Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Goede middag allemaal!

Noukie, misschien is dat het wel...Ik had wel eens iets gehoord van bandenpijn, maar wist niet wat ik me daar bij moest voorstellen. Wanneer zou je ongever kunnen testen?

Sinja, je bent nog niet ongesteld, dus het zou nog kunnen... Wanneer ben je van plan om hulp te zoeken, of laat je het nog een tijdje zo?

Jipper, de leerlingen vroegen idd wanneer ze dan langs konden komen, uhhh niet?! Ik neem de kleine straks wel mee naar school. Het zal wel helemaal super zijn als ze dan naar huis mogen!

Shiva, gewoon beginnen met slikken van foliumzuur en dan in december er goed voor gaan!

Mijn buik zet de laatste dagen enorm uit. 's Ochtends valt het wel mee, maar in de loop van de dag wordt het steeds erger. Wel leuk in ieder geval.

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hallo meiden,

Nou even snel bijgelezen :D

Nouska, wat leuk dat je nog zo'n klein zusje hebt! Lijkt me leuk om als je 17 bent dat helemaal mee te maken! Wel raar lijkt me! Woonde je toen ook nog bij hen? Dan maak je het helemaal van dichtbij mee.
    En veel succes op je nieuwe baan!

Suhe, wat leuk dat je buikje begint te komen! :D

Miek weet je nu wel of niet wat het gaat worden? :p

Jipper wat fijn dat het zo goed met de mannen gaat! Ik volg je site nog veel en wat een mooie foto's! :D Hopelijk mogen ze snel mee naar huis!

Shiva veel succes! hopelijk is het snel raak!

Tja, en ik ben gister ongi geworden. En ook direct weer eens héél erg heftig... Niet fijn dus! Maar wel fijn dat ik eindelijk weer duidelijkheid heb! Op naar de volgende ronde..... en ik vind dat het nu écht wel eens raak mag zijn! Merk dat ik er echt aan toe ben en ik vind het steeds moeilijker om niets tegen mijn omgeving te zeggen. Deze maand stond ik er wel heel relaxed in, vind het nu ook niet zo;n ramp. Terwijl ik vorige maand wel een beetje van slag was dat het weer niet was gelukt. Ach ja, misschien een leuk cadeautje zo vlak voor kerst strax! *duim duim duim* Mijn vriend wilde deze maand naar de huisarts, maar ik vind dat toch best een hele stap. Dus nu hebben we besloten om nog maar even te wachten. We zijn tenslotte nog geen jaar bezig... (maar tis soms best frustri als je zéker weet dat je op t juiste moment hebt geklust maar het niet raak is, maand na maand)

Inmiddels moeten we alweer bijna gaan nadenken over kerst, oud&nieuw etc. Het lijkt ver weg, maar nog maar heél eventjes ;) Hebben jullie al ideeen/plannen bedacht? :D

3. shiva24

shiva24 Lid

21 okt 2008
    57
    0
    0
    danjewel noukie,
    suhe ik slik nu al een tijdje etos zwanger worden vitamintjes hier zit ook foliumzuur in.
    alleen vergeet ik ze wel eens om in te nemen, moet normaal 2 per dag maar soms neem ik er maar 1.
    sinja jij ook bedankt meid, trouwens voor alle meiden, hebben jullie nog andere tips voor me bij t zwanger raken?

liefsss

4. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    hoihoi meiden,

Suhe, ik denk dat ik een 4 dagjes sneller zou kunnen testen maar we houden ons maar gewoon aan het bannerschema ;)
    Geniet nog maar fijn van je groeiende buikje!En al de extra aandacht van je leerlingen :D

Sinja, oo wat jammer dat het weer geen goede ronde was... Maar we duimen zeker en vast mee dat die lieve kerstman een beebje in je buik bezorgt ;) Ja die periode zal er weer snel zijn.Ik ben ook al volop aan het denken hoe en wat ik klaar ga maken, want dit jaar is het onze beurt om de vrienden te ontvangen met oud en nieuw...

Shiva, ik kan geen andere tips bedenken dan flink te klussen in je vruchtbare tijd... :oops:

Miekie, je houd ons wel in spanning he! Hebben jullie je nieuwsschierigheid kunnen bedwingen bij de echo?

