Hoi meiden! Enorm bedankt voor jullie begrip en steun!Vind ik echt zo ontzettend lief van jullie! Onze kleine man snapt het nog niet echt denk ik, we hebben hem verteld dat de poes overleden is en nu naar de sterretjes en de maan verhuisd is en dus niet meer terug komt. Hij ging dan even naar buiten kijken en heeft er verder geen aandacht meer aan geschonken.Hij is nog maar 2 jaar en 3maanden dus denk niet dat hij echt beseft wat het allemaal inhoud.We zien wel... Het huis is er wel enorm leeg op geworden nu het mandje, de 2 kraptorens het kattentoilet en de voederbakjes weg zijn...En onze hond is ook helemaal de kluts kwijt.Maar alles zal hoop ik wel weer zijn gewone gangetje gaan lopen... Miekie, wat fijn dat je kleintje zo begint te trappen, nog even en je kan je buik zien wiebelen van al die trapjes! 20 weken echo al, goh het gaat nogal vooruit!Ben benieuwd of je al dan niet het geslacht wil weten hihi Suhe, zeker doen hoor die foto maken! Heb ik ook gedaan iedere maand en iedere keer we om een echo geweest waren trok ik een foto.Heb ze achteraf al vaak terug bekeken met zo een heerlijk dromerig gevoel hihi ga nu men bedje induiken want ben enorm moe! slaapwel iedereen! xxx
tja ik ben wel heel benieuwd hihi, maar we kijken dinsdag wel wat we besluiten Wij hebben de kat trouwens na het inslapen weer mee naar huis genomen, de dierenarts adviseerde ons om de hond te laten snuffelen zodat ze wist dat ie dood was. Was er eigenlijk beetje huiverig voor omdat ze net voor het bezoek aan de dierenarts nog flinke ruzie samen hadden maar de hond was heel lief voor haar en is ook niet meer op zoek gegaan.
Hoihoi, Idd Miekie klinkt nogal huiverig brr maar zou idd mss niet zo slecht geweest zijn voor onze hond.Het piepen en zenuwachtig doen is momenteel een beetje minder dus hoop dat ze zich snel weer normaal kan voelen! Had niet gedacht dat ze zo ging reageren want die 2 konden hier ook nogal wat ruziemaken... Hoe stellen onze andere meiden het? xxx
Miekie, veel plezier dinsdag en je kunt altijd nog op het laatste moment besluiten wat jullie willen. We hebben gister wat inkopen gedaan. We hebben de kinderwagen besteld, de maxi cosi mura 3 tango red (voor de duidelijkheid) en we hebben het kinderkamertje besteld. We zijn dus ruim op tijd klaar voor de kleine. Misschien is het wel een beetje te vroeg, maar ach waarom wachten? Hoe gaat het met iedereen?
Ik ben echt heel lang niet geweest! Ik schaam me rot! Maar was ook druk met honderdduizend andere dingen. Kan slecht stil zitten haha! Sinja, ik ga heel hard voor je duimen! Noukie wat erg van je kat! Ik heb hier sinds 4 weken 2 kleine humpies rondlopen en ik zou er niet aan moeten denken dat ik 1 van die 2 kwijt zou raken. Ik zou gek worden denk ik! Op de een of andere manier betekenen deze 2 zoveel voor me... Beetje compensatie denk ik! Miekie wat leuk dat je het getrappel goed kan voelen nu. Lijkt me heerlijk. Spannend hoor die echo! Suhe leuk dat je spulletjes besteld zijn. Wordt het allemaal weer een beetje werkelijker of niet? fijn hoor. Ik heb ook wel leuk nieuws, ik heb de baan! Heeft even geduurd en ik heb ze heel erg achter de broek aan moeten zitten (vandaag bleek dat hij dat wel enigszins irritant vond maar wel blij was dat ik dat deed haha) Ik heb iets minder gekregen dan waar ik op had ingezet maar ik had ook wel wat hoger ingezet dus eigenlijk krijg ik wat ik hebben wilde qua loon! Kan waarschijnlijk volgende week al beginnen! Verder weinig nieuwtjes... Ik beloof dat ik me weer wat vaker zal melden hier, ben jullie niet vergeten hoor!
