Spannend Noeska (cyclus én baan...) je weet maar nooit... En jipper, jeetje zeg! Opeens ben je moeder van 2 kanjers! Allereerst natuurlijk gefeliciteerd! Wat een leuke mooie namen! Ik duim en hoop dat alles goed gaat met jullie... Veel sterkte de komende tijd want t zal best pittig zijn zo in het ziekenhuis. Suhe, hoe voel jij je? Vind het nog steeds zo super dat je zwanger bent! Miek, hoe is het nu met jouw? Met mij alles goed, zit nu in de eerste week dus dan ben ik hier gewoon weer even wat minder actief.. Het speelt even wat minder omdat ik gewoon nog weer zo lang moet wachten Maar goed, ik lees nog steeds heel actief, en over een week of 2 zal ik hier ook weer wat meer posten Hoe is het verder met iedereen?
Hoi meiden, heel erg bedankt voor jullie reacties. Wat een week! Naar omstandigheden gaat het goed. Ik ben vandaag weer op de been. Nog voorzichtig aan, maar ik kan weer naar de wc en doucen en dat maakt dat je je weer een heel ander mens voelt! Onze kanjers zijn stabiel. Ik durf niet te zeggen dat het goed gaat, want er kan nog zoveel mis gaan, maar ze hebben een goede start gemaakt en dat is al heel wat. Deze week is een hele spannende week, daarna blijft dat het nog, maar de eerste week is cruciaal. We leven dus nog steeds bij het uur... De rest kunnen jullie natuurlijk nog steeds lezen op mijn weblog. Die probeer ik iedere avond een beetje bij te werken. Binnekort zal ik ook proberen jullie berichten een beetje bij te lezen, het is wel sociaal als ik ook eens vraag hoe het met jullie gaat hihi... Dat komt weer hoor. Voor nu in ieder geval succes voor iedereen!
Jipper wat een mooie mannetjes en leuke namen! Hoe groot zijn de mannetjes nu en hoe zwaar? Ja ik goed begrijpen dat je nu wel andere dingen aan je hoofd hebt. Daar hoef je je ook zeker niet schuldig over te voelen. Hier gaat alles verder zijn gangetje. Ik zou alleen zo graag eerder en echo willen, gewoon ter bevestiging...
Jipper! Jeetje je bent al bevallen! Wat een mooie namen meid maar veel te vroeg zeg! Hoop dat het twee super stoere sterke binken gaan worden. Sterkte met je herstel en een dikke knuffel! Suhe die banner staat je prachtig!
Logisch jipper dat je nu wel even iets anders aan je hoofd hebt! Ik vind het al heel wat dat je hier komt om ons op de hoogte te houden! Veel sterkte/succes etc. Suhe, logisch! Zou ik ook hebben. Lijkt me echt heel onwerkelijk! Alice, hoe is het met je? Morgen testen?
Sinja ik zit in twijfel...heb al getest (zie album) maar gisteren precies hetzelfde. Nu test ik morgen pas weer.
Alice zie ik nou een heel licht streepje? Spannend hoor! Suhe ik kan me heel goed voorstellen dat je de echo graag eerder wilt, even een bevestiging zien dat er echt in je buik leeft... Dat heb ik zelfs nu nog, morgen mogen we weer voor echo en ben gewoon weer zenuwachtig haha Jipper, denk eerst maar lekker aan jullie zelf en die twee heerlijke mannetjes. Vind het heel wat dat je ons ook nog op de hoogte wilt houden, je hebt nu toch best veel aan je hoofd. Hoe groot zijn ze, en hoeveel wegen ze? Geweldig dat ze nu al lekker eigenwijs zijn! Sinja ga je straks de ovulatie testen weer gebruiken? Noeska nog weer twee weken in onzekerheid voor die baan, pff lijkt me niets haha... Hoop echt voor jullie dat het wat wordt!
Nou Alice, dat is inderdaad een heel licht streepje, maar een streep is een streep toch! Hopen dat ie gauw beter duidelijker wordt zodat je zekerheid hebt! Miekie leuk hoor je tweede echo, lijkt me geweldig om te zien dat er echt iets in je leeft. Hopelijk mag ik het ook snel mee gaan maken. Hier verder weinig veranderd...
