Hey dames, Ik kan ook niet wachten tot ik mag testen ik ga donderdag ochtend een testje wagen... Spannend voor jullie allemaal suc6 Liefs Cat
Hoi cat, Jij gaat dus als je 1 dag naardat je ongesteld wordt testen als ik het goed zie? Nou spannend hoor. Ik wil het uitstellen tot het weekend als ik uiteraard niet ongesteld wordt he. Misschien kan ik me niet inhouden dus alle 2 zitten we in spannende tijden. Veel succes en ik zal een kaarsje branden. Groetjes Wendy
O lief van je zal voor jouw ook een kaarsje branden het is op de dag dat ik ongi moet worden mijn bannen klopt anders niet met mijn vruchtbare dagen Ja het is idd heel spannend mijn vriend droomt er zelfs al 2 dagen over haha
Hoi cat, Telt de banner eigenlijk ook deze dag nog mee of niet. Ik kan over 2 dagen testen zegt de banner. Ik moet eigenlijk dinsdag en soms op woensdag ongesteld worden. Klopt de banner dan dat je weet als je van dinsdag uit gaat dat ik dan ongesteld moet worden? Want het is de bedoeling dat je op de dag dat je ongesteld wordt test of hoe zit dat eigenlijk, weet jij dat? Mijn man zegt dat ik wel zwanger lijk op heel mijn doen en late maar ja dat is wat je wilt zien denk ik, al zou ik het dolgraag willen uiteraard. Groetjes Wendy
Hoi cat, Als ik vragen mag. Wanneer heb jij nu je eitje gehad of tenminste welke dagen heb jij er iets van gevoelt en heb je geklust? Als je het wilt zeggen hoor, is wel heel persoonlijk. Ik was 22 april ongesteld geworden, jij zit denk ook op die datum of niet? Heb jij last van wat klachtjes of helemaal niets wat erop lijkt dat je misschien zwanger zou kunnen zijn? Nou succes. Groetjes Wendy
Ik heb een cyclus van 28 dagen mijn banner staat ingesteld op 27 dagen ik heb op 14 mijn ei gehad dat was 7 mei ik heb hier niks van gevoeld weet dit door ovu testen wij hebben vanaf dag 8 sexy time gehad ik heb sinds dien heel veel last van misselijkheid maagzuur en oprispingen ook moet ik veel boeren en heb last van buikbubbels ik weet het zelf niet je lichaam kan je heel erg voor de gek houden ! Al zou ik helemaal door het dolle heen zijn als ik wel zwanger zou zijn !
Hoi cat, Ik weet dus niet wanneer ik mijn eitje heb gehad. Wel weet ik dat ik sinds zondagochtend 11 mei steken heb gehad en smiddags 11 mei een slijmprop heb gehad en sindsdien alleen maar met buikpijn rond loop. Ook duizeligheid valt me erg op. Voor ons is het dus echt afwachten want misschien hebben wij niet op de juiste tijd geklust. Zelf vind ik ovu testen niet zo van toepassing denk ik, lijkt me zo gemaakt klussen haha. Als ik nu niet zwanger ben deze ronde. Hebben we samen afgesproken elke dag een keer te klussen als experiment haha dus wie weet. Groetjes Wendy
Ik vind het niet gemaakt want soms wil ik ook wel eens sex hebben zonder dat hij er in moet om het zo maar even te zeggen en nu weet je gewoon wanneer dat wel moet en wanneer het niet hoeft maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk
Hoi cat, Ja daar heb je gelijk in, het is natuurlijk niet alleen als je een eitje krijgt haha. Vind je de ovu test makkelijk te gebruiken? Wel een dure grap of niet, want je moet je elke dag testen of zo? Ik heb er geen verstand van hoor, ik gebruik ze niet. Ben wel beneiuwd hoe het werkt. Groetjes Wendy
nee die zijn helemaal niet zo duur maar dan moet je ze wel via internet bestellen anders zijn wel duur maar die zijn heel makkelijk te gebruiken ik begin op dag 8 met testen maar dat ligt er ook aan hoelang je cyclus is
Hoi cat, Dank je, ja we gaan het zo eerst maar even uitproberen, het kan altijd nog... niet waar? Nou we gaan maar duimen voor elkaar en hopen dat er geen 2e x meer nodig is haha. Groetjes Wendy
pff net 1 minuut nadat ik mijn laatste berichtje typte ging ik ff naar de wc, en ja hoor: ongi... merk trouwens dat ik tot nu toe echt iedere keer in het weekend of op een vrije dag ongesteld ben geworden en iedere keer eind vd middag ongeveer.. toevallig! tja, nieuwe ronde nieuwe kansen! op naar ronde 3 voor t échie! spannend hoor dames! heel veel succes!
Hoi Sinja, Jammer zeg dat je ongesteld bent geworden. Zoals je al zegt op naar de volgende ronde. Ik wens je veel klus plezier en zal voor je duimen. Hoe meer ik naar de dag kom van het eventueel testen heb ik het gevoel helemaal niet zwanger te zijn. Dus min of meer ben ik wel blij met dit gevoel want ik werd er gek van dat gejaagde gevoel in mijn lichaam. Groetjes Wendy
Hoi, Ik vroeg me nog wat af, en misschien weet iemand hier het van jullie. Als je een eitje hebt gehad zeg maar. Moet je daar dan altijd 14 dagen bij-tellen tot je weer ongesteld wordt? Nou alvast bedankt en iedereen veel succes. Groetjes Wendy
Wendy en catwoman veel succes! Vaak is het el zo dat als je je eisprong hebt gehad je ongeveer 14 dagen later ongesteld wordt, maar dat kan zo een paar dagen schelen. Nou sinja op naar de volgende ronde! Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
Hoi suhe, Ben jij al zwanger of niet, je banner staat op 45 dagen overtijd. Ja het is zeker spannend hier. Groetjes Wendy
Nee niet zwanger, jammer genoeg. En de banner klopt. Zit nu op 80 dagen helaas... Ik wacht op een telefoontje van de gynacoloog, dan beginnen de onderzoeken naar mijn cyclus.
Hoi suhe, Dat is helemaal rot. Hoop dat ze je snel kunnen helpen en dat je snel zwanger mag raken. Groetjes Wendy