Suhe, nee dat doe ik ook zeker niet hoor! hihi Hou het gewoon lekker op ontpillen! Maar had er eigenlijk nooit zo op gelet toen ik aan de pil was, wel leuk om dit soort dingetjes dan te merken en misschien een beetje je cyclus in te ontdekken. Laat het verder lekker over me heen komen. Wat leuk dat je nu ook een beetje begint te merken dat je buik wat opgezetter wordt! En hoe voel je je verder?
Sinja, het is vandaag de 44e dag van mijn cyclus. Ik weet het nogsteeds niet superlang in vergelijking tot andere dames, maar aangezien mn vorige cyclussen wel redelijk dicht op elkaar zaten... Hoop niet dat ze nog veel langer worden... De vorige keer was het 4 dagen langer dan die keer daarvoor dus ik wacht nog even af en ga eventueel woensdag opnieuw testen. Saskia ik snap dat je meer zin krijgt naarmate je ei dichterbij komt haha! Toch wel spannend allemaal he! Heb net een afspraak met de dokter gemaakt voor morgenochtend voor mijn borst. De linker doet onwijs veel pijn en er zit een enorme harde schijf in. De pijn begon aan de binnenkant en zit nu aan de buitenkant, zo'n beetje onder m'n oksel. De rechter voelt normaal. Kan ik meteen vragen over mn cyclus.
Noeska, dat is niet lekker! Misschien iets van een melkklier? Eefkoekie, 's avonds voel ik me af en toe een beetje misselijk, maar ik hoef gelukkig niet over te geven. De jeuk is overdag gelukkig al een stuk minder, alleen 's avonds is het er iedere keer weer.
Veel succes met klussen Sinja! En hoe gaat het met jou Eefkoekie? Suhe, gelukkig dat de misselijkheid erg meevalt en de jeuk al minder word. Hopelijk is de jeuk maar iets tijdelijks en is het snel over. Noeska, vervelend dat je nu last van je borst heb.. Hopelijk blijkt het morgen toch mee te vallen. Ook nog steeds overtijd zo te zien, dus het is nog steeds spannend voor je Hier gaat het goed, nog wel een beetje gesnotter maar echt al bijna over. Helaas heeft Peter het van me overgenomen, hij begint nu last van zn keel te krijgen. Verder heb ik morgen en overmorgen lekker vrij gekregen Kan ik lekker verder met het klussen in de woonkamer. Vrijdag en zaterdag zou ik ook al vrij krijgen, dus word een lekker kort weekje.. Ik ga vrijdag namelijk lekker shoppen in Almere en dan naar mijn ouders, zaterdag van daar uit naar Apeldoorn: parachute springen!
Saskia, lekker weekje voor jou dus. Vriend hier thuis iep ook al te klagen over keelpijn, misschien weer iets dat heerst? Dat parachute springen lijkt mij echt gaaf! Wel foto's maken he?! Zit je aan iemand vast of spring je alleen?
Saskia gaaf zeg parachute springen! Ik wil dat ook nogsteeds een keer doen! Spannend! Mijn vent is vandaag ook ziek thuis gebleven ook ineens grieperig... Suhe wat leuk dat je buikje al wat begint te groeien, dan ga je je echt zwanger voelen. Inderdaad nogsteeds niet ongi... Ben benieuwd wat de dokter morgen te vertellen heeft want ik maak me best wel zorgen over mn borst
Ik wil het al jaren en zeg ook elk jaar, dit jaar gaat het gebeuren. En nu is het dan toch zo ver, wel spannend hoor! Gelukkig gaat mijn broertje ook mee, wel zo gezellig We doen een tandemsprong, dus vast aan een instructeur. Denk trouwens dat er inderdaad wat heerst, hoor overal om me heen (zowel hier IRL als op internet) mensen klagen over verkoudheid en keelpijn.. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt Noeska, gelukkig kan je morgen al terecht..
thnx allemaal druk aan de klus Wat vervelend noeska! Hopelijk gaat dat snel beter en ben je ook snel ongi óf een postieve test natuurlijk (ik hoop en duim voor je dat het natuurlijk dit laatste is) Ik vind het echt vreselijk als ik negatief heb getest maar nog niet ongi ben! Wat gaaf Saskia! Lijkt me echt doodeng maar wel gaaf! Ik heb er misschien overheen gelezen maar heb je pas een nieuw huis? (ivm dat klussen in de woonkamer?) Succes in ieder geval en natuurlijk veel plezier! Grappig suhe, ik kom oorspronkelijk ook uit een plaats bij arnhem Ben vorig jaar verhuisd en woon inmiddels dus wel in de buurt van kesteren Hoe voel je je nu trouwens? Succes meiden, en noeska ik duim voor je!
Sinja, je komt toch niet toevallig uit Westervoort he? Jij moet hier trouwens helemaal niet zijn, als het aan je banner ligt!
