Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik heb ergens gelezen dat dit je eisprong kan zijn, of innestelen, maar wil je geen valse hoop geven. Gewoon nog 2 weekjes wachten en dan testen. Wie weet..

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Spannend Linda!

Ik ben vanochtend ongesteld geworden! Wel blij dat het wel 'meevalt' met mijn cyclus. Had echt gedacht dat het nog weken kon duren. Maar goed het komt wel natuurlijk helemaal niet uit. Heb nu enorme koppijn en buikpijn en vanavond verjaardag van mijn vriend dus komen 30 man in ons huisje :( Weet gewoon niet waar ik iedereen moet laten dus net al 2 statafels gehaald... Maar goed het hele huis moet nog schoon etc. etc. Heb net heel leuk opgepast op een buurmeisje van 1,5. Wat een scheetje zeg! Ze zegt echt alles na nu en kan nu net lopen. héél lief! Dus zo poetsen etc. etc. en nu nét ongi... BAH! :evil:
    (ach ja, t komt nooit uit natuurlijk) ;)

3. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Pfff...even uitblazen van de voorjaarsschoonmaak! Heel het huis is weer fris en fruitig... Dat krijg je met dit weer hè?! Of zou het nesteldrang zijn hahaha...!

@Sinja; lekker dat je cyclus nu een beetje op gang is. Veel sterkte vanmiddag en vanavond, achteraf zal het vast wel meevallen!

4. Niflheim

Niflheim Niet meer actief

Leuk leuk verjaardag,ik ben ook altijd weer benieuw hoeveel de buik gegroeid is van iemand die hoogzwanger is ;) Helaas beginnen wij nog niet aan kindjes :( Vriend was boos omdat ik zo graag wilde. Ik was 3 dg met de pil gestopt maar weer snel begonnen,mn hormonen lagen helemaal door elkaar en heb 3 dagen gehuild en paniekaanvallen gehad!! Nu gaan we eerst samen een huisje zoeken en dan zien we verder ;)

5. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Zijn jullie al lang bij elkaar? En over een tijdje wil hij wel kinderen toch?

6. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Ha meiden,
    Alweer een tijdje niet geschreven maar tis nu weer even actueel: we gaan er nu al voor :-D. Mn man had zoiets van, als er toch een 2e komt dan kan het net zo goed nu al :-D.
    Dus weer spannend! Benieuwd of het net zo snel gaat als de vorige keer ;).
    xxx

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Dat is snel. Veel succes ermee!

8. Niflheim

Al of pas 3 jaar ;) Hij wil best kinderen maar hij word gek van mijn gezeur erover ;) En we wonen nog niet samen,das het grootste probleem,een huis vinden!

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Als je een huis hebt gevonden, laat je 1 kamertje leeg die dan zo snel mogelijk opgevuld kan worden. ;)

10. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ik zit met een dilemma; vandaag mag ik testen volgens mijn banner, maar omdat ik veel te ongeduldig was heb ik dat zondag, dus voor m'n NOD, al gedaan. Ik dacht; als het zo is dan kan ik het misschien nu al wel zien... Helemaal nergens op gebaseerd, gewoon puur ongeduld. Eigenlijk wijst alles erop dat ik binnenkort 'gewoon' ongi ga worden, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Eigenlijk kan ik zelf m'n vraag wel beantwoorden, maar misschien wil ik gewoon even bevestiging. Gewoon maar afwachten of m'n ongi eerdaags komt en als het over een dag of 5-7 nog niet zo ver is nog maar eens testen?

Nou, ik ga aan de slag met het maken van een soort wikkeldoek voor het baby'tje van m'n broer en schoonzus. Kijken of dat lukt...

11. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Wacht nog een paar dagen. Ga vrijdag weer testen, misschien is het wel raak!

12. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Vrijdag al? Is dat niet te snel weer? Ik weet nl nog niet hoe mijn cyclus precies loopt. Nou ja, we zien wel.

Suhe hoe is het nu eigenlijk met jou? Nog steeds niets?

