Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hahaha, ja klopt, verkeerd gelezen... :) :oops:
    Maar de juiste topic had ik ook al gevonden!
    Ik hoop in ieder geval dat 2008 jullie jaar wordt en dat het niet zo lang duurt als bij mij ;)

x Lisszy

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dank je wel Lila07! Als het na 1 juli maar toch nog in 2008 lukt ben ik heeeel blij!

3. Niet meer actief

Hoi allemaal,

Nou iedereen wordt en is zwanger om me heen.

- Vriendin = 24 weken zwanger van meisje
    - Oude school vriendin = 14 weken zwanger
    - Collega andere afdeling = 12 weken zwanger
    - Nicht van m`n man = 8 weken zwanger

Nou ik zelf nog uiteraard, maar wanneer....... :(:
    Mijn andere vriendin probeerd al 2 jaar zwanger te worden en gaat nu IUI doen en heeft zelf PCO.
    Nog een oude school vriendin probeerd ook zwanger te raken.
    Dus allemaal zo leuk hier met al die meiden die zwanger zijn.
    Iedereen veel succes.

Groetjes Wendy

4. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi

Vind je het echt leuk? Ik begin daar steeds meer moeite mee te krijgen. begrijp me niet verkeerd,ik vind het fijn voor hen, maar als ik weer eens in een babyzaak iets aan het uitzoeken ben voor een kraamvisite, dan zou ik het het liefst mee naar huis willen nemen en niet af willen geven. Eigenlijk is dat wel erg zielig als je het zo leest, maar dat gevoel heb ik echt.

5. Niet meer actief

Hoi Suhe,

Ja snap je helemaal.
    Ik heb ook al dingen gekocht hoor omdat ik het niet kon laten liggen.
    Ik ga pas ook de 2e ronde in dus misschien ga ik het na verloop van tijd ook niet meer zo leuk vinden als het bij ons niet wil lukken.
    Maar nu vind ik het geweldig om spulletjes te kopen voor m`n vriendin.
    Ik gaf haar gisteren een knuffel girafje en ze gaf mij een geluks-steen en die had haar geholpen dus nu hopen dat het bij mij ook werkt.

Groetjes Wendy

6. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    Hier ben ik even weer, heb ondertussen mijn banner maar aangepast. Bij vorige zwangerschap ontdekt dat ik een mooie cyclus van 24 dagen had, maar was de eerste ronde pas na 30 dagen ongesteld. Dus, ga er nu ook maar beter vanuit dat het wat langer duurt dan 24 dagen (die dag is immers gisteren gepasseerd).

Ik vind het wel weer even rot om zo te zitten wachten zonder dat je eing idee hebt wanneer die :evil: :evil: eraan komen. Maar moest mijn cyclus 30 dagen tellen, dan spreek ik nog altijd van geluk. Ik weet en lees dat er hier dames héél wat langer moeten wachten. Ik voel met jullie mee, echt!

@Suhe, soms kan het best wel even prikken als je zo intens graag een baby'tje wil, dat is niet meer dan normaal. Ik denk dat iedereen dat ook wel begrijpt, moesten ze weten dat je ook een kindje wil!

7. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    Zoals jullie merken is er hier duidelijkheid, ik vertrek in 2e ronde, hier gaan we dan...

8. kolijnd

kolijnd Nieuw lid

1 jun 2008
    1
    0
    0
  9. Niet meer actief

Hoi,

@ kolijnd bedoel je dat je vandaag gaat testen of was je benieuwd of je berichtje hier kwam te staan?
    @ Lila07; veel succes in de 2e ronde.
    Een cyclus van 30 is wel mooi vind ik, ik sta nu op een cyclus van 36 en hoop dat dat nog bijtrekt naar maten ik ontpil.
    Maar ja er zijn vele die hier ook onregelmatig zijn dus ik moet echt afwachten en gewoon globaal klussen.
    Ik zit nu ook in de 2e ronde, nou ja nog altijd ongesteld maar we gaan binnenkort weer klussen.
    Veel succes.

Groetjes Wendy

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Lila, veel succes in de tweede ronde!

Wendy binnekort weer aan de klus! Hier ook zoals je ziet (zie banner 8) ) De dag dat ik ongi moet gaan worden is de eerste dag van mijn vakantie. Dussss óf het zou een geweldig begin zijn van de vakantie, óf ik baal ontzettend want dan ben ik in mijn vakantie ongesteld!

