Hmmm, jah...dat is het misschien wel. Gewoon eens lekker in het middelpunt van de belangstelling staan... Maar dat sta je denk ik sowieso wel hoor, ook als je niet de eerst bent....toch?
Denk het ook wel. Als ik straks zwanger ben ga ik ook heel snel zo'n fel gekleurde band omdoen als ik een beetje buik heb, lekker pronken.
Ik heb mezelf maar voorgenomen om juist zo normaal mogelijk te doen en er niet te overdreven mee bezig te zijn, omdat dat juist is wat me zo ergert aan m'n schoonzus... Wij proberen er dan wel in 'stilte' van te genieten haha...
Heb jij eigenlijk en vast contract? Jij bent toch ook bezig met een opleiding via school? Hoe zit dat eigenlijk als je zwanger wordt. Ik wil klaar zijn met mijn studie voordat ik beval, maar ik weet dan bijna zeker dat mijn contract niet verlengd wordt. hoe gata zoiets of weet jij dat ook niet? Ik heb even in het cao boekje gekeken, maar daar word ik niet echt wijzer van.
Hoi Jipper & Suhe, Bedankt voor jullie reacties, toch fijn om te zien dat er meer mensen zijn in een soortgelijke situatie. Ik heb mijzelf er ook bij neergelegd dat het zo maar zo zou kunnen zijn dat mijn ouders van twee dochters opa & oma kunnen worden op ongeveer hetzelfde moment. Ik heb vaak genoeg fijne gesprekken met mijn moeder over het onderwerp kinderen, dus dat zit wel goed. Ik hou gewoon in gedachten dat het voor mij en mijn vriend zo wie zo toch al speciaal is, en zeker ook in onze vriendenkring van mijn beste vriendinnen al super leuke reacties gekregen. En wat ook erg leuk is, dat mijn schoonmoeder en vader het erg leuk zouden vinden. Dan zouden we bij hun de eerste zijn. Ik heb nog een zwager en schoonzus die er nog helemaal niet mee bezig zijn. Fijn weekend nog verder!
Ik heb ook geen vast contract, omdat ik (nog) niet de juiste bevoegdheid heb. Maar ik ben het er helemaal niet mee eens en ben er druk mee bezig om het geregeld te krijgen via de vakbond enzo... Hoe het precies zit met het verlengen van contracten en zwangerschap weet ik niet. Misschien moet je ook contact opnemen met een vakbond?! @Pretty Woman; zo zie je dat je niet de enige bent hè? Ieder kindje is bijzonder, of het nu de 1e of de 10e is! Fijn weekend allemaal!
Kunnen jullie me helpen? Hoe zit het nou precies met 'vruchtbaar slijm'? Ja sorry hoor, het wordt misschien een raar verhaaltje, maar ik heb vandaag veel slijm, het is helder en ik kan er draden van trekken .... Betekend dit dan dat m'n eisprong eraan komt, dat 'ie vandaag is of al geweest is? Ik kan het zo snel niet vinden...
lekker verhaal Ik heb geen idee hoe dat zit. Ik ben nu bezig met temperaturen, maar dat schiet niet echt op, doe jij dat ook al? Ik heb hier en daar wel eens gelezen dat dat wel vruchtbaar slijm kan zijn, maar ik zou maar gewoon doorgaan met klussen als ik jou was.
Dat lijkt me helemaal geweldig zo een band! En ik wil later ook zo een belletje Voor wie het zich nog kan herinneren;;ik was met een mobile bezig en dit is het resultaat (op het plaatje klikken)
Echt superleuk die mobile! Ik ben ook weer ongi! Nu na 29 dagen dus wel supernetjes Ben er iig wel heel blij mee! Willen er waarschijnlijk toch nu al wel voor gaan.. vriend kan echt niet langer wachten en zelf vind ik het ook wel heel spannend allemaal dus we zien wel!
Spannend Sinja! Veel succes en veel klusplezier... Hopelijk is het dan ook snel raak! Heb trouwens het idee dat ik m'n ei heb vanavond. Een stekende pijn links onder in mijn buik, net boven m'n lies. Toch maar een keertje extra klussen...kan nooit kwaad...
Draden slijm is vaak voor je ei-sprong, dus gewoon lekker gaan klussen Wij hebben gisteravond bloed laten prikken en over 2 weken weten we of we tropische ziekte hebben meegenomen. Daarna nog ff pilletjes slikken en eind april is dan mn laatste OD vanaf de maand erna gaan we voor de NOD! Het komt dan nu toch eindelijk dichterbij! Weet inmiddels gelukkig wel hoe mn cyclus in elkaar steekt, dat vind ik toch ook wel prettig. Scheelt weer onzekere dagen terwijl er niks aan de hand is
Hoi meiden, 7 mei wordt de dag dat ik mn laatste pil slik ! Ik vindt het nu al spannend.... Ik vindt het ook leuk om al wat van de verhalen hier te lezen. En ik hoop dat ik tegen die tijd ook lekker met jullie kan kletsen. Maar tot die tijd zal het wel meer lezen dan tikken zijn voor mij,hahaha... Groetjes Patricia.
Misschien had je het al wel gezegd hoor, maar warom pas 7 mei? De kans is natuurlijk aanwezig dat je meten zwanger wordt, maar vaak is dat niet zo
Hahaha.... Ja,dat weet ik wel hoor. Maar ik neem liever het zekere voor het onzekere . Groetjes Tries
Welkom hier! Misschien kun je al best meekletsen hoor, dat hoeft toch niet pas als je gestopt bent? Haha... Ik heb trouwens (weer) een vraag: stel, ik heb mijn eisprong gehad en ik heb de dag ervoor en op de dag van de eisprong geklust. Hoe snel merk je dan of het ei bevrucht is? Zou je dan bijvoorbeeld de volgende dag al iets kunnen merken (meer puistjes, zeurend gevoel in de buik)? Iemand een idee?
Hoi allemaal, ik ben sinds begin deze maand gestopt met de pil! Dus Ik en mijn vriend gaan er ook voor in 2008! Zo erg spannend! Ik moet wel nog wat onderzoeken doen omdat ik diabeet ben en ik een schildklieraandoening heb. Maar ik ben er helemaal klaar voor, en heb er alles voor over!