Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey Dames,

Hey wendy in het forum in het begin kan je dat aanklikken vragen voor verloskundige of verpleegkundige die vragen zijn anoniem altijd fijn
    Het is allemaal idd erg spannend ik heb vandaag mijn innestelings dag dus ik ben echt aan het aftellen

Angel nee dat hoeft niet zo te zijn het beste kan je vruchtbare dagen via een ovulatie test meten
    heel handig heb ik ook gedaan weet je meteen waar je aan toe bent

Liefs Cat

2. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hoi Dames,

Bedankt voor de andwoordt, als het deze maand niet raak dan zal ik idd volgende maand begingen met die teste,

Fijne dag verder,

Knuffels

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hallo dames,

Hoe is het met iedereen? Druk ad klus ;)

Voor mij is het alweer bijna testdag... spannend :D Hoewel ik nu ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, maar tot nu toe is het nog altijd langer geweest. Als ik van mijn gem. cyclus uitga wordt ik pas volgende week donderdag ofzo ongi, dus in mijn hoofd hou ik die dag ook wat meer aan.. maar wellicht dat ik zaterdag toch alvast een testje waag ;)

Om me heen nog meer zwangeren, het lijkt echt serieus wel of IEDEREEN zwanger wordt! nu wij nog ;)

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Vanaf morgen gaat mn lichaam het allemaal zelf doen. Ben benieuwd of ik nog ontpillingsverschijnselen krijg!
    Heb net 3 dagen flinke migraine achter de rug, dus ontpillen kan ik wel aan ;)

Heb ook ovu en zw testen besteld, krijgen we morgen binnen. Wil gewoon zeker weten of en wanneer ik mn ei heb.
    Ben zo te lezen niet de enige die in ronde 1 al ovu testen gebruikt :D

Hoop echt dat mn cyclus snel op gang komt!

Veel klus plezier allemaal :D

5. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey meiden,

Ja het lijkt idd of iedereen zwanger is of net een kleine heeft gehad

dreamer heel veel suc6 !

heb vannacht gedroomd dat ik een miskraam heb gehad was echt vreselijk
    waarschijnlijk omdat ik voor ik ging slapen een klein steekje in mijn onderbuik heb gevoeld stom he

Liefs Cat.

6. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    San dat is even heftig. Veel sterkte!

Ik ben vorige week vrijdag samen met vriend naar de ha geweest. We wrden doorverwezen naar de gyn. Die zou binnen een week bellen voor een afspraak en dan duurt het nog zo'n 6 weken voor je daar terecht kunt. Ik word er erg moedeloos van. Met vriend kan ik er goed over praten, maar ik ga steeds mer twijfelen of het allemaal wel gaat lukken. Ben eigenlijk ook met niets anders meer bezig.

Jullie allemal veel succes! En als jullie getest hebben wel even laten weten he?!

7. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    Klein vraagje; ik heb wel ovutesten in huis, maar vindt het een vreselijk gedoe... Vier uur niet mogen plassen, let daar maar eens op. En dan de laatste 2 uur niet veel mogen drinken... Ok, dit zijn kleinigheden tov de wens voor een wondertje. Maar vinden jullie het ook niet veel poespas? Ik heb ze dus nog niet gebruikt. Moet namelijk altijd veel plassen op een dag :oops: en om dit op te houden, brrrr.

Misschien als ik in ronde zoveel zit en het me écht te lang duurt...
    Man vindt er ook niets romantisch meer aan, dat kan ik snappen.

Of zijn er handiger testen?

8. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    @wendyvanliemde: dat ziet er positief uit, seg, ik zou immers ook denken aan een innesteling! Hopelijk voor jou...

Aan alle andere wachtenden onder ons; nogmaals succes!

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb net de ovu testen binnen gekregen.
    Bij mij staat er 3 uur niet drinken en niet naar de wc gaan en het liefst geen ochtendurine ..
    Hmzz .. ik drink altijd heel veel water en sja, daarvan moet je ook vaak plassen!
    Geen idee of ik het vol ga houden om 3 uur niks te drinken. Als ik dorst heb wil ik toch echt wel wat drinken!
    Maar van een paar slokken water of wat dan ook zal de test toch niet vals negatief worden? Of zou het echt zo nauw luisteren?

10. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey meiden

Het valt allemaal wel mee hoor ik kan het ook en ik moet ook heel veel plassen
    gewoon drinken alleen het laatse anderhalf niet meer of een heel klein beetje
    en als je echt moet ga je iets doen waar je geen tijd heb om er aan te denken
    en anders gewoon gaan niet te druk om maken

Gr. Cat.