13. Niflheim

Suhe,dat doen we zeker :) En ik maak al een mobile,vind het leuk om te naaien.

Jipper,heel veel succes!

14. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hey Niflheim, wat leuk dat je een mobile aan het maken bent. Hoe doe je dat? Heb je daar patronen voor ofzo? Ik heb gisteren een wikkeldoek gemaakt voor het baby'tje van mijn broer (dat er aan komt...). Erg leuk geworden. Heb er ook nog maar een tuttelknuffeltje bij gemaakt van dezelfde stof. Lekker creabea, een leuke invulling van m'n vakantie! Zijn er nog meer creatievelingen hier?

Nou, ben ook nog in afwachting van m'n ongi... Hoop niet dat het een hele lange cyclus gaat worden, maar daar heb je helaas niets over te zeggen... :(

15. Niflheim

Hi Jipper, nou ik kan echt niet goed naaien hoor dus het is maar simpel ;) Ik heb rode en witte vilt gekocht,op het witte teken ik de steel van een paddestoel,op de rode de hoed, en naai het zaakje zo aan elkaar. En vul het op met wc papier :D

succes met je ongi :(

16. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Leuk idee zeg! Je hoeft ook niet goed te zijn, als het er maar leuk uitziet toch? Ik ben ook niet heel goed ofzo, doe alles maar een beetje op de gok, maar vaak ziet het er niet onaardig uit haha... En zo blijf je van de straat zullen we maar zeggen! ;)

Straks komt een zwangere vriendin van me een kopje thee drinken en vanavond komt m'n zwangere schoonzusje op visite. Een dag vol zwangere vrouwen dus, en de bijbehorende zwangerschapsverhalen natuurlijk...

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hallo allemaal,

De verjaardag viel zaterdag idd wel mee! Het was best gezellig met al die kleintjes!
    En mijn ongi valt me ook supermee :D Ben het lang niet zo erg als toen ik de pil slikte en al helemaal anders als voordat ik aan de pil begon. Maarja, wie weet komt dat de volgende keer....

Ik ben echt totaaaaal niet creatief. Echt hopeloos! En als ik dan al een goed idee heb, lukt de uitvoering ervan echt totaal voor geen meter.. dus tja, een knoop aan een broek zetten lukt me echt nét maar daar houdt het mee op helaas...

Vanavond krijg ik bezoek van oud collega's! Wel leuk maar het huis is nog een zooitje van de verjaardag! dus opruimen, opruimen, opruimen vandaag :x

18. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Leuk he al die kraamcadeautjes. Ik ben niet zo creatief ik heb voor een vriendin het boek gekocht van Woezel en Pip, ook leuk.

En nee nog steeds niet zit nu bijna op 70 dagen...

19. mintje29

mintje29 Lid

23 jan 2008
    45
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heb effe een paar dagen niet jullie berichten gelezen, zie dat er nog wat nieuwe members bij zijn gekomen, gezellig!

Bij is alles same o same o. In afwachting van mijn ongi volgende week als het goed is. Komt lekker uit want ben dan op wintersport :evil: , maar ja misschien komt die helemaal niet, laten we het hopen ;)

Fijne avond allemaal,

20. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Suhe; het duurt wel erg lang hè? En geen positieve test? Misschien heb je het wel geschreven, maar ben te lui om terug te lezen; ben je al bij de ha geweest? Of wacht je het gewoon nog maar af?
    Ik hoop niet dat het bij mij zo lang gaat duren. Ben nu 2 dagen overtijd, heb besloten dat, als ik vrijdag/zaterdag nog niet ongi ben dat ik dan nog een keer ga testen. Ben benieuwd... Het zou wel een wonder zijn als het de 1e ronde raak is na 10 jaar pil. Ik probeer dus maar niet teveel te hopen.

Net gezellig geshopt met een vriendin die over 5 en een halve week uitgerekend is. Dat valt niet mee hoor, lopen gaat heel langzaam en ze heeft steeds harde buiken. Zwanger wórden is niet gemakkelijk, maar zwanger zíjn ook niet haha...!

Deel Deze Pagina