Ik weet het ook niet, maar heb ergens anders gelzen dat alles dan schoon wordt van binnen en dat je lichaam een signaaltje krijgt.
hoi meiden is weer even geleden dat ik hier geschreven heb zeg wat zijn er veel mensen bijgekomen, gezellig heel veel succes allemaal! hier alles goed, inmiddels in ronde 3 na 2 lange cyclussen (50 en 45 dgn) die pil heb ik ook weleens wat over gehoord, maar dat werkt begreep ik net zoals de pil die geeft ook een ontrekkingsbloeding en niet een echte ongesteldheid maar je kan het altijd proberen natuurlijk groetjes simba
@suhe; ik heb zondag getest, was negatief, dus ik ben nog geen stap verder... Wacht het allemaal maar rustig af. Wat die pil betreft, hebben jullie het niet over clomid? Daar lees ik wel eens wat over bij andere topics...
Kan wel, maar volgens mij krijg je clomid via de gynacoloog. Ik heb ook wel eens andere zien staan, maar kan het niet reug vinden.
volgens mij bedoelen jullie provera, hier vond ik dit over.... Provera is een progestageen en als je dus stopt met de medicijnen krijg je na 3-7 dagen een onttrekingsbloeding. Uit jezelf zal je daarna niet nog een keer ongesteld worden na die bloeding omdat je met de medicijnen een menstruatiecylcus opwekt. Na die onttrekklinmgsbloeding is je cylus, als het goed is, weer normaal
Dan werkt het eigenlijk net zoals dé pil. Je krijgt een onttrekkingsbloeding. Vraag me dan af of je menstruatie daarna echt weer op gang komt. Pomp je weer hormonen in je lichaam en daar willen we nu juist vanaf toch? Of zie ik het verkeerd?
ja daarom ben ik de laatste 2 maanden niet naar de dokter geweest want ondanks dat ik van het wachten echt een punthoofd kreeg wou ik liever kijken of mijn lichaam het zelf weer op gang kon krijgen helaas staat er ongeveer een half jaar voor ontpillen en dan zou je cyclus weer op gang moeten zijn wat ik wel de volgende ronde ga doen is tempraturen zodat als het over een tijdje nog niet normaal is ik in ieder geval dat ook kan laten zien maar kan me ook wel weer voorstellen dat als je al over de 50dgn heen zit je dan wel je ongi wil opwekken want je wordt er wel moede;oos van!
Ik ben nog niet eens 10 dagen over tijd en ik word er al moedeloos van, zeker als testen negatief zijn. Laat die ongi dan maar gewoon komen, dan weet je waar je aan toe bent en kun je beginnen met de volgende ronde. Succes iedereen die al zo lang wacht! Ik zal niet meer zeuren!
Ik vraag maar even aan de dokter hoe dat allemaal werkt. Want idd. ik word er ook wel moedeloos van. Met temperaturen ben ik ook al begonnen. Zit altijd netjes rond de 37.0 graden soms 0,2 eronder of erboven. Ik hoop dat ik een piek tegen ga komen binnekort, dan weet ik in ieder geval dat er we iets gebeurt in mijn lichaam.
Pfff...heb vandaag al de hele dag hoofdpijn en een opgeblazen gevoel. Hoop dat dat een aankondiging van m'n ongi is. Ik zou bijna de vlag buiten hangen als het zo ver is haha...
Nou, ik hoop het inderdaad...loop nu de hele tijd naar de wc, maar nog niets te zien... Gek hè dat je blij wordt van ongi zijn haha...
Maar eigenlijk wil je stiekem helemaal niet ongesteld worden....dat heb ik ten minsteMaar ja dan zou ik al 11 weken zwanger kunnen zijn en mijn buik is echt niet heel strak ofzo, maar ik geloof wel dat ik dan al wel wat gezien zou hebben.