Ja ik heb getest......Zwanger ! Ik ben het hele weekend zo misselijk geweest maar dacht iedere keer dat mijn lichaam me weer voor de gek hield. Het voelt heel onwerkelijk nog, hihi maar we zijn wel superblij! @ Suhe, ben ook er benieuwd wat de uitslag is... liefs miek
Miekie helemaal geweldig, gefeliciteerd! De gyn heeft mij net gebeld. Ze vertelde dat ik mijn ongi moest afwachten en ik dan kan beginnen met clomid. Ik zei dat ik dan nog wel een dag of 60 kon wachten en liever mijn ongi opwekte. Dat vond ze ook prima. ik kan vanmiddag naar de apotheek om alles op te halen. Ze stelde voor dat ik pas in augustus zou beginnen omdat zij nog op vakantie gaat, dacht het niet.... Nu hebben we afgesproken dat ik meteen mag beginnen, alleen moet ik op dag 11 terug komen en kom ik bij een andere gyn terecht, ach ja... Bij de bavalling staan er ook genoeg mensen omheen die daar naar beneden kijken Ik ga meteen vandaag beginnen en kan dan straks ook op het nod lijstje. Ik hoop dat het allemaal aanslaat en kan dan hoop ik dat ik in augustus een mooie test in handen heb. Het is nu alleen wel zo dat als er niets gebeurt het een nog grotere teleurstelling is. Maar goed dan kan er gelukkig nog van alles gedaan worden. Dus voor mij begint het nu eigenlijk pas echt. Nu maar hopen dat bij vriend alles in orde is... Zo weer een lang verhaal, maar ben nu even dolgelukkig.
Wow Miekie GEFELICITEERD! Wat super zeg! Echt heel onwerkelijk lijkt me! Hoeveelste ronde was dit voor je? En hoe voel je je nu? Suhe, wat fijn dat je direct mag starten! Hopelijk hebben we strax samen een positieve test 8)
Voor de dames met wie ik hier eerde mailde... wij zouden in juni weer beginnen (na onze 1e pogin in januari) en raad eens.... zwanger!
het is zeker raar en wennen hihi... ik begon afgelopen weekend al misselijk te worden, t voelde anders dan de afgelopen maanden tijdens het ontpillen. Last van mijn onderrug en veel naar de wc Maar dat hebben we er natuurlijk graag voor over, dit was de vijfde ronde voor ons en als ik hier overal een beetje rondlees mogen we onze handjes dichtknijpen met dit wondertje. Morgen de huisats maar eens bellen hoe nu verder. Suhe fijn dat je direct mag starten, hopelijk komt voor jullie die ongi snel en dan op naar een positieve test! En jij natuurlijk ook Sinja! Olly ook gefeliciteerd!
Olly ook gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! En Miekie, heb je de huisarts gebeld? En wat zei hij/zij? Pfff ik heb deze maand voor het eerst echt zoiets van: ik voel me anders. Maar denk dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houdt. Ik las altijd topics van meiden met allerlei kwaaltjes en dan had ik echt zoiets van: je 'wilt' het ook gewoon graag voelen, je let er ook extra op dus je voelt vanalles. Maar nu je zelf ermee bezig bent lijk je ook opeens vanalles te voelen, dus durf er bijna niet over te beginnen Bovendien lijkt me dat je je niet al zo snel anders voelt Dusssss tis gewoon even afwachten, maar vind het dit keer wat moeilijker om te wachten met testen als andere maanden. Ach ja, ik ga er gewoon vanuit dat ik nog een paar maandjes geduld moet hebben Vriendin is van de week bevallen van een kerngezonde zoon! Gaan van het weekend weer op kraambezoek. En dan dus misschien nog wel een baby! Wel leuk al die kleintjes!
De huisats was er niet dus maandag maar ff bellen.. Ik begrijp helemaal hoe je je voelt Sinja, die "klachten"had ik ook iedere keer als ik weer richting mijn NOD ging. Het lichaam zit maar raar in elkaar. Ik was vorig weekend erg misselijk bij alles wat ik deed, ik hoefde maar eten te ruiken en t was al mis maar nu valt het eigenlijk best mee dus daar maak ik me nu weer zorgen om haha... Ben nog steeds nie ongi en nogmaals getest en ook weer positief dus maandag toch echt maar ff afspreken om zekerheid te hebben. Heerlijk he al die kleintjes, gewoon lekker oefenen en knuffelen. Veel plezier dit weekend en probeer er gewoon van te genieten.
Sinja het zou goed kunnen! Ik zal voor je duimen. Tossie veel succes, dat het maar snel raak mag zijn.
Hoi meiden! Ik kom ook weer eens kijken... Heb een beetje bijgelezen en af en toe tussendoor nog wat mee gelezen. Ik lees veel goed nieuws; gefeliciteerd aan alle meiden die ondertussen ook zwanger zijn. Het kan dus echt haha! @suhe; je heb minder leuk nieuws gekregen las ik, maar ik denk dat het wel een opluchting is dat je nu weet wat er aan de hand is en dat er wat aan gedaan kan worden. Hopelijk slaan de behandelingen aan en is het voor jullie ook snel raak! @Sinja; ik zal voor je duimen dat je voorgevoel deze maand klopt, dat zou wel fantastisch zijn! Mijn vakantie is deze week begonnen en we zijn ook maar meteen aan de slag gegaan met de babykamer. De grootste kamer in het huis nu natuurlijk, want er moeten wel 2 ledikantjes in passen. Maar dat gaat lukken. Mijn buik begint al aardig te groeien. Dat is ook niet zo vreemd, ben eigenlijk al op de helft (een 2-ling komt meestal een week of 2 eerder). Alles gaat prima. We hebben om de 3 weken een echo in het ziekenhuis. Het is wel fijn dat alles zo goed in de gaten wordt gehouden. Vanmorgen met een vriendin en haar tweeling naar het zwembad geweest. Heb dus al lekker kunnen oefenen... Succes allemaal!