Alice, ik zie ook iets... Anders moet je morgen met ochtendurine met zo'n digitale testen, dan is het heel duidelijk. Miekie heb jij met 8 weken een echo gehad en kon je toen al echt iets zien?
Nee ik was toen bijna 6 weken en 4 dagen en t was zo groot als een koffieboon.. Dus zagen eigenlijk alleen een donkere stip met een knipperlichtje. Volgens mij zie je met 8 weken al wel iets, als je bij google echo,8 weken ofzo intypt kun je je misschien meer een beeld vormen. morgen ruim 12 weken echo en dan zien we als het goed is wel al een echt mensje! Als je echt een echo wilt zou je misschien een pretecho bureau kunnen vragen. dat moet je dan wel zelf betalen maar als jou dit meer gerust stelt zou je t kunnen overwegen. Er is volgens mij een startpagina met alle bureaus per provincie. Of je vk/gyn vragen om een echo omdat je zo twijfelt...
Spannend Alice! een streep = een streep natuurlijk Ik duim voor je! Beetje brutale vraag misschien, maar was je van je eerste snel zwanger? Miek veel plezier morgne bij de echo! Lijkt me ook iedere keer weer spannend! Ik ga deze keer wel weer de ovulatietesten gebruiken. Ik vond ze sowieso handig omdat ik daardoor wist dat ik wat later ongi zou worden. Maar weet niet of ik ze na deze maand nog vaker ga gebruiken. Wil ook niet constant er mee bezig zijn én bovendien zijn ze toch redelijk prijzig. Maar goed, heb voor deze maand nog 7 testen. Ga dus niet te vroeg beginnen, maar hoop precies genoeg te hebben... Weet je wat soms wel irri is: sommige mensen die worden nooit ongesteld of bijna nooit, dus dan is het wat 'logischer' dat het wat langer duurt omdat je minder vaak een eisprong hebt (wat ook weer ontzettend irritant is natuurlijk!). Maar als je iedere maand ongi wordt, je weet dat je een eisprong hebt gehad, én je hebt goed geklust, waaaaaaaaaarom is het dan nog niet raak... Tja, het kost soms tijd natuurlijk, maar tis wel irritant!
Sinja, zo was het hier ook...iedere maand gewoon netjes op tijd ongesteld maar wij klusten gewoon op de verkeerde tijd Met de ovulatie testen kwamen we erachter dat we gewoon iedere keer te vroeg teveel hadden geklust haha mijn eisprong was steeds wat later dan verwacht. Als je een maal weet wanneer je eisprong ongeveer is zou ik ze ook nie meer iedere keer gebruiken. Ik hoop dat ze deze maand jullie ook geluk brengen! Alice, alweer getest? Spannend!
Sinja, wachten is altijd behoorlijk irritant. Ik heb toen die testen besteld via matcare, dat zijn van die dipsticks, deden het prima. Die echo wordt ook gewoon afwachten... Ze zeggen dat je met 10 weken pas echt goed alles ziet. Ik weet dat ik me teveel zorgen maak en dat daar eigenlijk geen aanleiding voor is, maar ik ben zo bang dat er iets niet helemaal goed is. Ik verheug me er zo op! Ik krijg van de mensen die het weten ook al verschillende cadeautjes. Ik heb ze in een mand gedaan zodat ik iedere keer even kan kijken. Zo schattig allemaal! Jipper hoe gaat het met je mannetjes?
Daar was ik voor de eerste echo ook heel erg bang voor en toen bleken het er 2 te zijn! Je moet je dus echt niet te druk maken, het zal heus meevallen. Maar ik snap heel goed dat je het spannend vind! Met de mannen gaat het iets minder. Als je het weer precies wilt weten dan zou ik even op m'n weblog kijken. Allemaal succes weer!
