Ik denk niet dat je het zo snel merkt, maar wie weet was je ei toch iets eerder en krijg je nu al symptomen.
Ik hoop het, we hebben 'superbraaf' geklust, dus daar zal het niet aan liggen... Heb het even ingevuld in de calculator en dan zou ik nu een cyclus van 30 dagen hebben. Zou natuurlijk wel geweldig zijn! En dan maar hopen dat die NOD voorlopig niet komt... Nu loop ik wel erg op de zaken vooruit, ik weet het... 8)
Ik duim ook mee Jipper, en natuurlijk voor de rest..... en voor mezelf Geen idee of je al 'direct' symptonen kan hebben eigenlijk.. Welkom Dana! Veel succes met alle onderzoeken! Patriesi waarom stop je 7 mei met de pil en niet al de maand ervoor? (je hebt t misschien al eerder verteld, maar dan ben ik het even vergeten...) Spannend ook hoor! Heb zojuist besloten dat we er gewoon voor moeten gaan... deze maand dus ook al Er is gelukkig iemand met wie ik het er wel vaak over kan praten, mijn buurvrouw Zij is toevallig ook bezig (met hormonen, anders heeft ze geen eisprong, maar dat is de 1e keer goed gelukt) en zij heeft dat destijds aan mij toevertrouwt en zij weet dat we er 'binnekort' voor willen gaan. Net weer ff gezellig zitten praten en dan gaat het weer helemaal kriebelen. Toch wel heel fijn als je er met iemand over kan praten bij wie je weet dat het 'veilig' is en die in hetzelfde schuitje zit... en aangezien ze al een kleintje heeft herkent ze wel heel veel dus dat is wel grappig Maar goed, ik ga er even vanuit dat het nog wel wat maandjes kan duren voordat het raak is! Maar denk dat ik hier weer wat vaker ga lezen en posten nu... wordt echts steeds spannender. Las net mijn 1e berichtje in oktober.. en nu gaan we er 'echt' voor... spannend
Super Sinja! Een spannende beslissing; nu wordt het voor het 'echie'! Het lijkt me ook fijn om er met iemand over te kunnen praten. Kan het wel een beetje met een collega, maar ik wil het ook graag een beetje voor mezelf houden en er niet teveel de nadruk op leggen. Gelukkig zijn jullie er dan...
ja idd Jipper, vind het superspannend! En tis fijn om hier te lezen. En het posten wordt volgens mij nu pas echt leuk aangezien we er nu ook 'echt' voor gaan. Heeeel stom van mezelf maar ik zit dus al gelijk te kijken dat mocht het eventueel raak zijn ik 21 december ben uitgerekend. wel irri met kerst enzo denk ik dan.. Maar goed, hoe groot is de kans dat het uberhaupt gelijk lukt.. ben echt een miep... denk gelijk weer veel te ver... laten we eerst maars zien of ik uberhaupt kinderen kan krijgen. Blijft toch spannend... Oja de baby in mijn fam. is er nog niet.. ze is al ruim overtijd dus ik wacht met smart op een telefoontje... spannend spannend....
@Sinja; het is makkelijk gezegd, maar over dat soort dingen moet je je niet te druk maken hoor! Het komt zoals het komt en hoe groot is de kans dat het in de eerste ronde lukt? Hoewel het iedereen gegund is natuurlijk!
Hi iedereen, Het is al zeer lang geleden dat ik hier wat geschreven heb! Ik heb wel steeds mee zitten lezen. Vanmorgen heb ik een test gedaan en net ook nog een keer van clear blue en ja hoor, allebei stond er harstikke ZWANGER! \/ Het is zo'n digitale test, er komt te staan, zwanger of niet zwanger. Het is nog zeer onwerkelijk, en ik geloof het bijna niet, maar in ronde 3 toch echt raak, ik wordt moeder en nog in 2008 ook! Vanavond ga ik het mijn ouders en schoonouders vertellen, die wisten niet dat we bezig waren, dus erg leuk. Ik moest het even kwijt. Groetjes Sanne
@sinja We hebben nog wat groote gebeurtenissen voor de boeg,vandaar dat ik dan pas ga stoppen. En natuurlijk weet ik wel dat het een heeeeele kleine kans is dat het de 1e keer raak is maar toch.... hahaha,wat een muts ben ik he ! Liefs Tries.
Misschien een hele domme vraag, maar kun je ook twee keer een ei hebben? Ik heb hetzelfde gevoel als maandag (stekend gevoel in onderbuik, boven m'n lies), maar nu duurt het langer en zit het aan de andere kant... Iemand een idee?
Pfff...ik dacht dat ik maandag mijn ei had, maar ik heb nu al de hele dag onwijze steken in m'n buik aan de rechterkant. Kan niets anders bedenken dan dat het een ei is. Om te achterhalen of het echt zo is en niet m'n darmen ben ik speciale thee aan het drinken om de stoelgang te reguleren, kijken of dat helpt. Het doet echt pijn, sta op het punt om een aspirine te slikken...
Ik kwam het topic tegen en kan mezelf in de lijst zetten van vrouwen die in 2008 zijn gestopt met de pil. Wel doen we het klussen nu met CD omdat ik eerst een beetje inschatting wil krijgen in mijn lijf en omdat ik nog bezig ben met een opleiding. Ik hoop in Juni mijn diploma te halen en dan gaan we in italie hoop ik serieus klussen. Jammer alleen dat mijn mannetje een beetje bangig word als ie het woord baby's en zwanger hoord. Enne dames succes met klussen he in 2008
Hoi Kimmeding, welkom hier. Als je naar 'the lounge' gaat staat daar een topic over pendelen. Daar staan een aantal meiden die je een berichtje kunt sturen om voor je te laten pendelen. Is gewoon leuk om te doen, maar je moet er niet teveel waarde aan hechten hoor (hoewel het natuurlijk super zou zijn als het uitkomt... )!
dank je wel. Ben nog aan het zoeken en spitten hier omdat het niet echt een klein forum is. Ik was benieuwd naar het pendelen gewoon voor de lol hoor. Ik ga meteen opzoek .
hoi Sanne gefeliciteerd! Gister een afspraak gemaakt met mijn nagelstyliste. Ze is 26 heeft 2 kleine kindjes. Ze was ook met de pil gestopt en ik vroeg gister of ze al zwanger was en ze zei ja. Ik vind het helemaal geweldig voor haar, maar ik merk dat het toch een beetje steekt. Alle drie haar zwangerschappen, in 1 keer raak. Ik ga morgen beginnen met etos zwanger worden, wat en grote pillen zijn dat!