Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoihoi,

Deze nacht zijn de ongi :evil: eindelijk doorgekomen! :whistle:
    Ben ik gerust dat de test me toch niet bedrogen heeft en
    kan ik eindelijk op weg naar de volgende ronde!(Al had ik het bedrog voor deze keer toch niet zo erg gevonden ;) )

Shiva24 hoeveel pilletjes moet je nog slikken?Veel succes alvast!

Jipper, Wat fijn dat je kereltjes het zo goed doen!Veel succes met het borstwennen vandaag!

xxx

2. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hoi hoi,

Balen Noukie dat je ongesteld bent geworden, of juist fijn, dan kan je iig verder!

Eefkoekie, hoe staat het er bij jou voor? Al ongesteld geworden? Of een positieve test in handen? We duimen natuurlijk voor dat laatste!

Suhe hoe gaat het met jou? Voel je je al lekker zwanger of blijft het een beetje onwerkelijk?

Sinja, waar ben je gebleven?

Shiva, welkom in dit gezellige topic. Hopelijk is het snel raak bij je!

Jipper, wat fijn dat je in ieder geval weer in je eigen bed kunt slapen! Het is zo goed om die knulletjes dag na dag te zien opknappen. Ik wens jullie alle geluk toe met zn viertjes!

Hier alles rustig, heb afgesproken dat ik einde van deze week het bedrijf even zou bellen over hoe en wat. Als het goed is hoor ik dan ook welk salaris ze bieden en kunnen de onderhandelingen beginnen. Afgelopen zondag dacht ik even ongesteld te gaan worden (op dag 14 :S) had hele donkere afscheiding en krampjes. Gelukkig viel het mee.

3. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    hey dames,
    hier weer ff berichtje van mij...
    Vanmorgen weer bij de vk geweest en alles was goed. baarmoeder zit al bij mijn navel en het hartje was weer overduidelijk aanwezig, ook voel ik de kleine steeds vaker en duidelijker bewegen. Nu op naar 4 nov, dan hebben we de 20 weken echo.

Sinja hoe gaat het zwangeren je af?

Noukie, jammer van de ongie maar nu vol goede moed op naar de volgende ronde!

Eefkoekie al nieuws?

Shiva, welkom :D ! Laatste strip, spannend!

Sinja, alles goed?

Jipper, ik kijk regelmatig op je site en word er iedere keer weer blij van dat die knaapjes het zo goed doen. Jongens al aan de borst gehad? Spannend hoor en vooral lekker van genieten!

Noeska, succes met de onderhandelingen!

4. shiva24

shiva24 Lid

21 okt 2008
    57
    0
    0
    Noukie82, ik moet nog zo'n 2 weken. heb deze maand geen stop pauze genomen ik zal ook ff uitleggen waarom,
    m'n manneke zit in t buitenland en zie hem pas in Dec weer voor 2 weekjes, en precies rond die tijd dat ik bij hem zou zijn zou ik dan eigenlijk ongi worden dus had besloten om deze maand door te slikken en daarna er helemaal mee te kappen. Uit mijn berekening komt mijn eisprong dan rond de tijd dat ik bij hem ben, dat is mijn plan en nu hopen dat t lukt!
    Dit is trouwens de eerste keer dat ik de pilgebruik (dit word de 3emaand dat ik t gebruik) t moest van m'n Gyn anders was ik er nooit aan begonnen.

Noeska dankjewel ik hoop t ook maar ik heb jammer genoeg niet de gelegenheid om er elke maand voor te gaan klussen :(

Mieke26 jij ook bedankt en t is zeker spannend voor me, ik hoop dat t ons lukt na zo lange tijd. Ik zie dat je al zwanger bent, gefeliciteerd meid ik hoop dat wij dat ook mogen meemaken, heb jij trouwens tips voor t zwanger raken?

veel liefsssssssss

5. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    haha tips...uhm klussen?

wij hebben de maand dat ik zwanger raakte ovulatie testen gebruikt, misschien dat dat een optie is, zo weet je in ieder geval wanneer je ei is ook omdat je nu stopt met de pil kan je lichaam misschien beetje van slag zijn...
    En veel meiden hier op het forum gebruiken etos zwanger worden, dit zou ook je cyclus bevorderen maar of het werkt weet ik nie. Wel krijg je dan in ieder geval ook alvat het nodige foliumzuur binnen, dus misschien proberen waard.
    Blijft je man nog lang in het buitenland dan? Ik zal voor je duimen!

6. shiva24

shiva24 Lid

21 okt 2008
    57
    0
    0
    ja tot Augustus :(
    maar zoals ik al zei in Dec zien we elkaar weer voor een tijdje
    en zo zal t wel doorgaan tot Aug.

Wat btreft t klussen doen we vaak genoeg heb ook ovu teste gebruikt ma ja t wil ma nie lukken....

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Noukie, op naar de volgende ronde!

Jipper, wat leuk dat je weer even komt kijken! Hoe is het gegaan met de borstvoeding?

Miekie, bijna... Lijkt me heerlijk om de kleine te voelen bewegen.