Wow Jipper, het gaat écht zo hard bij jouw! Dat je nu al zover bent joh! Het lijkt nog maar zó kort geleden! Is het een een-eiige tweeling of twee-eiig? En wil je weten wat het gaat worden? Tossie heel veel succes! Miekie, vind het nog steeds helemaal leuk voor je! Lijkt me ook dat je dan opeens weer 'druk' gaat maken over andere dingen die je voelt! Net op kraambezoek geweest! Wat een schatje zeg! Vriend was ook helemaal verliefd op het kleintje. Zij zijn dezelfde periode als ons gestopt alleen een jaar eerder, hebben er 10 maanden over gedaan om zwanger te worden uiteindeijk, dus er is nog hoop Maar echt geweldig zo;n klein ventje! Hebben jullie trouwens nog leuke ideen voor in een kraammand? moet nog een aantal cadeautjes en gedichtjes!
pff cadeautjes in de kraammand....ff denken. Wij hebben mijn vriendin nl een fietsje gedaan waar de kleine straks al in kan zitten omdat ze alzoveel dingetjes kreeg... Ik vind het blikje met klei van de etos altijd leuk waar ze een voetje of handje in kunnen zetten, een fotoboek, zwembroekje... Kleertjes krijgen ze al vaak van veel mensen. Als je er zo over nadenkt is t nog best moeilijk om iets te verzinnen haha, zoveel leuks en liefs te krijgen.. @jipper: Het lijkt me echt bijzonder om zwanger te zijn van een tweeling!
Hoi Allemaal, Misschien rare vraag maar ben nog een leek op dit gebied Weet iemand of je lichaam extra "tijd'nodig heeft om te herstellen als je de pil al 15 jaar slikt?Ik heb geen idee hoelang het kan duren voor je lichaam zeg maar klaar is voor een eventuele zwangerschap. Wat zijn jullie ervaringen?
Hallo Wish, Ook welkom hier! Is wel leuk als er weer wat meer mensen bijkomen in dit topic Geen idee of er een 'tijd' voor staat, lees hier ook wel veel verhalen van meiden die ondanks hun jarenlange pilgebruik toch snel zwanger zijn, dus het hoeft in ieder geval niet. Maar hoe het precies zit, geen idee. Ik heb 9 jaar de pil geslikt maar voor mijn gevoel heb ik al snel een redelijke cyclus (voor mijn pilgebruik namelijk super onregelmatig, nu wel een stukje regelmatiger) helaas nog niet zwanger. Ben je inmiddels al gestopt met de pil? Miekie, voor vrienden geven we eigenlijk altijd gewoon een bon ofzo omdat ze vaak van familie ook al veel cadeautjes krijgen. Maar dit keer ga ik de kraammand aan iemand uit directe familie geven en weet dat ze het liefst ook lieve cadeautjes krijgt dan een bon of iets voor over 1,5 jaar ofzo. Ben dus voor iedere dag van de kraamtijd een cadeautje aan het halen en een gedichtje aan het zoeken. heb tot nu toe - iets van zwitsal - lief voorleesboekje - mutsje - sokje + rompertje - 3 spuugdoekjes En heb de mand ook al. Wil eigenlijk 10 dingen dus ben nog even aan het rondkijken wat er bij komt. Op internet staan ook allerlei ideeen dus moet goedkomen!
Kraammand: Doos tissues voor de kraamtranen? Speentje? Iets leuks voor de papa en de mama zelf? Hebben ze al meer kinderen? Dan evt ook een kleinigheidje voor de andere kindjes. Speelgoed Tutdoekje (zo'n knuffeldoekje) ------------------------------- Wij zijn nu bezig aan ronde 4, (naja eigenlijk pas ronde 2 omdat we de eerste 2 maanden eerst wilden zien hoe mn cyclus ongeveer was en natuurlijk het ontpillen... 14 jaar Microgynon30) Als het goed is heb ik dit weekend of net na het weekend mn ei... dus hebben de afgelopen 2 dagen al lekker geklust en de komende dagen gaan we nog verder klussen
Hoi Sinja, Nee,we hebben afgesproken 1 september te stoppen met de pil,spannendddd dus! Kan me niet snel genoeg 1 september zijn maar eerst nog maar ff wat dingetjes regelen want het kan natuurlijk wel snel raak zijn,je weet het nooit!
Hopmarjanneke bedankt voor de tips! zat idd zelf ook te denken aan nog iets voor de papa en mama zelf erbij. Wel leuk om te maken! Wij zijn in ronde 6 sinds het stoppen met de pil (januari) maar de eerste 2 maanden waren 'proef' toen gingen we een beetje de meest vruchtbare periode uit de weg (hoewel...) of nou ja, officieel gingen we er nog niet voor. Dus officieel is het ronde 4 voor ons. Hopelijk volgt er geen officiele ronde 5 (of ronde 7 voor ons) Wish, spannend! Ik was er al een hele tijd mee bezig voordat we gingen stoppen, wilde alles ook geregeld hebben want dacht toch dat het wel eens snel raak zou kunnen zijn.. maar helaas bij ons tot nu toe geen geluk. Hopelijk gaat t bij jullie wat sneller (al moet ik niet zeuren, zolang zijn we ook nog niet bezig )
zojuist weer nieuws dat nichtje zwanger is... stuk jonger en stuk sneller zwanger... tja, het steekt toch wel! het lijkt echt serieus of echt iedereen zwanger is/wordt...