Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Tis misschien een beetje vroeg om nu al met dit topic te starten... en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het overdreven vroeg vinden maar vriend en ik hebben besloten dat we er in 2008 echt voor willen gaan!
    Over 1,5 maand begin ik een aan nieuwe parttime baan (werk nu fulltime, maar dat was bij toekomstige baan nog niet direct mogelijk) en hebben erg grote kinderwens. Maar wil eerst mijn proeftijd door zijn voordat we écht ervoor willen gaan!

Lees hier echt al heel lang mee (volgens mij al bijna 1,5 jaar ofzo :oops: ) maar nu het zo dichtbij komt 'mag' ik van mezelf ook stiekum beginnen met posten.... :)

Nog meer meiden die nu al weten dat ze er in 2008 serieus gaan proberen? :)

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi

nou ik begrijp je enthousiasme als je iets heel graag wil. haha

heel veel geluk toegewenst

groetjes mik

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Nou meis, nog ff geduld dus ;) .....

Ik hoop voor je dat het snel raak is in 2008 en succes met je nieuwe baan alvast :D

4. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    hihi dankje!
    Onze kinderwens speelt ook al heel lang. Maar gezien verhuizing wilde we dat eerst achter de rug hebben, dus hadden we gedacht rond de zomer serieus te 'starten'. Maar aangezien ik het totaal niet naar mijn zin heb op mijn werk vonden we dat dat eerst opgelost moest worden...
    En ben net gebeld dat ik ben aangenomen.. dus van blijdschap hier gelijk iets gepost :oops: :)

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    veel plezier met je nieuwe baan.

en succes

groetjes mik

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoi hoi,

Wij gaan ongeveer in mei 2008 voor ons tweede kindje, ik vind het nu al heel erg spannend want het heeft 16 rondes geduurd voor dat ik zwanger was van Stijn, ik hoop dat het niet weer zolang gaat duren.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

over 2 maanden kom ik me ook hier aanmelden, mijn vriend en ik willen er misschien in 2008 ook voor gaan. ligt eraan of hij qua werk dan alles op orde heeft en mijn afstuderen een beetje vlot verloopt.

ik hoop dat als ik weer in NL ben dit topic er nog is, dan kom ik meedoen :D

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Leuk om te lezen dat we niet de enigste zijn die er al mee bezig zijn (en al een heel tijdje...) We willen het liefst zsm stoppen maar eerst maars mijn eerste maand op mijn werk afwachten. Als dat allemaal goed zit, gaan we er echt voor! :D

Marieke, ga je lang naar het buitenland (australie zag ik al)? Lekker zeg!

9. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Hoi Sinja, het klinkt alleen maar alsof jullie er heel versandig mee omgaan. Jullie "plannen" het een beetje. Als jij door jouw proeftijd heen bent, heb je meer vastigheid. Bedenk je wel dat een zwangerschap niet valt te plannen, houd er rekening mee dat het niet direkt lukt, om teleurstelling te voorkomen. Ik wens jullie heel erg succes en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn. Ben je al gestopt met de pil? Hoe eerder je stopt hoe meer jouw lichaam zij draai al kan gaan vinden.

10. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hallo,
    wij stoppen in maart 2008 met de pil...
    We hebben allebei een vast contract, een eigen huisje en zijn al 7jaar samen en we zullen dan eindelijk beginnen aan een kindje.
    Ik zie er zo naar uit.

groetjes

11. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Kikka waarom stoppen jullie dan 'pas' in maart? Ook veel succes!

En Anoul, ik ben er suuuperbang voor dat ik niet zwanger kan worden. Die angst is nergens 'echt' op gebasseerd (met feiten) maar meer dat je iets zo graag wilt dat je bang bent dat het dan niet lukt. En in omgeving meerdere mensen die onvruchtbaar zijn (kennissen en buren) waardoor ik me er zeker van bewust ben dat het ook niet kan lukken, en dat plannen sowieso vrijwel onmogelijk is! Maar laten we hopen dat het allemaal gaat lukken...

12. muffie

muffie Actief lid

27 jan 2007
    187
    0
    0
    Sinja!

gefeliciteerd met je nieuwe werk! een vraag waar ik geinteresseerd in ben is: Krijg je na je proeftijd een vast contract? Wij (mijn vriend en ik) willen ook heel graag een kindje maar ik heb een jaarcontract vanaf de zomer :S
    hoe is dit bij jou?

x
    Muff

13. suza

suza Lid

22 apr 2007
    12
    0
    0
    Ik wil iedereen die in de nabije toekomst graag een kindje willen alvast een advies geven: stop alvast met de pil.

