He Suhe, zie nu dat er aan je suuuperlange cyclus eindelijk een einde is gekomen... en dat je binnekort naar de gyn. mag... spannend hoor... Heel veel succes! Hoe is het verder met je?
Op het moment niet zo goed, ik heb al 4 dagen koorts, tussen de 39 en 40 graden. Pas na 5 dagen kan he gevaarlijk zijn zei de ha. Ik hoop dat het snel overgaat. Als het maandag nog niet over is, moet ik terug komen. Ik vind het wel lekker om straks naar de gyn te gaan, ik hoop dan wat duidelijkheid te krijgen. Ik zie dat jij bijna kunt testen, spannend hoor!
Jeetje Suhe, ik hoop dat het vandaag wat minder is! Echt hoge koorts! Veel beterschap! Ik heb inmiddels stiekum al getest... negatief helaas. dus laat die ongi maar snel komen want ga over een kleine week op vakantie...
Ik zie dat je al ongi bent geworden. Tja jullie zijn nu ook al een tijdje bezig, maar in de vakantie ben je met andere dingen bezig he, misschien helpt het. Veel pleziet op vakantie!
thnx! Hoe gaat het met je? Pfff ik voel me er best wel K*T onder! VOor het eerste eigenlijk, want alle andere keren had ik zoiets van: we zijn pas net bezig... maar dacht toen we stopte met de pil (januari) dat ik met mijn vakantie hopelijk wel zwanger zou zijn.. helaas dus niet gelukt. Moet niet zeuren want zolang zijn we natuurlijk nog niet bezig... maar goed, zojuist vernomen dat een goede vriendin waarschijnlijk zwanger is (was nét pas gestopt met de pil, maar ze is 'opeens' gestopt met roken en misselijk... 1 + 1 =... ) en dat steekt me wel stiekum.. Bah, heb er echt ff de balen van (en ongi nu ik vakantie heb, voelt ook natuurlijk niet fijn) Eigenlijk raar, zodra je stopt met de pil, wéét je dat het best lang kan duren, maar op de één of andere manier dacht ik dat dat niet voor ons zou gelden. Nu we een paar maanden bezig zijn heb ik juist het gevoel dat het nog heel lang kan duren (ook al klussen we 'netjes' om de dag, houden we mijn vruchtbare periode in de gaten, etc.) Maar goed, moet niet zeuren, mijn tijd komt vanzelf Helaas waarschijnlijk niet op vakantie, gaan maar een weekje en dat is nog in de eerste helft van mijn cyclus...
Ik baal! Dacht ik dat ik maandag ongi was geworden, na 1 druppel (of nog niet eens misschien) is het alweer gestopt... Wel maandag enorme ongi-buikpijn en vandaag ook, maar geen druppel meer... En ga al heel snel op vakantie, oftewel: ongi op vakantie mja, hopelijk komt het morgen (heb stiekum nog een test gedaan, maar helaas toch echt negatief )
Hey sinja, Dat kan ik me best voorstellen...Dan liever ff flink ongi en weten dat je echt met een nieuwe ronde kunt starten dan dit... Hoop dat je snel ongesteld wordt! Liefs miekie
Gister zette het eindelijk door... dus toch ongi Ga overmorgen op vakantie dus helaas wel de eerste dag/2 dagen ongesteld waarschijnlijk, dus daar baal ik wel van, mjaaaaaa er zijn ergerere dingen natuurlijk Hoe is het met jullie?
Nou Sinja inmiddels ben je op vakantie, maar toch nog heel veel plezier, mocht je dit toevallig op vakantie lezen. Hier is de koorts gelukkig gezakt. Ik heb 5 dagen koorts gehad en daarna was het ineens over. dinsdag moeten we naar de gynacoloog, ik vind dat best wel spannend, ik weet ook niet wat me te wachten staat. Ik hoop niet dat ze ons meteen weer naar huis stuurt. Ik ga daar trouwens ook niet mee akkoord, maar weet niet hoe stoer ik ben als ik eenmaal daar ben. Als ik er ben geweest laat ik het wel even weten. Hoe is het verder met de rest?