Shiva, welkom. veel succes de komende tijd en dat het maar snel raak mag zijn.

Noeska, heb je het bedrijf al gebeld?

Voor mij blijft het eigenlijk nog steeds een beetje onwerkelijk. Maandag voor het eerst naar de verloskundige. Ik hoop dat we dan ook weer een echo krijgen, want dan heb je volgens mij al echt duidelijk beeld. Ik hoop dat die buik nu eindelijk ook eens gaat groeien! Wil er lekker mee kunnen pronken.

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hallo dames,

Was druk druk druk met werken en zit natuurlijk nog in de eerste helft van mijn cyclus.. dan ben ik er minder mee bezig en probeer ik hier ook niet zo vaak te komen ;) Maar goed, zit alweer bijna in 2e helft dus dan zal ik hier ook weer wat vaker posten ;)

Miekie, fijn dat de 20 weken echo nu zo dichtbij is :D Wil je uiteindelijk wel of niet weten wat het wordt? :D

Suhe, fijn dat het zo goed gaat! Zie je nog helemaal geen buikje of al wel wat? Lijkt me ook erg leuk om voor het eerst naar de verlosk. te gaan.

Jipper, wat leuk dat je hier even hebt gepost. Je mag echt trots zijn op je mannen!

Eefkoekie, marco borsato leek mij ook supergaaf! Baalde wel een beetje dat ik dit jaar geen kaartjes had, hoorde al dat het echt heel mooi was :)

Noekie, veel succes deze nieuwe ronde!

Noeska, heb je inmiddels al onderhandelt ;) Hopelijk kun je snel beginnen.

Oja, Shiva, welkom! Veel succes!

Tja, hier nog hetzelfde... heeeeel veel werken dus niet echt veel tijd over. Weekenden zitten volgepland met verjaardag en verplichtingen. Al met al druk druk druk! Dit weekend gelukkig ietsjes rustiger. Heb eigenlijk weinig te melden ;)

9. shiva24

shiva24 Lid

21 okt 2008
    57
    0
    0
    dank jullie wel suhe en sinja!

liefs

10. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoihoi!

Ooo Miekie,heerlijk he als je je kleintje zo goed voelt!Nu volop aftellen naar de volgende echo!Kunnen ze al zien wat het gaat worden?Of wil je het niet weten?

Shiva, lijkt me niet zo fijn je ventje zo lange tijden te moeten missen!Hoop voor je dat je plannetje gaat lukken!En dat je niet teveel last hebt van ontpillen en dergelijke...

Suhe, Je buikje komt wel maak je maar geen zorgen :D Binnen een paar maanden zit hij je mss wel lelijk in de weg als je iets van de grond wil rapen ofzo haha :D Maar ik begrijp je helemaal hoor!Zou ook al willen pronken hihi (eerst maar zwanger zien te worden denk)

Sinja, ik heb horen vertellen dat de periodes waarin je het superdruk hebt de beste zijn om zwanger te worden!Dus hoop voor je dat het raak gaat zijn nu! ;)

Nouska, weet je al wat meer?

Hier is alles rustig deze moment!Mijn ongi lijken normaal te doen dus hoop dat het nu gedaan is met spelletjes spelen!En de pendels uit komen!

Vanavond moeten we met onze kat naar de dierenarts.We lieten hem onlangs castreren in de hoop hij zijn vechtpartijtjes zou laten en dus een rustig braaf poesje zou worden.Maar niet gelukt dus!Meneertje zijn voorste poot is bijna zo dik als de poot van onze hond geworden! :confused: Hij wil amper iets eten en ligt de hele dag in zijn kattenbak/toilet :rolleyes:
    Zal weer maar eens een antibiotica kuurtje worden voor onze vechtersbaas.

Ben ook eindelijk begonnen met het nemen van ijzer en vitamientjes (omnibionta pronatal) kan ik blijven doornemen als ik zwanger ben en borstvoeding geef.En zou ook goed zijn voor je cyclus... ben echt benieuwd...

xxx

11. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    OOOOO bijna vergeten,

Eefkoekie hoe is het met jouw cyclus gesteld?

xxx

12. eefkoekie

eefkoekie Actief lid

8 mei 2008
    106
    0
    0
    Hey meiden,
    Hier even een snelle nieuwsflits van mij.
    Nog steeds geen ongi te bekennen, zit inmiddels al op dag 40 maar ja, dat zal ook allemaal wel bij het ontpillen horen. Hoop dat het snel komt dan kunnen we op de naar de volgende ronde,.. deze onzekerheid is ook maar niks.
    Morgen naar de huisarts ivm controle van vitamine B12 (daar heb ik in het verleden wat problemen mee gehad en moet dit nu geregeld laten controleren) en uiteraard wil ik dan ook onze kinderwens met hem bespreken. Dus morgen uitgebreidere update en dan zal k natuurlijk ook even op jullie reageren!
    Tot morgen

groetjes eef-koekie

13. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Succes eefkoekie! Ben benieuwd wat je huisarts zegt!

Noukki hoe is het met je kat?

