aha ok! Een end van huis dan! Heb je het hier wel naar je zin in ons boerendorpie? Nou hopen dat het gauw zover is! En wie weet komen we mekaar nog eens met dikke buiken tegen
Ja hoor, vermaak me hier prima. Was even wennen aan het gebrek van openbaar vervoer hier, maar uiteindelijk blijkt hier in Vierpolders werk zat te zijn. Het bedrijf waar ik normaal werk ligt op het moment plat vanwege nieuwbouw, maar in de tussentijd heb ik al 2 banen in Vierpolders gevonden.
oh helemaal super! Ja dat openbaar vervoer is wel balen, zeker als je in rotterdam studeert en je fiets wordt gestolen! Dan moet je heel dat stuk lopen! Gelukkig woonde ik toen nog halverwege de veckdijk en was het niet zover als vanuit t dorp zelf. Ik ben net afgestudeerd en dus op zoek naar een baan die past bij mn opleiding. Heb geloof ik nu iets gevonden, morgen op gesprek. Is in de Briel dus lekker dichtbij, handig straks met kids
Leuk! Weer wat nieuwe mensen Welkom kattja en Saskia! Kattja, hoe is je cyclus nu? En Saskia, spannend joh! Nu gaat het echt gebeuren! Ik ben vandaag ongi geworden, als verwacht Tja, als je toch al negatief getest hebt én je voelt je lichaam alsof het ieder moment ongi kan worden is het geen schok meer. Eerder een opluchting dat het dan heeft doorgezet... Heb nu een vast contract gekregen Eerder als verwacht! Wat ik alleen wel wat minder vindt is dat iedereen eerst altijd riep: wanneer gaan jullie aan kinderen beginnen? En dan riep ik: jaaaaa eerst een vast contract. Dus nu begon mijn zwager en schoonzus gelijk zo van: dus volgende maand zwanger! En: 't wordt eindelijk eens tijd' etc. etc. En dat terwijl we dus al best lang (voor mijn gevoel, in vergelijking met anderen moet ik echt niet zeuren!) bezig zijn en ben nu op een punt dat ik al die opmerkingen echt niet zo grappig meer ga vinden. (vooral omdat hun 2x binnen 1 maand zwanger waren en dat dus de hele tijd verkondigen, bij ons was het ook binnen 1 maand raak, etc.) Tja, t komt natuurlijk ook omdat ik nu net ongi ben Volgende week vind ik het vast al minder erg Noeska, veel succes morgen! Wat voor soort functie is het? Ennnnn wij gaan weer op naar de volgende ronde! (jammer dat het dan weer 5 weken ofzo duurt voordat je weer de mogelijkheid hebt dat je ziet of je wel of niet zwanger bent, waarom zijn die rondes niet gewoon iets korter ) 8)
Balen dat je ongesteld bent geworden Maar wel beter dat het door heeft gezet inderdaad. Op naar de volgende ronde! De sollicitatie is bij Creatie & Wellness travel, creatie travel doet hoofdzakelijk zakelijke reizen, incentives, bedrijfsevenementen, seminars, e.d., wellnesstravel is gericht op de particuliere markt, wellness reizen, zoals bijvoorbeeld een yogareis in italie, of thalassamassages in tunesie. Wat ze precies voor mij in gedachte heeft weet ik nog niet. Ze wil ook een nieuw project gaan starten in samenwerking met mijn huidige werk, zij gaan een hotel beginnen naast het eetcafe en zij wil complete arrangementen in Brielle aan gaan bieden. Dat zou een leuk project voor mij zijn omdat ik allebei de bedrijven goed ken. Maar ben zeer benieuwd...
Noeska, dat klinkt allemaal erg leuk! Sinja balen, maar in ieder geval op tijd ongesteld geworden. Nieuwe welkom!
Hey sinja, das jammer maar gelukkig nu ongesteld zodat je verder kunt naar de volgende ronde. Ik snap wat je bedoeld met vragen uit je omgeving. Dat was hier precies hetzelfde. Op een gegeven moment heb ik gezegd dat we weer aan de pil waren en toch nog even wilden wachten haha Noeska, hoe is het gesprek gegaan?
