Welkom Eefkoekie bij dit gezellige topic! Gefeliciteerd met je huwelijk! Spannend allemaal he! Ik heb zelf niet echt last van ontpillen, ja nu ineens pukkels... Mijn cyclus was ook meteen redelijk stabiel dus das erg prettig, lees hier ook weleens van meiden die cyclussen langer dan 100 dagen hebben, dan ben je toch minder blij! Wij zijn nog niet echt actief bezig met zwanger worden, ik wil eerst een vaste baan en daar ben ik dus hard naar op zoek. Succes met zwanger worden.
Eefkoekie welkom. Ik heb eigenlijk geen last gehad van ontpillen behalve dat ik bijna niet ongesteld werd. Noeska 3 dagen overtijd? Nog getest? Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb eigenlijk afgesproken om met de leerlingen naar Praag te gaan, een week lang. Ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen. Je slaapt amper en wat als ik uiteindelijk ziek word? Af en toe dan lijkt alles naar boven te komen, maar overgeven hoeft niet. Wat vinden jullie?
Eefkoekie, welkom! ik heb 4 maanden last gehad van ontpillen haha, iedere keer dachten we zou het raak zijn... maar dat kwam ook denk ik omdat we het zo graag wilden. Toen ik echt zwanger bleek voelde het anders, kan niet echt uitleggen hoe. Het voelde gewoon goed, je bent dan anders misselijk. Noeska, je bent 3 dagen overtijd? heb je getest? Suhe, weten ze dat je zwanger bent? Je moet doen waar je je goed bij voelt, als ze het weten kunnen ze er beetje rekening mee houden..
Hey meiden, ben inderdaad 3 dagen overtijd maar heb nog niet getest. Heb vanmorgen wel op het punt gestaan maar ik wacht toch liever tot de 40ste dag, dat is morgen. Als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik vrijdag testen... Al is dat wel heeel moeilijk nog 2 dagen wachten...
Noeska, knap hoor dat je kunt wachten! Mijn leidinggevende weet het nu wel, maar verder niet. Ik weet dat het stom is mar ik ben gewoon een beetje bang dat ik me niet goed voel en ik kan dan niet zomaar naar huis. Aan de andere kant vind ik het wel heel leuk om met de leerlingen bezig te zijn. Jipper ik lees iedere keer je verhalen en wil je nogmaals heel veel sterkte wensen! Ik vind de foto's erg mooi, die kleine mannetjes lekker tegen je aan.
Eefkoekie welkom! Heb je een mooie bruiloft gehad? Mijn vriend en ik willen ook graag trouwen, maar willen toch even wachten ivm kinderwens! Spannend allemaal! Dit is dus je eerste ronde?! Noeska, knap hoor dat je nog even wacht! Hoe voel je je? En Suhe, ik zou het ook niet weten. Zou in hetzelfde dilemma zitten denk ik! Wanneer moet je beslissen en wanneer zou je gaan? Ik vind Jippers verhalen ook erg mooi.. wel spannend en zwaar lijkt me! Jipper veel sterkte en succes met je kleine kanjers!
Wij willen ook graag trouwen, en in eerste instantie wilde we dat doen voordat we aan kinderen beginnen, maar de wens is van mijn kant zo groot dat we toch maar even wachten met trouwen. En als we het doen doen we het goed, en dat kost een hoop centjes! Suhe ik zou het ook niet durven zeggen, ik denk dat je goed naar je eigen lichaam moet luisteren. Moet je al snel beslissen of heb je nog even om erover na te denken? Ik voel me rot... Ben hardstikke verkouden sterf van de koppijn en ben iedere keer misselijk. En daarnaast heb ik die tiet die steeds meer zeer gaat doen :S de andere voel ik helemaal niet maar de linker doet echt onwijs pijn, vooral aan de binnenkant. Ik weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben en heb nog even geen zin om teleurgesteld te worden. Mag dan nog wel niet "echt" bezig zijn maar is toch spannend en een teleurstelling als ik negatief test. En daar heb ik gewoon nog even geen zin in. Maar heb voor mezelf ultimatum gesteld, als ik het vrijdag nog niet ben ga ik testen! Sinja ben jij alweer bezig met je ovulatietesten?