Jipper ik heb het zojuist weer bijgelezen... wat spannend toch allemaal. En wat lijkt het me moeilijk om dan straks het ziekenhuis te moeten verlaten en wat verder van je mannen te zitten. Hoewel je dan wel weer bij je vriend/man bent natuurlijk. Heel veel sterkte! Ik duim voor je dat ze snel 'zeer tevreden' zijn over je kanjers! Hoe gaat het verder met jou? lijkt me een emotionele achtbaan, zo net bevallen ook nog! En lichamelijk? Miek, ik had de vorige keer ook zoiets van: we hebben de vorige keren te vroeg geklust. Maar goed, ik heb ook cyclussen gehad van 29 dagen waarop ik zeker weet op tijd te hebben geklust. Alleen de een na laatste cyclus waren we zeker te vroeg. Vorige keer ook zeker op tijd. Maarja, tis natuurlijk van meer factoren afhankelijk. Ik hoop dat het deze maand mij ook geluk brengt! Suhe weet iedereen in je omgeving het al? En wat voor cadeautjes heb je tot nu toe gekregen? Leuk zeg! En spannend dat wachten op de echo! Ik zou ook héél ongeduldig zijn! Alice? Vertel! Heb je al opnieuw getest?
Vandaag ongi geworden, dus eigenlijk nog onttrekkingsbloeding.. Eindelijk de eerste ronde in, ben nog nooit zo blij geweest met bloed haha!
Jipper, dit wordt een heel spannende tijd vor jullie. Het komt allemaal wel goed! Saskia, hopen dat alles snel op gang komt of dat het maar 9 maanden weg mag blijven... Alice nog getest? Sinja ik zou over een paar dagen maar regelmatig aan de slag gaan... Mijn broer en zijn vriendin weten het, mijn zwager en zijn vriendin en mijn opa en oma. Van mijn schoonzuse heb ik een mand gekregen met allemaal cadeautjes. Eeen fles, pakje, lepeltjes dat soort dingen. Mijn opa heeft vroeger een bedje gemaakt. Mijn broer en ik hebben daar in gelegen en mijn neefjes ook. Ik had al gevraagd of hij hem wilde bewaren voor de toekomst. Mijn opa en oma hebben hem meeen van de zolder afgehaald en schoongemaakt. Ook hebben ze gecontrolerd of alles nog goed is. Mijn vader heeft nog steeds zoiets van eerst zien da geloven, maar tegen mijn opa zei hij wel: 'wij opa's onder mekaar'. Dat zou hij dan weer niet zeggen waar ik bij ben, maar hij is er dus wel mee bezig.
Suhe, leuk dat t bedje opgeknapt word!~Heb gister mijn moeder gevraagd naar mijn oude wiegje, als het goed is staat deze nog op zolder. Zo ja dan gaat ze hem opnieuw voor me bekleden.. Alice, hoe gaat het? Donderdag de echo gehad en t kindje was al lekker gegroeid en wakker. Zo apart! Hartje ook gehoord we waren er allebei stil van hihi
Jipper, fijn om te lezen dat het beetje bij beetje beter met je knullen gaat. Suhe wat leuk dat dat bedje opgeknapt wordt. Ons wiegje zou ook nog ergens in de familie moeten zijn maar eigenlijk weet niemand precies waar hij is haha, tegen die tijd maar eens een grondige zoekactie op poten zetten! Alice, heb je al opnieuw getest? Ben heel benieuwd! Miekie, grappig dat de kleine wakker was tijdens de echo, lijkt me waanzinnig om te zien! En leuk dat jullie het hartje weer hebben kunnen horen. Horen pukkels ook bij ontpillen? k heb eigenlijk nooit last van puistjes gehad, maar ik ben nu net een krentebol haha! Echt niet normaal! Heb ook een hele zere tiet... Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik dat eigenlijk helemaal niet meer (hoera! met de pil had ik elke maand twee weken lang zere boobs) en nu doet er eentje echt behoorlijk pijn! Even in de gaten houden...
Hey Meiden, Mag ik me hier bij jullie aansluiten? Ik ben net getrouwd 20-08 en die avond/nacht hebben we de laatste pillen in het putje gegooid! Vind het erg spannend allemaal! Nu allemaal wat vage klachten en kwaaltjes, maar dat zal vast bij het ontpillen horen? Hebben jullie hier ook veel last van gehad? Groetjes eefkoekie