Hier heb ik schoonouders die al langer als mij bezig zijn met mijn toekomstige zwangerschap. Maanden terug hadden ze alvast een kinderstoel voor als de kleine daar is. Ondertussen is de hele tuin al aangepast met een hek eromheen en een grasveldje in het midden. Volgens hun is dat omdat het toen toevallig goed uit kwam om de tuin aan te passen etc.. Ze weten gelukkig niet dat we er nu echt voor willen gaan, ze horen het wel als het zover is Noeska al nieuws?
Hoi meiden, ik was jullie kwijt. Had niet in de gaten dat het topic nu bij 'clubs' staat. Ik stuur even een kort bericht om te vertellen dat het niet zo goed gaat. Op dit moment lig ik in het Sophia Kinderziekenhuis. Afgelopen zondag is namelijk met 25 weken een van de vliezen gebroken. Veel te vroeg natuurlijk. Daarom lig ik in het ziekenhuis. De kindjes zitten gelukkig nog waar ze moeten zitten, maar het blijft allemaal heel spannend. Het hele verhaal heb ik op een weblog gezet. Normaal ben ik niet zo van dat soort dingen, maar nu is het wel makkelijk om mensen op de hoogte te houden van alles wat er gebeurt. Het adres staat onderaan dit bericht, voor degenen die het willen lezen. Hopelijk gaat het met jullie allemaal heel erg goed. Ik heb niet alles bijgelezen, dus misschien zijn er wel nieuwe zwangeren bijgekomen. In dat geval gefeliciteerd! Voor alle anderen; succes!
Jeetje jipper, wat een verhaal! Gelukkig maar dat ze nog zitten waar ze zitten en hopen dat ze daar nog een hele tijd blijven! Ik heb nog geen nieuws... hoor t maandag. Ze was superenthousiast en nodigde me zelfs uit vanmiddag al mee te gaan naar een teammeeting in scheveningen, we zouden daar ook blijven slapen. Ze zou het voor 1 uur laten weten en ik zou om 3 uur dan weer bij haar moeten zijn. Dat zou wel stressen zijn want mn vriendin haar kleintje is vandaag een jaar geworden, dat viert ze morgen en ik zou de taarten maken, ik had dus nog twee en een half uur om 3 taarten te maken, te douchen en tas in te pakken. Toen belde ze dat het allemaal iets te snel ging en dat dat niet verstandig was (waar ik gezien de tijd eigenlijk wel blij mee was) Maar maandag zou ze me uitsluitsel geven over of ik de baan heb of niet. dus maandag weet ik meer... pffff dat wachten! Bijna net zo erg als met testen haha! Verder is mijn lijf ook wat van slag... had afgelopen 3 dagen ineens (sorry voor t vieze praatje) hele donkere afscheiding (geen bloed of oud bloed, eerst rozig daarna bruin)en vandaag ineens menstruatiekrampen, terwijl mijn NOD pas over 10 dagen is... snap er niks van en is best vervelend, geen idee wat t kan zijn. Eisprong is veel te laat (tenzij mn cyclus ineens weer een stuk langer is geworden) en innesteling kan ik me niet voorstellen en daar zou het dan ook weer te vroeg voor zijn... snap niks van mijn lijf!
Noeska, een innesteling zou het kunnen zijn, dan is je cyclus misschien iets korter dan je gewend bent. Jipper, jeetje! Hoe lang kunnen de kindjes nog in je buik blijven zitten dan? Jij moet natuurlijk de hele tijd plat. Ik ga meteen even kijken op je weblog.
@suhe; het was behoorlijk schrikken. Hoe lang de kindjes (kunnen) blijven zitten daar is eigenlijk niets over te zeggen. Ik heb in de tussentijd verhalen gehoord van zelfde soort gevallen waarbij de kindjes nog weken bleven zitten, dus daar hopen we natuurlijk op. Maar als ik een infectie krijg dan is het een duidelijke zaak, dan komen ze en is het niet meer tegen te houden. Dus hopenlijk gaat dat nog heeeeel lang duren.
