Zojuist weer getest en de streep wordt al stuk dikker! Maar nog niet zo dik als controlestreep! Ik denk dat ik dus donderdag mijn eisprong heb! (want als de test postief is duurt het nog 20 tot 48 uur voordat je je eisprong hebt ongeveer geeft matcare aan!) Dus morgen positieve test, donderdag eisprong denk ik Heb mijn banner gelijk maar aangepast 8) Ach ja, we wachten af! Ik kom nu weer in de leuke helft van de cyclus (de eerste helft duurt altijd zooo lang )
Nou dat worden dus drukke dagen sinja Veel plezier hihi Ik merk wel dat ik steeds trotser word met die buik maar blijf het een wonder vinden dat daar ons kindje in zit. Kleuren weten we eigenlijk nog niet, we houden wel allebei van beetje neutrale kleuren maar goed... We hadden eerst gezegt dat we niet willen weten wat het wordt maar laatst tijdens de echo werden we toch allebei wel nieuwschierig haha Bij de kinderwagens heb je zoveel keus dus dat gaat nog moeilijk worden binnenkort maar gewoon eens testen wat prettig rijd. Saskia succes met de verbouwing. Ik vond het ook altijd prettig als je eindelijk vooruitgang ziet
Miekie, ik ben maandag op tweede gesprek geweest, was heel kort, maar nu werd verteld dat ze bezig zijn met reorganisatie en dat ze nu gaan bekijken hoe ik daarin pas, ik hoor uiterlijk morgen of het wat wordt of niet... kreeg er eerder gezegd steeds meer een hard hoofd in... Sinja, ik moet zoiezo over twee weken terugkomen om te kijken of ik dan al wel ongesteld ben geworden en hoe de klieren in mijn borsten dan zijn, of het beter is zeg maar. Ik heb nog geen enkele aankondiging, ja af en toe heb ik een krampje en denk ik ja het begint, maar dan ebt het weer weg en komt er niks Ben het wel zat, zit nu om 46 dagen... Miekie nu mag je eindelijk gaan pronken met die buik! Heerlijk hoor! Sinja, wel fijn dat je aan de hand van die testen nu doorhebt wanneer je ei is, anders had je er helemaal naast geklust! Ik wilde er eerst niet aan, maar misschien ga ik het toch maar wel doen straks als we er echt voor gaan.
Spannend noeska! toch duim ik dat je wordt aangenomen! Hopelijk weet je snel meer! Ik wilde ook eerst geen ovu-testen etc. maar na aantal maanden was ik het wel zat. En had me voorgenomen om nu 2 maanden die testen te gebruiken en dan niet meer.. maar ik weet nu al dat als t deze maand weer niet raak is, ik ze toch volgende maand weer ga gebruiken> Tenslotte is het ook superfijn om te weten dat je voorlopig toch nog niet ongesteld wordt. (aangezien mijn eisprong ook pas op dag 21/22/23 ofzo is wordt ik niet op dag 28 ongesteld bij wijze van.. ) Miek lijkt me ook heel moeilijk om het niet te vragen. Zou ook heeeeel nieuwsgierig zijn. Ik heb altijd geroepen dat als ik zwanger zou zijn ik het niet zou willen weten, maar nu twijfel ik daar zelfs al over mocht het ooit zover zijn Verder nog geen ei, wel bijna want de lijn is nu bíjna net zo dik als de controlelijn, nóg dikker als gisteren... dus ben benieuwd: eisprong morgen of vrijdag!
Nou Sinja, druk aan de slag de komende dagen. Miekie, heb je ook zo'n band om je buik? Lijkt me heerlijk om met een dikke buik rond te lopen! Noeska, ze houden je wel aan het lijntje zeg! Gelukkig dat het bij de dokter niets ernstigs was. Saskia, het is wel lekker als alles straks helemaal mooi en schoon is, lekker fris in huis. Vind ik ten minste altijd wel lekker. Nog iets minder dan twee weken en dan mogen we... Ik dacht dat het wachten op je nog erg was, maar ook dit vind ik erg vervelend.
Sinja, ik snap het helemaal! En als ik zo blijf schommelen in mijn cyclus is het ook wel fijn om te weten wanneer je je eisprong hebt inderdaad en dus wanneer je ongeveer ongesteld gaat worden. Hier wordt ik echt niet blij van Had gisteravond wel ineens behoorlijke krampen en vanochtend een druppel oud bloed, dus volgens mij gaa het nu eindelijk doorzetten! Mijn vriendinnetje moet vandaag voor haar 20weken echo en zij hebben daar ook nog een kleine discussie thuis haha, zij wil het eigenlijk niet weten en haar man wel haha en ze zei van de week ook al, als je daar eenmaal ligt is het heeel moeilijk om het niet te vragen. Dus ben benieuwd of ze het vanmiddag weten of niet. Suhe ik snap dat het vervelend is om te wachten, je wilt zien dat er echt iets in je buikje groeit! Nog even geduld... En als ik even mn best doe en mn mannetje omkrijg krijgen we over 3 weken 2 babypoesjes!
