Sja, we zullen het waarschijnlijk nog wel vaker meemaken... Heb sinds gisteren echt last van 'moodswings', ben bang dat het PMS is, dat is geen goed teken...
Dat hoop ik natuurlijk, maar ik ga er maar niet vanuit... Als ik dat doe maak ik mezelf gek. Dat doe ik nu al een beetje; kijken of m'n (.)(.) er echt niet anders uitzien, ieder 'borreltje' in m'n buik voel ik, enz. Afgelopen weekend was ik 's avonds ook heel erg moe, maar dat valt de laatste dagen wel weer mee. Het enige wat ik kan doen is wachten, wachten, wachten...
Vanacht heb ik gedroomd dat ik een positieve test had, maar m'n vriend was helemaal niet enthousiast. Hebben jullie ook wel eens zoiets gehad?
owww jipper, herkenbare dromen! Ik heb vanacht gedroomd dat mijn vriend me ging verlaten. Echt vreselijk! Maar gelukkig is het maar een droom En idd even slikken, hoewel ik er een lief klein neefje bijheb en al een aantal keren deze week op kraambezoek ben gweest. Echt wat een ontzettend lief klein mensje! net na de geboorte kregen we als eerste een telefoontje! echt leuk van ze! En mochten ook 2 uur na de geboorte al komen kijken.. wat héél leuk was! Maar goed, het kriebelt nu zooo! iedereen roept nu ook: nu jullie! En schoonzus liet allemaal dingen van de verloskundige zien, volgens mij expres zo van: kijk deze verloskundige is goed, daar moet je zijn En vandaag weer opgepast op een lief jongetje van 2 van vrienden van ons. Dussss tja... hier volop kleine kindjes en dus ook kriebels! In mijn omgeving voornamelijk mensen trouwens die er een heeeele poos (meer dan 2 jaar of nog langer) over hebben gedaan om zwanger te worden. schoonzus 2x de eerste maand zwanger, vrienden van ons na 10 maanden, 2 anderen dus na ruim 2,5 jaar en 2 collega's na nog veel meer jaren (en dus ivf/icsi) dus reken erop dat het wel even kan duren..
Gelukkig was mijn vriend alleen minder enthousiast over een zwangerschapstest... Ik heb nog nooit gedroomd dat hij er vandoor ging, dat klinkt meer als een nachtmerrie! Superleuk dat jullie als eerste gebeld werden toen je neefje is geboren. Vrees dat ik daar niet op hoef te rekenen als mijn neefje of nichtje wordt geboren...eerst haar familie en daarna worden wij misschien nog eens gebeld, of ze laten mijn ouders ons bellen... Dat is wat ik denk, want zo gaan die dingen bij hen vaak... Wel lekker dat je al zoveel kindjes in je omgeving hebt waar je lekker mee kunt 'oefenen'. Wij kregen vandaag een kaartje van ons buurmeisje van 3 jaar. Zomaar, dat moest ineens gebeuren volgens haar moeder. Zo lief! Met een dikke kus van haar en K3 stond er op hahaha... Hopelijk mag het bij ons allemaal ook snel raak zijn en kunnen we van onze eigen kindjes gaan genieten!
Ahh jipper wat lief van je buurmeisje! Lief zulke dingetjes! Het kindje van vrienden kan sinds 2 weken mijn naam zeggen dus die roept de hele dag door mijn naam... ook heel schattig Ik hoop ook dat het bij ons snel raak is! Vind het allemaal erg spannend! Bij dat lieve kleine neefje dat is geboren is haar familie ook véél meer bij betrokken hoor! Het is toch dat meiden schijnbaar meer naar hun eigen familie trekken. Maar vond het wel leuk dat wij als 1e gebeld zijn. Maar wij mochten na 2 uur komen kijken, en haar familie volgens mij een half uurtje eerder, want die waren er al een tijdje! maar goed, op zich snap ik het wel, ik zou denk ik ook meer naar mijn eigen kant trekken hoewel we hun wel regelmatig zien! Maar wel jammer idd.. maar wie weet als het kindje strax geboren is... Pff wat een weer! Alleen maar regen vandaag! Gaat er iemand nog iets leuks doen? Groetjes
We zien het inderdaad wel, ik moet ook niet op de zaken vooruit lopen... Het is ook zo dat wij meer naar mijn ouders toe trekken, maar als het ooit zo mag zijn dat wij een kindje krijgen, dan zou ik sowieso eerst beide ouders bellen, daarna broers en zussen en dan nog wat anderen denk ik... Maar goed, dat moet ieder voor zich weten natuurlijk! Wij gaan zo lekker een wandeling door het bos maken (hopen dat het een beetje droog blijft) met m'n oom en tante en m'n neefjes (9 en 13 jaar). Anderen ook nog 'spannende' plannen?
Hoi hoi Wij zijn lekker uit eten geweest vandaag. Niet echt spannend, maar wel leuk. Morgen weer werken, heb er niet echt zin in. en Sinja goed geklust de afgelopen dagen? en Jipper voel je al iets anders dan anders?
Suhe, zag net toevallig je onderschrift... wie weet komt de pendel wel uit! nog een paar daagjes. Voel jij je al anders? En we hebben zeker goed geklust 8) Helaas is vriend niet helemaal lekker en al een paar weekjes heel verkouden. Dus tja, niet in topconditie haha, we zien het wel! Vandaag nix spannends gedaan. Beetje aanrommelen in huis! Is ook wel lekker een keertje! Uit eten is zeker lekker! Moeten jullie ook gewoon weer de hele week werken? of studie? of parttime werken?
Ik werk op maandag, dinsdag en woensdag en heb donderdag school, op vrijdag ben ik leker vrij. Meestal huisje schoonmaken, boodschapjes doen en studeren. Niet echt vrij dus, maar dat hoef ik dan tenminste niet meer in het weekend te doen en jij?
