Het tabelletje wordt steeds langer! Echt gezellig om al jullie verhalen te lezen Leuk Pila dat je gaat trouwen! Dat is echt een leuk vooruitzicht! En je gaat dus ver weg op vakantie/huwelijksreis? (vanwege de malariapillen?) Eva ik duim met je mee! Echt superspannend joh! En deze maand zou het wel extra leuk zijn natuurlijk. Heb je al meer kleintjes in je familie of zouden jullie de eerste zijn? Esther de verassing strax des te groter als je zwanger bent Ik ben deze week begonnen aan mijn nieuwe baan En het was best wel leuk en de collega's lijken wel aardig. Wel behoorlijke roddeltantes maar goed... zolang het nog maar niet over mij gaat Heb wel het gevoel dat ik me eerst nog moet 'bewijzen' en mijn plekje moet vinden. Dus vooralsnog slik ik nog steeds de pil en wachten we sowieso nog 1 maand af. Ik schrok wel want vandaag kreeg een collega te horen dat haar jaarcontract niet wordt verlengt (stopt pas over 3 maanden! maar ze wilde het haar op tijd vertellen) De reden weet ik niet precies maar volgens mij pastte ze ook niet goed in de groep. Maar dan wordt je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt aangezien ik ook een jaarcontract heb (zit nu natuurlijk nog in mijn proeftijd). Dus ik wil eerst me ook wat zekerder voelen in mijn werk en dan durf ik er echt voor te gaan! Hebben jullie de kerstboom al staan? Wij hebben hem zojuist gezet Oja en ben niet zoveel op internet want die ligt er constant uit! Dus tis even afwachten wanneer de volgende keer is dat ie er weer zin in heeft
@ Sinja, nee geen kleintjes nog bij ons in de familie. Mijn zus is echter al 2 jaar bezig en loopt nu met haar man in het ziekenhuis voor allerlei onderzoeken.... Zoals ik al zei bij een ander onderwerp, ik ga proberen om een beetje afstand te nemen van het forum. De dagen gaan zo langzaam voorbij (vooral als ik elke keer naar die banner kijk) en ik ben er teveel mee bezig. Ik hoop dat het me gaat lukken. Ik lees nog wel af en toe mee om op de hoogte te blijven en zal als er aan mij persoonlijk iets gezegd/gevraagd wordt antwoord geven.....
Ha meiden, Leuk dit :-D. Ook ik kan de gemiddelde leeftijd wat omhoog helpen: ben 27 jaar, afgelopen mei bevallen van eerste kindje (een dochter): pas geleden afgesproken met man dat we in dec 2008 voor een 2e gaan beginnen. Hoe we het tot die tijd doen weet ik niet, doordat ik nog borstvoeding geef is mn menstruatie nog niet op gang... Zou eigenlijk het liefste niet aan de pil gaan ofzo voor zo'n korte tijd. Dus, het duurt nog ff maar in mn hoofd ben ik er al mee bezig . groetjes!
Over 2 dagen is mijn 28 dagen cyclus alweer afgelopen, kijken wanneer ik ongesteld word. De vorige keer had ik een cyclus van 45 dagen van mijn banner klopt dus helemaal niets, maar ik hoop steeds dichter bij die 28 dagen te komen Marit hoelang heb jij erover gedaan om zwanger te worden van je eerst je kindje?
Ha Suhe, (beter laat dan nooit, sorry hoor, was topic kwijt). Ik ben vorig jaar mei gestopt met de pil, had in juni en juli positieve testen maar dat ging tot 2 keer toe erg vroeg mis, de 3e ronde weer een positieve test en dat bleef goed gaan. Vruchtbaarheid zit hier wel goed dus zou je kunnen zeggen :-D. We hebben trouwens de boel vervroegd, gaan er in sept al voor :-D :-D. xxx
Spannend Marit! Waarom vervroegd? Kunnne jullie niet meer zo lang wachten? Wij over 6 maand ongeveer...vind nu alweer spannend!