Hoi allemaal, Sorry voor mijn late reactie, beetje druk gehad hier, dus nu eindelijk even weer tijd om te reageren! Sinja, lijkt me inderdaad erg handig die ovu-testen om toch een beetje je cyclus in de gaten te krijgen! Noeska, Wat fijn dat het niks ernstigs is, maar het blijft vervelend natuurlijk! Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt, zowel qua cyclus als qua werk! Saskia, succes nog even met jullie verbouwing! Fijn dat er nu wat resultaat in zicht komt! Miekie, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat geweldig dat je buik nu begint te groeien! Geniet lekker van je zwangerschap Suhe, Hoe is het met jou? Tot mijn grote schaamte nog niet gereageerd op iemand die vroeg hoe onze trouwdag was geweest,.. We hebben echt een geweldige dag gehad, en gelukkig ook nog heel erg getroffen met het weer! Echt een dag om met veel plezier op terug te kijken en we zijn nog elke dag aan het nagenieten Meiden ik heb hier ook weer wat, net gestopt dus ken mijn normale cyclus dus nog helemaal niet,.. sinds gister ineens wat bloedverlies, niet veel, echt heel weinig eigenlijk en ook niet echt bloed maar meer wat roze/rood kleurige afscheiding (sorry voor de ranzige details,..) Terwijl mijn NOD (als mijn cyclus 28 dagen zou zijn) pas zondag zou moeten zijn,... Dus even aankijken of dit aanhoud,.. zou natuurlijk van alles kunnen zijn,.. Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee? liefs eefkoekie
Hoi! Hier ben ik ook nog eens. Ook hier druk druk druk!(nieuwe kamer aan het maken voor ons zoontje)Hij slaapt nu nog in zo een klein spijlenbedje, maar vraagt meer en meer om in een groot bed zoals mama en papa te slapen.Dus zijn we maar een jeugdkamer gaan bestellen en een nieuwe kamer aan het maken voor hem.Vind hij allemaal best wel spannend hoor! Nouska weet je al meer over je werk en cyclus? Miekie wij hadden ook gezegd tegen onszelf dat we het niet wilde weten tot de gyne het vroeg op de moment zelf... toen had onze nieuwsgierigheid toch de bovenhand gekregen Achteraf gezien vond ik het best handig ivm kleertjes en kleuren kiezen voor de spulletjes en kamer.Maar langs de andere kant was het ook supermoeilijk om het te verzwijgen tov familie en vrienden! Geniet maar van je buik want voor je het weet heb je dat kleine wondertje in je armen!(wat dan natuurlijk ook weer genieten is!) Sinja, de eisprong geweest?Of is het nog niet zover? Lijkt me idd wel handig zulke testen! Suhe, spannende tijden he!We wachten ongeduldig mee hoor! En hoe is het met jou eefkoekie?Nog veel plezier met je nahuwelijks genieten hoor! Hier ook nog steeds alles niet normaal precies.Ik had verteld dat ik zo een rare cyclus gehad heb, wel die menstr. waren al even raar! De eerste dag enkel bij het afvegen wat bloedverlies Dag 2 normaal bloedverlies Dag 3 al heel wat minder (kon makkelijk een inlegkruisje gebruiken) Dag 4 wat bruinverlies en daarna niets meer. Terwijl ik anders toch 3 dagen normaal verlies heb en het dan nog 2 dagen met een inlegkruisje kan stellen...(sorry voor de details ) Zou dat nu ineens nog ontpillen zijn? Of zou het hier binnenin ineens in de war zijn? Nog veel succes aan alle "klussers" en de zwangere buikjes! dikke knuf xxx
Ha Dames, Nou bij mij is alles ook nogsteeds goed in de war :S Had van de week best wel menstruatiekrampen en bij t plassen verloor ik een drupje oud bloed, ik denk JEEJJ, klein tamponnetje in want ik moest werken. Haal m er 'savonds uit, niks..... Heel klein beetje roze, volgende dag hetzelfde en daarna niks meer..... Zit nu op dag 50! Is echt niet gezond... En qua werk........ weer niks gehoor, zelf gaan bellen en toen kreeg ik te horen dat het bedrijf overgenomen gaat worden! Ja hey, en dat vertel je nu...... Ze waren er al even mee bezig maar ze wilde eerst weten hoe zich dat zou ontwikkelen want ze wilde me wel graag hebben maar als de overname door zou gaan kon ze er natuurlijk niet aan beginnen..... Ben dus 3 weken aan t lijntje gehouden Maargoed, gisteravond wel leuk gesprek gehad met iemand waar ze heeeeel hard mensen nodig hebben. Niet waar ik voor opgeleid ben, wel hbo en in de scheepvaart en offshore en dat verdient erg goed. Ook lekker dichtbij dus ook fijn. Als ik maandag bel kan ik waarschijnlijk meteen aan de slag! Ga nu me babypoesies uitzoeken
Noeska, 2 keer goed nieuws. En wat voor poesjes zijn het geworden? Noukie, ik heb geen idee wat dit zou kunnen betekenen. Ik hoop voor je dat je snel een normale cylcus krijgt. Eefkoekie, je cyclus hoeft natuurlijk niet 28 dagen te zijn. Het kan natuurlijk iets van een nestelingsbloeding zijn, maar waarschijnlijk is je hele hormoonhuishouding van slag. Ga je nog een keer een testje wagen? Hier gaat alles gewoon door. Begin nu wel over rare dingen twijfels te krijgen als wil ik dit werk eigenlijk wel blijven doen en wat moet ik anders gaan doen enz. Volgens mij hoort dat er allemaal bij. Nog iets meer dan een week en dan mogen we...
