Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Geen positive test. Ik word nu ook een beetje bang dat er iets mis is. Ben 2 weken geleden bij de HA geweest. Ga denk ik volgende week maar terug

2. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Dat zou ik ook doen denk ik...dan heb je in ieder geval zekerheid. Maar je moet je nog geen grote zorgen gaan maken voordat je echt iets weet hoor, je leest hier zoveel verhalen van andere vrouwen bij wie het ook lang duurde door onbekende redenen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, da's waar... Sterkte in ieder geval!

3. mintje29

mintje29 Lid

23 jan 2008
    45
    0
    0
    Suhe sterkte! en inderdaad ik zou me niet al bij voorbaat zorgen maken. En je kunt altijd naar de huisarts om gerustgesteld te worden.

Succes

4. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    hey ik heb wat antwoorden gemist, was helaas niet de bedoeling!

@Suhe, spannende tijd voor je. Heb je alweer getest? Nog geen ongi? heb je er zelf een naar gevoel bij of denk je dat je nog wel ongi gaat worden? Als je het niet vertrouwd zou ik zeggen: Hup, naar de huisarts!

@jipper, jij bent echt crea-bea zeg! Ik hou van decoreren in huis enzo, maar ben niet creatief op die manier. Ik zou ook best dingen willen naaien, maar daar ben ik echt niet goed in. (alhoewel... :D), maar ik bedoel natuurlijk met een echte naaimachine.
    Ik zag je net nog bij m'n nieuwe topic :) , ik vind het echt niet fijn dat ik soms zo denk :oops: en dan denk ik steeds JA of NOG niet?

Welkom aan alle nieuwe leden en heeeel veel succes!

5. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hey Olly, ik begrijp wel dat je zo denkt hoor, zoals ik in het andere topic ook al schreef. Zeker als je al heel wat hebt meegemaakt. Het is ook niet niks. Als je echt heel erg twijfelt moet je misschien nog even wachten, maar als je het uitstelt omdat het nog even niet zo handig is, denk ik; gewoon doen. Er is altijd wel iets waardoor het misschien nog niet zo goed uitkomt, maar dat blijf je houden. Nogmaals sterkte!

En wat dat creatieve betreft; dat valt wel mee hoor, ik doe altijd maar wat haha... Maar misschien zit het in m'n genen, er zijn veel creatievelingen in m'n familie. En mijn vriend schildert erg goed, dus dat werkt aanstekelijk (http://www.myspace.com/matsor1). Ik vind het in ieder geval erg leuk om te doen!

6. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    @jipper; dat werk van je man ziet er mooi uit! Ik vind het wel heerlijk om lekker creatief bezig te zijn, wordt ik altijd rustig van. Toen ik net m'n ongeluk had gehad woonde ik tijdelijk weer bij m'n ouders en toen bracht m'n moeder een kleurboek mee en zat ik dagen lang te kleuren :oops: , maar ik vond het stiekum toch echt geweldig om te doen! Heerlijk je verstand op o zetten.

7. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hoi allemaal,

@suhe; dat duurt idd echt heel erg lang. Ik zou idd gewoon het weer een weekje afwachten en dan weer naar de huisarts gaan. Wat zei hij/zij de vorige keer dat je er was?

Ik ben vrij crea bea op huis gebied. We hebben ook al besloten om op de kinderkamer (ja ach) een mooie muurschildering te gaan maken. Op deze kamer staat nu een leuk computerkastje die ik zelf ook helemaal opgeleukt heb. Ik heb nog steeds geen naaimachine maar wil die binnenkort wel gaan kopen. Moet toch echt zelf leren mn broeken korter te maken, kan moeilijk voor eeuwig bij mn moeder aankloppen en aangezien mijn benen niet meer gaan groeien :) Ik heb wel al een keer gordijnen korter gemaakt, maar das gewoon recht toe recht aan.

8. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Leuk al die creatieve mensen, op welk gebied dan ook! Zijn er ook al mensen met supercreatieve ideeën over geboortekaartjes, namen, babykamers enz.? Of is het nog te vroeg om daar over na te denken?

9. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hahaha nee hoor, de namen hebben we al. Zijn alleen bang dat iemand anders ze misschien "pikt" we hebben zoveel zwangere om ons heen dat we er voor allebei de soorten :) al 3 hebben.

We hebben zelfs al 2 geboortegedichtjes die we helemaal het einde vinden. Alleen met het geboortekaartje ben ik nog helemaal niet bezig eigenlijk. We kregen er van de week 1 van de buren die ik helemaal geweldig vond en van vrienden hadden we er 1 die we helemaal niks vonden, maar dan houdt het wel op. We keuren degene die we krijgen, maar hebben nog geen ideeen voor de onze.

10. mintje29

mintje29 Lid

23 jan 2008
    45
    0
    0
    jeetje daar ben ik helemaal niet mee bezig. nou ik kijk weleens naar de namen en zo. maar geboortekaarten nee is veel te vroeg

maken jullie jezelf op deze manier niet gek?

11. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ook wij keuren de kaartjes die we krijgen en ik heb wel eens op een website gekeken met originele kaartjes. Met namen ben ik al bezig vanaf m'n 12e ofzo haha... Had altijd een naam in m'n hoofd voor een meisje, maar m'n vriend vindt het een vreselijke naam, dus dat wordt 'em niet... :( Met de babykamer ben ik nog niet echt bezig, ik weet alleen wat voor kleur ik wil. Soms maak ik mezelf wel een beetje gek inderdaad, maar gelukkig heb ik een vriend die me dan weer met beide benen op de grond zet. :D

12. Niflheim

Niflheim Niet meer actief

Altijd leuk verhalen over zwangerschap ed! alleen ik ben bij mijn vriendinnen wel wat jaloers,zij worden allemaal zwanger en ik woon nog niet eens samen :oops: Maar ja ik wil ook geen kinderen van die mannen van hun! :D Ach ik ben een beetje aan het naaien omdat ik me inderdaad wel es verveel,de meeste van mijn werkjes belanden vaak in de prullebak ;)

13. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Da's niet best als je zwanger wilt raken... ;) (wel een heel flauw grapje hè?)

14. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Jipper al gestest?

De vorige keer bij de huisarts vertelde hij dat als je stopt met de pil het ongeveer een half jaar duurt voordat je regelmatig ongesteld wordt. Ik ben in oktober gestopt dus dan zou ik aankomende maand regelmatig ongesteld moeten zijn, ik denk niet dat dat gaat gebeuren.

Normaal weet ik precies wanneer ik naar de wc moet gaan omdat ik er dan iets in moet doen zeg maar.

Nu heb ik wel veel last van afscheiding (lekker verhaal), wat ik normaal niet zo had, maar dat is dan ook het enige.

We zullen we zien, probeer me nog maar niet teveel zorgen te maken.

Over die namen ik weet er al een paar. Met de jongens naam is vriend het eens, met de meisjes naam niet. Maar daar heeft hij dan ook nog een hele tijd voor om aan te wennen ;)

15. guz3

guz3 Actief lid

17 feb 2008
    304
    0
    16
    Hey,
    Wij zijn in September 2007 getrouwd en zijn eind januari gestopt met de pil!
    Vind het ook ontzettend spannend, ben nu 1 dag overtijd maar dat kan ook ontpillen zijn, hoop het eigenlijk niet, maar hou het er maar op van wel, dan valt het altijd mee!
    Heel veel succes met zwanger worden en hou me op de hoogte!

Leuk dat je ook nog zo jong bent!

x

16. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Wanneer ga je testen?

17. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    hoi, fantaseren over geboortekaartjes, babykamers, kinderwagen etc doe ik ook hoor, ik kijk wekelijks op het net en geniet er gewoon van. Dan weet je in ieder geval wat er op de markt is en wat je wel en niet mooi vind. Nou ben ik zelf ook wel een pietje precies qua interieur en ik weet al precies wat ik wel en wat ik niet wil. 'k heb zelfs 2 weken geleden bij een winkel geinformeerd naar een zilveren hemelhouder voor aan de muur, waar je de klamboe aan kan bevestigen. Dat vind ik zooooo mooi! En dat heb ik ooit ergens gezien en ik heb al gevraagd of zij dat ook kunnen leveren en dat kan! Dus als het zover is....
    Namen hebben we ook al, alleen is onze nummer 1 naam net ingepikt :evil: ! 'k ben nog steeds in staat om het toch als 2e naam te kiezen, maar ben bang dat ze dat niet leuk gaan vinden.

Vandaag ben ik op sollicitatiegesprek geweest.. heb er zelf heel goed gevoel bij en hoop dat het wat word. De dir heeft zelf ook kinderen en 1 dag in de week papa dag dus hij werkt zelf 4 dagen. Ik dacht meteen "Mooi!, dat is positief, dan weet hij wat ik doormaak als ik straks zwanger ben!" hihi.

Ik denk dus dat we nog even een paar maandjes wachten als ik wel die andere baan krijg. Zo niet, dan gaan we er volgende maand denk ik wel weer voor. Deze maand ff niet, m'n hoofd staat er totaal even niet naar.

18. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Moeilijk allemaal he. Je gevoel zegt ja, maar je verstand weet het nog niet zeker.

Eigenlijk weet je niets zeker en het kan ook allemaal zo afgelopen zijn, klinkt een beetje zwaar, maar is wel waar. Je moet doen wat goed voelt...

19. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in Suhe, en daar weet ik helaas alles van..
    Misschien zijn we tegenwoordig wel te materealistisch (als ik naar mezelf kijk)?

Ik word over een paar maanden 27 dus ik heb opzich nog even de tijd gelukkig.

20. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Heb nog niet getest, denk dat ik het maar uitstel tot zondag, als m'n ongi dan nog niet doorgebroken is. Neem mezelf voor dat geduld een schone zaak is... ;)

Morgen vertrek ik voor een weekendje Heerenveen met m'n vriend en ouders. We gaan naar het schaatsen kijken in het Thialf-stadion. Heb er onwijs veel zin in. En dan maandag maar weer even bijlezen. Fijn weekend alvast!

Deel Deze Pagina