Hoi Heb toch mijn banner maar even aangepast. De echo was goed, de kans het het kindje down heeft is iets van 1 op bijna 20000. De oma's vonden het idd. erg leuk. Bij deze echo kwam ook uit dat ik waarschijnlijk iets verder ben, ik hou dat maar aan, toch weer een paar dagen extra Sorry dat ik niet op de rets reageer, maar ik moet ook meteen weer gaan. Ga naar Centerparcs met vriendinnen. Tot over een paar dagen!
Veel plezier suhe! En fijn dat alles goed was bij de echo! Ik zal binnenkort weer ff op iedereen reageren, nu even druk pff Hier gaat t langzaam wel wat beter, kuurtje lijkt aan te slaan. Heb t idee dat de beeb af en toe tegen mijn blaas aanschopt en dat ik daardoor die scherpe steken steeds heb haha hij/zij zit me nu al te pesten tot snel
Hoihoi! Eefkoekie, ik zie net dat je drie dagen overtijd bent...En al een testje gedaan? Spannend seg! En hoe gaat het met de andere meiden? Ik zie net dat ik Noukie tegen Nouska zei op men vorig bericht foutje! Suhe was je centerparcsvakantietje geslaagd? Miekie , de blaasontsteking al beter? Hier is alles gewoon zoals anders.Weer afwachten tot de ongi... Als het deze maand niks wordt gaan we een maandje overslaan denk ik. Ik heb aan het rekenen geweest en als we volgende maand zwanger zouden worden, zou het voor ongeveer dezelfde datum zijn als ons zoontje geboren was... En dat lijkt me niet zo fijn voor hen...Of zouden jullie er toch gewoon voor gaan?...Klinkt mss stom maarja k ben nu eenmaal een denkertje xxx
Haii Noukie, geeft niet hoor, haha, had het zelf nog nieteens gezien. En aangezien mijn roepnaam Anouk is en ik in de volksmond noekie wordt genoemd voelde ik me gewoon aangesproken haha! En ik hoef niets speciaals te nemen, ik vroeg net van de teunisbloemolie maar daar was hij sceptisch over, het was ok dat ik het wilde proberen maar hij zei dat ik er niet teveel van moest verwachten. Suhe fijn dat alles helemaal goed is. En hoe was je weekendje? Miekie, fijn dat het kuurtje aanslaat. Haha en minder fijn dat je beeb je blaas als voetbal gebruikt! Hier alles rustig, heb afgelopen zaterdag mn babypoesjes opgehaald en ze zijn fantastisch! Zijn nog echt baby's buiten eten en af en toe een uurtje spelen slapen ze bijna de hele dag. Maar ze zijn wel superschattig! Als ze moe zijn komen ze lekker bij je kroelen, heerlijk! liefs
Noeska wat leuk die babypoesjes! lekker mee kroelen hihi. Al wat meer bekend van al je sollicitaties? Suhe, hoe was je weekendje? Sinja, hoe gaat het met jullie? Wel hoop houden he! Noukie hoe gaat t met je neus? Ennuh ik zou er gewoon voor gaan denk ik, misschien deze maand er iets minder bewust mee bezig zijn maar ik zou de kans nie geheel laten schieten haha. Luister naar jullie eigen gevoel dat is het belangrijkste! Hier is de blaasontsteking eindelijk over gelukkig. Blijf nu toch maar regelmatig cranberrysap drinken, wil het toch een beetje voorkomen pff wat deed dat zeer. Volgen jullie Jipper nog af en toe via haar site? Word er zo blij van dat die twee kereltjes het zo goed doen. En dan die foto's, smelt smelt...
Miekie, mooi dat het nu voorbij is. Ik slik ook van die vitamine c en cranberrycapsules. kan geen kwaad tijdens de zwangerschap, misschien wat voor jou? Noeska, heerlijk die kleine pluizebolletjes in huis! Noukie, ik weet niet wat ik zou doen. Ik denk dat ik gewoon verder zou gaan... Sinja, hoe gaat het? Centerparcs was geslaagd. Er gezelig met zijn allen. veel spelletjes gedaan, shoppen en op het strand gewandeld. We proberen dit ieder jaar te doen, maar ik weet niet hoe het volgend jaar gaat... Ik denk dat de kleine dan maar gewoon mee gaat.
oh oh oh helemaal vergeten te vertellen... ik heb morgen sollicitatiegesprek! Van de 12 sollicitaties heb ik nu van 6 bericht: 1 in behandeling, 1 vacature was ingevuld, 1 had geen vacatures (was open sollicitatie), 2 afgewezen omdat ze kandidaten hadden met meer werkervaring en 1 mag ik morgen op gesprek komen Er staan er dus nog 6 open nu, 7 met die gene erbij waar ik in behandeling ben. Noukie, ik geloof ook dat ik er gewoon voor zou gaan, is toch weer een kans. Maargoed, je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Ik houd jippers site ook wel in de gate, niet meer zo intensief maar ik kijk wekelijks toch even, is goed om te zien dat die kereltjes opknappen. Ja suhe, dat wordt volgend jaar ineens allemaal anders. Ben je de eerste die een kindje krijgt? Wel leuk straks, wordt die kleine een weekend lang helemaal verwend door alle "surogaattantes" haha, althans, dat zou bij mij het geval zijn denk ik!