Spannend zeg, zal voor je duimen morgen! Ik ben nu ook verkouden, loop de hele dag al zakdoekjes vol te snuiten
pffff ik ben al door 2 dozen tissues heen, ben vanmiddag zelfs naar de spar gelopen om een nieuwe doos te halen! en nu heb ik ook een hele schrale neus Saskia ga jij gelijk voor t echie of doen jullie het nog even rustig aan om je cyclus op gang te laten komen?
Hoihoi, Is er voor ons ook nog een plaatsje hier? Zal mezelf ff voorstellen, sinds 2006 ben ik fiere mama geworden van een flink zoontje (ondertussen al een echte kapoen) Sinds 3 maanden ben ik gestopt met de pil. De eerste maand hebben we op veilig gespeeld om dat pilgedoe toch wat uit men lijf te krijgen. Dus sinds 2 mnd zijn we aan het echte werk begonnen! Ik had me voorgenomen er niet teveel mee bezig te zijn en gewoon af te wachten wat "de natuur" voor ons in petto had. Maar ik betrapte me er meer en meer op dat ik er bijna continu mee bezig was! Had mijn vruchtbare dagen berekend. En nu begin ik er nog op een forum met andere mama's over Deze laatste cyclus dacht ik echt zwanger te zijn! Had gevoelige borsten,af en toe krampen in de buik, stemmingswisselingen en zure oprispingen na het eten... Maar helaas, deze morgend had ik heel licht bloedverlies Dus hop naar ronde 3... Nog een dikke proficiat aande zwangere mama's En veel succes aan de rest! groetjes
Welkom nieuwe aanstaande mama's! gezellig! Hoe is het met de verkoudheid dames? Noeska al getest? vind het knap dat je zolang kunt wachten al snap ik wel dat je nie teleurgesteld wilt worden! suhe weet je al wat je doet? Luister goed naar jezelf! Jipper, fijn dat jullie kereltjes steeds een stapje verder komen! Vind dat buidelen zo'n lief gezicht, en wat zijn ze dan nog klein he...
hay hay Welkom Noukie (haha grappig normaal word ik zo genoemd ) Verkoudheid gaat gelukkig een stuk beter, doe het al met een doos minder per dag! haha! Heb toch gister getest (toch niet zo sterk als ik dacht haha) en zoals verwacht negatief. Was maar goed ook dat ik gister teste want moest vanochtend onverwachts mijn tante naar schiphol brengen (om 5 uur vanmorgen ). Overigens is er ook nog geen enkel teken van aanstaande ongi... Zal wel weer een paar dagen later zijn...
Noeska, dat is toch balen! Hopen dat je nu dan toch maar snel ongesteld wordt, of dat de testen kapot waren natuurijk Noukie, welkom! Hoe lang heb je er de vorige zwangerschap over gedaan om zwanger te worden? Saskia, hoe is het met de verkoudheid? Sinja, druk aan de slag! Naar Praag gaat om de eerste week van oktober, heel snel dus al. Ik heb besloten om niet te gaan. Ik moet dat morgen doorgeven aan mijn leidinggevende. Ik denk dat het voor mezelf beter is om niet te gaan en het lijkt me erg vervelend dat als je daar zit en het gaat niet lekker, dat je dan niet naar huis kan. 's Avonds krijg ik nu regelamtig zo'n misselijk gevoel. Ik hoef gelukig niet over te geven, maar misschien komt dat nog... Gister zijn we naar Kesteren geweest. Daar zit een grote babywinkel. Even rond lopen neuzen. We weten al wat vor kinderwagen we willen en hebben al en idee voor de babykamer. Nu eerst maar eens die echo...