Hoi allemaal, Tja over dat ontpillen kan ik ook niets zinnigs zeggen, ik snapte er bij mezelf al helemaal niets van. Mijn lichaam heeft me 4 keer flink voor de gek gehouden al was mijn cyclus gelukkig wel steeds regelmatig... Met behulp van de ovulatie testen ben ik mijn cyclus beter gaan begrijpen.. Ik zou zeggen als ongie nie doorzet gewoon ff testje wagen want van al die onzekerheid wordt t ook nie leuker. Noeska, heb je al babypoesjes uitgezocht? Foto! Suhe, die hormonen gaan hun eigen leven leiden haha...ook hier sinds de hormonen een echte twijfelkont! Al aan het aftellen voor de echo? Noukie, hoe gaat met de verbouwing? Kamertje al bijna klaar? Sinja, heb je je eisprong al gehad?
Het zijn deze 2 schattige pluizenbollen geworden: http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=54232 Meer foto's in mn album! Ze zijn zo lief samen, het zijn 2 zusjes die alles samen doen, samen spelen, samen eten en samen slapen. Helaas is het andere zusje overleden en het broertje blijft bij de mama. We gaan ze over 3 weken ophalen (pfff duurt lang haha) haha suhe, ja die hormonen horen er nu eenmaal bij! Je kan ze helaas niet even uitzetten. Noekie en Eefkoekie, ik hoop dat jullie cyclus sneller op gang is dan die van mij :S hier al 51 dagen! Saskia, zijn jullie al bijna klaar met de woonkamer? Hier nogsteeds geen menstruatie, wel heel de dag behoorlijk buikpijn (maar dat kan ook een nasleep van de kater van gisteren zijn haha) volgende week weer naar de dokter...
ahhh wat een schatjes noeska! Echt superlief! Hopelijk betekent die buikpijn dat je toch snel ongi wordt! Lijkt me superirri dat je daar zolang op moet wachten! En hoe is het afgelopen met het werk, balen dat ze je zo aan het lijntje hebben gehouden, maar had je dat andere bedrijf gebeld? eefkoekie heb je inmiddels al getest? Of ben je echt ongi geworden? Suhe, nog een week! spannend zeg! Ik had donderdag een ovutest die bijna net zo dik was als controlestreep maar nét niet even dik (dus officieel nog geen eisprong). maar vrijdag was de teststreep echt bijna zwart (ipv paarsachtig) zo dik! Dussss eisprong is vrijdag of zaterdag wel geweest. Dus we hebben goed geklust natuurlijk Hopelijk is het dit keer eindelijk raak....maja we wachten wel gewoon af
Hoihoi! Goh Noeska, echt gemeen van ze om je zo aan het lijntje te houden! :x Maar superschattige poesjes heb je gekozen hoor! Zo schattig! 51 dagen? Ik zou knettergek worden denk! Gek he hoe je hormonen zo de baas kunnen worden he Suhe! Toen ik zwanger was van onze kapoen had ik dat ook!En verstrooid! Zo stapte ik eens achteraan in onze auto in ipv vooraan, en toen ik de deur dichttrok dacht ik bij mezelf, wat doe ik hier nu?(gelukkig was ik alleen, ze zouden me anders nogal uitlache denk! ) De verbouwingen zijn aan de afwerkfase gekomen, de nieuwe ramen zijn geplaatst, de vloer en de plafond liggen er ook in.En manlief heeft eindelijk de inbouwkast afgewerkt.Dus nu nog leuke kleurtjes kiezen om te schilderen en afwachten tot de kamer geleverd wordt. Zijn jullie al uit de kleuren keuze Miekie? Eefkoekie, hoe is het je cyclus gesteld? ongi? of niet? Sinja, spannende tijd nu he! We duimen zeker mee hoor! groetjes xxx
Ja door die hormonen kun je gekke dingen doen haha, maar ach we hebben de zwangerschap als goede smoes Net bij de vk geweest, hartje weer gehoord en mijn baarmoeder zit al 2 vingers onder mijn navel. Die groeit dus lekker! Bloeduitslagen waren helemaal goed dus wat willen we nog meer... Kleuren weten we nog niet helemaal, misschien dat we daar nog even mee wachten tot de 20 weken echo want als ik mijn mannetje zo hoor wil hij nu toch het geslacht wel weten hihi Straks maar eens kijken wanneer er hier koopzondag is zodat we samen kunnen gaan rondsnuffelen en shoppen.. Fijn dat de verbouwing opschiet! Suhe, de echo komt steeds dichterbij! Spannend!
