Haha...klussen is inderdaad geen straf... Achteraf dacht ik; toch wel bizar dat je gewoon op internet zet dat je gaat klussen, dat zou je in het 'echt' eens moeten verkondigen. Denk dat de meesten dan toch raar opkijken! Haha...
nou tegen mijn vriendinnen en zo zeg ik het wel hoor, ben daar over open. tja we weten allemaal hoe de kindjes gemaakt worden dusssssss...
zeker makkelijk . Ik heb net voor het eten weer een test gedaan, ik was er zacht gezegt al weer zat van, van dat wachten. Maar helaas weer negatief... Nog geen ongi te bekennen.
Kan iemand van jullie mij vertellen hoe het voelt als je je ei hebt? Ik heb namelijk, door het slikken van de pil, al een jaar of 10 geen ei gehad, dus weet eigenlijk niet precies hoe het voelt. Toch denk ik dat ik gisteren misschien mijn ei heb gehad. Aan het eind van de middag kreeg ik steeds krampjes in mijn onderbuik. Mijn banner klopt niet helemaal, omdat ik nog niet precies het gemiddeld aantal dagen van mijn cyclus weet. Eigenlijk zou ik (met een cyclus van 28 dagen) vandaag mijn ei moeten krijgen, maar dat zou natuurlijk ook gisteren al geweest kunnen zijn. Iemand een idee?
Hej Jipper Ik heb hetzelfde probleem, ook 10 jaar aan de pil gezeten en nu helemaal in de war en kan ook daardoor mijn cyclus niet bepalen, laatste keer was ik na 3,5 week weer ongesteld pffff. Dus mijn banner klopt ook niet. Maar ik heb tijdens de pil ook nooit mijn eisprong gevoeld en laatste keer dacht ik dat dat het was (ook eerder dan volgens de banner). Ik kreeg links onderin mijn buik (net boven mijn lies) een pijnlijke steek (stond in de supermarkt op dat moment) en kort daarna weer 1 en toen was het voorbij. Dus ja zolang je niet regelmatig ongesteld bent kun je nog weinig echt bepalen. Ik heb ook gehoord dat als je veel afscheiding hebt een paar dagen na je menstruatie dat dat ook tekenen zijn van je vruchtbare dagen. Misschien moet je die in de gaten houden. Ik heb ze gehad maar nooit bij stilgestaan dat ik dan vruchtbaar was
Sja, ik weet het ook niet hoor. Als het wel echt een ei is geweest dan heb ik wel heel mooi op tijd geklust ...haha... Op afscheiding heb ik niet zo gelet, dat zal ik de volgende keer beter in de gaten houden.
Even niet meer geweest en al veel blz erbij! Olly wat een heftig ongeluk zeg! En Jipper fijn dat de bruiloft goed is verlopen Echt sinds ik gestopt ben met de pil heb ik bijna iedere dag nog een soort ongi-buikpijn gehad. Volgens een cyclus van 28 dagen moet ik maandag weer ongi worden, maar ik reken erop dat het ook nog best even kan duren... We gaan er officieel nog niet voor ivm mijn werk (inwerkperiode is nog steeds niet voorbij) dus gebruiken nu condooms, maar hebben het wel 3x onveilig gedaan dus tja... het zouuu kunnen dat het toch nu al raak is. (zou ook helemaal niet erg zijn). Ben echt heel benieuwd wanneer mijn ongi gaat komen!
He Olly Wanneer ga je weer testen? Ik denk dat ik er morgen maar weer en testje tegenaan gooi. En mocht het niets zijn dan maar even naar de huisarts. Zit al op dag 50 ben het even helemaal zat.