Jeetje jipper, dat is zeker schrikken! Ik ga zo gelijk je weblog even bekijken. Hopelijk blijven die twee nog even zitten, ik duim voor jullie! Nu zul je wel volledige bedrust moeten houden? Doen de kindjes het tot nu toe goed? Noeska, misschien toch een innesteling? En spannend hoor met die baan, leuk dat ze zo enthousiast is maar balen dat je nu weer tot maandag moet wachten. Zijn de taarten goed gelukt? Fijne verjaardag in ieder geval!
Taartjes zijn helemaal gelukt en iedereen vond ze erg lekker! Hele gezellige dag gehad gister, allemaal kleintjes die rondkruipen en mn vriendin begint met 18 weken alweer een lekker buikje te krijgen, om jaloers op te worden! haha! Innesteling kan ik me haast niet voorstellen... hebben alleen in het begin van de cyclus 2x "onveilig" gedaan. En dan zou ik nu ineens een cyclus van 28 dagen hebben ipv 36 ofzo. Heb sinds vanmorgen wel behoorlijke menstruatiepijn, heb echt gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden, wat ook veel te vroeg zou zijn... Blijft een raar iets dat vrouwelijk lichaam... Jipper, lijkt me wel heftig een vooruitzicht van wekenlang bedrust, al gaat natuurlijk de gezondheid van de kindjes boven alles! Heel veel sterkte met het binnenhouden van je kleintjes.
Nou Jipper, heftig hoor! Hoe groot zijn de kindjes nu? Iedere dag erbij is natuurlijk meegenomen. Hoe houd je het vol op bed? Noeska, al iets gehoord van je baan? Miekie voelde jij al iets met 6 weken?
Jipper hoe gaat het? Kun je het een beetje volhouden? Noeska al nieuws? Suhe, ik was met vlagen misselijk en erg moe. Wel hongerig maar heel snel vol. En ineens andere eetgewoontes haha, fan van mac donalds, afgelopen week al twee keer een stamppot gemaakt, veel fruit.. En jij? Sinja, hoe gaat t?
o ja suhe en pukkels haha pff puistjes zijn weer terug in mijn gezicht en jeukende bultjes op mijn armen, buik en rug. nou dat was het wel zo'n beetje... donderdag tweede echo, als het goed is zien we dan een echt ukkie...is wel spannend! Ik lees net in de weblog van jipper dat ze is bevallen van twee zoontjes! Gefeliciteerd meid, ik wens je heel veel succes de komende tijd en hopelijk kun je er al een beetje van genieten...
Jipper, gefeliciteerd met je knulletjes! Leuke namen ook! Gelukkig maken ze het goed, probeer er lekker van te genieten! Ik heb vanavond een telefoontje gehad en ik ben uitgenodigd voor een tweede gesprek... Over 2 weken... Schiet nog niet echt op... Een oude stagiair had zich ook gemeld en daarmee gaat ze nu ook in gesprek, maar zij kent het bedrijf al, hoeft niet ingewerkt te worden en heeft al meer ervaring... Ben bang dat t niks wordt... Ik baal... En ik heb naar aanleiding van die verkleuring even zitten rekenen en bij n cyclus van 28 dagen klopt alles met wat ik gevoeld heb, 17 aug had ik zeurderige steekjes net links van het midden van mn onderbuik, dat zou de eisprong kunnen zijn geweest en de 22e die donkere afscheiding, dat zou de innesteling kunnen zijn volgens de calculator. Alleen twee dingen die niet kloppen, 1 mijn cyclussen zijn tot nu toe een stuk langer dan 28 dagen geweest en 2, we hebben in de tussentijd geen onbeschermde seks gehad, alleen aan het begin van de cyclus... Snap er niks van, vandaag op wat lichte krampjes na, nergens last van gehad.