Hier nog even een berichtje van mij: het wordt een jongetje! Zal vanavond proberen er wat foto's op te zetten. Hoe gaat het verder met iedereen?
Hoihoi, Suhe, wat fijn seg! Nog een paar maandjes en dan kan je jouw kleine man in je armen nemen! Je kan nu alvast lekker stoere spulletjes kopen! Mooi kamertje hebben jullie!Ben benieuwd naar de volgende echofotootjes Danna, Veel succes!Hopelijk doet je cyclus niet te raar en mag het snel raak zijn voor jullie! Hier verder niet veel nieuws te melden.Ben snipverkouden, heb afgelope zondag een uur op de sint moeten wachten in de kou :x (de man had "wat" vertraging.... Maarja alles voor het plezier van onze kleine man he! 'T ventje was toch zo gelukkig toen hij de sint (rillend van de kou) een handje mocht geven Hoe gaat het met onze andere dames? Tot gauw xxx
Wha suhe wat gaaf! Gefeliciteerd! Heel mooi kamertje hebben jullie trouwens! Welkom Danna, succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak! Haha goed is dat he noukie, de vreugde van zo'n kindje om een man met een baard en een gekke hoed haha! Ylona heeft hier net uit volle borst bij haar schoen staan zingen, ik had verteld dat ik sinterklaas gebeld had dat ze hier sliep, anders stonden de pieten voor niks bij mama! Zo, nou helemaal gaaf dat ik sinterklaas zijn telefoonnummer had! haha geweldig! Hier nog niets te bekennen, ben het wel weer zat. Heb nog niet getest tot verbazing van mijzelf haha, maar t is zo'n minimale kans en ik heb gewoon geen in de teleurstelling van een negatieve test. Als het langer duurt dan 64 dagen ga ik weer naar de dokter. Zit op dag 54 nu, dus nog 10 dagen. Hoop dat het snel komt. Mieke, hoe gaat het met je? En Sinja hoe is het? En met je vriendin? Trekt ze het een beetje? Qua werk is helemaal *piep* Ben donderdag bij t uitzendbureau geweest en ik wordt aan 5 bedrijven voorgesteld. Daarnaast had ik zelf 14 sollicitaties verstuurd waarvan ik er al 2 terugheb dat ik niet ben geselecteerd ivm te weinig werkervaring... Goh, die had ik nog niet gehoord... Ik hoop echt dat er snel iets op mijn pad komt want tot nu toe redden we het financieel wel maar met de kerst in aantocht krijg ik het toch benauwd... En... Geen baan, geen baby... Dus allemaal duimen dat ik snel aangenomen wordt bij een topbaan! Ben nu wel 2 dagen per week aan het werk voor mijn eigen zaak, maar dat duurt nog wel even voordat daar echt wat van binnen gaat komen, maar het begin is er...
Wha suhe wat gaaf een zoon! Het begon bij mij met vreemde plopjes voelen, die werden steeds duidelijker en voelde ik steeds vaker.. Danna welkom, hopelijk brengt ook 2008 jullie nog een positieve test *duim duim duim* Noeska, Hoop echt dat je binnenkort een leuke werkgever tegenkomt die niet zo zeurt over werkervaring ed want zo krijg je die natuurlijk ook niet. Ze moeten je gewoon de kans bieden zodat je je kunt bewijzen! En dan snel aan het echte klussen beginnen Noukie beterschap! Sinja, alweer opgeknapt? en hoe is het met je vriendin? Hier gaat het goed, kleine is overduidelijk aanwezig haha. Ik denk nu zelfs af en toe hallo mag het wat rustiger hihi.. Vriend is eindelijk met de babykamer begonnen, nu moeten alle muren opnieuw gestuct worden en nieuw kozijn plaatsen. Ach we hebben nog even, al komt t voor mijn gevoel wel steeds sneller dichterbij. Ik schrijf ook mee met de maartmama's, bij 1 van hen zijn afgelopen week de vliezen gebroken en met 25 weken is de kleine robin ter wereld gekomen. Helaas heeft ze maar een uurtje van de kleine meid mogen genieten dus dat drukt je wel weer even met de neus op de feiten helaas Jipper ik blijf je volgen, hopelijk mag je beide kereltjes snel mee naar huis nemen. Pff jullie moeten echt geduld hebben, vind het echt heel knap! Ik duim dat jullie met de feestdagen lekker samen thuis mogen zijn! Nou dat was het geloof ik weer zo'n beetje...sorry als ik wat vergeten ben, mijn hoofd is af en toe een zeef maar doe mijn best. Ik ga zo mijn bedje opzoeken, trusten alvast! Liefs