Hoihoi, Hier zijn we nog eens! (hm ben precies een beetje verslaafd aan het worden...) :-k Heb vandaag lekker een dagje vrij! Kan ik me nog eens goed op het schoonmaken concentreren, want dat was de laatste tijd altijd zo maar snel hier wat en daar wat En ons zoontje zijn nieuwe kamer is ook aangekomen!Nog even een donsje kopen en leuke lakentjes en hij kan in zijn eigen grote bedje gaan slapen! Goh waar is de tijd dat je hem amper zag liggen in zijn spijlenbedje... Eefkoekie, hoe is het met je?Is de ongi al doorgezet of is er toch zo iets kleins en fijns aan het groeien in je buik? Sinja, nog een paar dagjes...Spannend! Miekie, morgen is het zover!Dan kan je je kleine trappelaar nog eens bewonderen! Suhe, wat fijn dat je alles al in orde aan het maken bent!Ik heb je kinderwagen even opgezocht, ziet er een handig ding uit!Goed gekozen! Nouska, gefeliciteerd met je nieuwe baan!Super!Wel slim van je om wat hoger in te zetten Ik duim voor je dat je eerste werkdag goed gaat verlopen! xxx
Hey meiden, Na alle drukte rondom de verjaardag van mijn mannetje (jeetje wat klinkt dat raar, moet er nog steeds aan wennen, hihi) nu eindelijk weer even bijschrijven! Noukie, wat onzettend vervelend meid,.. Bleh,... dat zijn echt nare berichten,.. Miekje veel plezier vandaag! Suhe, hoe is het met jou meid? Noeska, nog negen daagjes en dan kun je testen,.. spannend! ik duim voor je! En ook voor alle andere meiden natuurlijk! Vorige week dinsdag bij de huisarts geweest, Vitamine B12 was goed, wel laag, maar binnen de grenzen. Ook wel gewoon doorgaan met het slikken van foliumzuur, (er wordt nl. gezegd dat b12 tekort en foliumzuur niet goed samen gaan, maar dit schijnt dus een fabeltje te zijn). Mocht ik over twee weken nog niet ongesteld zijn dan mocht ik terugkomen,... maar ik ben gister ongesteld geworden,... Hoe gek het misschien ook klinkt, maar na alle negatieve testen blij dat mijn ongi er nu is,.. kunnen we weer verder naar de volgende ronde! hihi Meiden heel veel succes allemaal en tot gauw! Liefs eef-koekie
Eefkoekie, balen dat je ongesteld bent geworden, maar idd je kunt in ieder geval beginnen met de volgende ronde. Nouska, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ben je deze week al begonnen of volgende week? Noukie en is het huis nog steeds schoon? Mis je de tijd dat je kleine man ok echt nog klein was? Miekie en? Hier gaat ales nog zijn gangetje. Buikje begint nu wel te komen. De leerlingen vragen ook steeds van alles, erg leuk.
Jipper, wat super dat het zo goed gaat! Heb je al enig idee wanneer jouw mannetjes ongeveer naar huis mogen? Ze lijken trouwens erg veel op elkaar en de foto's zijn erg schattig.
Ja daar was ik weer ff... Gister de echo gehad en alles zag er super uit! Ze nam er echt de tijd voor om alles te bekijken. Stond er versteld van dat het kindje alweer zo hard gegroeid was hihi. Je zag het ook iedere keer tegen dat ding van t echo apparaat aantrappen dus weet nu zeker dat ik hem of haar echt voel. Suhe, leuk he die groeiende buik?! Eefkoekie, jammer maar nu gelukkig wel weer vol goede moed op naar de volgende ronde! Noeska, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Sinja, merk je al iets?
