Fijn dat het wel is uitgepraat dan. Heb je je teamleider nog aangesproken? Ik vind namelijk dat hij ook in gebreken is gebleven. Ik neem aan dat je hem daar gewoon op aan kunt spreken. Dat zou ik wel doen in ieder geval. Als hij geen info verstrekt kun jij er ook niets aan doen. En dat het op een misverstand van dat meisje berust daar kan niemand wat aan doen. Ik hoop trouwens voor je dat je wel een ei hebt gehad en dat je in ieder geval niet zo'n lange cyclus krijgt als vorige ronde. Je bent toch aan het tempen? Geen ei gesignaleerd?
Jij ik heb wel gezegd dat het de volgende keer wel handig zou zijn als er even een mailtje rond gestuurd wordt. Mijn temp. is absoluut niet constant. Ik heb al gehoord dat je eigenlijk in je kont moet tempen, maar daar wacht ik nog maar even mee. Mijn temp blijft onder de 37, maar variert tussen 36,5 af en toe tot 36.8 meestal.
Ja inderdaad Suhe, maar gelukkig is het dus nu 'opgelost'... wel jammer als je geen ei hebt gehad! maar net als jipper hoop ik ook dat je cyclus dit keer niet zo lang is! ik zou helemaal gek worden van het wachten.. Jipper, geen idee, zou natuurlijk een verschijnsel kunnen zijn, of misschien gewoon iets verkeerds gegeten Ik had de eerste maand dat ik met de pil stopte trouwens ontpilverschijnselen: hele tijd steken in mijn buik of ik ongi moest worden, maar na die 1e maand eigenlijk niet meer! Voelen jullie je ook beter nu je gestopt bent met de pil? ik heb echt minder hoofdpijn en voel me lekkerder En vrolijker, maar dat kan net zo goed komen omdat we er nu 'echt' voor gaan natuurlijk Hebben jullie nog iets speciaals/leuks deze week? xxx
Jipper, dat klinkt niet zo fijn, misschien was dat wel een innesteling? Ik wil je niet gek maken hoor, maar zou toch kunnen? Niets speciaals deze week. Ik moet zo eigenlijk gaan hardlopen, maar moet nog even moed verzamelen.
Dat zei een collega ook al tegen me, maar dat zou dan toch wel laat zijn als ik m''n ei al op dag 19 heb gevoeld? Ik ga er maar niet vanuit (al hoop ik het natuurlijk wel) dan kan het alleen maar meevallen. Ik geloof niet dat ik iets verkeerds gegeten heb (wat kan er verkeerd gaan aan pasta, tomatensaus met tonijn uit blik en zwarte olijven?) en het voelde wel een beetje als darmkrampen, maar toch ook weer niet helemaal...het was heel vreemd. Maar goed, ik kan alleen maar weer afwachten haha... Deze week geen leuke of spannende dingen, alleen maar werken en studeren. Hoewel; zondag gaan we op kraamvisite bij m'n vriendin die donderdag is bevallen. Heb er veel zin in, maar ben ook benieuwd hoe het gaat voelen...
Omdat ik steeds uitga van een kortere cyclus, omdat ik denk mijn ei te hebben gevoeld ben ik toch nog eens gaan berekenen hoe alles zou moeten lopen volgens de cyclus in m'n vorige ronde. En kijk: 1 Maart 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 22 Maart 2008 Een beetje vruchtbaar 23 Maart 2008 Vruchtbaar 24 Maart 2008 Erg vruchtbaar 25 Maart 2008 Eisprong 30 Maart 2008 Innesteldag (van 30 op 31 maart had ik die rare krampen 's nachts...) 8 April 2008 Vanaf hier kun je testen Zou je dan toch gelijk hebben suhe?
OOOOOOHHHWWWW SPANNEND JIPPER! Het zou wel helemaal super zijn natuurlijk! Ik ga heeeeeeeel hard voor je duimen! Echt superspannend! Wij hebben ook goed geklust de afgelopen week Dus vind het allemaal nu ook superspannend!
Thanx...ik hoop maar niet te veel, want een innesteling wil nog niet alles zeggen natuurlijk, het kan altijd nog mis gaan en het zou wel té mooi zijn, maar zelfs m'n vriend maakte vandaag een opmerking waaruit bleek dat hij positief is en om dat uit zíjn mond te horen is best opmerkelijk haha...meestal is 'ie vreselijk nuchter in dat soort dingen... Ik ga nu écht pas testen op 8 april, dus we moeten nog even wachten! Jij ook suc6! Hopelijk dat het klussen beloond wordt!
@jipper: [-o< [-o< [-o< wat spannend. Ga je het uithouden tot 8 april? Ach nog minder dan een weekje en dan weet je het!
Ik ga het uithouden tot 8 april, dat zijn 'nog maar' 5 dagen en ik heb een vrij druk weekend voor de boeg, dus dan heb ik niet eens tijd om er over na te denken. Maandag wordt misschien moeilijk, maar dat lukt ook nog wel. Ik zeg gewoon tegen m'n vriend dat 'ie met tegen moet houden haha... @Pila; ga jij al testen of wacht je ook nog even? Vannacht had ik trouwens weer van die vreemde krampen en overdag nergens last van gehad, het is zo raar. Ik ga bijna denken dat het iets ernstigs met m'n darmen is. Het is geen blaasontsteking denk ik, want ik heb verder nergens last van...
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD! wat suuuupergaaf! echt geweldig joh! wow! hoe voel je je? en wanneer heb je getest? en hoe reageerde je vriend? Echt geweldig! ik hoop dat ik volgende week tzelfde kan zeggen maar... maar.... kom je nog weleens hier vertellen over je zwangerschap? anders is het zo stil hier...
Ik voel me heel raar, besef het nog helemaal niet. M'n vriend was echt onwijs blij, ook hij beseft het nog niet...we zitten elkaar de hele tijd raar aan te kijken haha... Rond 8 uur vanavond reden we naar huis vanaf een verjaardag en ik was plotseling supermoe, toen vroeg m'n vriend al:'Wat is er toch met je aan de hand?'. Toen heb ik maar gelijk voorgesteld om te testen en zie het resultaat... Het is zo bizar! Maar het is ook nog zo pril, er kan van alles misgaan... Ik hoop ook voor jou dat je volgende week goed nieuws hebt! Ik zal voor je duimen en voor de rest ook!
Hoi meiden, ik heb hier in het begin meegeschreven en binnenkort gaan we er hier ook weer voor, de pil is de deur al uit. Maar ik zag al goed nieuws! Van harte gefeliciteerd Jipper! Een zorgeloze voorspoedige zwangerschap toegewenst!
Leuk Alice! Wanneer ga je er dan 'echt' voor? Spannend Jipper vind het echt super voor je! Snap dat het nog heel onwerkelijk en raar is!
Hai meiden, Ook ik schreef hier in het begin mee, toen zouden we nog in december 2008 gaan starten... Maar zie banner! Jipper, gefeliciteerd! groetjes, Marit