Hi iedereen.... Ik ben nu toch echt gestopt met de pil en wat een raar gevoel is dat, ook al gaan we in feb pas voor het echie... Maar ik heb de afgelopen 2 dagen erg veel last gehad van ontpil-verschijnselen. Hoofdpijn, misselijk, duizelig. maar goed vandaag nergens last meer van gehad, dus hopen maar dat het zo blijft. Nu maar wachten tot ik weer ongesteld wordt, hopen op een regelmatige cyclus!
@ Alice: ja geen idee eigenlijk, mijn man zei het ineens, we kunnen ook over 3/4 jaar weer beginnen.. Nou dan zeg ik geen nee . En als alles dan meezit hebben we een leuk kerstcadeau voor de opa's en oma's :-D @ San: leuk he, het voelt ineens zo 'echt', had ik ook, na 12 jaar pilgebruik je eigen lichaam leren kennen.. Wazig, maar moet zeggen, ik voelde me er wel veel beter bij. @ Eva: lang leve de forumverslaving... Actief meeschrijven en meelezen helpt ook de dagen door te komen . He, ik heb er al weer zin in, heeeeeeerlijk zo'n dikke buik :-D en daarna zo'n 'vers' kindje! groetjes, Marit
dit forum is inderdaad verslavend. Ik moet steeds even kijken of er al iets nieuws geplaatst is. Zelfs op mijn werk want ik kan echt niet wachten tot ik thuis pas weer kan kijken. Mijn collega's en baas vinden het vervelend dat ik de (site)geschiedenis op de computer steeds wis. Ik wil namelijk niet dat zij zien dat ik op deze site zit te neuzen. voor de computernerds onder ons.... kan ik evt alleen de geschiedenis van één enkele site (deze dus) wissen?
Hoi esther! Ik kan het inderdaad ook niet laten om elke dag even te kijken! Het is echt verslavend, maar goed je kan hier echt meeleven met iedereen. Bij mij weet alleen ik en mijn vriend dat ik gestopt ben met de pil en dat we in feb voor het echie gaan, dus je kan er met weinig mensen over praten. En tjah mijn vriend is erg nuchter, die ziet het allemaal wel, dat gekletst voor af is niks voor hem. Dus nu kan ik met jullie er over lezen en praten. Maar je kan inderdaag alleen 1 site wissen uit je geschiedenis, dan moet je er met je rechter muisknop op die site drukken, in je lijst van geschiedenis en dan staat er uitvouwen of verwijderen, als je verwijderen doet, dan haalt de computer alleen die site uit je geschiedenis! Fijn weekend allemaal..
hoi hoi Zit vandaag op dag 32, de vorige keer heb ik 45 dagen over gedaan om ongesteld te worden. We zullen zien. Even iets anders. Vandaag was een vriend van mijn vriend op bezoek met zijn kleintje, daar gingen mijn eierstokken, ze rammelden aan alle kanten (hopen dat hij dat niet gehoord heeft ) En inderdaad ja het forum is verslavend. Ik kijk ook bijna iedere dag even.
Maar dan staat die toch nog wel in de geschiedenis van de adresbalk? Snap je wat ik bedoel? Of zit ik er nu naast..... :
Ja, dat is waar! Hij staat dan ook in je adressenbalk, maar dat weet ik ook niet hoe je dat kan veranderen/wissen. Wat je wel kan doen is: als je via www.google.nl en dan zwangerschapspagina in toets en dan via die link naar deze website gaat, dan staat hij niet in je adressenbalk, want iets komt daar alleen maar te staan als je het via je aderssenbalk intoets! Groetjes.....