Noeska, heb je al een beetje zenuwen voor maandag?

xxx tot gauw

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Shiva, ik heb geen tips voor je ;) Anders was ik misschien wel zwanger geweest :p

Noeska heel veel succes morgen met je nieuwe baan!

Thnx noukie, ik hoop ook dit keer op een postieve test ;)

6. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ha meides,

Ja het is echt geweldig om zo'n klein zusje te hebben, was soms ook wel raar hoor. Toen ze net geboren was liep ik met de kinderwagen en kwamen er vreemde mensen kijken (dat heb ik nooit begrepen ik zou dat dus niet in mn hoofd halen, maar dat terzijde) en feliciteerde mij met mn kindje haha, dat moet je uitleggen dat dat zo niet zit, dat is wel raar. En nu nog hoor, mag je dochter een snoepje? Euh, ja mn zusje mag best een snoepje hoor! haha!

Sinja mijn familie is nogal ingewikkeld, mijn vader heeft een nieuwe vriendin maar woont er niet mee samen, maar toen Ylona (mijn zusje) geboren werd was hij wel heel veel daar en was ik dus erg vaak alleen. (Ik was ook al vrij snel zelfstandig en volwassen, heb mn pubertijd een heel stuk overgeslagen) Ik ben op mijn 15e bij mijn vader gaan wonen, mijn andere zusje (20) woonde toen nog bij mijn moeder. Dan heb ik nog een stiefbroertje van 12, dat is het zoontje van mijn stiefmoeder zeg maar. En mijn moeder is in Juli hertrouwd en daarvan heb ik nog twee stiefzussen van 25 en 28, maar die zie ik niet echt als zussen, die ken ik eigenlijk pas een paar jaar. Snap je het nog? haha! Maar meis, wat vervelend dat het weer niet raak was deze ronde. Hoelang zijn jullie nu bezig? Lijkt me erg vervelend als je iedere keer gewoon goed klust. Ik blijf in ieder geval voor je duimen!

Ik ga morgen nog niet beginnen :( Er zijn van de week wat ontwikkelingen geweest waardoor het nu onzeker is of het allemaal doorgaat ](*,) Ik ben vrijdag weer op gesprek geweest en opzich was dit erg positief, ik zou savonds bericht krijgen of het allemaal door kon gaan, helaas werd dit weer uitgesteld naar maandag dus ik hoop morgen te weten of het nu wel of niet doorgaat. Ik heb wel gezegd dat het einde van mijn geduld in zicht is (heb ondertussen een enorme deja vu, vorige keer ging exact hetzelfde :S) en mijn vertrouwen wordt steeds minder...

Zit ook alweer op dag 44 van de cyclus, nog geen ongi te bekennen. Een week terug, zo rond dag 35/36 dacht ik wel ongesteld te gaan worden maar dat bleef uit. Nu is 1 keer de condoom afgegleden, maar ik maak me geen illusies dat ik van die ene keer zwanger ben, lijkt me heeeel sterk iig. Ik wacht maar gewoon weer af en als het weer langer dan 64 dagen duurt kan ik altijd nog gaan testen maar eerder niet.

7. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoihoi!

Noeska, jeetje wat een historie seg! Weet je al wat meer ondertussen? Mijn geduld en vertrouwen zouden al lang op geweest zijn!Zeker als je het dan al eens meegemaakt hebt!Wat een rotfirma seg! :x
    En net nu het er zo leuk uitzag allemaal!
    Mss niet te verwonderen dat je ongi uitblijven, stres kan ook een belangrijke factor zijn he!Al zou het ook kunnen dat je condoom net op de juiste moment afgegleden is he... ;)
    Hoop iig voor je dat er snel een oplossing komt!

