Ik heb nu al 2 dagen vruchtbaar slijm, dus zit waarschijnlijk in mn vruchtbare periode. Mn ovu test is negatief (allebei de dagen) dus weet het niet zeker. Maar hoop toch morgen een positieve ovu test te hebben! Dan vind ik het na 10 jaar de pil geslikt te hebben toch netjes van mn lichaam (morgen dag 17) Maar ja, als als als Ik wacht maar weer af Heb je al tekenen van ongesteldheid Wendy?
Hoi, Hier nog altijd niets. Heel vervelend eigenlijk toch wel. Niet zwanger maar ook niet ongesteld. We blijven wel lekker klussen om de dag dus we blijven niet stil zitten. Sinds de test is de buikpijn ook met 80% afgenomen en waren waarschijnlijk dus echt stress-buikpijnen denk. Ik wil zeg maar nog 1 maandje erbij rekenen en dan ga ik naar de huisarts, en wil ik kijken wat zei er van vindt. Ik moet zeggen dat je toch gaat twijfelen of je lichaam het zelf op kan pakken. Maar wat ik nog altijd raar vind, toen ik wel eens gestopt ben werd ik weer netjes ongesteld maar toen wilde we niet zwanger worden. Nu stop ik met de pil omdat ik juist zwanger wil worden en dan laat m`n lichaam mij in de steek... hoe raar kan het gaan. Nou ik blijf maar onderbroeken kijken.... elke keer als ik naar de wc ga. Iedereen veel succes. Groetjes Wendy
Toch ontpillen dus, vervelend! Ik had voor mezelf ook al bedacht dat mocht ik na 2 cyclussen van 28 dagen nog niet ongesteld zijn, dat ik dan naar de dokter ga. Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt. Of beter nog, dat je volgende keer positief test Heb vandaag 2 ovu testen gedaan, omdat ik toch wel positief resultaat verwachtte. Maar helaas! Allebei dik negatief. Nou snap ik er dus echt niks meer van, want mn lichaam geeft toch echt andere signalen! Heb al gelezen dat ovu testen niet altijd positief worden ook al heb je wel een eisprong, dus ik wacht maar weer af.
wie weet dames, tis jullie eerste ronde pas, dus je lichaam moet misschien toch ontpillen (ondanks dat dit eerder misschien niet was) Maar wel balen, want duidelijkheid is natuurlijk erg fijn, tja... Ik wil eeeeeecht dat het deze ronde raak is. Heb er schoon genoeg van nu Weer iemand in mijn omgeving zwanger... tis echt een ware babyboom hier... de eerste baby's zijn al geboren, binnen nu en 6 weken nog 2 van familie en 1 van vrienden... bovendien lijkt ook wel alsof het bij iedereen in de 1e of 2e ronde raak is ( behalve bij ons)
Sinja het komt echt wel... Fijn altijd he zo'n advies?! Onze ha vertelde dat het ongeveer een half jaar kan duren voor je lichaam hersteld is van de pil. Ook is het dan vrij normaal als je cyclussen langer zijn. Hij gaf wel aan dat als een cyclus langer duurt dan ongeveer 60 dagen het een goed idee is om langs te komen. Mocht je het niet vertrouwen dan zou ik in ieder geval een keer bij je ha langs gaan, dan weet hij dat jullie er serieus mee bezig zijn, waarschijnlijk doet hij dan niets, maar de volgende keer waarschijnlijk wel.
Ja het komt vast wel maar als je dan hoort dat iemand zwanger is, en degene zeggen: t wordt tijd dat het bij jullie zover is, stop nou eens met die pil.. dan denk ik: je moest eens weten vooral als mensen zelf pas net vorige maand gestopt zijn en direct zwanger zijn, dan wil ik wel roepen: we zijn anders nog eerder als jullie gestopt dus niet zeuren hihi, ben zelf pas net bezig dus moet zelf ook niet zeuren Ja dat is wel zo: dat de huisarts dan weet dat je er serieus mee bezig bent en dat is ook wel fijn! Hoop echt zo voor jullie dat je cyclus snel weer normaal gaat worden! heb je al iets gehoort wanneer je terecht kunt?
