Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Eefkoekie hoe gaat? Al een beetje aan het idee gewend?

Ja Noukie, ik vraag me ook af hoe ik nou ooit werkervaring kan opdoen... Ik ben er nu wel achter dat ze het liefst iemand willen van 16 die afgestudeerd is en 30 jaar werkervaring heeft...
    Met de poesjes gaat het hardstikke goed, ze zijn enorm ontdeugend en ze vinden de kerstboom reuze interessant haha! Vind het heerlijk om die beestjes om me heen te hebben! Fijn dat je verkoudheid ook wat beter gaat!

Sinja nog 10 daagjes wachten en dan heb je eindelijk die positieve test in handen! ;) Ik ga in ieder geval weer voor je duimen! Haha ik heb t idee dat ik in die ene cyclus van mij wel 3 keer voor jou heb geduimd!

Hier nogsteeds geen ongi... Zit inmiddels weer op de 64 dagen, als ik dus morgen ongesteld zou worden zou de cyclus net zou lang zijn als vorige maand, euh, vorige keer, das dus al 2 maanden terug. :S Ik heb nog steeds niet getest, vind ik best knap van mezelf! Ach, ik zal ook echt niet zwanger zijn, maartoch blijft de behoefte om te testen wel groot haha! Heb besloten dat als er aan het einde van de week nog niks is ik weer even een bezoekje aan de huisarts breng. Hoop dat het niet nodig is...

En...
    Ik heb donderdag de 18e een sollicitatiegesprek! Werd vrijdag gebeld n.a.v. mijn reactie op een vacature via monsterboard bij een bedrijf gericht op retailmarketing. Ben heel benieuwd, niet 100% mijn richting maar t lijkt me wel leuk.

2. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Sinja, ik denk dat je nét te laat was met testen, als je door test zie je vanzelf een dikke streep staan op je ovulatietest, maar dat betekent dan gewoon dat je zwanger bent ;) Het is je in ieder geval gegunt!

Noeska, volgende gesprek, in ieder geval heel veeeeel suc6! die cycus van jou is ook echt niet normaal hoor. Ik weet hoe het is... als je het niet vertrouwt gewoon even naar de huisarts gaan hoor. Je hebt dan in ieder geval gemeld dat jullie bezig zijn, misschien handig als je toch doorgestuurd moet worden.

deze maand isecht niet goed voor mij. Ik heb zoveel zin om te vreten. En dan bedoel ik niet zin in appeltjes en peren, maar vet en suiker. Ik moet echt even op gaan passen, heb er nu al 4,5 kilo bij! Verder heb ik nog steeds last van bandenpijn, maar ik vermoed toch dat het mijn bekken zijn. Als ht zo blijft, dan ga ik toch maar eind van de week naar de huisarts.

Hoe gaat het verder met de rest?

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    He allemaal,

Ik móet gewoon ff hier posten.. zit ff in spanning ;) Vanmiddag rond 4 uur ging ik op mijn werk naar de wc, echt knálrood bloed bij het afvegen. En nog redelijk wat ook. Daarna was het nog een heeeeel klein beetje... maar heb wel een klein beetje ongi krampjes. Dus tis nu ff spannend of ik ongi ben (op dag 26 ofzo... :rolleyes: ) of dat het misschien heeeeeeeeeeeeeeel misschien wel een innestelingsbloeding is ofzo? Naja, ik hoop het gewoon maar ben bang dat het gewoon ongi is ofzo... ook gezien die ongi krampen.. dus nu maar even afwachten
    *duim duim duim dat het geen ongi is*

Suhe, dan is deze maand wel éxtra zwaar voor je! Gezien al die lekkere dingen met sinterklaas en kerst!

Noeska ik hoop maar dat je snel ongi wordt! Lijkt me super irri als je zo'n lange cyclus hebt! (en ik vond die van mij al lang... of nu dan een keer juist niet?) Spannend solli gesprek! succes!

4. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Sinja, als er daarna niets meer kwam, wie weet... Ik heb het niet gehad, maar heb al wel verschillende meiden hier gzien die het wel hadden. Spannend!

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ik denk dat het toch een soort ongesteldheid is ofzo, want vandaag toch ook wel weer wat. En moet echt wel tampon gebruiken ervoor... dus ik baal gigantisch en snap echt nu nix meer van mijn cyclus. Nu opeens 27 dagen.. :cry: Heb deze ronde dus niet eens een 'spannende wachtweek' gehad want dacht dat die nu pas zou komen. Baal er echt van, zwanger worden voor kerst is zeer waarschijnlijk niet gelukt dus helaas niet zwanger naar 2009 :cry: (dat is toch iets wat we vorig jaar rond deze tijd dachten, dat ik volgend jaar wel zwanger zou zijn met kerst)

6. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Inmiddels héél erg ongi... :(
    Voel me echt onwijs verdrietig had het echt zo gehoopt :(

7. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    jeetje, wat ontzettend balen... :( Had het zo gehoopt voor jullie! Kan me voorstellen dat die ongie weer zo'n teleurstelling is, je mag daarom ook best verdrietig zijn. Even dikke *knuff* voor je

liefs

8. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoi meiden!