Mijn vriend en ik wilden ook graag in januari 2007 met de pil stoppen en zwanger worden. Maar aangezien ik 8 maanden daarna nog steeds niet normaal ongesteld was geworden ben ik nu al onder behandeling van een fertiliteitsarts.
    Als je nu alvast met de pil stopt en met bv condooms verder gaat dan heb je de ontpillingsfase misschien begin 2008 al gehad.

Veel succes en ik hoop dat jullie snel zwanger worden als het moment daar is.

14. suza

suza Lid

22 apr 2007
    12
    0
    0
    Ik wil iedereen die in de nabije toekomst graag een kindje willen alvast een advies geven: stop alvast met de pil.

Mijn vriend en ik wilden ook graag in januari 2007 met de pil stoppen en zwanger worden. Maar aangezien ik 8 maanden daarna nog steeds niet normaal ongesteld was geworden ben ik nu al onder behandeling van een fertiliteitsarts.
    Als je nu alvast met de pil stopt en met bv condooms verder gaat dan heb je de ontpillingsfase misschien begin 2008 al gehad.

Veel succes en ik hoop dat jullie snel zwanger worden als het moment daar is.

15. marun

marun Lid

5 feb 2007
    77
    0
    0
    fysiotherapeut
    Na mijn vorige zwangerschap ben ik eigenlijk nooit meer aan de pil gegaan en zijn we met condooms aan de slag gegaan. Mede ook omdat ik het onzin vond om voor een korte periode te doen.
    Als het aan ons had gelegen was er al een tweede geweest, maar door dingen met het werk ging het niet. (allebei een nieuwe baan)
    In januari werk ik daar 4 maanden en dan willen we ervoor gaan!

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hai Muffie,

Ik krijg na mijn proeftijd gewoon een jaarcontract. Maar wel met de aantekening dat bij normaal functioneren ik daarna een onbep. tijd contract krijg. Bovendien is het al een parttime baan (maar hopelijk worden het wel meer uren want er gaan mensen misschien weg), dus mocht ik zwanger zijn wil ik daarna hetzelfde aantal uren blijven werken als waarmee ik start. Ook is het in een zorginstelling en die zijn daarin toch wat makkelijker als een commercieel bedrijf (waar ik nu nog werk)
    Bovendien werken al mijn toekomstige collega's parttime dus bij deze baan durf ik het aan om vrij snel mogelijk zwanger te worden!

Wij hadden er dus ook al eerder voor willen gaan maar met huidige baan (waar ik dus ook nog niet zolang werk) waar ik het niet naar mijn zin had en waar ik ook jaarcontract had durfde we dat nog niet aan.

17. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Hey!

Wij gaan in 2008 ook serieus voor een kindje!:D :D :D

We stoppen begin december met de pil en zien dan wel hoe t loopt.
    Kwil de eerste paar maanden rustig aan doen en daarna serieus te werk gaan..

Heb al ontzettende babykriebels :oops: en lijkt me leuk om met meiden te kletsen die dat ook hebben..

Ik en vriendlief zijn ruim 5 jaar bijelkaar, wonen 2,5 jaar samen in een lekker huisje. Vriendlief heeft een vaste baan en ik heb net een jaarcontract gekregen bij m`n huidige baan (eerst 3 maanden via uitzendbureau en nu echt bij hen in dienst..).

Ik tel de weekjes af! ;)

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou kim ik wens je veel succes en hoop dat het snel voor je zo mag zijn.

groetjes mik

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi sinja! ik was ook bang om onvruchtbaar te zijn, was ook nergens op gebaseerd maar gelukkig was dit niet zo en ben ik best snel zwanger geworden.. Ik zou in ieder geval een paar maanden van te voren stoppen met de pil voordat je ervoor wilt gaan i.v.m ontpillen dit kan wel ns een paar maanden duren. succes!

20. Gaia

Gaia Lid

24 okt 2007
    14
    0
    0
    adm. medewerker
    Amersfoort
    Hoi meiden,

Wij willen in 2008 ook stoppen met de pil. :D Vind het allemaal erg spannend.
    Wij hebben beide een vaste baan en een eigen woning en zijn inmiddels 6 jaar samen.

Om de een of andere reden ben ik altijd bang dat we niet genoeg geld zullen hebben terwijl we toch echt "over" hebben want we kunnen elke maand gewoon sparen en onze hobby's uitoefenen. Ben ik de enige die deze angst heb? Ik hoor bij de meeste alleen de angst over het onvruchtbaar zijn.

Groetjes,
    G.

Deel Deze Pagina