Hallo allemaal dames, Ik was dit weekend ook in Cp Suhe! Waar was jij? Ik had ook een heerlijk weekendje met familie! Was jij met vriendinnen of waren jullie mannen er ook bij? Miek wat fijn dat je blaasonsteking over is! Hopelijk komt ie niet meer terug En weet je inmiddels al of je wilt weten wat het gaat worden? Noeska leuk zeg die babypoesjes! En heeeel veel succes morgen bij het sollicitatiegesprek! Wat voor soort functie is het? Ik duim voor je! Noekie ik snap je wel hoor (van dat nadenken over wanneer je uitgerekend bent) toen we net begonnen was ik ook aan het nadenken over bijv. december. Leek me ook geen fijne maand met alle feestdagen, maar hadden ook bedacht wat maakt het eigenlijk allemaal uit. En nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik het daarom een maandje 'niet' zou proberen Maar goed, ik snap je dus wel heel goed! Ik volg Jippers site ook nog steeds! Ben gewoon heel benieuwd hoe het met ze gaat en vind het superleuk om al die verhalen te lezen. Vooral nu natuurlijk omdat het zo goed met ze gaat! Die foto's zijn ook zo schattig! Verder gaat t hier zijn gangetje! Blijf natuurlijk positief en hoop dat t deze maand raak is Maar goed dat duurt nog even
Hoihoi! Miekie: Men neus is al beter hoor!Ik moet nog wel opletten als ik men snoet was s morgens want als ik wat hard duw doet ie nog wel pijn.Maar gelukkig is ie niet al te dik en blauw geworden! Zou anders niet meer buiten durven denk ik Wat goed dat je van je blaasontsteking verlost bent! Idd best proberen te voorkomen nu! Ooo Noeska wat ben ik jaloers op je kroelende poesjes!Wij hebben hier een al wat groter exemplaar rondlopen en hij doet alles behalve komen kroelen Hij is bang dat zijn mannelijkheid ermee geschonden wordt vrees ik Nog veel plezier met je 2 schatjes! Hoe is je sollicitatie gegaan?Viel het een beetje mee? Ben ook eens een keertje gaan kijken bij jipper, goh die kereltjes doen het echt fantastis goed he!Daar zit nogal een vechtlust in!Goed zo kereltjes! Ik ga nu lekker me bedje in kruipen want de wekker zal weer veel te vroeg aflopen naar mijn zin morgen! Dikke slaaplekkerzoen voor jullie allemaal!
Noukie, ik zie dat je zou kunnen testen vandaag? hebben jullie wel je best gedaan ondanks je blaasontsteking of niet? Sinja, wij waren naar Zandvoort. Niet zo'n bijzonder park, maar wel een goede locatie. Waar ben jij geweest dan? Noeska, hoe is je gesprek gegaan? Ik ben de eerste, ik denk wel dat er snel een paar volgen Jipper volg ik ook nog steeds, zo fijn dat die kleine mannetjes het zo goed doen! Dan zie je ze liggen in de kleinste rompertjes en zelf die zijn nog te groot. Ik hoop dat ze snel sterker worden en dan eindelijk mee naar huis mogen!
hey dames, Het was gisteren een heel prettig en gezellig gesprek. Het is een organisatiebureau in Dordrecht dat wil gaan groeien en waar binnenkort een vacature vrij gaat komen omdat de vader, de oprichter van het hele gebeure met pensioen gaat, de zoon gaat dan op zijn plek en komt de plek van de zoon vrij, hij doet nu voornamelijk publieksevenementen . Het enige waar hij mee zat is mijn eigen bedrijfje (particuliere evenementen en weddingplanning, waar ik heel weinig mee doe) maar hij zou het wel een goed idee vinden als ik het weddingplanning onder zijn naam ga uitbouwen. Dus mag ik echt helemaal mijn eigen ding gaan doen! Verder is het een hele gezellige en redelijk informele werksfeer. Omdat er nu eigenlijk nog geen vacature vrij is maar hij me eigenlijk wel heel graag wil hebben voor de groei van het bedrijf gaat hij overleggen en kijken welk salaris ze kunnen bieden, in de loop van volgende week hoor ik meer! Dan kreeg ik gister ook nog een uitnodiging om op gesprek te komen voor een traineeship bij een assurantiekantoor, niet echt mijn vakrichting maar praten kan altijd. Even afwachten hoe het allemaal loopt. Ik geloof dat er eindelijk schot in gaat komen! Heel verhaal Noukie fijn dat je neus beter gaat, zal nog wel even gevoelig blijven denk ik! Heb gelukkig nog nooit wat gebroken *klop*klop*klop* Ik heb nu al 2 dagen tijdens het vrijen wat bloedverlies , omdat we het met condoom doen kun je dat goed zien. Eergister was het bruinig en gister was het echt rood zei mn vriend... Niet zo fijn, wat dat dan weer is word niet goed van mijn lijf!