Ik hoop ook dat het snel raak is! Ben nu denk ik ontpillen. Heel raar ben 19e gestopt daarna heb ik maar 1dag bruin gehad 2dagen eromheen een minibeetje en nu plas ik wel liters lijkt het... gistermorgen werd ik wakker stond op ging bijna over me nek moest echt ff zitten en kreeg na het eten maagpijn niet normaal. Denk dat ik nu echt aan het ontpillen ben o_0 Hoop dat het snel ophoud
Danna leuk dat je hier meeschrijft! En heel veel succes! Hopelijk is het snel raak! Suhe: GEFELICITEEEEERD! wat leuk voor jullie, een klein mannetje! Hoe was het moment toen je hoorde wat het werd? Lijkt me echt superspannend! En jullie hebben echt een mooi kamertje besteld! Miek, ik ben benieuwd Snap dat je het hier niet opzet! Mocht je het kwijt willen mag je het altijd pmen hoor maar een verassing voor ons houden is natuurlijk ook begrijpelijk. Wel vreselijk als je hoort dat iemand haar kindje is verloren als je nét zelf bijna zo ver bent. Het drukt je zeker met de neus op de feiten... Welke kleuren wordt je babykamer? Noukie hopelijk ben je snel van je verkoudheid af! En wel erg dat de sint die kleintjes zo lang laat wachten! wel leuk die spannende tijd en die schattige kindjes Noeska hopelijk heb je snel een leuke baan! En hoe is het met je ongi? Al geweest nu? Hier ook geen nieuws, ben weer opgeknapt maar was vorige week nog een paar dagen niet lekker. Tis best druk met werken/sporten/verjaardagen/familieverplichtingen/ en andere leuke dingen. Ben er de afgelopen weken weer niet zo mee bezig geweest, maar vanaf deze week wordt t weer spannender dus dan zal ik hier wel weer vaker zijn
Wat heb je een mooi bescheiden buikje suhe! Echt leuk om te zien! En mooie duidelijke foto's van je mannetje Welke kleuren wordt jouw babykamer trouwens verder? En weet je omgeving ook dat het een jongen wordt?
Jipper lees net op je site dat jullie met zijn viertjes thuis zijn! Wow, gefeliciteeeeeeerd! Echt super voor jullie! Zal best wennen zijn lijkt me in het begin, maar ben echt heel blij voor jullie! Geniet ervan!
Hey Jipper gefeliciteerd met de thuiskomst van de knulletjes! Went het een beetje? Heel fijn dat jullie met de kerst lekker thuis zijn, zal genieten zijn! Danna het lijkt er inderdaad op dat je aan het ontpillen bent. Ik denk dat dat bij mij ook het geval is, hoop alleen voor jou dat het niet zo lang duurt. Suhe, mooi bescheiden buikje heb je hoor! En dat het een jongetje is is niet te missen haha! Alweer 20 weken zwanger... Gaat hard zeg! Sinja, ik ga weer voor je duimen en hoop dat de kerstman je gunstig gezind is! Hier niks nieuws onder de zon, nogsteeds niet ongesteld. Heb wel al een week bruinige afscheiding, niet donkerbruin, niet bloederig gewoon wat bruinig en ik ben al ruim een week niet te genieten... Erg vervelend voor vriendlief, vind het ook niet helemaal eerlijk maar kan er echt niks aan doen... Ben blij dat hij er zo goed mee omgaat! Ik ben eigenlijk al een week bezig om ongesteld te worden, zo voelt het althans, maar het komt maar niet... Hoop dat het niet zolang meer duurt... Qua werk ook nog niets nieuws... Heb nog niets gehoord dus we wachten nogsteeds maar af. Er komt heus wel iets!
Balen nouska! Echt super frusti als je maar niet ongi wordt! En dan ook nog eens dat werk-gedoe! Ik zou er ook sjaggie van worden! Veel succes en ik duim voor je dat je snel ongi wordt en snel een leuke baan hebt!
