Ik hoop het wel wordt er helemaal gek van en mn vriend die heeft het maar te voorduren met me hahaha arme hij Maar bedankt ik laat het weten als ik meer weet
Heila, ik wil iedereen een gezond,gelukkig en vruchtbaar 2008 toewensen. Het is al een tijdje geleden dat ik hier iets heb achtergelaten. We stoppen nog steeds in maart maar we zullen waarschijnlijk tegen die tijd beginnen met de verbouwingswerken. Dit moet lukken . groetjes
Hoi hoi Ik weet dat ik had gezegd dat wij pas in mei ongeveer echt aan de slag willen, maar stiekem zijn we nu al wel bezig. Ik zit nu bij mijn eisprong en er komen nu een hoop 'drukke' dagen aan
Hallo meiden, Ook meld me aan bij jullie lange lijst. Ben in november gestopt met de pil. Daarna pilongi geworden en na 34 dagen mn eerste 'echte' ongi. Vandaag op 29 dagen dus binnen enkele dagen hoop ik weer ongi te worden. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we er klaar voor zijn en hopen dat 2008 ONS jaar wordt. Heel veel succes met zwanger worden.
Jaaaaaaaaaa we zijn 23 dagen veder en eindelijk van het ontpillen af Weg misselijkheid en minder stemmingswisselingen En nu maar afwachten op de menstruatie
pfffff zit in een dipje. Vriend heeft gisteren gezegd dat hij nog niet klaar is voor een kindje. Waarom zegt hij dan 4maanden terug dat ik mag stoppen met de pil?... Ik voel mij op dit moment heel slecht! Weet nu niet meer of ik zal stoppen met de pil in maart. We zien wel éh. Groetjes
Ahh Kika wat enorm K*t voor je! Dat is even een tegenvaller... Maar goed, het is natuurlijk nog geen maart.. wie weet hoe hij er tegen die tijd over denkt.. Bij ons speelde dit ongeveer 1 tot 1,5 jaar geleden ook. Ik wilde destijds al heel graag zwanger worden: leuke baan, onbep. tijd contract, huisje etc. Alleen was mijn vriend er toen nog niet aan toe, hij wilde eerst een ander huisje. Maar toen dat ging spelen moest ik ook van baan wisselen (door grote reisafstand) en heb ik tegen hem gezegt dat ik mijn kinderwens even op een laag pitje zou zetten omdat ik eerst mijn plekje op mijn nieuwe werk wilde hebben. Dat snapte hij en aangezien hij er toen niet aan toe was geen probleem... Inmiddels wil hij dolgraag kinderen, maar mijn vorige werk beviel niet en werk pas sinds een maand op mijn nieuwe plek. Nu wil ik eerst mijn plekje vinden en dan gaan we er écht voor. mijn vriend kan echt niet wachten joh Maar ik durf het nog niet aan, wil ietsjes meer zekerheid voor mijn gevoel. Nu denk ik dat ik over 1 a 2 maanden stop, en dat we er over 3 maanden 'echt' voor gaan Ryanne: leuk dat je ook meeschrijft. Ook veel succes! Twigger: fijn dat je van je ontpil-verschijnselen af bent. Spannend allemaal nu hoor! Wanneer is je NOD? Suhe: gaaf joh dat je nu al bezig bent! Veel succes en nu maar duimen dat het snel raak is! Marsab: je hebt dus een leuke zwangerschap gehad dat je er weer naar uitkijkt Denise ook veel succes!
Ha meiden, Net een nieuwe banner gemaakt, hoef ik niet steeds na te denken "hoe lang nog" :-D. Ik ben eerlijk gezegd het overzicht een beetje kwijt, zit hier een handig iemand die een tabelletje kan maken? groetjes, Marit
Hallo Allemaal, Ik heb mij vanaf vandaag ook aangemeld op dit forum en lees al een tijdje mee .. Ook wij zijn van plan om te gaan stoppen met de pil in 2008. We hebben het er al regelmatig over en dan krijg ik echt helemaal de kriebels .. Toch vindt ik het ook wel heel erg spannend hoor! Het is toch een grote stap die je samen gaat maken, een heel nieuw leven. En soms twijfel ik of ik niet te jong ben, maar dat is meer voor de buitenwereld (wat zullen ze denken over mij) dan dat ik me zo jong voel. Mijn vriend en ik wonen 3 jaar samen en hebben 5 jaar een relatie en het gaat gewoon super! Wij gaan in april nog verbouwen en daarna stoppen met de pil. Ik lees met jullie mee! .. Groetjes narcis
Ik heb vanochtend een test gedaan omdat mijn ongesteldheid maar uit bleef. 2 weken geleden zei de test niet zwanger.. maar vandaag.. WEL! ik ben al zwanger! Ik ben niet eens ongesteld geweest. Tenminste niet zonder de pil.. 30 november ben ik gestopt. Ik weet ook niet precies wanneer ik nou zwanger ben geraakt maar goh jeetje.. ik wens iig jullie allemaal veel suc6 meiden! Liefs sinjo
Wat ontzettend leuk Sinjo! Nu willen wij natuurlijk wel weten hoe het verder met je gaat, dus nog wel graag af en toe een mailtje op deze plek .
Hoi Allemaal, Ik ben net terug van mn honeymoon en heb gister mn laatste pil genomen! \/ We willen in april/mei pas voor het eggie gaan, dus heb ik nog ff de tijd om te kijken of alles weer regelmatig is. Kan ik over een maandje ook een mooie banner maken! @sinjo: GEFELICITEERD Groetjes.
@suhe ik ga me best doen met op de hoogte houden! hihi.. en ik hoop dat jullie mijn goede voorbeeld snel zullen volgen Suc6!
Wow super Sinjo! Gefeliciteeerd! Narcis, leuk dat je ook meeschrijft. Heel herkenbaar wat je zegt over je omgeving (zullen ze me niet te jong vinden, wat zullen ze ervan zeggen). Ik heb gister zwangerschapsvitamines gekocht (femnatal) voor vrouwen die zwanger willen worden.. Stap 1 is gezet En.... gister heb ik de laatste strip geslikt van de strip en opeens heb ik helemaal kriebels en heeeeel misschien start ik volgende week wel geen nieuwe strip Spannend spannend spannend!