Hoihoi Eefkoekie, Ooo niet zo fijn die ongi, maar je kan idd aan de volgende ronde beginnen! Succes! (geld trouwens voor al onze klussende meiden he!) Suhe, hihi het huis was eventjes schoon ja maar met zo een klein ukje in huis duurt dat liedje niet zo lang hoor hihi!Maar ach dat nemen we er maar al te graag bij he! Ik weet niet of het echt missen is (ivm de tijd van onze kleine, kleine man) iedere leeftijdsfase is gewoon geweldig fijn maar het gaat toch zo snel allemaal! Hij wordt nu echt al een flinke kerel met een eigen wil.Als baby kon je met hem bijvoorbeeld kroelen wanneer jij er zin in had maar nu bepaald onze kleine man zelf wel wanneer het tijd is om te kroelen enzo hihi. Ach het is gewoon superfijn allemaal, maar ja mss dat je zo die kleine dingetjes van als hij nog echt klein was wel wat gaat missen ja...Maar als ie je dan zo eens spontaan een dikke knuf geeft of weufoe zegt (ik zeg altijd love you tegen hem hihi) dan smelt ik weer helemaal weg van men kleine man hoor!Want dat zijn dan de dingen die hij als baby niet kon he snapje? hihi Wel fijn dat de leerlingen er ook zo mee bezig zijn he!Kan je samen lekker fantaseren en dromen Wanneer mag jij nog eens voor een echotje? Miekie, Oooo super dat ze er zo de tijd voor namen!Hoe groot meet je kleine beebje nu?O zo fijn die trapjes!Kon ik ze ook almaar weer voelen hihi Sinja, spannend nu he meid!Nog 1 dagje en je kan testen! Ben al benieuwd Ik kruip vlug me bedje in want tis weeral laat precies truste iedereen xxx
Goede morgen! Shiva, veel succes, dat het maar snel raak mag zijn! Gister is mijn neefje blijven slapen, was erg gezellig, maar ben ook weer blij dat hij weer lekker naar huis is. Alles gaat hier verder prima. Ik heb alleen als ik 's nachts snel omdraai om op mijn zij te gaan liggen, dan voel ik een steek. Dat gevoel gaat ook snel weer weg, maar is wel even vervelend.
Hey suhe, denk dat dat je banden zijn...die kunnen af en toe vervelend steken en trekken. Er veranderd veel in je buik. Ik slaap sinds een paar weken met een voedingskussen waardoor ik nie zo veel en rustiger draai s nachts. Misschien een tip Sinja, hoe gaat het bij jou? Hier verder alles goed, hou wel last van vermoeide en zware benen dus denk dat ik binnenkort toch maar ff langs de huisarts moet.
Hallo meiden, Shiva, ik ga voor je duimen dat het snel raak is! Suhe nu kan je het logeerde kind nog lekker teruggeven als je het zat bent haha, straks kan dat niet meer! Ik vind het juist altijd verschrikkelijk als ik mn kleine zusje (5) weer weg moet brengen! Vind het heerlijk als ze er is. Ik wil er dus graag eentje die ik NIET weg hoef te brengen en hier, bij mij THUIS is haha! Balen dat je snachts last van je buik hebt. Miekie wat leuk dat je je kindje weer goed hebt kunnen bekijken. En weten jullie wat het is of is het ook voor jullie een verrassing? Eefkoekie, fijn dat je ongesteld bent geworden zodat je weer lekker verder kan. Ik had dat vorige maand ook dat het zo lang duurde en testen negatief bleven, dat is echt frusterend! Zelfs als je nog niet actief bezig bent om zwanger te worden (gebruiken alleen condooms tijdens vruchtbare dagen dus er is een kleine kans dat het wel zou kunnen), dus kan me voorstellen dat het voor jou helemaal frusterend was! Van die vitamine B12 weet ik wel dat het gebruik van foliumzuur de verschijnselen van vitamine B12 tekorten opheft. Dus als jij ervoor onder controle staat kan je het inderdaad gewoon gebruiken. Maar als je niet weet dat je tekorten zou kunnen hebben kom je daar dus niet achter als je foliumzuur gebruikt. Noukie ik geloof dat alle leeftijdsfasen van je kind leuk zijn. Ik zie dat bij mijn zusje ook idd. Ik was 17 toen zij geboren werd dus heb alles heel bewust meegemaakt. Eerst kan je genieten van ieder lachje, later weer van de brabbeltjes en eerste stapjes. Nu gaan we samen paardrijden en kletst ze je de oren van je kop haha. Dan besef je dat dat kletsende kind dat zelf op een pony zit 4 jaar geleden net kon lopen haha! Het gaat zo hard allemaal! Zij is nog wel echt een kroelerd, altijd wel geweest maar als ze geen zin heeft gebeurt het ook echt niet haha en toen ze nog baby was moest ze wel haha! Sinja? Weet je al iets? Aan mijn geduim zal het in ieder geval niet hebben gelegen Als het goed is begin ik de 17e bij mn nieuwe baan, ik kan echt niet wachten! Dat betekent dat we de condooms binnenkort eindelijk achterwege gaan laten hihi! Ik wacht natuurlijk wel eerst even mn proeftijd af en dan even hoe alles loopt, maar binnen nu en een half jaar (pfff lijkt nog lang) gaan we er eindelijk echt voor! Hoop wel dat mijn cyclus snel een beetje regelmatig wordt, daar wordt het allemaal wel makkelijker van...
