober mijn spiraal laten verwijderen en heb altijd een cyclus gehad van 28 dagen en kon de klok erop gelijk zetten wanneer ik ongi werd. liefs!

6. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey hope,

Vervelend he die buikpijn, werd er ook niet goed van. Gelukkig is het bij nu verdwenen. Ik heb nooit ergens last van als mn ongi eraan komt. Dus gewoon afwachten.

En meiden we moeten de hoop niet verliezen. Blijf positief en als het wel zo is dat we ongi zijn geworden hebben we altijd dit topic nog om steun te zoeken bij elkaar!

Liefs

7. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Deebie, erg he.. Ik hoop zo dat het wat anders betekent maar kan het me haast niet voorstellen. Ik heb helaas alleen nog 7 dagen te gaan anders had ik wel getest want dit maakt me zooo onzeker.

8. nieknijmtje

7 okt 2008
    22
    0
    0
    onthaalouder
    Oostende
    hey iedereen,

bij mij is het momenteel nog afwachten,

normaal gezien ben ik zeer regelmatig en kan ik mijn horloge er bijna op juist zeten.
    mor deze maal nog niks, nog geen krampje gevoeld.

dus op goed geluk blijven we hopen é!

groetjes

9. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey nieknijmtje,

Hoeveel dagen heb je nog tot testen? Of ben je al over je nod heen? Spannend! laat het ons even weten.

Liefs

10. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    idd positief blijven en elkaar steunen!

11. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Sweetmummy, ik had vroeger ook nooit ergenslast van maar sinds een aantal jaar weet ik prcies hoe erg menstruatiepijn kan zijn. Maar ook verschilt het nog per maand. Vorige maand bv nauwelijks ergens last van gehad, de maand ervoor 10 dagen voor mijn ongesteldheid continue pijn. Dus tja, kan er geen pijl op trekke wat klachten betreft.

12. nieknijmtje

7 okt 2008
    22
    0
    0
    onthaalouder
    Oostende
    jaja,

ben nu 2 dagen overtijd. En heb zo'n zin om te testen.
    Maar zou eigenlijk liever nog wachten, want ben bang dat het negatief zal zijn....

13. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey dames,

Leuk topic zeg... Ik moet nog 5 dagen tot NOD maar heb wel een goed gevoel. Tuurlijk bang dat dat gevoel niets is en ik toch ongi ga worden, maar mijn gevoel hangt een beetje op ee weegschaal. Vanf mijn ei tot ongeveer donderdag de hele tijd allerlei kwaaltjes gehad. buikpijn, rugpijn, vlagen van misselijk en duizelig, emo zijn om niets enz...Eigenlijk sinds gister zijn de kwaaltjes afgenomen in de zin van dat het niet meer steeds voortdurend is, maar dat alles met vlagen komt.
    Ik temp ook en die ziet er op zich mooi uit.

Verder een pendel voor deze maand en uitgerekend dat als ik nu zwanger ben, ik op mijn eigen verjaardag ben uitgerekend. Dat kan toch geen toeval zijn? Hoe vaak kom je zoiets tegen. Natuurlijk weet ik wel dat ik me daar absoluut niet aan vast moet houden, maar de hoop wordt wel een beetje groter :)

Nou meiden, zet um op

Liefs Kweb

14. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ik weet bijna 100 procent zeker dat het voor mij niet raak is. Mijn gevoel is daar nu heel duidelijk in.

15. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey dames,

@ hope: nee idd als ik dit zo hoor, dan kan het van alles zijn.

@ nieknijmtje: nou testen meid! kan me wel voorstellen dat je nog even wil wachten maar ben je niet benieuwd?

@ kweb: nou we hopen met je mee!

Dames wat leuk al die reacties! Gelukkig ben ik dus niet de enige die iedere maand weer zit met de vraag wel of niet. Succes allemaal!

Liefs

16. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey hope,

Het zou jammer zijn, maar dan gaan we vol goede moed door met de volgende ronde, toch?

Liefs

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @hope, kan nog alle kanten op meid. Heb zovaak gehoord dat beginnende zwangerschap juist voelt als ongi...geef de "hope" nog niet op meid :)

18. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Sweetmummy en Kweb, bedankt voor jullie lieve reacties maar zie het best somber in :(. Heb de zondagblues hahaha Maar ach, we zien wel wat volgende week brengt. En anders idd op naar de volgende ronde, iets anders kunnen we toch niet doen.

19. Sofia

Sofia Lid

17 okt 2008
    67
    0
    0
    Leuk topic! Precies het topic dat ik nodig had om mezelf nog gekker te maken! ;)
    Ik zit op dag 15 :confused: na m´n ovulatie en heb vandaag negatief getest! Maar......nog geen sporen van de :evil: :evil: ......Het is m´n eerste cyclus na de pil dus ik heb geen idee wanner mijn NOD is. Ik heb op dag 9 een innestelingsbloeding + dip gehad en toen tot dag 13 ongi-buikpijn en gerommel in m´n buik. Nu is alles weg! Voel me kiplekker en heb nergens last van. Geen symptomen van zwangerschap noch van ongi... M´n temp is weer omhoog gegaan vandaag, maar toch was de test negatief.... :( Wat moet ik nou? Ik word gek!

20. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hoi sofia,

lastig he maar ik lees dat je net bent gestopt met de pil miss heb je wel erg last van ontpillen, bij mij duurde de eerste cyclus 49 dagen en de 2e 41...

een innestelingsbloeding op de 9e dag trouwens? dat lijkt me heel erg vroeg meis....
    succes met wachten allemaal :D

Liefs Maaike

Deel Deze Pagina