Hier is men lijf ook weer volop bezig met spelletjes spelen denk ik, heb af en toe steekjes aan me borste en me buik maar voor de rest niks kenmerkends.Zou nogal vroeg zijn ook he.
    Ofwel is het een late eisprong.Ik snap er iig niks meer van :rolleyes: we zien wel weer, het zullen weer veel te lange dagen worden! hihi :)

En onze kleine man slaapt in zijn nieuwe kamer!
    Hij vond het de eerste 2 dagjes maar niks.
    In spelen was ok, maar gaan slapen zorgde voor dikke tranen(zo zielig)Maar intussen verteld hij tegen iedereen die het horen wil (of niet horen wil :) )dat hij in het grote bed op de nieuwe kamer slaapt.En staat hij te glimmen van trots als hij te horen krijgt hoe flink hij is!Iedere avond voor hij gaat slapen wijst hij alles even aan en zegt hij, "mooi" zo schattig!
    Het is wel even wennen om dat kleine kereltje in dat grote bed te zien liggen! hihi

Tot gauw xxx

8. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Noeska, mijn geduld was denk ik ook al wel op geweest. Grote familie dus, wel leuk. Duurt voor jou ook wel erg lang allemaal he?! En heb je ook altijd tampons in je tas zitten? Dat had ik wel altijd...

Noukie, jaaa kleine mannetjes worden groot!

Shiva, tips bij het zwanger raken? Veel sex! Dat is volgens mij het belangrijkste ;)

Sinja, misschien stopt de kerstman wel een baby'tje in je kerstsok! Met mijn schoonouders gaan we waarschijnlijk 1 of 2 nachten nar een hotel in Brussel, maar we hbben nog niet geboekt. 1ste Kerstdag naar mijn ouders. Het zijn altijd van die verplichte dagen... Maar ook wel gezellig.

Ik begin en beetje last te krijgen van bandenpijn. Een beetje trekkerig gvoel onderin mijn buik, maar het is nog goed te doen, gelukkig.

9. shiva24

shiva24 Lid

21 okt 2008
    57
    0
    0
    ja dat klussen begrijp ik wel
    maar wat ik me afvraag hoe vaak, sommigen zeggen om de dag maar sommige zeggen weer dat t raak is door t elke dag te doen, heb ondertussen de ovuteste van clearblue besteld voor me volgende cyclus en nog steeds aan de gang met etos zwanger worden vitamintjes
    als ik dit zo lees lijk ik wel helemaal bezeten te zijn maar ik wil dit zo graag, na zolang proberen wil ik echt wel dat het eens raak is, dat is ook de reden dat ik alle tips kan gebruike maar dat begrijpen jullie vast wel.

greeTz

10. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Noukie, Rot dat je niet in je eigen lijf kan kijken he, dat zou het allemaal zoveel makkelijker maken! Wat leuk dat je kleine man in zn kamertje slaapt! Haha ik snap dat het even wennen geweest is, alles in 1 keer anders.

Suhe, Grote familie is zeker leuk, tijdens kerstdagen e.d. altijd heel gezellig! Maar aan de andere kant ook weer veel verplichtingen met twee families en dan ook nog mn schoonfamilie en voorheen moest ik ook altijd 1 kerstdag werken dus kwam ik er twee te kort haha! Bij mij duurt het inderdaad ook allemaal weer erg lang, ik heb ook standaard tampons in mn tas en dan geef je af en toe hier en daar eens iets weg en als je ze zelf nodig hebt zijn ze op! haha, maar voorlopig ziet het er niet naar uit dat ik ze nodig ga hebben...
    Hopen dat de bandenpijn niet erger wordt, maar fijn dat het goed te doen is.

Nou, de baan is niet doorgegaan. Ze hebben voor de stagiaire gekozen omdat ze dat veiliger vinden in deze economische situatie. Ja dat moet je lekker blijven zeggen en ook vooral zo gaan reageren, als iedereen dat doet gaat er zeker een recessie komen... Selfforfilling Profecy... Maargoed, ik heb vrijdag gesprek met uitzendbureau en weer een aantal vacatures en bedrijven gevonden waar ik een sollicitatie naartoe ga sturen. En ik heb besloten om parttime te gaan werken, ook al is het een baan wat niet is wat ik echt wil. Daarnaast ga ik verder met het opzetten van mijn eigen bedrijfje. Dat bestaat al maar ik doe er nog te weinig mee. Als niemand me wil hebben doe ik het toch lekker zelf! Hierachter zit een verkleedpaleis dat graag met me wil samenwerken en ik ga daar straks praten dus dat is wel leuk! En parttime met eigen zaak is veel beter te combineren met kids!

11. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Noeska, dat is eigenlijk veel beter! Als je het nu niet doet, die eigen zaak, dan komt het er misschien wel nooit meer van. En dat bedrijf was toch een stom bedrijf ;)

Shiva, geen idee... Gewoon om de dag denk ik...

12. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoi meiden,

Shiva, hier proberen we ook om de dag rond de vruchtbare periode maar het moet natuurlijk wel leuk blijven dus is het meer gewoon wanneer de zin er is...

Nouska, goh dat zou nog eens superhandig zijn als we even een ritsje konden open doen om eens een kijkje te nemen in ons lijf!
    Dat eigen bedrijfje lijkt me iig wel een goed idee!Kan je je tijd lekker wat zelf plannen naar het ritme van je kids.Sinds onze kleine man geboren is werk ik ook parttime en vind het echt heerlijk!Lekker wat tijd om ons huisje in orde te houden en lekker veel tijd om onze kleine man te verwenne :)

Suhe, goed dat je er niet te veel hinder van ondervindt! Je buikje zal al wel flink aan het groeien zijn!Voel jij al schopjes en duwtjes?

Ik voel me vandaag een beetje :( (beetje veel)
    Vanmorgen 2 puistjes ontdekt en sinds gisteren zo heel lichtjes roos/bruinverlies(sorry voor de details)
    Dus ben ik er bijna zeker van dat de ongi eraan zitten te komen... :cry: :cry: :cry:

xxx

13. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Balen noukie... maar zolang het nog niet heeft doorgezet weet je maar nooit toch? Maar niet leuk!

Nouska, jammer van die baan maar op zich lijkt dit ook een supergoed idee toch! Wie weet krijg je nu de kans om je bedrijfje dus verder te ontwikkelen! Succes!
    Wat leuk dat je zo'n grote familie hebt! Zit inderdaad wel redelijk ingewikkeld in elkaar ;) hihi! Ik heb ook een stiefbroertje en stiefzusje maar die ken ik ook nog niet superlang (mijn moeder is ook hertrouwd) maar verder niet nog meer ingewikkelde dingen :)

Wij zijn sinds januari gestopt, maar de eerste 2 maanden 'ontweken' we een beetje de meest vruchtbare dagen (althans wat we dachten dat de vruchtbare dagen waren) Toen had het dus ook raak kunnen zijn, maar omdat ik nét een nieuwe baan had, waren we nog voorzichtig. Sinds maart zijn we 'actief' ermee bezig. Hebben ook alle opties geprobeerd (iedere dag klussen, om de dag klussen, om de 2 dagen klussen) Maar helaas tot nu toe zonder succes. Ik merk dat ik er nu (sinds vorige maand) weer iets minder mee bezig ben dan tot een paar maanden terug.

Pff heb net echt verschrikkelijk nieuws gehad. Ben er zo van ondersteboven. De stiefmoeder van mijn vriendin is ongeneeselijk ziek. En ze is pas 42 jaar... haar moeder is 15 jaar geleden overleden (ik ken haar al mijn hele leven) toen is haar vader weer gelukkig geworden met haar, echt een suuuuperlieve vrouw. En toen kreeg haar vader kanker maar dat was gelukkig te behandelen. En nu is zij ongeneeselijk ziek :cry: Bah, echt zo vreselijk... Mijn vader is zelf ook overleden en hadden altijd veel steun aan elkaar. En nu hoor je dit.. Bah echt kan er niet over uit! :cry: Moet t ff ergens kwijt (heb ook al vriendinnen gebeld maar t blijft maar door je hoofd spoken, hier opschrijven helpt misschien wel)

Hebben jullie de griep inmiddels ook al te pakken? Ik voel me de hele week grieperig maar nog nét niet erg genoeg om er ziek voor thuis te blijven van mijn werk. Voel me wel echt een dweil (en uit het werk eerst een uurtje slapen voordat ik eten ga koken etc.) Maar het heerst hier verschrikkelijk. Echt iedereen loopt te snotteren of is ziekjes! Ach ja, bijjjjna weekend! :D

14. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Oh Sinja wat erg! Heel veel sterkte voor jou en je vriendin!

Jammer Noukie, op naar de volgende ronde.