Jaaaa, ik had gister weer een positieve ovu-test! Wel heel laat deze keer! Was al bijna bang dat ik em had gemist (was pas donderdag begonnen met ovu testen) Dus we zitten eindelijk weer in de goede helft van de cylcus ;)

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Eefkoekie,
    Succes bij de huisarts vandaag!

15. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Eefkoekie, hoe was het bij de huisarts?

Sinja, en goed geklust? Nu is het twee weken afwachten. Ik zal voor je duimen.

Noukie, hoe is het met het pootje?

16. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoi,

Heb helaas niet zo fijn nieuws bij... we hebben onze poes gisteren moeten laten inslapen.T beesje was er veel erger aan toe dan we gedacht hadden.Hij heeft waarschijnlijk met zijn ene pootje in een klem gezeten en met zijn andere pootje is hij er dan zo hard aan beginnen krabben dat ook dat pootje helemaal gekwetst was.Het pootje waar hij mee klem zat zou ie dan wrs losgetrokken hebben want iedere pees was gewoon stuk en het bot ook helemaal versplinterd.Dus die poot zou zowizo geamputeerd moeten worden en dan was de vraag of het andere pootje in orde zou komen en of hij de operatie zou overleven want hij was aan het uitdrogen en dus fel verzwakt.Omdat hij niet wilde eten was het ook niet makkelijk de antibiotica toe te dienen en hij zou 3x per dag een spuitje moeten krijgen.
    De dierenarts zei ons dat er weinig hoop was voor onze rakker en wat we ervan dachten om hem te laten inslapen.
    Jeetje, wat is dat moeilijk om die toestemming over je lippen te krijgen!Vreselijk gewoon!Je moet zo even gaan beslissen over leven en dood...
    We hebben goed gepraat met de dierenarts en dan maar het pijnlijke besluit genomen onze rakker te verlossen van al zijn pijn...
    Ik heb gejankt als een klein kind! :cry:

En dan kan je denken ach het was toch maar een kat, maar je raakt zo gehecht aan die beesjes!Ni normaal!
    Vandaag al huilend alles opgekuisd en geprobeerd aan ons zoontje duidelijk te maken dat poesje niet meer terug komt.

Voor de rest alles rustig aan hier.Ben net een eindje gaan hardlopen om alle frustraties kwijt te kunnen (klinkt stom he) Maarja...

Eefkoekie, hoe was het bij de huisarts?Vervelend he als de ongi zo op zich laat wachten!

Sinja, joepiejeej! beter laat dan nooit he ;) We duimen dat het goed gaat zijn deze keer hoor! :D :thumup:

xxx

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Wat erg noukie :cry: veel sterke! lijkt me ook heel moeilijk! (ondanks dat ik zelf geen huisdieren heb, ik snap het gemis) Wat vreselijk voor je. Hoe gaat je zoontje ermee om? Snapt hij het een beetje?

Suhe, ik zag net je banner! Het gaat bij jouw ook hard! Je bent gewoon al 14 weken! Wow! Leuk zeg! heb je al een klein buikje?

Wij hebben goed geklust 8) Dus nu maar weer duimen ;)

18. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    das helemaal nie raar hoor noukie, wij hebben 3 jaar geleden ook onze poes moeten laten inslapen ze was net twee. ze had een zeldzame nierziekte en woog nog maar twee kilo... we konden kiezen of zolang mogelijk een speciaal dieet en tabletten of toen de knoop doorhakken. Ze werd ook alsmaar zwakker en vergiftigde haarzelf gewoon. Wij konden het toen nie langer aanzien dat ze steeds zwakker werd, maar pff wat moeilijk... Sterkte!

Sinja, goed geklust? haha, mijn duimen draaien voor jullie!

Eefkoekie hoe was het bij de huisarts?

Suhe, begint je buikje al te groeien?

Noeska, hoe is het afgelopen met die baan?

Hier gaat het allemaal goed, de kleine begint steeds harder te trappen hihi.
    Volgende week dinsdag hebben we de twintig weken echo, is toch wel weer spannend.. We zijn er nog steeds nie over uit of we het geslacht willen weten. Ach we hebben nog een paar daagjes.

19. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Oh Noukie, wat erg! Zo'n beestje is er altijd en het is echt wel en klap als hij er niet meer is, dus het is niet zo gek dat je er kapot van bent.

Sinja, nog iets meer dan een week...

Miekie, wat leuk! Lijkt me geweldig om dat te voelen, maar wat voel je eigenlijk?

Hier begint het buikje nu een beetje te komen. Binnenkort maar eens een foto maken.

20. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Ik voelde eerst "plopjes". Dacht dat het mijn darmen waren haha maar na verloop van tijd worden die plopjes steeds duidelijker. Nu voel ik hem of haar zelfs af en toe vanaf de buitenkant als ik mijn hand op de buik leg.

Als je een foto maakt van je buik zul je zien dat ie echt al wel groeit, ik had het nl ook nog nie echt door in het begin terwijl mijn vriend en vrienden echt al zoiets hadden van wow!

Deel Deze Pagina