Heel veel plezier Jipper! Ik denk aan je en hoop voor je dat je 9 maanden niet ongesteld wordt! Wij gaan volgende week ook 2 dagen weg, 1 nachtje en we laten ons heerlijk verwennen met massages e.d. Heb er echt zin in!
Heerlijk zeg! En veel plezier Jipper! Ik ga toevallig dit weekend ook weg! een weekendje center parcs, Heel burgerlijk maar vandaag pas geboekt dus een mooie aanbieding. En wilde er gewoon even uit! Dus morgen uit mijn werk vertrekken we en zondagavond maar weer naar huis want moet maandag gewoon weer werken. Ik kijk stiekum wel rond maar durf nog niet 'hardop' te zeggen wat ik mooi vind. Hetzelfde geld voor namen, heb wel natuurlijk ideen maar echt serieus erover hebben met mijn vriend nog niet. Lees trouwens wel babytijdschriften en heb voor dit weekendje er weer twee gehaald Olly spannend een nieuwe baan! Dat is ook de reden dat wij nu nog niet 'echt' bezig zijn. Maar werk er nu 2,5 maand en denk dat we er nu wel bijna 'echt' voor willen gaan. Fijn weekend allemaal! En jipper veel succes! ik hoop dat je niet ongi wordt en dat er een postieve test komt
Veel plezier allemaal die een weekendje of een paar dagjes weg zijn, en natuurlijk de rest ook die gewoon thuis zijn. We hebben we een vakantie geboekt eind april, ik hoop de laatste vakantie met zijn tweeen..
Hahahaha Nou als het ECHTE werk begint gaat het er anders aan toe hoor! Dan word het 'werkje' gekoesterd en geknuffeld! Suhe Heel veel succes. Las over je berichtje heen omdat er zoveel geschreven word in deze draad
Hoi Allemaal, Ik ben gestopt met de pil! Ik vind het zoo spannend vooral omdat ik benieuwd ben hoe het allemaal gaat lopen. Ik heb hier al eerder een bericht gestuurd in deze topic, dat ik vanaf januari zou stoppen met de pil. Maar dat hadden we toch nog even uitgesteld. Maar nu gaan we er helemaal voor, niets wat ons nog tegen houdt! haha.. We willen nog heel graag op vakantie naar mexico dit jaar maar dat is ook nog even afwachten of dat nog door gaat. Echt spannend! Groetjes Pretty Woman
Hoi Suhe, ik moet even bij de huisarts informeren over eventuele inentingen als we naar Mexico willen gaan.. dus het hangt er inderdaad wel even vanaf of ik eventueel al zwanger ben of we dan wel kunnen gaan. Misschien dat ik er al iets over op internet kan vinden. Groetjes!
Hey allemaal! Leuk weekend gehad? Hoe was je weekendje Center Parcs Sinja? Ik heb genoten in Thialf. Het was echt geweldig! Als je nog nooit geweest bent moet je dat zeker een keer doen. Ook als je niet van schaatsen houdt is het super om mee te maken! Heb trouwens vanmorgen getest, maar het was weer negatief. Had ook niet echt verwacht dat het raak zou zijn, maar wel gehoopt. Moest dus wel een beetje een teleurstelling wegslikken. Maar goed, hopelijk wordt ik nu snel ongi en kunnen we verder met de volgende ronde...
@pretty woman; Je kan natuurlijk ook nu alvast je inentingen halen, die zijn meestal 10 jaar geldig, dus dan hoef je straks niet meer en kun je gewoon nog op vakantie (als je geen malaria pillen nodig hebt) @jipper, balen zeg, negatieve test en niet ongesteld. Dan weet je dus eigenlijk nog niets. Hoop dat de test snel positief wordt, of dat je ongesteld wordt (weet je iig waar je aan toe bent) Sinds ik gestopt ben met de pil merk ik trouwens wel heel erg wanneer mn ei eraan zit te komen. Ik heb dan hartstikke veel zin om te klussen, manlief was er dit weekend dus weer erg blij mee We zijn alleen nog niet voor het echie bezig, dus het mag niet raak zijn geweest. Ik had net vreselijke steken in mn onderbuik, dus het zou heel goed kunnen zijn dat mn ei net gesprongen is. Zou morgen moeten zijn, maar 1 dagje eerder of later moet kunnen.