Nieuw huis niet, maar we zijn bezig met een uitgebreide verbouwing van de woonkamer. Ondertussen hebben we al het behang van de muren (6 lagen!) en zijn we langzaam bezig met de muren en het schilderwerk. Plafond moet ook nog gedaan worden en als laatste gaan we laminaat leggen. De meubels zijn gister opgehaald door me baas en mogen op het bedrijf blijven staan zolang we bezig zijn met verbouwen, scheelt een hoop geschuif
Inderdaad Sinja, jij hebt veel belangrijkere dingen te doen op dit moment Zo Saskia dat je nog tijd hebt om hier op t forum rond te hangen hahaha! Pfff ik moet er niet meer aan denken, wij hebben dit huis 9 maanden lang verbouwd! Maar echt alles is eruit gegaan en we hebben zo goed als alles zelf gedaan. Ik kan geen kwast meer zien haha! Wel fijn dat je je meubels op heb kunnen slaan! Nu dineren op een houten kist? haha
We hebben de tuinstoelen en tafel in huis staan haha Vind het trouwens nieteens prettig om in de woonkamer te zitten, het galmt er nu echt zoals in een leeg huis.. Vandaag dus boven op bed zitten eten, op de slaapkamer hebben we een tv staan We hebben inderdaad geluk gehad dat we de meubels gewoon op het werk kunnen opslaan, de baas is ze persoonlijk komen halen met zn zoon
hahaha ja dat is ook een manier! Wij zijn hier pas na de verbouwing komen wonen, we woonde allebei nog thuis dus dat was financieel goed te doen. Nu hebben we wel een heerlijk huis helemaal zoals wij het willen! Nog even afzien en dan heb jij ook weer een lekker paleisje!
Nou, ik ben vanochtend bij de dokter geweest en ik heb in beide borsten opgezette borstklieren, links is wat meer opgezet waardoor het echt pijnlijk is. Meestal duid dit op een zwangerschap en de arts heeft een test gedaan, deze was helaas negatief. Hij denkt dat het door een verstoring van de hormoonhuishouding komt, dus door het stoppen met de pil. Ik moet over 2 weken terugkomen om te kijken of het beter is en ik in de tussentijd al ongesteld ben geworden. Hij zei dat een cyclus voor het mooie tussen de 28 en 40 dagen moet zitten en ik zit daar nu al 5 dagen overheen. Nog even aankijken en anders kijken of we er iets aan kunnen doen. Ben allang blij dat het niks ernstigs is!
gelukkig noeska dat er niets aan de hand is, wel jammer van die negatieve test natuurlijk... Hopelijk wordt je snel ongie en ben je uit die onzekerheid. Heb je trouwens al wat van die baan gehoord? sinja spannende tijden weer voor jullie suhe fijn dat die jeuk wat afneemt, voel je al zwanger? Nog even en dan mogen jullie ook eindelijk voor echo!
Gelukkig noeska dat het verder niets heel ernstigs is! En inderdaad balen van die negatieve test.. Hoelang moet je het nu nog aankijken of je ongi gaat worden? En heb je al wel een ongi gevoel of dat nog helemaal niet (heb ik altijd in de week voordat ik ongesteld moet worden, voel ik het al aankomen) Suhe, niet westervoort, ik pb je wel even met de plaats (klein plaatsje dus je weet maar nooit hier.. ) Miek hoe is het met jouw? Begin je al een buikje te krijgen? En heb je al spulletjes uitgezocht? En hoe voel je je? Pff Saskia, heftig zo'n verbouwing. Wij zijn vorig jaar verhuisd naar nieuwbouwwoning. Ben blij dat het af is! (nou ja, op kleine dingetjes na dan) Succes! Hoe lang denk je ongeveer nog bezig te zijn? Oja, gister een negatieve ovu-test. Dus nog geen eisprong. Ga strax maar weer testen
Word de test wel al duidelijker dan sinja? mijn buik begint nu toch al wel te groeien, moet er wel aan wennen dat ik die nu niet meer hoef te verstoppen hihi Iedereen weet het nu natuurlijk en allemaal leuke reacties, kaartjes en cadeautjes. We hebben al een beetje rond gekeken naar spulletjes maar waarschijnlijk gaat mijn vriend samen met zijn broertje het kamertje zelf maken. Ik wil graag een ledikantje waarvan ik een kant naar beneden kan doen ivm mijn rugklachten. verder voel ik me steeds beter, wel nog erg moe maar de momenten van misselijkheid nemen gelukkig wat af.
Gister was de test al wel iets duidelijker maar nog niet lang niet net zo dik als de controlestreep (of dikker) Vorige maand had ik op de ene dag een streep bijna net zo dik als de controlestreep, de dag erna dikker als de controlestreep en de dag daarna was ie weer weg. maar zover was het gister dus nog niet. Ga zo weer testen, ben erg benieuwd! Fijn dat je je beter voelt! Lijkt me inderdaad raar dat iedereen het dan weet! Maar wel superleuk natuurlijk! Zo'n bedje is inderdaad dan handig, en als je vriend em zelf kan maken is dat ook wel heel speciaal! Heb je al een idee wat de kleur op de babykamer gaat worden? En kinderwagen etc?
Gelukkig dat het niets ernstigs is Noeska, maar wel balen van die negatieve test.. Hopelijk ben je snel uit die onzekerheid. Sinja, het is idd wel heftig zo'n verbouwing en zal blij zijn als het achter de rug is. Gelukkig begint nu het schilderwerk etc en als je het dan zo ziet opknappen kan ik er weer een tijdje tegenaan Ik hoop dat we toch wel binnen een maand klaar zijn.. Fijn dat je je beter voelt Miekie! Lijkt me heel speciaal als opeens iedereen weet van je zwangerschap.