Noeska, Kan me al voorstellen hoe je poesjes lekker ondeugend aan de kerstboom friemelen! Kon onze poes in die tijd ook moeilijk afblijven!
    Goh echt nie fijn dat die ongi weer zo op zich laat wachte!
    Veel succes morgen hoor, we duimen!

Suhe, ooo klinkt zo bekend die snoepbuiën!Had ik ook toen ik zwanger was (vooral zuurtjes enzo) :D Hoop dat je snel van je banden-/bekkenpijn verlost bent en heerlijk kan genieten!

Sinja, Zoooooo jammer! :( Ook van mij een hele dikke knuf hoor!Kan best begrijpen dat verdrietig bent!Goh...Hopen dat 2009 een supervruchtbaar jaar voor je wordt dan!

Hier is onze klein man flink ziekjes! Snipverkouden en hoge temperatuur.Als ie hoest lijkt ie wel een zeehondje! Zo zielig :( Hoop deze nacht nog eens rustig te kunnen slapen want hij was een paar nachtjes wakker.Als ie morgen niet beter is gaan we nog s terug naar de huisarts want het hoestsiroopje helpt niet echt :( Voor de rest niets bijzonder te melden hier ;)

tot gauw xxx

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Noukie, beterschap met je kleine mannetje!

Sinja, dat is echt balen! Hier ook een knuffel van mij.

10. eefkoekie

eefkoekie Actief lid

8 mei 2008
    106
    0
    0
    Hey lieve meiden!
    Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!
    Langzaam beginnen we wat aan het idee te wennen, maar het blijft nog wat onwerkelijk! Jeetje wat een wonder!

Meiden, ik ga jullie nu verlaten, ik ga verhuizen naar het topic van uitgerekend in augustus 2009.

Ik wil jullie allemaal heel erg veel geluk en succes toewensen! Gun het jullie allemaal zo en hoop dat het voor jullie ook gauw raak mag zijn!

Veel liefs eef-koekie

11. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    eefkoekie zie nu je onderschrift... heel veel sterkte! :cry:

12. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Oooo Eefkoekie, zie nu ook pas wat je overkomen is :cry: Veel sterkte he meisje! Gaat het een beetje?Alvast een dikke knuf van ons! :cry:

Nouska, hoe is het met je cyclus? En hoe was het sollicitatiegesprek?

Hier heeft onze kleine man het rsv-virus te pakken. Het gaat al wel veeeel beter nu hoor.Hij moet nu nog 2x per dag aerosollen en nog een hoestsiroopje nemen.
    Verder zijn de nodige ongi puisjes stilletjes aan het komen piepen dus schat dat ook voor ons deze ronde weer niets zal zijn :(

xxx

13. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    he bah eefkoekie... Had zo gehoopt dat 2008 voor meer mensen een superjaar zou worden.. :cry: Heel veel sterkte!

Noukie beterschap voor je kleine knul, is nooit leuk als die kleintjes zo ziek zijn. Gelukkig knapt ie al wat op!

Hier gaat alles verder redelijk, last van mijn bekken of banden. Deze week even aanzien en dinsdag weer naar de fysio. Dan gaat ze verder kijken..
    Mannetje is ook eindelijk weer begonnen met de babykamer, na de kerstdagen komt de stucadoor. Dus dan zien we eindelijk vooruitgang.
    Muren worden gewoon wit en we gaan het met accesoires verder aankleden. In ieder geval Lime groen en dan met knal rose of blauw ;)

Verder ook alles goed met iedereen?

liefs

14. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    hihi miekie, ben nieuwsgierig ;) Ik gok nu op knal rose ;)

Noukie veel beterschap! hoe oud is je zoontje ook alweer?

Ik heb vandaag lekker kerstinkopen gedaan met een vriendin. Woensdag ook lekker vrij dus heb dan nog tijd voor de laaste dingetjes (hebben lootjes getrokken met familie en een keer met vriendinnen)
    Hebben jullie vakantie of moeten jullie ook gewoon werken?

Nogmaals sterkte eefkoekie...

15. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoi,

Lees net dat we gaan verhuizen hier.Spannend!