Ik werk meestal 4 dagen van 9 uur, dus 36 uur (=fulltime volgens cao) Ben meestal di of woe vrij, dus midden in de week. Maar werk soms 5 dagen van 9 uur (45 uur) in bijv. vakantieperiode en bij ziekte omdat ik het niet erg vind om 5 dagen te werken en dat ook heb aangegeven toen ik werd aangenomen. Werk er ook pas sinds december dus nog niet zo lang! Heb nu een jaarcontract en dus even afwachten of ik mag blijven. Ze zijn wel heel blij met me hoor! maar t ligt er ook aan of het aantal fte zo blijft ivm reorganiseren van het werk etc. Maar heb er wel vertrouwen in, wil iig niet nog langer wachten met proberen zwanger te worden, durf de gok wel te nemen.. Is wel heerlijk om een dag vrij te zijn! Idd voor boodschappen, was, poetsen etc.
Hey meiden...wij zijn ook net lekker uit eten geweest, heerlijk spontaan, omdat we er zin in hadden; dat kan nu nog hè? Morgen weer werken. Heb er niet zoveel zin in. Het wordt een drukke week met 2 avonden oudergesprekken. Kan wel iets leukers bedenken. En dan natuurlijk ook nog studeren...pfff... Ik werk 4 dagen, 's woensdags ben ik 'vrij' voor m'n studie, maar ik ben al heel wat woensdagen terug naar school gemoeten omdat er een studiemiddag of rapportbespreking was. Ach, het hoort erbij... Fijne week allemaal!
Toevallig Jipper is er bij jouw net als bij suhe gependeld voor april! Spannend hoor! Heb je lekker gegeten? Tja het hoort erbij, hoewel een dag 'vrij' is ook wel lekker...maar meestal als ze me vragen om extra te werken doe ik het toch maar... nu kan ik nog lekker uurtjes maken natuurlijk! Extra financien is ook niet verkeerd
We hebben heerlijk gegeten haha... Heb jij ook een leuk weekend gehad? Ik geloof niet echt in de pendel, maar het zou natuurlijk wel super zijn als het klopt. Heb vandaag een beetje het gevoel alsof er een ballon in m'n buik zit. Als ik buk lijkt het net alsof er iets zit... Hebben jullie de eerste dag werken van deze week goed doorstaan? Ik vond het wel zwaar met een uur minder dit weekend haha... En ik was niet de enige op school, de kinderen waren vanmorgen ook niet vooruit te branden!
Hoi Ik heb net gezeik gehad op het werk. Ik had een meisje aangesproken waaraan ik kon zien dat ze zich niet zo lekker voelde op school. Blijkt dat ze dit al 2 weken geleden heeft gezegd tegen de afdelingsleider, nu heb ik de boel opgerakeld. Ze wil niet meer naar school enz enz. Ik wist hier niets van en vroeg gewoon hoe het met haar ging om hier eventueel wat aan te doen. Heb al haar ouders aan de tel. gehad en net de afdelingsleider. Ik wil morgen gewoon niet naar school!
Ohw, dat is vervelend zeg! Maar daar kun jij toch ook niets aan doen? Het is juist in je te prijzen dat je aan dat meisje hebt gezien dat ze niet lekker in haar vel zit en dat je haar daarbij hebt willen helpen. Ik ken natuurlijk de achtergrond niet, maar dit is wel een overtrokken reactie. Als de afdelingsleider jullie daar niet van op de hoogte stelt, hoe kun je dat dan weten? Je moet je niet op de kop laten zitten hoor. Laat maar duidelijk merken dat je het met de beste bedoelingen gedaan hebt. En misschien zijn morgen de gemoederen weer een beetje tot rust gekomen. Sterkte!
Suhe het lijkt mij ook juist goed dat je dat is opgevallen en dat je dat hebt gevraagd! Vinden zij dat dan niet? Want dan kan dat zo toch niet doorgaan voor dat meisje?! En toch super dat een lerares dit oppikt! Hoe gaat het vandaag op school? Mijn eerste dag was wel zwaar, had slecht geslapen, maar vandaag VRIJ! heerlijk! Dus zo maar eens poetsen en boodschapjes doen.
@suhe; hoe gaat het nu met je? Hoe ging het vandaag op school? Is de lucht een beetje geklaard? Vanacht heb ik echt iets raars gehad. Weet niet of dat iets met ongi of zwanger te maken heeft, maar ik werd wakker en had onwijze kramp in m'n buik, eigenlijk meer in m'n onderrug. Het leek een beetje (sorry voor deze vergelijking) alsof ik heel erg diarree had. Op een of andere manier leek het van achter naar voren te trekken; van m'n rug naar m'n blaas (of daar in de buurt). Toen ik naar de wc ging gebeurde er eigenlijk niets. Vandaag bleef ik een beetje dat zeurderige gevoel houden in m'n onderrug. Zou dit bij het ontpillen kunnen horen? Ben er gewoon een beetje niet lekker van... Vanavond nog oudergesprekken, daarna maar vroeg naar bed...
De ouders zijn langs geweest. Ze willen het meisje misschien van school halen. Het meisje was bang dat ik bedoelde dat er weer over haar gekletst was, maar ik bedoelde dat ik aan haar kon zien dat ze niet lekker in har vel zat en ze is heel erg gespannen en haalt natuurlijk uit het gesprek waar zij het bangst voor is. Maar goed, ze was gewoon weer in mijn les. verder is er gelukkig ook niet veel aan de hand, maar het maakt toch indruk. En tot slot staat er nog dat ik over 3 dagen kan testen, maar denk niet dat het raak is, misschien is mijn eisprong zelfs nog wel niet geweest.