Joepie! Gisteren laatste pil ingenomen Afgesproken nog een maandje beetje uit te kijken zodat ik eerste echte menstruatie heb gehad, en dan.......... zo spannend allemaal! Moest het effe kwijt, maar zit op m'n werk en moet snel weer verder! X Dushi
@dushi; spannend allemaal joh, heel veel sterkte en succes. Hopelijk is het snel raak als jullie voor het echie gaan! Nou, ik heb weer een dag gewerkt na een week vakantie. Dat valt altijd tegen haha... En zeker omdat ik vanmorgen een kind had dat had overgegeven over zijn tafel (ik geef les op een middelbare school)! Dan is je vakantiegevoel gelijk over, gatver! Haha... Trouwens, ik geef de moed al een beetje op; wanneer zouden jullie naar de ha gaan als mijn ongi nu nog lang uitblijft? Natuurlijk wacht ik daar nog een tijd mee, maar ik wil wel eens weten wat jullie ervaringen zijn.
Hoi Wat leuk ik geef ook les op een middelbare school. Bovenbouw GT. Altijd fijn dat sort dingen. Ik ben al naar de HA geweest 3 weken geleden en ga vrijdag weer. Als ik jou was zou ik gewoon en afspraak maken als je het niet vertrouwt.
Heej een collega! Ik geef les aan onderbouw BB/KB. Erg leuk en helaas horen dat soort dingen er soms bij haha... Welk vak geef je? Ik wacht het gewoon nog af. Misschien heb ik een veel latere eisprong gehad dan ik dacht. Jij zult helemaal wel denken; waar maakt ze zich druk over? Ik ben immers nog maar 7 dagen over tijd...
@ Pila Daar heb ik zelf ook over nagedacht om alvast die inentingen te halen, goed idee! Ik heb het even op internet opgezocht er staat dat ik voor Mexico een DTP-vaccinatie nodig heb en Hepetitis A en Malaria pillen zijn afhankelijk van leeftijd, daarover zou ik even moeten informeren bij de huisarts. @ Dushi1980 Ik heb afgelopen donderdag mijn laatste pil ingenomen. Spannend he? Ik heb me zelf wel voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn. Succes allemaal! Echt prettig dat je op deze manier dingen met elkaar kan delen. Fijne avond, groetjes Pretty Woman
Hoi Ik geef Nederlands. Vorig jaar heb ik een aantal KB klassen gehad. Ik vind dat de lastigste groepen. Als je normaal regelmatig ongesteld ben, dan mag je je best zorgen maken. Pretty woman veel succes, met het er niet teveel mee bezig zijn
@suhe; je staat wel al jong voor de klas dan! Ik heb les gegeven in het speciaal basisonderwijs voordat ik op deze school ben gaan werken. BB- en KB-leerlingen zijn in mijn ogen daarom 'makkelijker'. Maar ik denk dat leerlingen per VMBO-school heel verschillend zijn. Mijn vriend geeft les in een andere plaats op een openbare school (ik op een christelijke school) en daar zijn de leerlingen al heel anders. Bij ons zijn ze best braaf... Wat m'n ongi betreft; mijn cyclus is nog helemaal niet op gang, omdat ik eigenlijk nog maar net gestopt ben met de pil. Ik moet dus gewoon niet zo zeuren en afwachten. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik me pas echt zorgen moet gaan maken als ik op een dag of 45/50 zit.
Ik heb vorig jaar januari de pabo afgrond en heb mijn eindstage op een VMBO gedaan. Ik ben nu bezig met een tweede graads opleiding voor Nederlands. Wat geef jij dan? Misschien ben je over een paar dagen wel ongesteld. Of misschien ben je toch wel zwanger...
Ik geef aardrijkskunde, engels, geschiedenis en drama. Heb ook de pabo gedaan, daarom geef ik zoveel vakken. Ben net begonnen aan een 2e graads Engels via de LOI. Hoop inderdaad dat ik snel ongesteld wordt, ga er maar niet vanuit dat ik zwanger ben, dan valt het weer zo tegen... Hopelijk heb jij ook snel duidelijkheid want het lijkt me heel frustrerend om zo lang te moeten wachten. Laat je niet afschepen bij de ha hoor!
Ik vind het altijd wel lastig om te zeggen wat ik wil, maar ik schrijf maar even op wat ik wil weten. Ik hoop eigenlijk dat ik van die pillen krijg die je ongi opwekken en dat het daarna heel regelmatig is en dat ik dan 2 maanden lkater zwanger ben... Blijven dromen, dan komt het vast allemaal goed. Jipper waarschijnlijk ben je volgende week wel ongesteld. Heb jij trouwens al getest?
Die pillen, zorgen die er ook voor dat je daarna wel wat regelmatiger wordt dan? Ik hoorde eens dat je hypofyse die de hormonen maakt nu even lui is en alles vergeet en je daarom niet ongi wordt. Als je zo'n pil neemt, dan stimuleer je je hypofyse toch niet? Of snap ik het niet meer