Groeit je buik ook al miek? En spannend zeg! Over een paar weken weten jullie dus wat het gaat worden misschien! Ik heb ff een rotmoment. Hoorde zojuist dat het nichtje van mijn vriend (20 jaar, net getrouwd en direct de eerste maand zwanger) het wiegje van mijn vriend (en zijn familie) gaat opknappen en gebruiken. Vind ik stiekum dus écht niet leuk, zij heeft er zelf niet in gelegen maar vind het wel leuk om een wiegje te hebben. Tja, ik natuurlijk ook (en helemaal omdat alleen mijn vriend en zijn fam. erin hebben gelegen).... Voel me gewoon ff k*t omdat wij al zoveel langer bezig zijn, ik al helemaal plannen had met dat wiegje.. En nu gaat zij dat dus doen... BAH *ff een rotbui, is zo weer over, maar hier kan ik ff lekker zeuren*
Kan me je rotbui helemaal voorstellen hoor meid... En hier mag je natuurlijk altijd ff klagen! Ja mijn buik begint echt te komen, zelf heb ik dat nie echt in de gaten (merk t wel aan mijn kleren natuurlijk) maar anderen die me na een tijdje weer zien hebben echt zoiets van wow... is wel grappig
Miekie lijkt me heerlijk zo'n dikke buik. Volgens mij zou ik er de hele tijd mijn hand op leggen. En idd. de echo komt steeds dicherbij... Sinja kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Hoe lang s zij al zwanger dan? Een kindje kan niet zo heel lang in de wieg, dus misschien kan jij hem meteen daarna overnemen?
zij is ongeveer in maart uitgerekend suhe... maar zij heeft sowieso een totaal andere smaak (antiek meer) en ze gaan het opnieuw bekleden etc. etc. Mijn tante gaat er veel werk van maken... dus het lijkt me niet dat ik dan een paar maanden (hopelijk) daarna alles weer kan veranderen. Dat wordt uiteraard dan niet op prijs gesteld.. Merk dat ik deze maand echt ff een rotmaand heb. Waarom weet ik niet, maar heb echt overal moeite mee. Zo hangt er opeens een heeeel groot canvas doek in de huiskamer bij mijn moeder en haar man van de gelukkige opa en oma met hun eerste pasgeboren kleinkind. Tja, daar heb ik nu gewoon ff moeite mee (van stiefdochter van mijn moeder) maar kan natuurlijk niets laten merken.. Ik wilde zo graag de eerste zijn (en dat was wat iedereen echt verwachtte gezien onze leeftijd, relatie, situatie alles.. maar dan wordt er iemand 'per ongeluk' zwanger en dan ligt de situatie heel anders) Tja moet bijna weer ongi worden én voel me ook alsof ik ongi ga worden. Dus dan voel je je ook gelijk heel teleurgesteld hoewel het nog alle kanten opkan natuurlijk.... Maar vind het ook gewoon heel moeilijk omdat we er best veel dingen voor opzij hebben gezet en bepaalde keuzes hebben gemaakt (qua werk en trouwen bijvoorbeeld) met de gedachte dat je hopelijk snel zwanger wordt. En dat valt soms even tegen.. En dan stel ik me eigenlijk nog steeds verschrikkelijk aan als ik zie hoelang het bij anderen duurt. Dan schaam ik me dood Maar goed, heb deze maand gewoon ff een 'zeurmaand' en hopelijk verandert dat snel weer Allemaal duimen dat mijn voorgevoel dus niet klopt!