Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hoi Miekie, fijn dat ik hier even mijn frustraties kwijt kan! Ik heb de opleiding vrijetijdsmanagement gedaan. Is een hele brede opleiding en daarbij heb ik de differentiatie evenementenmanagement gevolgd, daar ligt dan ook mijn hart.

Ik heb tweede en derdejaarsstage bij een entertainment en cateringbureau gelopen, toendertijd wel leuk maar het niveau was duidelijk te laag waardoor ik na een herkansing de derdejaarsstage met een 5,5 heb afgerond :S Dat gaat m dus nie worden.

Mijn afstudeerstage heb ik bij de gemeente Vlaardingen gedaan, daar heb ik een strategisch beleidsplan voor het vrijetijds economisch beleid van de gemeente opgesteld. In eerste instantie zou ik daar blijven werken maar er was zoveel gezeik op de afdeling (2 man overspannen, 1 ziek, 1 zwanger en het afdelingshoofd kreeg een nieuwe baan) waardoor er 1 iemand nog volledig (3 ochtenden ivm kids) aanwezig was. Daardoor heb ik de laatste helft ook begeleiding volledig gemist en heb ik besloten daar niet te blijven.

Ik ben nu ingeschreven bij 3 uitzendbureaus en heb al zo'n 15 sollicitaties de deur uit. Ben er nog met 1 bezig, die mensen komen deze week terug van vakantie dus hoop volgende week iets te horen, maar dat zou pas vanaf april zijn.

2. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Noeska, wat vervelend zeg. Ik zou gewoon doorgaan met solliciteren totdat je een andere baan hebt gevonden en tot die tijd genoegen nemen met iets minder leuks.

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    He Noeska, ik doe momenteel ook werk 'onder mijn niveau' maar ook bewust ivm onze kinderwens. Bij alle banen waar ik solliciteerde wist ik dat parttime werken geen optie was en kreeg overal 3x een jaarcontract voordat ik een vast contract zou krijgen. Dat wilde ik niet dus nu heb ik een leuke baan op mbo+ niveau waar parttime werken geen probleem is mocht t zover zijn. En als ik eenmaal kinderen heb wil ik wel verder kijken naar banen die wat meer passen bij mijn studie.
    Tis alleen jammer dat het dan vervolgens voor mijn gevoel te lang duurt voordat ik zwanger ben ;)

Deze maand is het ook weer niet gelukt, heb vanochtend getest omdat ik vandaag dag vrij ben. Maar geen streep te bekennen helaas... dus op naar de volgende ronde weer!

4. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ja, daar zit ik dus ook nog mee... ALS ik al iets vind, wil ik er in de loop der tijd wel parttime kunnen werken inderdaad... en vrij snel een vast contract in plaats van iedere keer een jaar contract. Maar dat is weer voor latere zorg, eerst maar iets vinden. Heb morgen gesprek met uitzendbureau, wie weet kunnen zij me verder helpen. En inderdaad, voor mn gevoel duurt het allemaal veeeeeel te lang... Hoe langer het duurt voordat ik een baan heb, hoe langer het duurt voor we ervoor gaan. Gelukkig heb ik het hele ontpillen dan al wel gehad.

Maar het zegt toch nog niks dat de test nu negatief is? in je banner staat dat je pas over 3 dagen kan testen, dan kan je toch alnsog positief testen. Ik zou de moed nog niet opgeven, al snap ik het wel heel goed. sterkte nog die laatste dagen, en mocht het niet zo zijn, vol goede moed de voglende ronde in!

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Succes morgen!

Tja, ik heb de hoop nu wel opgegeven eigenlijk ;) Voornamelijk omdat ik nu ook echt ongi-buikpijn heb. Ennnnn nu valt het me echt op, iedere maand nét voordat ik ongesteld moet worden krijg ik een of andere schoonmaakdrang :( Dan irriteer ik me aan alle zooi en moet alle rotzooi weg. Ben net dus ook maar weer bezig geweest met onze trapkast en gelijk naar het afvalbrengstation gereden om alle dozen en andere troep weg te brengen. Vorige maand had ik dat met alle kastjes, en de maand ervoor met de zolder en zo kan ik nog wel een aantal maanden terugdenken wat ik toen heb opgeruimd :) Ach ja, wel handig natuurlijk ;) Nog meer hier met zo'n gekke tic? :p

6. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi

Ik wil je natuurlijk niet valse hoop geven, maar 2 dagen voor mijn nod testte ik negatief. Ook had ik van die krampen en een soort weeiig gevoel. dus wie weet...

Voor dat opruimen heb ik zo mijn momenten. Ik wil altijd graag dat het schoon is, maar heb niet altijd zin om op te ruimen en schoon te maken...

7. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    haha, ik heb ook altijd zo'n schoonmaakwoede net voordat ik ongesteld moet worden. Mn vriend is daar altijd heel blij mee :) haha! Grappig dat meer mensen dat hebben!

en... IK HEB MORGEN EEN SOLLICITATIEGESPREK! ik ben zooo blij! Ik was gister aan het werk bij mn bijbaantje en daar kwam de bazin van een bedrijf die ik een paar weken geleden al had gebeld eten, dus toen vertelde ik dat ik had gebeld, zij helemaal verbaasd, ja maar we hebben wel mensen nodig, alleen je bent een starter en dat maakt het wel lastig. Maargoed, even staan kletsen en ik moet morgen langskomen voor een gesprek! :D Het leuke is, dit is een bedrijf waar ik heel graag wilde werken, lekker in de buurt, kan het op de fiets en parttime is geen probleem! JOEHOE! duim voor me morgen, ik hoop echt dat dit wat gaat worden!

8. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Noeska, spannend hoor! Hoelaat heb je het gesprek? mijn duimen draaien haha

Sinja, ik had ook absoluut geen idee dat ik positief zou testen...dus wie weet! Als het toch niet zo zou zijn dan vol goede moed naar de volgende ronde! Met de ovulatietesten weet je nu in ieder geval wanneer jullie echt aan de klus moeten ;)
    Ik duim!

Suhe hoe gaat t?

Jipper maak je je al wat minder zorgen?

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Noeska, hoe is je gesprek gegaan?

Sinja nog 1 dag. Morgen testen?

Jipper hoe gaat het nu?

Hier is gister iemand van moeders voor moeders langs geweest. Heb twee kratten gekregen met acht flessenn erin. Ik ben nog niet ziek geweest, maar als ik die flessen open draai, dan word ik dat alsnog. Er zit een goedje in dat zorgt dat je urine langer houdbaar blijft. Verder krijg ik zo'n boek waar alles in staat over de groei van de baby.

Verder heb ik eigenlijk nergens last van alleen die jeuk blijft. Ik hoop dat dat nu snel overgaat!

10. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ik heb mijn gesprek pas om 3 uur :( duurt lang! haha! Ik laat meteen weten hoe het is gegaan!

Suhe wat vervelend dat die jeuk blijft, is het al wel minder geworden? Jeuk is altijd vervelender dan pijn (vind ik dan), daar kan je echt gek van worden!

Jipper zijn je zorgen al wat weggenomen?

11. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    hallo!

Ik hoor ook bij stoppen met de pil in 2008. Ben eind maart gestopt!

12. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik ga zondag mijn laatste pil slikken, dus dan word het hier spannend ;)

13. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hehh... gesprek ging niet door... Ze zat met haar kinderen, die zouden opgehaald worden door haar ex maar die kwam later ofzo... baal wel, nu moet ik weer tot morgen wachten...

14. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    He noeska, das balen! Was erg benieuwd haha. Zal morgen nogmaals voor je duimen! Hoelaat mag je komen?

Nieuwe dames welkom en succes ;)

15. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    morgenochtend 10 uur... hoop het zo erg! Heb haar wel even gezien vandaag, ze zat ook te lunchen waar ik zat te lunchen en ze kwam erg enthousiast over en ze was onder de indruk van mn cv, dus op zich allemaal positieve signalen! Ik laat het weten zodra ik terug ben.

Kattja en saskia welkom!

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Poeh net nieuw en leef nu al mee met diverse mensen..
    Echt geweldig om al die verhalen van jullie te lezen, ik kan de spanning en vreugde gewoon voelen.
    Ben bang dat ik er een verslaving bij heb :oops:
    Kan niet wachten tot ik ook echt mee kan gaan doen ;)

17. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Goh saskia, ik geloof niet dat ik je ken maar ik woon in Vierpolders en heb altijd in de Briel op school gezeten. Klein wereldje!

Hopen dat je snel een normale cyclus hebt en gauw aan de slag kan. succes met zwanger worden!

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hey wat grappig, ik woon namelijk ook in Vierpolders alleen Brielle klinkt wat bekender :p
    Zeker een heel klein wereldje!
    Jij ook heel veel succes over 11 dagen ;)

19. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    haha wat grappig! Ik heb er geen woonplaats bijgezet want voor hetzelfde geld komt hier ineens iemand die ik ken en niet hoeft te weten waar ik mee bezig ben! En wij zijn nog niet heel actief bezig, wil eerst een baan hebben, maar als het goed is weet ik morgen of ik die heb! werk nu nog bij t swarte schaep in de briel! Maar heb jij hier ook altijd op school gezeten? Dan ken je mn vriend misschien wel...

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Nee ik kom zelf oorspronkelijk uit Almere, maar mijn vriend woonde en werkte hier al.
    Ben dus gewoon bij hem ingetrokken en had al voor ik hier officieel woonde een baan in Vierpolders ;)
    Heb er wel niet voor geleerd maar ik werk in de kassen, daar is altijd wel werk te vinden..
    De meeste van onze vrienden weten wel dat we in de toekomst een kleintje willen, maar eigenlijk niemand dat we er al zeer binnenkort aan gaan beginnen ;)

Deel Deze Pagina