Hoi hoi, Ik ben nog steeds niet ongesteld, het zou toch niet al de eerste ronde raak zijn? Heb al een paar dagen ongesteldheidsbuikpijn. Ben al een week erg moe. Maar ja dat kan ook zijn omdat ik ongesteld moet worden. Ik vind het zo spannend, omdat ik ook niet precies weet hoelang mijn cyclus is. Vandaag is de 29 e dag. De vorige keer werd ik op deze dag ongesteld. Als er morgen nog niks is, ga ik een test doen. Eigenlijk wil ik nu al testen. Maar ik kan gewoon niet geloven dat ik zwanger ben, vooral omdat ik die lichte buikpijn heb. Ik houd jullie op de hoogte.
Ja ik ben zeker wel aan het ontpillen. Maar dat heeft toch geen invloed op ovu testen en cervixslijm? Of zou je lichaam door het ontpillen onterecht vruchtbaar slijm geven? Heb geen idee. Ach ja, het motto van de mensen die zwanger willen worden: wachten, wachten en nog eens wachten!
Hoi, Mijn huisarts heeft me gezegd dat ik 2 jaar moet rekenen om zwanger te worden. 1 jaar ontpillen en 1 jaar om echt zwanger te worden. Nu wachten wij dus niet tot ik ontpilt ben en zijn dus meteen aan de gang. Maar snap haar wel, zo kan het zeker niet tegen vallen. Dus we houden moet. Eerst maar eens ongesteld worden of een positieve test haha. Nou iedereen veel succes. Groetjes Wendy
tja het kan natuurlijk zo lang duren, maar ik lees op meeste sites wel dat de kansen hoger liggen, heb hieronder een stukje gekopieerd, en deze cijfers lees ik wel vaker: Ik had ook laatste ergens gelezen binnen 3 maanden is 25% zwanger, na een half jaar 60% en na een jaar 90%. Deze cijfers hierboven liggen iets hoger, maar zoiets zal het dus wel zijn... Tante spannend! Wanneer wil je gaan testen?
Ja en het is natuurlijk ook zo hoe langer je cyclus is hoe minder kansen je per jaar hebt. Ik zit nu al op 36 dagen dus ik hoop dat het snel gaat doorbreken want ik zit er echt op te wachten. Tussen welke dagen is je cyclus eigenlijk nog normaal te noemen. Ligt dat tussen de 27 en 32 dagen of niet?
Oeps al gevonden; Cyclus die korter zijn dan 3 weken (21 dagen) of langer dan 6 weken (42 dagen) worden als abnormaal beschouwd.
okey, dat is ook wel interessant om te weten! Ik wil trouwens dat mijn volgende cyclus op tijd is, want die week erna heb ik vakantie en wil ik niet ongi zijn
Hi meiden! Ik wil wel met jullie stop-poging 2008 mee doen! Mag ik dan op 1 juli 2008 stoppen? Heb in juni nog erg veel leuke uitjes en avondjes namelijk... Liefs Lisszy
Hoi, Ik heb voor mijn gevoel geweldig nieuws. Ik ben eindelijk ongesteld geworden (woensdag +/- 9 uur), ik ben zo blij. Ik was zo bang dat mijn lichaam me in de steek zou laten. En niet zwanger en niet ongesteld... nou ja mensen die het ook mee hebben gemaakt snappen mijn gevoel denk ik heel goed. Nou mijn cyclus staat dus nu ook 36 dagen, ben erg benieuwd hoe de volgende keer zal lopen. Iedereen veel succes. Groetjes Wendy
Het gaat niet om stoppen met roken hoor Aangezien je in je voorsteltopic zegt dat je al 2 jaar bezig bent lijkt het me niet dat je in juli 2008 nog moet stoppen met de pil
Hey meiden, alles ok? @wendyvanliemde: dan toch positief nieuws voor jou, ook al ben je nog niet zwanger. Vanaf nu ben je dan hopelijk een beetje ontpild, succes! @Lisszy: hopelijk mag je snel zwanger blijken (na 1 juli dan toch)! Een gemiddelde van 2 jaar om zwanger te worden? Ja, da's lang! Ik hoop ook dat het voor ieder van ons wat sneller mag komen... Vandaag is het mijn moment van waarheid: alhoewel, heb 9 maanden terug de pil genomen na mijn eerste kindje, wie weet ligt m'n cyclus weer overhoop. Dus, ik ga ervan uit dat ik één van deze dagen de kan verwachten. Zal dan met goede moed aan ronde 2 beginnen als het zover is!