Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    mazzelaar woon je er al lang ?
    nou voor een meisje zijn we er al uit maar een jongen vinden we moeilijk.
    maar goed we hebben nog tijd zat.
    nou ja ik ben nu echt weg moet maar eens eten koken spaggetie mmmmmmmmmmmmmmmmm
    tot later ;) \:D/

2. mintje29

mintje29 Lid

23 jan 2008
    45
    0
    0
    we zitten hier sinds oktober, het is tijdelijk dus we verwachten over een half jaar terug te zijn in NL. Hopelijk word ik zwanger ergens komende maanden, men zegt dat het helpt als je relaxed bent. dus wie weet wie weet.

3. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Heej Sas en Mintje,
    Echt fijn om te lezen dat er een heleboel meiden op dezelfde manier mee bezig zijn als ik. Ik dacht dat ik té overdreven bezig ben met het zwanger worden. Ook ik probeer niet teveel met mijn vriend hierover te praten. Straks wordt de druk te groot en lukt het allemaal niet meer. Dat zou toch jammer zijn... ;)
    Wat betreft babynamen ben ik nog in m'n eentje aan het denken. Mijn vriend wil dat pas doen als het echt zo ver is. Misschien wel verstandig, maar de voorpret is ook wel heel erg leuk. Ik ben zelfs al een beetje rond aan het kijken naar originele geboortekaartjes. En die zijn er genoeg!
    Fijne avond nog!

4. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Welkom Jipper en Mintje, leuk dat er steeds meer leden zijn! is wel gezellig!

Esther ik ben dus niet de enige met nare ontpillingsverschijnselen. Vandaag geen teken van een griepje meer, maar wel een klein beetje de steken van gister. Dus ik denk dat het echt te maken heeft met het stoppen van de pil!

Ik kan er ook alleen met mijn vriend over praten, en het stomme is dat ik weet dat mijn beide buurvrouwen voor een 2e bezig zijn :eek: Ze hebben het beide aan me toevertrouwd zodat ze er met iémand over konden praten. hihi, van elkaar weten ze het niet, en van ons ook niet. Dus ben heel benieuwd wie er strax als 1e zwanger is... Wonen in nieuwbouwwijk dus de 1 na de ander wordt hier zwanger ;)

5. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik weet precies wat jullie bedoelen. Eigenlijk wil je er heel graag over praten, maar je wil niet iedere keer dezelfde vraag krijgen: ben je al zwanger? 1 vriendin van mij weet dit. Ik heb niet tegen mijn vriend verteld dat zij het weet, want dat vindt hij niet leuk, maar ik ben er zo vol van. En gelukkig is er nog dit forum :)

6. mintje29

mintje29 Lid

23 jan 2008
    45
    0
    0
    nou ik heb aan de naaste familieleden met wie ik heel close ben verteld dat ik gestopt ben met de pil en dat we bezig zijn, maar inmiddels krijg ik bijna iedere week de vraag of ik zwanger ben. ik weet dat ze het goed bedoelen en met me meeleven maar soms is het irritant.

laten wij gewoon lekker elkaar op deze site op de hoogte houden en hopelijk krijgt één van ons snel de vreselijke zwangerschapssymptomen :D

7. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    ach ja dames zo kunnen we toch lekker even onze frustratie aan elkaar kwijt en natuurlijk ook onze spanning en gezelligheid.
    bij mij is het even vervelend ik ben nu thuis in de ziektewet ben zo naar in mijn hoofd duizelig een heel licht gevoel en ben ook zo moe en met mijn werk in de zorg kan ik me dat niet veroorloven dus nou maar even uitrusten en af en toe hier kijken

8. mintje29

mintje29 Lid

23 jan 2008
    45
    0
    0
    Sas

Stress is niet goed voor je, misschien kun je je gedachte verzetten door te lezen of effe frisse lucht scheppen, helpt bij mij altijd. Maar vervelend hoor dat je je zo voelt. Hoe lang ben je in het ziektewet?

9. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Sas, wat vervelend! We moeten wel allemaal goed voor onszelf zorgen dames!

Ik ga vandaag denk ik maar een zwangerschapstest kopen...ik ben nog aan de pil maar ben misschien begin van de maand per ongeluk zwanger geraakt...tussen de 5e en de 8e, dus dan zou ik nu al kunnen testen, maar ik durf niet goed....straks test ik positief en verlies ik het alsnog tijdens de bloeding van de pil!