11. Niet meer actief

Hoi,

Mijn buikpijn blijft maar aanhouden.
    Het is soms heftiger dan andere momenten.
    Heb de buikpijn sinds zondag (moederdag) en heb toen ook een grote slijmprop verloren.
    Is dat wel normaal dat je zo`n buikpijn blijft houden?
    Ik hoop dat er gewoon een baby-tje (eitje) aan het groeien is,en dat die buikpijn veroorzaakt, maar dat is op het moment alleen maar hopen.
    Heb vandaag al wel CB digitaal zwangerschapstest gekocht.
    Er zaten 3 in 1 doosje dus ik kan vooruit.
    Ik wil zo ie zo wachten tot volgend weekend (24, 25 Mei) met testen, al zou ik nu al wel willen doen.
    Iedereen veel succes.

Groetjes Wendy

12. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    tja het blijft afwachten wendy! Alleen wat kan de tijd dan lang duren he ;)

Ik zou morgen kunnen testen. Weet niet of ik ook echt morgen al test, anders denk ik zondag. Maar het voelt wederom alsof ik ongi moet gaan worden aankomende week, dussss ik verwacht echt totaaal nix!
    we zien het wel weer ;) hoop trouwens stiekum dat als ik niet zwanger ben, ik toch pas volgende week ongesteld wordt, ga over 4 weken ongeveer waarschijnlijk met vakantie en dan weet ik iig zeker dat ik niet ongi ben dan.. dus hopelijk laat het sowieso nog eventjes op zich wachten ;)

13. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    pfff ga ik vanochtend testen... doet mijn test het niet :evil:

Echt geen enkel streepje verscheen.. tja, het is niet de eerste keer dat ik test dus ik weet hoe ze werken etc. dus waarom er niets verscheen :evil:

morgen nog maar een keer.. hoewel ik wel het gevoel heb dat ik ongi ga worden...

14. Niet meer actief

Hoi Sinja,

Das nog eens vervelend zeg grrr zou ik ook van balen.
    Welke gebruik jij, als ik vragen mag?
    Ik heb de CB digitaal gekocht.
    Wordt voor mij pas de 1e keer testen hoor als ik niet ongesteld wordt.
    Kan je met jou test alleen in de ochtend testen of zo?
    Met CB digitaal heel de dag door staat in de bijsluiter.
    Maar ik zou ook in de ochtend testen hoor, wel zo makkelijk.
    Mijn man zei vanmorgen ineens "je lijkt wel zwanger, zo`n kort lontje dat je hebt", joeps dacht ik.
    We zijn namelijk in het huis aan het klussen, schilderen en dergelijke.
    Nou veel succes voor morgen en laat je het wel weten?

Groetjes Wendy

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ochtendurine is nog altijd het beste, ook al kan je de hele dag door testen. Dan is je urine het geconcentreertst (zeg je dat zo?) en zal die dus eerder positief aangeven wanneer je zwanger bent.

@Sinja: als het een diptest is kan je hem nogmaals dippen. Meestal heb je dan te weinig urine gebruikt als zelfs de controle lijn niet verschijnt.

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ik heb eerder getest met Clearblue en met Predictor, maar heb sinds vorige week Matcare testen online besteld. Dat scheelt echt een vermogen! Was nu net zoveel kwijt voor 9 testen als voor 2 testen van andere merken ;)

Maar goed, vanochtend nogmaals getest, helaas niet zwanger... dus op naar ronde 3 binnekort ;)

hoe is het met jullie allemaal?

17. Niet meer actief

Hoi Sinja,

Ben je ongesteld geworden dan of heb je een negatieve test?
    Anders moet je nog een paar daagjes wachten en nog eens testen.
    Je banner zegt 2 dagen overtijd, en hoor verhalen over sommige testen dat ze pas na 1 week overtijd of zo positief waren.
    Nou veel succes.

groetjes Wendy

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    ja natuurlijk zou dat kunnen, maar die kans is gewoon minimaal, dus daar reken ik zeker niet op ;) Heb ook wel het gevoel dat ik deze week ongi ga worden. Als er volgende week zondag nog nix is, tja, dan ga ik wel opnieuw testen, maar denk dat t voor die tijd wel zal komen helaas!

19. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    @catwomen1985: het lijkt op die manier best nog te doen met doe ovutesten. Enfin, deze ronde toch niet meer van nut, we zien volgend maand wel weer...

@sinja: het lijkt voor jou een beetje de positieve kant uit te gaan, succes!

@wendyvanliemde: je voelt veel als je hoopt op een zwangerschap, dus het wil nog niets zeggen, maar wie weet?

20. Niet meer actief

Hoi lila07,

Klopt helemaal ja dat je lichaam zo raar doet als je graag zwanger wilt worden.
    Ik ben ook zenuwachtig voor de test als ik niet ongesteld wordt.
    En door de zenuwen kan ik ook juist niet ongesteld worden, dus ja het kan alle kanten op.
    Ik wacht netjes af en doe anders netjes als iedereen hier, een testje.
    Wordt voor mij de 1e test dus extra spannend.

Groetjes Wendy

Deel Deze Pagina