Sinja, onze kleine man wordt 2 jaar en 5 maandjes.Al een flinke kerel he, maar toch nog mijn klein hartediefje hoor!

Ik mag lekker thuis genieten tot 5 januari.Zal nodig zijn want de feestjes beginnen hier vandaag al ;) 'K mag er al gelijk alleen naartoe (zonder man wil k zegge) hij ligt in de zetel met de buikgriep... :( Hoop dat hij het voor zich houd hoor ;)

16. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hey dames,

Oh eefkoekie wat vervelend voor je! Heel veel sterkte *knuf*

Noekie wat vervelend van je mannetje :( Wel fijn dat ie al een opgeknapt is! Zie dat je 1 dag overtijd bent, heb je al getest?

Miekie wat lekker dat jullie volop met het babykamertje bezig zijn. T lijkt me dan nog echter worden of niet? Ik gok ook op knal roze! ;)

Sinja leuk he die kerstinkopen. Ik ben gister met mijn mannetje geweest maar nog lang niet geslaagd voor iedereen dus we gaan dinsdag nog een dagje. Mannetje heeft vakantie en ik moet deze week 2 dagen werken.

Bij mij nogsteeds geen ongi :( Zit nu ergens rond de 78 ofzo... Gaat helemaal nergens meer over! Wilde eigenlijk afgelopen week nog even naar de huisarts gaan maar ik heb helaas geen tijd gehad. En t zal m tot t nieuwe jaar ook niet gaan worden ook denk ik. Heb 1 x getest, op de 65e dag en die was negatief. Was te verwachten aangezien het vrijwel onmogelijk was.

Qua baan lijkt het de goeie kant op gegaan. Het gesprek van donderdag was helemaal niks! Eigenlijk gelukkig maar ook aangezien het buiten de spits ruim drie kwartier rijden was dus laat staan IN de spits. Vrijdag een gesprek gehad bij een gemeente hier in de buurt. Heel positief en gezellig gesprek gehad, er zijn 2 functies waar ik voor in aanmerking kom. 1 is 18 uur en 1 is 36 uur. Hier moet ik komende week over na gaan denken en ze willen graag voor het begin van het nieuwe jaar van mij horen waar mijn voorkeur naar uitgaat zodat er een tweede gesprek gepland kan worden. Het is niet exact wat ik wil maar het komt een eind in de buurt en een gemeente is wel 1 van de beste werkgevers die je kan hebben! Daarbij als ik voor die van 18 uur kies en ik voor de overige 18 uur hier bij het verkleedpaleis in dienst kan is het helemaal ideaal! Maargoed, daar moet ik dus even over nadenken! Pfff ben echt blij als al dit gedoe voorbij is en ik gewoon lekker aan het werk kan, me niet meer druk hoef te maken over iedere cent die ik uitgeef en het belangrijkste... we niet meer hoeven te klootviolen met condooms! haha!

Zo weer een heel verhaal maar jullie zijn weer op de hoogte.

17. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Ok ok, jullie hebben allemaal gelijk haha kan me nie meer inhouden en het wordt echt knal rose ;)

Afgelopen dinsdag pretecho gehad en nogmaals de bevestiging gekregen dat we echt voor knal rose en lime kunnen gaan hihi

Leuk he al die kerstinkopen, hier nu bijna alles in huis voor "pakjes"avond!

Noeska, spannend! Ben blij dat je nu eindelijk uitzicht hebt op een leuke baan. Hopen dat die combi met uren lukt! En dan kunnen die condooms eindelijk in de kast blijven liggen ;)

Ik wens jullie allemaal al vast Fijne Feestdagen!

18. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hihi gefeliciteerd Miekie, een dochter! Wist ik wel ;)

19. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoihoi,

Miekie, gefeliciteerd met je groeiende meid in je buik! Bedankt voor je wensen!

Noeska we hopen mee!

Mijn kerels zijn eindelijk "genezen" (lees terug gezonder hihi)
    De pakjes liggen hier nu ook eindelijk allemaal netjes ingepakt onder de boom te wachten tot de Kerst er is.
    Ik moet enkel nog de nieuwjaarsbrief van onze kleine man voor zijn meter en peter in elkaar knutselen.

Ook nog niets van ongi te bekennen hier. Met die onregelmatige cyclus van me heb ik me nog niet aan een testje gewaagd.
    Vrees elke keer weer voor die teleurstelling dus wachten we nog maar een beetje af...

Ook ik wil jullie allemaal graag het allerbeste wensen voor 2009! Hopen dat we allemaal in dat jaartje een gezond babytje mogen krijgen of verwachten!

groetjes xxx

20. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    :cry: ongi heeft zich aangemeld ](*,)

Deel Deze Pagina