Ik praat mezelf aan dat alle signalen van alles kunnen zijn, maar de huisarts dacht ook dat ik zwanger kon zijn en heeft toen een test gedaan, maar die was negatief. Maar die test is te vroeg gedaan. :(

Heb al bijna 3 weken last van lichte buik- en onderrugkrampen, heb 2 weken roze afscheiding gehad waarvan één keer wat rood (ong. een week nadat ik mogelijk zwanger ben geraakt). Ik ben enorm moe, ben al 2 dagen achter elkaar om 19.00 op de bank in slaap gevallen! (terwijl ik heel goed tegen weinig slaap kan) Ik lijk ook emotioneler en mijn borsten doen enorm pijn...alleen dat laatste is nogal een instinker want ik zou ook maandag mijn pil-ongesteldheid moeten krijgen en ik heb altijd gespannend borsten vantevoren...

Pff....zal ik gaan testen? Of van het weekend? Of pas na de mogelijke bloeding? Ik zit zo in spanning...

10. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    net vandaag dus ik kijk wel hoe lang het duurt.
    woensdag krijg ik de bloeduitslag.
    gisteren werd ik ook misselijk na het ontbijt en het bloedprikken.
    nou weet ik niet wat dat nou weer betekend ?
    als je ongesteld bent geweest wat is de kans dat je zwanger bent dan nog :(:

lily geloof me je moet doen wat je zelf denkt dat het beste is maar ik heb het toen ik 16 was ook gehad ging ik voor het eerst naar bed met mijn vriend toen slikte ik nog geen pil maar door de spanning van stel voor bleef mijn ongi ook langer weg

11. mintje29

mintje29 Lid

23 jan 2008
    45
    0
    0
    Lily,

Als ik jou was zou ik gewoon gaan testen dan weet je het in ieder geval en hoef je niet langer in de spanning te zitten, toch?

Laat je het ons weten? ;)

12. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ik ga er in ieder geval vandaag eentje kopen....

pfft. Ondanks dat het niet gepland is zou het wel een teleurstelling zijn...

13. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    hoi meiden,

ik weet niet wat ik heb vandaag hhahah
    heb een rompertje gekocht en me man komt over een uurtje thuis dan ga ik het aan hem vertellen ff kijken wat zijn reactie is ben niet eens zwanger
    ag jah ik vond het ook zoooo leuk.
    nog 4,5 strip over maar ik ben wel een beetje bang om te stoppen met de pil over paar maanden omdat ik zonder pil me ongi niet aankan door het bloedverlies word ik zo bleek en ga ik trillen en voel me heel slap ben paar jaar terug na de huisarts geweest kreeg blauwe ijzertabletten heb eigenlijk ijzer te kort na die tabletten wilde ik het weer proberen een lange tijd erna was ik weer na de huisarts gegaan toen kreeg ik hem niet meer wel raar kreeg toen de pil dat ik waarom ik bang ben om te stoppen misschien kan ik de pijn niet meer verdragen.je kan echt en me zien zo lijkbleek wordt ik dan

sorry voor me lange verhaal

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ ilayda

:) Iets vergelijkbaars heb ik ook bij mijn man uitgehaald een jaar geleden ofzo! Toen zat er bij een tijdschrift een gratis rompertje van 'Lief!' en die heb ik toen trots laten zien en hij had echt zo'n gezicht van: Bedoel je hier iets mee, of zit je me te dollen... :)

15. mintje29

mintje29 Lid

23 jan 2008
    45
    0
    0
    hahahaha ALLE vrouwen hebben daar last van! dus ook ik. Laatst waren we in een winkel en ik zag een F1 rompertje (mijn vriend is een F1 fan) en die vond ik zooo geweldig, heb ik maar niet gekocht omdat hij erbij was anders wel hahahaha.

Joh er komt tijd dat je zat krijgt en gaat kopen.

Trouwens Ilayda, ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan en je laten adviseren. Als je graag met de pil wil stoppen moet er toch een andere manier zijn om je bloedverlies op te vangen zodat je je iets beter voelt tijdens je menstruatie?!

16. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Pfff...ik ben echt onwijs ongi. Echt heel anders dan toen ik de pil nog slikte. Herken wel een beetje van wat Ilayda vertelt. Ook ik moest beginnen met de pil omdat ik zoveel last had van bloedverlies. Bovendien ging ik in de periode voorafgaand aan mijn menstruatie vaak hyperventileren.
    Hopelijk is het dit keer snel over en voorlopig de laatste keer (9 maanden ofzo)... ;)

17. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Jipper, wat balen zeg!

Ik doe morgenochtend een test....

18. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Lily Dit wordt een spannende dag voor je vandaag! Duimen! Of weet je ondertussen al meer?

19. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Negatief :(

Het was dan wel nog niet gepland, maar toch...

20. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Goed idee!

En de eerste is al zwanger heb ik zojuist gelezen! Gefeliciteerd Eva1983!

Deel Deze Pagina