Hi, Sinjo GEFELICITEERD! Ik wou dat ik het al kon zeggen, dat ik zwanger ben! Maar geduld. Sinjo, geniet van je zwangerschap, ben wel nieuwsgierig hoe alles gaat verlopen! Ik ben momenteel flink aan het klussen, gister ( volgens banner ) mijn eisprong gehad, maar voor de zekerheid gaan we toch nog verder klussen! 24 januari is mijn NOD, dus spannend! is wel de 1e ronde, na een maand ontpillen, dus ik reken er maar niet op! Ik ben met niks anders meer bezig, dan met zwanger worden. Misschien niet goed, maar ik lees veel boeken erover en op internet krijg ik er geen genoeg van! Ik kan het niet van mij afzetten. Ik zit nu al de dagen af te tellen tot mijn NOD, duurt nog wel even. Sinja, ik ben ook begonnen met femnatal, sinds 1 1/2 week. En ik ben gestopt met roken sinds 1 januari. Dus ik ben klaar voor een kindje haha Fijn weekend iedereen. groetjes, Sanne
Ik zit ook al aan de pillen van VSM. Ook heb ik een filmpje gedownload die gaat over de zwangerschap van 4 weken tot de bevalling. Nu heb ik ook nog een raar gevoel in mijn buik en ik hoop dat er nu misschien al wel wat in zit... We zullen wel zien.
@suhe: Ik heb gister en vandaag steeds kleine krampjes in mijn buik, dit duurt even en dan is het weer weg, soms zijn ze krachtiger dan andere keren. Gek gevoel in ieder geval. Ik las op internet dat dit een teken kan zijn van de inesteling, je baarmoeder trekt zich samen. Dus spannend. We lopen bijna samen, ik mag over 10 dagen testen en jij over 11 dagen! SPANNEND... Heel gek, maar ik heb er een goed gevoel bij, maar goed voor ons is het de eerste ronde en misschien is het wel hoop dat gevoel. We wachten af... Ik kan niet wachten...
Spannend dames! Ik ben ook weer ongi Slik de pil natuurlijk nog gewoon dus t was geen verassing. Alleen dit keer vond ik het stiekum toch wel een kleeeein beetje spannend omdat ik op dag 1 de pil was vergeten, en een vreemde tussentijdse bloeding (van 2 dagen) had gehad die ik in de 9 jaar pil nog nooit had gehad. Gister al ongi gevoel maar er kwam nix, en vandaag weer. Dus vond het opeens spannend worden, maar net dus toch ongi (wat later als gepland) Buikpijn, rugpijn, tis weer helemaal feest hier
Mijn buik is helemaal opgeblazen lijkt net of ik al een maand of 3 zwanger ben. Ik heb dit wel vaker en meestal vlak voordat ik ongesteld word... Toch maar hopen dat die menstruatie uit blijft.
Ik ben ondertussen ook begonnen bij de weight watchers. Misschien duurt het nog wel een hele tijd voordat ik zwanger word dus in de tussentijd kunnen en er wel wat kilo'tjes af. Dit gaat in ieder geval voorspoedig nu dat andere nog..
Hi, Nog 6 dagen en dan heb ik mijn NOD. Ik denk dat ik zondag 27 januari ga testen, als ik nog niet ongesteld ben geworden dan. Dan ben ik 3 dagen overtijd! Wel spannend. Ik heb al een paar dagen flinke krampen in mijn onderbuik. Ook ruikt mijn urine erg sterk. Ik plas niet vaker dan normaal en het doet ook geen pijn, dus kan geen blaasontsteking zijn. Mijn gevoel zegt zo dat ik zwanger ben, maar mijn vriend zegt dat het misschien ook hoop kan zijn. Dat ik die dingen graag wil en dan ook voel. Maar ik voel die krampen echt. Ook heb ik al een paar dagen een flink opgeblazen buik, kan hem niet goed meer inhouden, beetje raar gevoel. Spannend ik kan echt niet meer wachten tot volgende week zondag nog 9 dagen. Ik moet me zelf er wel van weerhouden om niet eerder te testen, ze liggen namelijk al thuis. Nou suhe jij ook succes he. Groetjes Sanne
haha! Ja dat zou super zijn he! Echt leuk, kan er nu al zo vreselijk naar uitkijken... Het is gewoon zo bijzonder!
@ Sinjo: van harte! En nu lekker genieten! @ Sinja: spannend he, als je eenmaal gestopt bent! wauw, dan wordt het allemaal zó echt! @ san1986: knap van je dat je gestopt bent met roken (ik vind het niet meer dan logisch hoor, maar toch petje af!) Ik rook zelf niet en heb ook nooit gerookt, dus ik heb makkelijk praten...hihi @ suhe: succes met lijnen!
He Sinjo, ik lees hier nu pas weer, maar ik zie dat ik geen antwoord meer hoef te geven op de nuvaring-vraag. Dat is wel heel snel gegaan zeg! Ik heb inmiddels besloten dat ik twee weken voor de bruiloft ga stoppen met de nuvaring. Zo ben ik op de dag zelf niet meer ongesteld, en aangezien de nuvaring inderdaad per direct is uitgewerkt hoef ik ook niet door een hele ontpillingsfase heen.... Die heb ik bij nader inzien al gehad. Toen ik de nuvaring pas gebruikte ben ik een tijdje heel erg misselijk geweest. Ik dacht dat het van de ring kwam, maar ik besef me nu dat mijn lichaam de pil wel eens gemist kan hebben! Lieve dames die allemaal al zwanger zijn: heel hartelijk gefeliciteerd! Ik hoop dat ik me over anderhalf à twee jaar hier weer kan melden met ook een blijde mededeling!