ik vind het bij jouw ook idd wel lang duren. Als ik jou was belde ik toch even met de HA. Ik heb m'n vraag voor wanneer testen bij de Verloskundige neergezet, alleen nog geen reactie, dus ff afwachten. Ik denk dat ik zaterdag weer test als ik nog niet ongi ben. oh ik ben zo moeoeoeoeoe! Verder voel ik me wel goed, alleen toch steeds krampjes onder in m'n buik.. dan ineens denk ik "JA, nu zal ik wel ongesteld zijn" , maar dan ga ik kijken en niks te zien.. GEK wordt je ervan.. (doe ik zelf ) Ik kan er ook wel om lachen hoor, maar wil gewoon weten of wat ik nou voel goed is, of dat het gewoon tussen m'n oren zit. Mijn ei voel ik altijd 2 weken na m'n ongi. Als je zegmaar vanaf je navel een grote driehoek trekt van ongeveer 10 cm dan op de hoeken voelde ik steken zegmaar, alsof je ongesteld moet worden. Hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Olly ben benieuwd wat de verloskundige tegen je zal zeggen. Moeilijk hé onderscheid maken tussen wat je voelt en wat er tussen je oren zit. Suhe, 50 dagen is echt lang. Een bezoekje aan je huisarts kan geen kwaad.
Hé meiden, ik weet wel hoe een eisprong voelt Het is een pijn alsof er iets klem zit, het kan best gemeen pijn doen af en toe, en bij mij zit het dan precies bij mn heupbot, links of rechts (of in mijn geval, soms allebei omstebeurt). Dit is dus vlak voordat het gaat springen. Vaak is het na een tijdje plotseling weg. Eén keer heb ik de daadwerkelijke sprong gevoeld, toen ik in bed lag. Ik voelde diezelfde "klemzit-pijn", alleen daarna voelde ik letterlijk dat er iets losschoot ofzo...een beetje alsof een darmkramp ineens weg gaat, en toen was de pijn ook weg Ik weet zeker dat dit de eisprong is omdat ik al vanaf de eerste keer een extreem regelmatige cyclus heb gehad en het dus altijd rond de goede dag was. Hopelijk kunnen jullie er wat mee
Hey Lily, dat is toch niet helemaal wat ik voelde. Het was meer een beetje gerommel en wat krampjes onder in m'n buik. Net alsof je last hebt van je darmen, maar dan minder heftig. Zou het dan toch iets anders geweest zijn? Vandaag zou, volgens een cyclus van 28 dagen, dan m'n ei moeten springen, maar nu voel ik niets. Ook geen afscheiding... Nu weet ik het ook niet meer...
Ik denk dat dat het dan niet is...wat overigens niet betekent dat je m niet kunt hebben hoor! Ik voel het ook niet áltijd! Ik voel het echt héél duidelijk aan één kant, een soort pijn dat je er telkens op wil drukken Dat gerommel heb ik afgelopen maand ook gehad, ik dacht toen ook dat ik zwanger was, maar achteraf gezien was mijn lichaam gewoon hormonaal aan het "rommelen" omdat ik de pil 2x vergeten was en ik dus én de pil nog slikte en mijn lichaam zelf al hormonen aan was gaan maken (met als "slagroom" op het toetje migraine tijdens mn ongi). Ik zou gewoon even afwachten wanneer je ongi wordt denk ik...
Hoi Jipper, ik denk dat het gevoel rond de eisprong heel persoonlijk is, even als het moment en de duur van je cyclus. Zelf voel ik het niet, (ben vorig jaar ook een poos gestopt met de pil, omdat de pil mij niet meer beviel) Soms voel ik wel een vaag gevoel in de onderbuik, maar dat kan ook best gerommel en krampen van de darmen zijn. Omdat ik er veel op let voel ik nu meer gerommel, maar ik denk dat ik er anders niet bij stil had gestaan, omdat ik toen niet met een zwangerschap bezig was. Lastig allemaal he? Wij hebben de tijd van de eisprong ruim genomen, best spannend! Suc6 !
Bedankt voor jullie reacties, ik moet het inderdaad maar gewoon afwachten. Ik denk dat ik in ieder geval het advies van suhe maar opvolg ...hopelijk heeft m'n mannetje nog zin vanavond na een dag werken haha...
ff off topic: m'n vriendin belde net, ze hebben vanmorgen een dochter gekregen! Alleen net de naam, die wij ook hadden..