dankjullie wel mieke en suhe en noeska wens jullie ook zo snel mogelijk een wondertje toe hoop ook dat t snel raak zal zijn, maar dat zal pas in december duidelijk worden bij mij want dan is mijn man er weer. heb altijd een regelmatige cyclus van 25 dagen gehad dus daar ga ik dan ook nu maar van uit
@suhe; het gaat goed met je hè? Fijn om te lezen hoor! Leuk dat de leerlingen allerlei vragen gaan stellen. Ik weet hoe dat is: 'Weet u wat het wordt?, Mogen we op bezoek komen?, U moet van die mooie zwangerschapskleding aandoen, zodat we uw buik goed kunnen zien.' Helaas hebben ze m'n buik niet meer 'op z'n grootst' kunnen zien... Wanneer de jongens naar huis mogen weten we niet, maar we hopen zelf over een week of twee. We kunnen echt niet wachten, heb het echt helemaal gehad met ziekenhuizen. Maarja, als ze nog in m'n buik hadden gezeten hadden we ook nog geduld moeten hebben. Ze gaan wel goed vooruit gelukkig. Nou meid, geniet van je zwangerschap. @de andere meiden; ik ken er nog weinig, maar de spanning blijft hetzelfde zo te lezen. Succes allemaal! Ben wel heel benieuwd hoe het met Sinja gaat...
He meiden, Even een kort berichtje want kom net uit mijn werk en moet bijna direct weer door naar een verjaardag... maar helaas nog niet zwanger Ook nog niet ongi (maar heb vandaag nog getest) maar voel wel al dagen enorme buikpijn... tja, zit nu op dag 40 en snap er echt helemaal nix meer van! Echt niet leuk zo Ach ja hopelijk snel ongi... we wachten het maar af! Lees morgen of overmorgen jullie berichtjes even bij, maar tis hier een en al afspraken en verjaardagen dus vandaar dat ik hier even niet zoveel ben/was! ik duim voor alle meiden! x
Hoi Shiva, veel succes hoor meid!We duimen mee dat het snel raak mag zijn. Suhe, dat klinkt als bandenpijn idd.Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook last van.Ook als ik me uitstrekte om iets bovenaan uit de kast te nemen ofzo gaf dat zo die steken.Wanneer mag je terug op controle? Miekie, voor die pijnlijke benen mocht ik van de gyne daflon nemen.Kan je vrij verkrijgen bij de apotheek.Maar best ff langs je huisarts gaan tuurlijk Noeska, ooo lijkt me enorm fijn dat je zo een fijne band hebt met je zusje! Ik heb in men tienerjaren flink wat ruzie gehad met mijn zus (is 9 jaar jonger dan ik) maar nu zijn we ook beste maatjes hoor We zullen de 17e aan je denken he!Zo spannend die eerste dag werken!En duimen uiteraard ook voor jou cyclus! Jipper, Ooo zou fijn zijn als ze mee naar huis mogen!Dan zijn jullie het al lekker gewoon thuis met zen allen als de feestdagen eraan komen! Sinja, wat rot dat je lichaam zo met speelt he! Hoop dat je snel toch positief mag teten of dat je ongi er snel aankomt zodat je verder kan! Hier alles zijn gewone gangetje, denk dat men eisprong vroeger was deze keer maar we gebruiken geen testen dus is het maar een pure gok...We zien wel hihi we zetten ons klusavontuur nog maar wat verder xxx