Hoi allemaal! Hopelijk mag ik hier ook meedoen...wij hebben nog geen moment gepland dat ik ga stoppen met de pil, maar waarschijnlijk krijgen we allebei in juni een vaste aanstelling....en vaste aanstelling = koophuisje = kindje! Dus wie weet kunnen we in 2008 al aan de slag...dat wil zeggen als ik momenteel niet per ongeluk zanger ben :S (lees hieronder) @San 1986, wat jij hebt heb ik precies ook! Buik- en rugkrampen, zwaar en vol gevoel in mn onderbuik en kan em niet inhouden! Ik heb ook ongeveer een week roze bloedverlies gehad met één keer meer rood...mijn NOD als ik nu zwanger ben doordat ik de pil was vergeten zou...uh...zondag de 26e zijn... Ik ben al bij de doker geweest en deze dacht aan zwangerschap, maar testte negatief...maar als ik zwanger ben dan is die test te vroeg geweest....ik word helemaal knetter van de onzekerheid en ben ook heel erg emotioneel Dusja...nog even afwachten dan maar....groot kans dat ik natuurlijk wel een bloeding krijg omdat ik de pil nog slik... Aan alle andere meiden: alsnog een heel liefdevol en vruchtbaar 2008 gewenste! x Lily
Spannend Lily! En anders dus wellicht later dit jaar?! Leuk zeg! Ik ben gister geen nieuwe strip meer begonnen. Nu is het helemaaaal echt. Inderdaad heel spannend. Hoewel we er nog niet echt voor willen gaan en nog een paar maandjes willen wachten merk ik aan mezelf dat ik er stiekum nu toch al echt voor zou willen gaan. Maar zit zó met mijn huidige werk, wil daar toch meer op mijn gemak zitten... dus we zien het wel maar voorlopig even wachten nog.. Ben wel heel benieuwd hoe ik me komende tijd zonder pil ga voelen en hoe mijn menstruatie/cyclus gaat zijn etc. etc. Mijn vriend is er helemaal hyper van, hij vindt het echt helemaal geweldig Spannend ook San! Dit wordt een spannend weekje in dit topic
Ohh Sinja, kan me helemaal voorstellen dat je vriend totaal hyper is! Ik had me van mijn leven nooit voor kunnen stellen dat het allemaal zo spannend zou zijn en ik ben niet eens officieel aan het proberen! Wel leuk zeg dat je vriend er ook helemaal zo enthousiast over is Ik kan ook andere verhalen, helaas xx Lily
is jouw vriend niet zo enthousiast? Want dat lijkt me idd erg kl*te! Mijn vriend is er helemaal superblij mee. Het speelt denk ik ook mee dat zijn jongere broertje al wel 2 kinderen heeft en van zijn vrienden hebben er ook al een aantal kinderen. Hij ziet het echt helemaal zitten en hoopt dat we geen condooms gaan gebruiken Ik vind het allemaal ook erg spannend!
Ohhneee mijn vriend wel hoor! Wij tellen echt af! Iemand die ik ken is per ongeluk zwanger geraakt van de 2e terwijl zij en haar man eigenlijk hadden afgesproken maar één kind te krijgen. Zij is er heel blij mee, maar hij helemaal niet... Ik snap dat niet...ook al is het per ongeluk, als je van diegeen houdt én je hebt bovendien al een kindje...dan is je toch alleen maar een extraatje gegéven? xx Lily
Hoi San Ik loop mezelf ook helemaal gek te maken. In de meivakantie willen we op vakantie gaan. Dan zit ik meteen te kijken tot hoeveel maanden je mag vliegen. Nog een paar dagen dan kunnen we testen. We zullen wel zien, maar is toch wel allemaal erg spannend!
Hallo allemaal mijn naam is Saskia vorig jaar sept ben ik gestopt met de pil eindelijk mijn vriend kreeg ook de kriebels een neefje doet wonderen . Alleen als ik geweten had dat mijn lichaam zo raar zou reageren door met de pil te stoppen en dat het zolang ging duren voordat ik weer ongesteld werd dan was ik eerder gestopt. Ik ben ontzettend moe , duizelig ben nu voor de tweede keer gelukkig ongesteld geworden, Ja gelukkig want ik was 4 dagen overtijd en hebben maar een test gedaan helaas negatief dus was wel blij dat ik ongesteld werd leer ik misschien mijn cyclus een beetje kennen. Het is allemaal zo verwarrend sorry voor zo:n lang verhaal maar moest het even kwijt . Wij willen ook zo graag zwanger raken .
@ sinjo gefeliciteerd meid! @ Sas welkom Hier drukke tijd dus ben weinig hier te vinden. Hier snel gegaan, na 35 dagen getest en toen ineens twee streepjes. Absoluut niet verwacht. Durf nog niet echt blij te zijn. Ik voel steds dingen en dan denk ik dit is neit goed. ga dan op internet kijken en zie dan dat het erbij hoort. Duurt nog 4 weken voordat ik naar de vK kan dus dat is wel lang. Allemaal heel veel succes en ik lees hier zeker mee!