hoi meiden, ik zit weer te neuzen op deze site. ik weet het zit nog een beetje ver ( augustus 2008 ) om me de pil te stoppen. zaterdag was ik lekker aan het winkelen in me uppie zat ff tussen de babykleertjes te kijken zo schatig en zo klein. toen ik thuis kwam heb ik het tegen me mannetje verteld hij vond het wel leuk
Hoi iedereen, Het is stil hier, de laatste paar dagen! Elke dag kijk ik weer, of er nieuwe ontwikkelingen zijn! Ik ben dus gestopt met de pil, om te "ontpillen". 5 dagen geleden had ik ontzettend veel doorzichtig, slijmerige afscheiding, dat hield ongeveer 3 dagen aan en nu is het weer weg. Volgens mijn banner waren die dagen mijn vruchtbare dagen. dus ik hoop dat dat een teken was, zodat ik kan weten wanneer ik vruchtbaar ben! Het ging wel door mijn hoofd, als we nu zouden gaan klussen, wie weet! maar ik doe het niet....februari.. nog even geduld, het duurt alleen zo lang, voor mijn gevoel. ik kan niet wachten! overal zie ik zwangere vrouwen, baby's en nu verteld emijn schoonzus vorige week ook zwanger te zijn! mmm nog meer kriebels. Soms denk ik wel eens, kan mij het ook schelen we gaan gewoon nu aan de slag, straks duurt hte nog zo lang en dan heb ik deze maandjes mooi meegepikt! maar ja mijn wintersport in februari staat in de weg! ( we gaan met mijn ouders en broer, omdat mijn ouders 25 jaar getrouwd zijn )Alles is al geboekt! Ik las namelijk dat je niet op wintersport mag als je zwanger bent en vooral niet in de eerste maandjes van je zwangerschap, anders had ik er nu gewoon voor gegaan! IK KAN NIET WACHTEN, om iedereen te vertellen dat ik in verwachting ben! nou even mijn hart weer gelucht.... fijn weekend allemaal..
He San, Dat heb ik ook hoor, dat ik iedere dag hier kijk. Maar mag van mezelf niet teveel posten. wil er niet al te veel mee bezig zijn omdat we er nog niet 'echt' voor gaan... Ik heb het wel enorm naar mijn zin op mijn nieuwe werk, echt superfijn. maar toch wil ik liever nog een paar maandjes wachten om echt mijn plekje te vinden. Dus voorlopig nog even niet stoppen met de pil. We hebben het ook veel over trouwen gehad, maar willen toch binnekort eerst voor een kindje gaan. Ben wel superbang dat het niet lukt ofzow... naja, we zien wel Nu nog maar even niet druk proberen te maken Spannend dat je nu gestopt bent! Dan wordt het helemaaaaal echt! Wij zitten ook helemaal tussen de zwangeren: schoonzus, stiefzus, vriendin etc. allemaal zwanger en veel mensen in onze omgeving met een kleintje. Wel heel leuk want passen ook vaak op.. Kunnen we vast een beetje 'oefenen' een gezinnetje te spelen
Hoe zijn de kerstdagen bij jullie verlopen? Ik heb een paar keer gedacht (gehoopt) dat ik volgend jaar rond deze tijd met een dikke buik loop Ben net weer ongesteld geworden. Altijd fijn tijdens de feestdagen. Mijn cyclus heeft deze maand maar 35 dagen geduurd, de vorige keer 45 dagen, we gaan dus vooruit. Dat was het weer Doei doei
Hey meiden, @ San: Ik ben nog wezen skieen toen ik 6 maanden zwanger was... ging prima! En juist die eerste maanden is het helemaal geen probleem, sterker nog, tot een maand of 4 kan het makkelijk.. Ik zat net op de 'grens' zeg maar maar heb heel rustig aan gedaan. Wij hebben fijne dagen gehad, mn dochter is vreselijk verwend (zo leuk, je geniet niet alleen van je kind maar ook van je dierbaren die van je kind genieten :-D). Ook ik ben een beetje mn cyclus aan het bekijken, heb eigenlijk geen zin om voor die paar maanden nog iets te gaan gebruiken: alles met hormonen kan niet ivm borstvoeding en ik heb niet zo'n trek in een spiraaltje, kan ik meteen een nieuwe afspraak maken om m er weer uit te laten halen :-S. Zucht. Het liefst liet ik gewoon langzaam de natuur haar gang gaan maar aangezien onze dochter ook in no time was verwekt is er waarschijnlijk nix langzaams aan . Toch maar even opletten dus... groetjes!
hoi hoi dat is weer even geleden jullie allemaal leuke daagjes gehad? ik wel gezellige daagjes met de familie en heerlijk gegeten verder ben ik nog steeds aan het wachten op mijn ongi al is daar nog niets van te bekennen. heb al 2x getest en helaas beide keren negatief nu maar hopen dat ik gauw ongi wordt! groetjes