Noeska: Ik zou ook niet kunnen wachten hebben!Wel vervelend he, zo lopen wachten tot je ongesteld wordt!Hopelijk is het snel zover zodat je naar de volgende ronde kan! (of idd zoals al gezegd, de testen kapot waren...) suhe:Bij de eerste zwangerschap was het na 5 rondes raak.Een gemiddelde duur volgens onze huisarts.Ik ben er toen totaal niet ziek van geweest moest wel geregeld iets kleins eten om de misselijkheid voor te blijven.Helpt mss bij jou ook? Spannend he zo die eerste spulletjes kiezen! De verkoudheid begint ook hier zijn kop op te steken. Een paar dagen terug begon ons zoontje te snotteren en te hoesten en nu heeft de papa ook van dat... xxx
Suhe fijn dat je besloten hebt om niet te gaan, als het niet goedvoelt moet je het niet doen. En inderdaad, als t niet gaat ben je niet zomaar thuis! En al lekker ideetjes voor de babykamer opgedaan, leuk hoor! Ben gelukkig van de verkoudheid af, nog een beetje last van mn keel en moe, maar dat kan ook komen doordat ik gister tot half 1 taarten aan het bakken ben geweest! Verder nog geen aankondiging van ongi, heb wel dagelijks een beetje buikpijn maar voelt absoluut niet als menstruatuepijn. Als er morgen nog niks is ga ik nieuwe testen halen en dinsdag opnieuw testen. Bij hoelang is het verstandig om even naar de dokter te gaan? Heb geen idee maar duurt nu wel echt heel lang...
Wij doen het nog gewoon vrijblijvend. Heb ook gewoon zomaar 30 dagen ingevuld als cyclus, geen idee nog of dat klopt haha. Wel krijg ik steeds meer zin om te klussen nu mijn gegokte ei dichterbij komt De verkoudheid hier is gelukkig zo goed als over, alleen nog wat gesnotter..
Allemaal verkouden dames hier! Beterschap allemaal! Noukie, welkom hier! Suhe, woon je ook in de buurt van die winkel Dan wonen we in dezelfde omgeving misschien (ik woon niet in kesteren hoor) Lijkt me echt superleuk om alvast na te gaan denken over spulletjes etc. Noeska balen zeg dat je test niet zwanger aangaf. Hoeveelste dag is dit voor je? Wij gaan vanaaf natuurlijk weer druk aan de klus Heb vrijdag een ovulatietest gedaan, die gaf geen enkel streepje aan (terwijl vorige maand ik iedere dag wel iets van een streep zag en bij de ovulatie een dikke vette streep 2 dagen.) Heb gister niet getest en ga zo wel weer testen. Ach ja we zullen zien..
Hey meiden, Bedankt voor jullie warme welkom Noeska, hopelijk voel je je nu weer wat beter? En nog niks te bekennen? Ben erg benieuwd, vandaag ga je weer testen toch? Saskia, Ook al weer wat beter? Jullie snotteren wat af met elkaar, hier gelukkig nog geen last van (afkloppen, haha) Ik heb ook nog geen idee hoe het zit met mijn cyclus, Had het gevoel dat de momenten die de calculator aangaf, ik wel wat dingen kon merken, maar goed, dat kan natuurlijk net zo goed ontpillen zijn. Rond mijn waarschijnlijke eisprong wat krampen en zo had ik van het weekend ineens een pijnscheutje in mijn onderbuik, die naar beneden ging. Geen idee of dat iets van een innesteling zou kunnen zijn? Wil me er ook echt nog niet te druk over maken, maar wel erg spannend om te merken dat er toch wel allemaal andere dingen met je lichaam gebeuren nu k gestopt ben met de pil. Noukie, Ook welkom hier, ben zelf ook net nieuw hier in dit topic! Veel succes Suhe, Wat goed dat je een beslissing hebt genomen. Belangrijkste dat je je er zelf goed bij voelt! Sinja, Veel succes met klussen
Eefkoekie, het zou zomaar kunnen, maar vertrouw er niet teveel op. Sinja ik woon in een plaatje naast Arnhem, het was voor ons nog zo'n half uurtje rijden naar Kesteren. Noeska, spannend. Mocht er niets gebeuren dan zou ik toch nog zeker een week of twee wachten voordat je naar de huisarts gaat. Als je het niet vertrouwt, kn je natuurlijk altijd eerder gaan. Saskia, het kan zomar de eerste ronde raak zijn, je weet nooit... Mijn buik begint iets op te zetten. Ik heb een broek met een wat hogere taille en die zit niet echt lekker meer. Voor de rest past alles nog en ik denk ook niet dat iemand al iets anders aan mij kan zien.