spannend wendy! en dit is je eerste ronde nadat je gestopt bent met de pil? Dan is het extra spannend hoe je cyclus is etc. Ik ben blij dat t bij mij toch redelijk regelmatig is. Iig geen gigantische verschillen iedere maand (wat ik voordat ik met de pil begon wel had) Helaas hoor ik constant succesverhalen van mensen die binnen 1 a 2 maanden zwanger zijn. En ronde 3 is natuurlijk nog heeeeel vroeg maar toch begint het nu al te knagen (misschien komt dat ook omdat we al vanaf januari half/half bezig zijn, en het dus vanaf die periode al iedere maand spannend was....) Heb over 4 weken precies vakantie, dus vriend en ik vinden dat het deze maand raak moet zijn, begint onze vakantie strax goed Suhe, hopelijk krijg je snel een telefoontje! is er een lange wachttijd voordat je er terecht kan? En Wendy: succes! wanneer ga je testen?
Hoi suhe, Ik heb sinds zondag 11 mei (moederdag) buikpijn na een steek en een slijmprop. De buikpijn is dus nu al ruim 1 week aanwezig en is wel erg hinderlijk, op die manier dat je nergens anders meer aan kunt denken. Ik voelde me echt zwanger, maar toch hoe meer ik naar mijn nod dag ga ben ik er niet zeker meer van. Misschien een soort van zelfbescherming. Ben ook duizelig geweest, stemingswisselingen maar ja dat heeft misschien met de buikpijn te maken dat je wat prikkelbaar wordt. Mijn man zei wel dit weekend ineens "je lijkt wel zwanger" oeps dacht ik en zegt nu ook steeds dat ik goed voor mezelf moet zorgen want ik heb een kleintje in mij haha. Ik lach er maar mee, maar wel echt spannend vind ik het. Groetjes Wendy
Hoi Sinja, ik wil denk gaan testen op zondag en als ik me kan inhouden nog wat later. Maar ik ben bang dat ik me niet kan inhouden en zou het eigenlijk nu al willen doen. Maar ja eerst maar over m`n nod dag zoals ze dat zo mooi zeggen hier. Groetjes Wendy
Ja het is trouwens meteen de 1e ronde na de pil Microgynon 20. Maar ben wel eens vaker gestopt geweest en was toen weer meteen netjes op cyclus dus ben nu reuze benieuwd. Nu spelen zenuwen wel erg mee, dus is het wel de kans dat het even uit blijft.
Je lichaam kan je erg voor de gek houden, maar wie weet.... Het duurt ongeveer 6 weken vor je bij de gyn terecht kunt. Dus daar gaat wel weer en flinke tijd overheen.
Hi iedereen, Ik ben ook weer begonnen, om opnieuw zwanger te raken. Vorige week woensdag moest ik voor de laatste keer naar de gynaecoloog toe. Mijn hele baarmoeder was schoon, dus we kregen groen licht om het weer te proberen! Spannend. Weer alles van voor af aan, die zenuwen elke maand. Maar ja je moet er wat voor over hebben. Nog even antwoorden op wat vragen van hier: 1. Nee, we hebben ons kindje geen naam gegeven. Toch heb ik nog sterk het gevoel dat dat ons kindje was, dus we gaan gewoon een broerjte of zusje maken. 1. Er wisten maar weinig mensen dat ik zwanger was, meer de mensen die dicht bij ons staan, die hebben erg mee geleefd, dus dat ik erg fijn. Wij gaan gewoon weer door, op naar een nieuw kindje! Jullie ook allemaal heel veel succes. Groetjes Sanne
@san1984: Véél succes! @Wendyvanliemde: ben toch benieuwd voor jou, knap dat je nog tot zondag wil wachten met testen. Ik ben er 99% van overtuigd dat ik naar ronde 2 ga eind deze maand. Het is vroeg om dat te zeggen, maar heb immers geen innestelingsbloeding gehad en wel bij m'n eerste kindje. We hebben ook niet geweldig gericht 'gewerkt', we laten het veel meer op z'n beloop dan vorige keer. Waarschijnlijk komt dat stressy gevoel er wel aan na een paar maand!
Hoi allemaal, Ik ben vandaag 1 dagje overtijd zoals mijn banner dat zo netjes zegt. Ik moet zeggen dat ik me niet zwanger voel dus wacht eigenlijk op mijn ongesteldheid. Mijn man zei gisterenavond "misschien sla je deze cyclus wel 1 maandje over en wordt je volgende keer weer ongesteld" Ja daar zit wat in, je hebt eigenlijk helemaal niets in te brengen en je lichaam doet waar hij zin in heeft. Ik wacht dus gewoon af en het testen komt vanzelf. @ cat, wat zie ik ben je al ongesteld geworden? Erg jammer hoor, nou ik duim voor je voor de 2e ronde. Groetjes Wendy ps. mijn buikpijn sinds 11 Mei is en blijft erg aanwezig en kan er helemaal niets mee, is dat juist goed of juist slecht?!
spannend hoor wendy, en knap dat je tot het weekend wilt wachten! Wel direct laten weten he hoop voor je dat het raak is Succes
Hoi, Als het me lukt wil ik eigenlijk nog wat langer de test uitstellen. Ja misschien ben ik wel gek, maar wil eigenlijk geen tegenslag dus dan maar wat langer wachten. Al moet ik zeggen dat ik me helemaal niet meer zwanger voel en dat had ik vorige week nog wel. Nou zodra ik ga testen laat ik het uiteraard weten en/of als ik ongesteld wordt. Groetjes Wendy
Hoi Wendy, Ik zal ook voor je duimen! (moet wel zeggen dat ik het erg knap vind dat je toch nog kan wachten voor de test te doen... pfff ik zou dat ook wel willen uit zelfbescherming maar ik zou nu al willen testen! ik geloof nooit dat ik het ook maar 1 dag langer vol kan houden... Suc6 in ieder geval! Liefs Karin
Hoi, Ik heb vanmorgen getest en het is toch wel eng en heel spannend hoor zo`n 1e keer testen. Het was helaas negatief, en kan het nu een beetje afsluiten en hopen dat mijn ongesteldheid maar snel door gaat breken. Ik heb wel met mijn man afgesproken dat we lekker door gaan klussen. Het wachten alleen op de ongesteldheid vind ik echt niet acceptabel dus we gaan lekker door met klussen. Iedereen veel succes. Groetjes Wendy
jammer hoor! Maar nu de spanning weg is wordt je hopelijk snel ongesteld en kunnen jullie op naar de volgende ronde. liefs
Hai dames, Hoe is het met iedereen? Met mij goed! Heb eigenlijk niet echt iets bijzonders te melden.. Hoe is het met de zwangeren?