Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Alle drie in één keer raak? Die is wel supervruchtbaar dan haha... Ach, bij ons komt het ook vast wel! De Etos Zwanger worden pillen zijn inderdaad behoorlijk groot, maar ik heb weinig moeite om ze weg te krijgen, ze glijden zo naar binnen haha... Gewoon een grote slok water en weg issie... ;) Nu maar hopen dat ze wat opleveren hè? Succes!

2. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    hoe is het bij jou? Voel je iets vreemd ofzo?

3. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Wat bedoel je precies? Van die pillen? Daar merk ik niets van, hoewel ik dat niet echt kan zeggen, omdat ik ze direct ben gaan slikken nadat ik gestopt was met de pil, dus toen veranderde er sowieso een heleboel. Gisteren voelde ik dus een hele heftige eisprong (tenminste, ik ga er nog steeds vanuit dat dat het was...) en dat heb ik nog nooit gehad, maar of dat door die pillen komt weet ik niet. Vorige maand had ik nergens last van...

4. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik doelde op je eisprong, die had je waarschijnlijk toch al gehad? Geen last van je (.)(.)?

5. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ja, die heb ik dus waarschijnlijk gisteren gehad. Vanmorgen had ik het idee dat m'n (.)(.) gevoeliger zijn, maar nu merk ik dat niet meer echt. We zullen wel zien...

6. patriesie

patriesie Actief lid

18 mrt 2008
    104
    0
    0
    rotterdam
    Nou meiden,

Heb toch besloten om donderdag (gisteren) mn pil niet meer in te nemen.
    Maar ik ben wel van plan om nog even te wachten....
    Ik wil eerst even kijken hoe mijn lichaam gaat reageren en of ik een normale cyclus krijg ;) !

Liefs Tries :D .

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Is moeilijk he? je wil dan zo graag en dan nog wachten. Nou ik ben vorig jaar oktober gestopt en mij leek het heel moi om rond mei zwanger te worden, nu maakt het me echt niet meer uit. Ik wil nu!

Patriesie heel veel succes de komende periode!

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    :) herkenbaar... mij leek het heerlijk om juist in de periode maart-september een kindje te krijgen... dus zwanger worden in juni/juli/augustus etc. maar goed, je kunt het niet plannen en als je iets graag wilt wil je het DIRECT! dus tja... deze maand gaan we er ook al 'echt' voor! Vriend is al de hele week zooo blij omdat ik er nu eindelijk voor wil gaan! Majaaaa, nu maar hopen dat we vruchtbaar zijn natuurlijk ;)

9. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ik heb vanavond een soort ongikrampjes in m'n buik en lage rugpijn...zou dat een goed teken zijn? :rolleyes: I hope so! Maar ik moet nog zooooo lang wachten voordat ik überhaupt kan gaan testen... :(

10. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Worden jullie ook zo depri van dit weer? Het is wel lekker weer om een 'middagdutje' te doen... ;) Of 'eieren' te zoeken...haha...

11. patriesie

patriesie Actief lid

18 mrt 2008
    104
    0
    0
    rotterdam
    Nou het is idd bagger weer he :cry: !

Maar heb vanmiddag eerst eens even de bekende ETOS pillen ingeslgen !
    Hahaha :) ....
    Ik ga er vanavond mee beginnen.

Liefs Tries.

12. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Aha! Nog een Etos-slikker haha... Ze zijn groot hè? Maar bij mij gaat het slilkken heel goed, ben er maar één keer 1 vergeten te slikken 's avonds. Succes, hopelijk leveren ze het gewenste resultaat!

13. patriesie

patriesie Actief lid

18 mrt 2008
    104
    0
    0
    rotterdam
    JA ze zijn zeker groot zeg :confused: :confused:
    Daar moet ik echt eff aan wennen ipv dat kleine pilletje wat ik eerst in moest nemen,hahaha :) ....

14. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Dat went vanzelf wel en het is voor een goed doel toch?
    Ik heb steeds meer 'klachtjes' die op symptomen lijken, maar doordat ik er ook op gefocust ben, ben ik bang dat ik het me maar inbeeld... Het lange wachten is weer begonnen... :(

Gaan jullie nog leuke dingen doen met Pasen? Eieren zoeken of lekker eten bij familie? Wij hebben morgen een familiedagje, schoonouders 's morgens op de koffie en 's avonds eten bij mijn ouders. Denk dat ik maar de BOB ben, dan heb ik een reden om de wijn te laten staan haha...
    Fijne dagen en niet teveel eieren eten hè?! (hoewel dat voor de mannen natuurlijk wel weer goed is... ;) )

15. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    1ste paasdag is alweer bijna voorbij. Lekker naar het bos geweest. Morgen wordt zo'n verplicht dagje.

Vandaag gehoord dat er weer 1 van de sportclub zwanger is. Helemaal fantastisch natuurlijk, maar ook wel moeilijk.

Dat was het weer. Hier iemand verder nog iets leuks gedaan?

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hallo allemaal,

Wij hadden vandaag verplichte dingen met familie (eten).. morgen deels weer want dan komt schoonfamilie tussen de middag brunchen... ben je dus ook weer hele dag mee kwijt uiteindelijk..

Ik word wel helemaal kriebelig van al die zwangere om me heen.. wil nu echt graag zwanger worden ;)

17. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Nou, vandaag hebben wij gelukkig alle verplichtingen gehad. Morgen nog even een dagje rustig aan doen.

Vanavond hebben we bij mijn ouders gegeten en mijn broer en zwangere schoonzus waren er ook. We hebben dus alle verhalen over 'pufcursus', zwangerschapsklachten, etc. aan moeten horen... Op een of andere manier word ik daar toch niet vrolijk van... Hopelijk mogen wij ook snel meepraten meiden! Ik kan ook niet wachten... [-o<

18. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ik heb jullie advies nodig... Mijn banner gaat uit van mijn vorige cyclus van 38 dagen. Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat mijn ei op dag 19 is gesprongen, een week eerder dan mijn banner aangeeft dus. Wat zal ik nu aanhouden als dag om te testen? 2 april of 7 april? Tot 7 april wachten duurt nog zo lang...

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Tja, in principe kan je cyclus nu natuurlijk nog alle kanten op, want je hebt pas 1x 38 dagen gehad dus het kan nu wel korter zijn en dus idd 2 april! Ik heb besloten dat ik pas ga testen als ik meer dan een week overtijd ben, omdat ik het anders zonde vind van al die testen ;) maar goed, kan zijn dat ik strax geen dag langer meer kan wachten natuurlijk ;) :D

paasdagen weer voorbij en nu weer de hele week werken... geeeeeen zin!

20. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Sja, maar als ik uitga van een week overtijd dan kan ik pas 11 april testen ofzo...dat duurt me echt véél te lang!

Deel Deze Pagina