Ik ben er inmiddels geweest en heb een inwendige echo gehad. De gyn verwacht PCOS, maar dat kan pas vastgesteld worden nadat de uitslag van mijn bloed binnen is. Dit had ik ook wel verwacht. Binnen twee weken krijg ik de uitslag. Dat was het weer. Doei doei
Das wel balen suhe...ik weet nie precies wat t inhoud, zal zo ff googelen. Maar is daar wel wat aan te doen dan? En is de kans op zwangerschap dan kleiner? Hoop dat je over twee weken meer weet! Liefs miek Ik had vandaag een positieve ovulatie test dus maar ff flink aan de klus
Mijn cyclus is heel onregelmatig. De kans dat het eitje bevrucht wordt is erg klein. Ik weet niet wanneer ik een eisprong heb en of ik wel een eisprong heb. We klussen er wat af de laatste tijd, maar e kans is klein dat het op denormale manier lukt. Met behulp van hormonen moet het helemaal goed komen. Miekie nog 10 dagen en dan weet je of het raak is, spannend hoor!
Ik ga voor je duimen dat het met die hormonen gaat lukken! Hopelijk heb je alles binnenkort weer een beetje op regel.. Ik vond het wel heel vreemd dat ik met de ovulatietesten kon zien dat mijn hormonen veranderen en dat er een eisprong aan zat te komen. Ook omdat ik eigenlijk niet wist waar ik op moest letten bij mijn lichaam wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit. Het lichaam zit maar raar in elkaar hihi Nu maar ff afwachten tot volgende week. Jij succes de komende tijd, groetjes miekie
Hallo allemaal, Ik ben er helaas ook weer, heb wel een heerlijke vakantie gehad, maar nu weer aan het werk dus dat valt tegen Miek, spannend zeg! Wel fijn dat je weet wanneer je eisprong is geweest, dan lijkt t me helemaal spannend. Ik denk dat ik er volgende maand misschien ook mee ga beginnen. Toch fijn wat meer duidelijkheid! Suhe, balen zeg! Maar aan de andere kant ook wel 'fijn' dat je meer weet en wat er aan gedaan kan worden. Een vriendin van me heeft dat ook, zij heeft ook hormonen en is daarmee zwanger geworden van haar 1e kindje. Nu is ze bezig voor de 2e, ook weer met hormonen! Toen ze op internet ging lezen wat het inhield herkende ze wel een aantal 'symptonen'. Heb je de definitieve uitslag inmiddels al? Ik wordt aankomende week waarschijnlijk weer tante, dus t wordt wel weer even slikken... vooral omdat ze 6 jaar jonger is als mij en mijn moeder voor het eerst oma wordt... ach ja, ik probeer er maar niet al te zwaar aan te tillen, al vind ik t soms best moeilijk! En hoe is het met de rest van de meiden hier? Zwanger en niet zwangeren?
Hey Sinja, Welkom terug! Ik vond het echt een vreemde ervaring de eerste keer een positieve ovulatietest te hebben..en het zijn nu best spannende dagen. Ik voel weer van alles maar of het ook raak is? Geen idee. die ovulatietesten geven echt meer duidelijkheid, ik ging er nl steeds vanuit dat mijn ei twee dagen eerder was haha. Ik kan me best voorstellen dat het de komende week even slikken wordt voor jou, maar probeer er gewoon van te genieten. Afgelopen week drukte een vriendin van mij een echo onder mijn neus, ze is zwanger. Gelijk de eerste ronde....wist niet goed hoe ik moest reageren. Ben blij voor hen maar baalde toch ook wel...waarom zij wel gelijk en wij nog niet ? Suhe ben je inmiddels begonnen met die hormonen of volgen er eerst nog meer onderzoeken?
Hoi Sinja welkom terug. je moet gewoon genieten van dat kleintje en luisteren naar wat de kraamhulp allemaal verteld, daar heb jij straks ook iets aan. Ik heb vorige week gebeld voor de uitslag, maar er was nog niets bekend. Ik zou deze week gebeld moeten worden, maar als ik vandaag niets hoor, dan bel ik zelf aan het eind van de morgen.
En Miekie? Heb je al getest? spannend zeg! Ik moet er inderdaad maar van gaan genieten, maar soms steekt t een beetje. Maar ik ga maar eens kijken of ik er nog wat van leer Suhe heb je gebeld? ben benieuwd wat de uitslag is!