Suhe, en het is inderdaad een stom bedrijf! haha!

Straks naar Randstad, ben benieuwd...

15. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Hey hallo,
    Hier weer ff berichtje van mij. Ben erg moe en ad dus ff geen zin om te reageren :oops: hihi
    Verder gaat alles goed, de kleine is lekker actief en sinds twee weekjes voelt mijn vriend ook getrappel. Woensdag zagen we zelfs een voetje naar 'buiten' trappen, zo apart...
    En ja we weten wat het wordt maar ben bang dat er bekenden meelezen en we willen het graag voor ons zelf houden vandaar dat ik hier niets geplaatst heb.

Noukie, balen hoor. Aan de ene kant hoop ik voor je dat die ongi natuurlijk nie doorzet maar mocht het toch zo zijn dan laat het maar snel gebeuren zodat jullie vlug naar de volgende ronde kunnen ;)

Noeska wat stom van die baan... Wel goed dat je nu je eigen bedrijfje wilt starten. Lijkt me erg practisch met kids zodat je je eigen tijd beetje in kunt delen...

Sinja, jeetje wat een verhaal en wat rot voor je vriendin! Fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben! Sterkte. Hier nog geen griep te bekennen maar natuurlijk beterschap voor jou!

Suhe, hoe gaat t met je buikje? Groeit ie al lekker?
    Sinds ik met t voedingskussen slaap kom ik de nachten beter door. Ook ik had in het begin behoorlijk last van mijn banden maar t lijkt net of mijn buik eraan gewend is geraakt want heb er nu veel minder last van gelukkig! Wel lekken mijn borsten sinds een week haha, er komt iedere keer iets nieuws ;)

Verder weet ik het nie meer, sorry als ik nu even iemand ben vergeten..

Liefs

16. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Sinja, jeetje wat een verhaal! Heel veel sterkte!

Noukie, het is nog niet zover...

Miekie, wat leuk. dat je man de kleine ook kan voelen. ik voel eigenlijk nog weinig. Soms voel ik wel iets 'anders', maar of dat de baby is?

Volgende week vrijdag hebben we een echo, spannend... weten we eindelijk wat het wordt. Zo'n kussen is misschien wel handig. De pijn wordt ook wel weer iets midenr, maar als ik te veel doen, dan is het helaas ook meteen weer terug. Moet nu toch een beetje luisteren naarmijn lichaam, maar vind dat erg moeilijk.

17. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Jipper, hoe gaat het? Doen de mannetjes het goed?

18. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoi

Jeetje Sinja wat een verhaal seg! Veel sterkte alvast voor jou je vriendin en haar familie!
    Hier ook nog geen griepjes te bespeuren.(hoop dat ze ver weg blijven)

Nouska, veel succes straks! We duimen!

Miekie, O wat heerlijk dat je vriend nu ook mee kan genieten van al die fijne trapjes! Begrijp het wel dat je niets over het geslacht zegt hoor! Maar wel leuk he dat je weet wat het is!? Althans ik vond dat toch lekker handig toen ik zwanger was van onze kleine man.

Suhe, O wat spannend!Nog een weekje en dan hopen dat je kleine kapoentje wil meewerken he hihi onze kleine man wilde zijn geheimpje eerst niet echt prijs geven.

Hier zijn de ongi deze ochtend doorgezet :( Vond het zooo jammer.
    Maar niks aan te doen he!Hop naar ronde 5 en hopelijk heeft de kerstman ook voor ons een beebje gereserveerd ;)

xxx

19. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoi meiden,

Heeft het bij jullie ook gesneeuwd?
    Gisteravond heeft het enorm aan het waaien geweest en deze nacht ook fel.Manlief kwam me vanmorgen speciaal wakker maken om de mooie vlokjes te laten zien!
    Superfijn die sneeuw! Vind dat echt supermooi! Wel jammer dat het maar een dun laagje is...

Wilde t ff kwijt (lijk wel een klein kind hihi :oops: )

xxx

20. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hier ook sneeuw hoor! De hond vond het helemaal fantastisch.

Noukie, helaas ongesteld, maar wie weet aankomende maand...

Vanavond visite. Net even het huis nog gezogen en gedweild.

Dat was het weer.

Deel Deze Pagina