Hoihoi! Suhe, het was Miekie met de blaasontsteking hihi maar het klopt dat we niet echt ons best gedaan hebben in de vruchtbare tijd is er niet veel gewerkt daar mijn man die week lange dagen moest werken en dus uitgeteld thuiskwam...en toen brak ik men neus waardoor er ook niet echt veel zin was... Het zou me dus verwonderen moest het raak zijn deze maand...Al zou ik er natuurlijk superblij mee zijn! Tot hiertoe trouwens nog geen ongi te bekennen, al is de dag nog niet om... Heb geen testje meer liggen.Had er vorige maand een gehaald maar omdat men lijf zo raar deed is het dus toen voor niets gebruikt.Ik zou nog niet durven testen ook om die reden. Noeska: lijkt me echt een fijne (toekomstige) job! Hoop echt voor je dat het iets wordt!Niets zo goed dan je eigen ding mogen doen he! Ja hopelijk breek je niets nu je dat gezegd hebt hihi s gevaarlijk he maar je hebt je klopjes er bij gezet he Wat dat bloedverlies betreft dat had ik een paar maanden geleden ook.Heb het toen tegen men huisarts verteld en zij heeft dan even een inwendig onderzoekje gedaan en bleek dat er dus een deel van men baarmoederhals naar buiten zat.(wel in men lijf nog he snapje?) ze heeft het dan met zo een stokje weggebrand ofzoiets.Waardoor ik een dagje grijze afscheiding had en klaar was het.Je voelt er niets van!Mss eens even navragen? Dikke knuf xxx
Hey meiden, Ff gauw een (ego) berichtje van mij, nog geen ongi te zien hier, zit nu op dag 31. Morgenochtend testen. Spannend,... Morgen naar Marco Borsato, erg veel zin aan! Jullie allemaal een heel goed weekend! en tot gauw! Liefs eefkoekie
eefkoekie, en? Noukie, oh sorry! Bij jou was het de gebroken neus... Hoe lang ga je wachten met testen? Ik zou toch nog even voor je duimen! Noeska, ik heb ook geen idee,wat het zou kunnen zijn. Wanneer gaan jullie verder praten, over het salaris en dat soort dingen?
Hoihoi, En Eefkoekie?Wat zei de test? Spannend seg! Suhe, Geeft niet hoor! Ik wilde eigenlijk morgen testen.Maar vandaag gemerkt dat ik zowat rozig/bruinverlies heb (heel lichtjes) dus mss dat de ongi er wel zit aan te komen dan...Nog eventjes afwachten .
Hey Meiden, Test was negatief maar nog geen ongi te zien,.. Hopen dat het snel komt, dan kunnen we verder voor de volgende ronde! Noukie, hoe staat het met jou? Ongi doorgezet? Ik hoop het niet,... En hoe gaat het met je neus? Noeska, klinkt super, je evt. nieuwe baan! Iedereen, goed weekend verder en tot gauw! PS Marco Borsato was SUPER!
Eefkoekie, balen! idd. nu maar hopen dat de ongi snel komt. Noukie, hoe staat het er nu voor? Sinja, waar ben je?
Hoihoi, Pfffff hier nog steeds geen ongi te bekennen... Heb vanmorgen getest, maar zoals ik al dacht negatief. Heb wel nog steeds heeeel lichtrozig verlies bij het vegen(niets op inlegkruisje te zien) dus wachten, wachten en nog eens wachten tot de ongi komt, zodat we naar de volgende ronde kunnen! Ik word er wel gek van, loop wel om de 10 min. naar de wc om te kijken of het doorzet maar niks te zien.Ach ja... Eefkoekie, idd balen seg! Hoop dat de ongi ook bij jou snel komt dan! Wel fijn dat Marco Borsato zo goed meeviel! xxx
hoi hoi ik slik nu de laatste strip en dan ga ik er ook mee kappen en mijn kans weer proberen, heb een ingewikkeld verhaal, als je m'n berichten leest zal je begrijpen wat k bedoel greetsss
Hoi lieve meiden! Ik was net voor het eerst in lange tijd weer eens even hier aan het kijken en las toen dat er nog steeds meiden zijn die onze site in de gaten houden. Wat leuk! Nou, zoals jullie dan dus hebben kunnen lezen gaat het de goede kant op. Het einddoel komt steeds dichterbij. We zijn van ver gekomen en zijn er ook nog niet, maar de rust begint een beetje terug te komen. Zeker omdat ik nu weer lekker in mijn eigen bed in m'n eigen huisje slaap. Dan rust je ook beter uit. Morgen ga ik voor het eerst proberen om de jongens aan de borst te laten wennen. Echt spannend! Hier lees ik gelukkig ook nog een heleboel goede berichten. De zwangeren zijn lekker zwanger hè?! Geniet ervan meiden! En alle meiden die nog steeds hard proberen zwanger te raken; ga ervoor en geef niet op! Het is voor een goed doel!