Heb helaas nog nooit mijn eisprong gevoeld of enig teken ervan gekregen dus t blijft afwachten ;)

11. Niet meer actief

Hoi,

@sinja; nou ik hoop dat het voor jullie dubbel vakantie wordt.
    Ik zal voor je duimen. \:D/
    Ben vandaag denk van mijn ongesteldheid af, tenminste heb niet meer gebloed sinds gisterenavond.
    We gaan vanavond dus al lekker beginnen denk ik. :oops:
    We klussen om de dag dus dan zitten we altijd goed, en manlief vind het nog eens lekker ook dat hij zo vaak mag. ;)

Groetjes Wendy

12. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hoi allemaal,
    Het is al heel erg lang geleden dat ik hier heb meegeschreven. Heb ook niet bijgelezen, maar wil de mensen die me nog kennen toch even op de hoogte brengen van het laatste nieuws.
    Moest even afstand nemen van het forum en alles wat geschreven wordt over zwangerschappen, omdat ik er zo verschrikkelijk onzeker van werd, maar nu zijn de 12 spannende weken voorbij en hebben we de eerste echo gehad en wat blijkt; we krijgen een tweeling! Is dat bizar of niet? We beginnen langzaam aan het idee te wennen. Het is een hele omschakeling. Eerst beseffen dat je zwanger bent van een kindje en dan moeten beseffen dat het er 2 worden.

Ik hoop dat alle meiden hier hetzelfde geluk is gegund (misschien geen twee, maar in ieder geval eentje...). Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

13. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Jeeeeee Jipper wat een nieuws! Zal idd even wennen zijn voor jullie, maar leuk hoor van harte gefeliciteerd! Doe het rustig aan...wens je een onbezorgde zwangerschap!

14. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Wow Jipper! Dubbel gefeliciteerd :D Jeetje dat zal best even een omschakeling zijn! En weet je al of het 1-eiig of 2-eiig is?

Snap het helemaal van dat afstand nemen, dat heb ik zelf nu soms al, ik kan me de reactie goed voorstellen als het dan 'echt zo is' omdat je ook veel negatieve dingen + kwaaltjes etc. etc. leest en dan kun je het best even benauwd krijgen, terwijl je er eigenlijk gewoon van moet genieten!

Ik duim deze maand extra voor mezelf ;) Hoop echt dat het raak is! En natuurlijk voor de rest vd dames hoor ;)

15. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    @ Jipper, Gefeliciteerd! Ken je verhaal verder niet maar geniet ervan!

Pff hier beginnen de rusteloze dagen weer haha...
    Ik ben bang dat mijn lichaam mij weer voor de gek houd maar heb toch weer veel klachten.
    Ben misselijk, pijnlijke borsten, meer last van duizeligheid en moe moe moe, gerommel in mijn buik en steekjes in de liezen.
    Gooi het nog maar eens op ontpillen. Ben benieuwd.

x

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Spannend Miekie! Heb je inmiddels al getest? En zo niet, wanneer ga je testen?

Pfff in mijn omgeving hebben 2 stellen een miskraam gehad... bah! De een met 7 weken, de ander zag het van de week bij de verloskundige pas... echt heel zielig en ben er zelf zelfs een beetje van van slag...

Mja, best raar eigenlijk, de eerste maand en 2e maand dat we met de pil stopte dacht ik serieus dat ik zwanger zou kunnen zijn (ook al gingen we er toen nog maar half half voor) en daarna heb ik eigenlijk altijd wel ergens gedacht dat ik niet zwanger was, en dat het ook nog wel een tijd zou kunnen duren. Deze ronde dus ook weer. Herkennen meer mensen dat? Dat je dan ergens opeens de overtuiging verliest dat je heel snel zwanger kan worden? Maar ja, we zullen het zien, nog ruim een week ;)

Hoe is het met iedereen?

17. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Had de laatste dagen heel sterk t gevoel dat ik ongesteld moest worden en mijn lichaam heeft me dus weer lekker voor de gek gehouden. Maar goed, nu kunnen we dus weer beginnen met een nieuwe ronde...
    Ik zit er nu toch over na te denken om eens ovulatie testen te gaan gebruiken.
    Wat is het hier trouwens rustig, hoe gaat t met iedereen?

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Jammer Miekie... hopelijk is het deze ronde raak! Tis hier inderdaad erg rustig! Zit iedereen in de tuin met het mooie weer ;)

19. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Miekie je hebt een regelmatige cyclus, dus dat zou best een uitkomst kunnen zijn.

Sinja nog een paar dagen!

Jipper gefeliciteerd!

20. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Ik weet alleen nog nie welke en waar ik zal bestellen... haha
    maar denk wel dat ik zo een beter zicht krijg in mijn cyclus..

Succes Sinja, nog ff!

Deel Deze Pagina