Hoi meiden! Ze zijn inderdaad eindelijk thuis! Het is echt fantastisch! Wel erg wennen natuurlijk, voor ons allemaal. Soms zijn ze wat onrustiger dan voorheen, maar dat is ook logisch; nieuwe omgeving, andere bedjes, andere geluiden, nieuw dagritme. Maar eigenlijk doen ze het heel goed. Als het ritme een beetje gevonden is zal het grote genieten écht gaan beginnen (het is nu ook wel genieten hoor, maar ook nog erg zoeken naar wat goed is en wat niet...). Veel tijd om hier te kijken zal ik voorlopig niet hebben. Voor degenen die op de hoogte willen blijven; ik probeer de weblog nog wel een beetje bij te houden. Succes allemaal met zwanger worden en zwanger zijn! Wie weet tot snel!
Sinja, de babykamermeubels zijn whitewash, de muren worden gebroken wit en 1 muur wordt grijs/bruinig. Heel rustig eigenlijk zodat je er leuke dingetjes met kleur in kunt zetten. Ik zie dat jij weer op het wachtbankje komt, spannend! Noeska, duurt allemaal wel lang he?! Dat werk is ook vervelend. Je was toch bij het uitzendbureau geweest? Was dat ook niets? Danna, ben je nadat je gestopt bent met de pil helemaal niet ongesteld geweest? Dat word je normaal toch ook altijd in de stopweek? Ik hoop voo ju dat het snel allemaal rglematig is, of dat je de komende maanden helemaal niet meer ongesteld wordt natuurlijk Jipper, super! Ik lees iedere keer nog een beetje mee, heel veel geluk!
Hey meiden,.. Hier ik weer es een keertje,.. Ik heb gister getest,.. positief! Kan het zelf nog niet bevatten,... Liefs eef-koekie
Hoi meiden, Allereerst eefkoekie: VAN HARTE GEFELICITEERD! Zo fijn voor jullie!Geniet van je zwangerschap! Noeska, nou wat is me dat weer voor een excuus?Hoe kan je nou werkervaring opdoen als je de kans niet krijgt ergens aan de slag te kunnen?Goh en dan die gekke cyclus van je er nog eens bij... hopelijk komt alles snel in orde!Hoe gaat het met de poesjes? Miekie, Maak er maar een mooi kamertje van! Jeej seg op 25 weekjes al bevallen... mag er ni aan denken!Wat erg voor ze!Hopelijk komen ze het snel te boven! O en ivm het geslacht van jouw kleintje, je mag me ook steeds pb-en hoor Maar als je het liever niet verteld is het even goed hoor (snappen we wel) Danna, klinkt idd als ontpillen!Heb er ook heel wat last van gehad.Hoop dat je er snel vanaf bent! Sinja, zie dat je op wacht staat, we duimen hoor! Is idd lekker spannend nu voor de kleintjes he, heb net een knutselwerkje gemaakt voor "die goede lieve sint' Hier hebben we net als jij een drukke maand achter de rug.Geboortefeestjes, verjaardagen en zo van die dinge. Suhe, Oooow wat een prachtig buikje begin je te krijgen!En idd een heel duidelijke echo Geniet er nog van! Jipper, hoop dat je kleintjes het snel gewend zijn thuis zodat het echte genieten kan beginnen!Veel geluk en succes! Ziezo ik denk dat ik iedereen gehad heb...Sorry moest ik iemand vergeten zijn!(het was een heel eindje bijlezen ) Hier alles nog hetzelfde.Verkoudheid is stukke beter.Lang leve de neussprays en keeltabletjes! -xxx-
Eefkoekie GEFELICITEEEEEEEEEEEERD! Wow super voor je! Verder ben ik hier pas maandag begonnen met ovutesten, toen was ie redelijk dik maar nog nét niet zo dik als de controlestreep, en daarna werd ie iedere dag heeeeel ietsjes minder (maar nog steeds een redelijk dikke streep). Tja, nu weet ik dus nog niet of mijn ovu al is geweest (dat ik dus nét te laat was met testen) of dat ie nog moet komen. Maar we hebben sowieso afgelopen 1,5 week goed geklust (om de dag) en zijn natuurlijk nog volop ah klussen dus we hopen dat het nu eindelijk raak is..