Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San1986

San1986 Lid

12 nov 2007
    51
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hoi iedereen,
    Mijn lichaam en gevoel hebben me vreselijk voor de gek gehouden!
    Ik had zo het idee dat het meteen raak zou zijn, maar ik werd gister toch echt ongesteld :evil: :evil: :(
    Ik was aan het werk en ik ging naar de toilet en ja hoor, bloed verlies, zit je dan alleen op die wc. Echt een rot gevoel!

Maar ik denk dat ik het te erg hoopte! heb nu een cyclus van 22 dagen dus erg kort, maar we gaan er deze maand weer helemaal tegen aan!

Eigenlijk zou ik pas feb stoppen, maar kon toch niet wachten dus ik bedenk maar zo: deze maand heb ik mooi maar mee gepikt!

@ suhe: jij nog succes he, ik zou voor je duimen!

Ik ga nu weer met volle moeds de 2e ronde in.
    Groetjes Sanne

2. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    He das balen. Op naar de volgende ronde. Bij mij nog niets te bekennen, maar het kan maar zo ieder moment raak zijn en dan moet ik ook weer opnieuw beginnen.

3. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @sas30 welkom meid hoop dat je snel zwanger wordt

@ryanne gefeliciteerd meid met je zwangerschap toch 2 streepjes

ik heb nog 4,5 strip over wil eerst dat afmaken dan me lichaam laten ontpillen

4. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ryanne, gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws voor je!

@ San: Meisje, wat rot voor je!

Wij hebben het er vandaag over gehad om vast te stoppen met de pil na volgende maand (i.v.m. vage buikklachten momenteel). Niet alleen omdat ik de hormonen zat ben, maar ook zodat ik in ieder geval vast "ontpild" ben tegen de tijd dat we er serieus voor gaan...!

Jeej, een "mini-stapje" in de goede richting... :)

5. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    hallo als je inderdaad toch over een tijdje serieus wil beginnen zou ik nu alvast stoppen met de pil
    bij mij duurde het 3 maanden voordat ik voor het eerst ongesteld werd en dat stelde niks voor nu pas voor de tweede keer ongesteld en dat wil ook nog niet zo 1 dag echt vloeien en daarna ja smerig gezegt bruin goetje is dit eigenlijk normaal?
    :(

6. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    dat smerige bruin goetje wat je zegt haha dat zou wel eens oud bloed nog kunnen zijn van de vorige keer.. Meerdere meiden hebben hier wel eens last van dus denk dat het geen kwaad kan.. En over het stoppen ja er zijn ook meiden bij die de eerste ronde nadat ze gestopt zijn met de pil meteen zwanger waren! Zekerheid heb je dus nooit. Ieder lichaam is helaas anders. Zelf ben ik ook in december gestopt met de pil en gelukkig na 32 dagen normaal ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde :)

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Lastig is dat, dat je eigenlijk heel graag wil, maar het beter is nog niet zwanger te worden. Ik ben gestopt in oktober. Het was voor mij dan ook niet handig geweest om dan al zwanger te worden, maar we hadden iets van we zien wel. Ik ben daarna pas 2 keer ongesteld geworden en volgens mij komt de derde keer eraan. Ik hoop van niet. Maar heb alle symptomen zin in chocola en vet eten, pijn in de buik. Mooi k*t is dat.

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Wie weet suhe.. tis toch wel spannend...

ook al gaan we er nog niet voor en hebben we al condooms in huis gehaald, toch onveilig sex gehad zondag :oops: Vonden het opeens zo spannend en het kon me 'even niets schelen' ;) Maar we zien het wel hoe het loopt. Mijn vriend zou het alleen maar leuk vinden, ik heb nog wel zoiets van: volgende keer wel even mét. De enige reden waarom nu nog niet is mijn werk, dus op zich zou het best wel kunnen... maar toch nog maar even niet officieel ronde 1.

Bah ik voel me echt niet lekker. Weet niet of het een griepje is die eraan zit te komen of dat het 'ontpillingsverschijnselen' zijn...
    Kreeg vanmiddag opeens heel erg veel buikpijn, duizelig, ijskoud en erg veel hoofdpijn. De buikpijn was een soort menstruatie-achtige buikpijn. Net even gelegen en warme douche en nu gaat het wel weer okey. Nog wel soort steken onder in mijn buik. Maar voelde me echt beroerd! Was wel balen want was op mijn werk en moet de hele week extra werken. Hopelijk voel ik me morgen beter ;) Nog meer mensen met zulke ontpillingsverschijnselen?

9. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hier ook ontpil narigheid.
    Ik heb sinds een paar dagen onwijze buikpijn met steken links onder dat uitstraalt naar mijn been.
    Kan niet eens normaal op de fiets zitten omdat elk hobbeltje pijn doet.
    En ik dacht nog wel dat ik er genadig van af kwam omdat ik de eerste twee weken nergens last van had, haha.
    Maar ja het is voor een goed doel.

10. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hallo allemaal hier, ik hoop dat er nog ruimte is voor een 'nieuweling'. Mijn vriend en ik hebben eindelijk de knoop doorgehakt en ik ben direct gestopt met de pil. Ik vind het zo spannend en ben eigenlijk met niets anders bezig, maar kan er ook nog met niemand (behalve mijn vriend natuurlijk) over praten, omdat ik nog niet wil dat anderen weten dat ik gestopt ben. Herkenbaar?
    Nu kan ik ieder moment ongesteld worden; de eerste keer weer van de 'normale' cyclus zonder pil. Daarna gaan we er helemaal voor. Het is zo spannend...!

11. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    Hey jipper welkom als "nieuweling" haha.
    ik kan er ook alleen maar met mijn vriend over praten, aangezien ook niemand in mijn omgeving er vanaf weet dat ik dus gestopt ben met de pil.. Gelukkig ben ik na 32 dagen ongi geworden en nu dus op na de volgende ronde :d. Succes!

12. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hey Sammiej, leuk dat je zo snel hebt geantwoord. Vervelend als je er met zo weinig mensen over kunt praten hè? Je bent er helemaal vol van, tenminste ik wel. Ik denk bijna aan niets anders. Gelukkig heb ik een vriend die het ook heel spannend vindt, maar me wel een beetje afremt. Anders zou ik de babykamer al bijna gaan inrichten haha... Het helpt trouwens niet echt dat er in m'n omgeving zoveel familie en vrienden zwanger zijn of net een kleintje hebben gekregen. Zo wordt je er ook bijna dagelijks mee 'geconfronteerd'. Maar goed, eerst m'n ongi maar eens afwachten...

13. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    erg he jipper toen mijn vriend en ik besloten hadden dat we gingen stoppen met de pil kreeg ik even zo"n door het dolle heen bui,
    ging op internet op zoek naar de mooiste baby kamer en alle spullen er omheen.
    bij mij weten er wel wat mensen ervan mijn zusje bv
    maar ik deel heel veel met mijn zusje het is ook heel vervelend dat om je heen ook inderdaad iedereen of al kindjes hebben of zwanger zijn
    en als ik mijn neefje zie ooooh dan smelt ik gewoon vooral als hij mij roept
    "' sachia "'zegt hij dan zzzzoooo lief :)

ik ben gisteren trouwens ook naar de huisarts geweest was de laatste tijd zo moe en duizelig/licht in het hoofd nu blijk ik een veelste lage bloeddruk te hebben.
    ook mijn bloed vanmorgen af laten nemen word nagekeken voor het een en ander ik weet het ook niet ik weet wel ik voel me heel naar.

14. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Goh Sas, wat vervelend dat je je zo naar voelt. Hopelijk geeft het bloedonderzoek snel uitsluitsel en is niets om je zorgen over te maken.
    Hoe lang zijn jullie al aan het proberen? Ik herken helemaal wat je vertelt. Wel fijn dat je het kunt delen met je zusje. Mijn schoonzusje is zwanger, maar helaas heb ik niet zo'n goede band met haar dat ik dit soort dingen met haar bespreek.
    Ik las trouwens onder een ander onderwerp iets over Etos Zwanger worden. Die heb ik nu ook maar gekocht. Wie weet versnellen die het 'proces'...

15. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    wij zijn vorig jaar 20 september gestopt ik werd pas 18 dec voor het eerst ongesteld .
    nu ben ik deze maand gelukkig ook ongesteld geworden gezien mijn zwangerschapstest negatief was nu maar duimen dat het deze keer lukt .

16. mintje29

mintje29 Lid

23 jan 2008
    45
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds vandaag nieuw op deze site, zit vol nieuwsgierigheid al jullie berichten te lezen :) . Ik ben begin december afgelopen jaar gestopt met de pil na 10 jaar. Momenteel nog niks en eerlijk gezegd verwacht ik het ook niet. Ben al wel een keer redelijk op tijd ongesteld geweest maar alleen 3 dagen. Dus weer wachten op de volgende zodat ik beter de vruchtbare dagen kan bepalen. Vind het trouwens fijn om met andere mensen hierover te praten.

17. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    hallo mintje spannend allemaal je bent dus nu al wel 1 keer ongesteld gewees in je zo gezegt de stopweek

18. mintje29

mintje29 Lid

23 jan 2008
    45
    0
    0
    Hoi Sas!

Ja ik was inderdaad bijna tot op de dag stipt netjes ongesteld was er zelf helemaal verbaasd over, maar goed nu maar afwachten hoe de volgende keer zal zijn of niet? ;) .

Ik vind het net als andere meiden heel erg spannend, en ik kan er ook over praten met mijn vriend maar wil het niet al teveel doen ben bang dat het obsessief overkomt :D . Ben wel stiekem nu aan het kijken voor leuke babynamen. Ik woon momenteel in het buitenland een soort sabbatical dus werk niet en heb alle tijd om hierover na te denken :D .

19. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    ja babynamen heb ik al wel maar zit je nou lekker in de zon?
    8) :D

20. mintje29

mintje29 Lid

23 jan 2008
    45
    0
    0
    ohh goed voor jullie Sas dat je al namen hebt, ik vind het vreselijk moeilijk. laatste tijd geven mensen hun kinderen te hyppe namen joh hahahah. Waar is de tijd van Jan-Klaas gebleven nee hoor geintje. Maar goed vind het leuk om "voorzichtig" met het zwanger worden bezig te zijn.

Ik zit in Italie en inderdaad zonnig, erg koud maar wel een strak blauwe hemel dus aangenaam. :D

Deel Deze Pagina