Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Balen Noukie... :cry: Hopelijk de volgende ronde meer geluk!

En miekie, GEFELICITEERD :D Wat supergaaf joh! :D

(Ff copy-paste uit een ander topic ;) )
    Hebben jullie allemaal fijne kerstdagen gehad?

Hier was het erg gezellig, uit eten geweest en gegourmet. Helaas wel minimaal 5 keer gehoord dat zo'n baby me wel héééél goed staat.... Heb namelijk nog een baby neefje en nichtje (van beide kanten) dus de opmerkingen waren niet aan te slepen. Heb me voorgenomen dat als ik volgende maand nog niet zwanger ben, we het gaan vertellen. Vind het gewoon niet normaal hoe vaak mijn (schoon) familie over kinderen begint en dat het wel heel leuk is etc. etc. etc. Ze hebben écht gewoon geen idee dat wij er mee bezig zijn (dat neem ik aan tenminste)

Heb trouwens sinds dinsdag een vieze metaalachtige smaak in mijn mond. Geen idee wat het is (mijn moeder dacht misschien aan beginnende keelontsteking ofzo maar heb geen last van mijn keel) Ga ik googlen krijg ik topics over zwangere vrouwen Naja dat kán volgens mij nog niet eens, maar tis wel weer toevallig!

Heb deze maand een keertje geen ovu-testen gebruikt, dus heb voor 1 keer geen idee wanneer mijn eisprong was/is... Ben benieuwd!

Wat gaan jullie doen met oud&nieuw? Hier komen vrienden (en ook weer 1 met baby) en wordt denk ik wel weer heeeeel gezellig!

2. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hay Meiden!

Fijne kerst gehad? Wij hebben hele gezellige dagen met familie en vrienden gehad. Weer veel te veel gegeten en zwaar verwend!

Noukie balen zeg *knuffel* hoop voor je dat de volgende ronde meer geluk brengt!

Sinja ik kan me heel goed voorstellen dat het erg vervelend is als er elke keer over kids begonnen wordt. Hier zijn ook wel de nodige hints gevallen bij ouders en schoonouders, maar voorlopig vind ik dat alleen nog maar leuk. Hopen dat die metaalsmaak iets betekend Sinja! Ik duim in ieder geval weer voor je!

Ik ben EINDELIJK ongesteld geworden... althans ik heb behoorlijke krampen en een behoorlijke hoeveelheid bruinige prut dus denk dat het nu wel door gaat zetten. Kom dus op een cyclus van 84 dagen. 20 dagen langen dan de vorige keer. Is echt niet normaal meer, hoop dat het hierna wat normaler is. Ik wil zoiezo wel teunisbloemolie gaan proberen, al weet ik niet of ik nu dan al had moeten beginnen. Morgen wel even naar de kruitvat.

Ik wens jullie alvast een heel gezond en gelukkig 2009 en voor alle meiden (en mezelf) wens ik een gezond kindje of de verwachting ervan!

Veel liefs, Noeska

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Nouska ik hoop ook voor je dat het nu eindelijk door gaat zetten! Echt irri lijkt me als het zo lang duurt voordat je ongi wordt!

Ik vond die opmerkingen in het begin ook nog wel leuk. Dan dacht ik: jullie moesten eens weten ;) Nu denk ik ook: jullie moesten eens weten.. maar dan met een :cry:
    Ach ja, tis bijna januari. Vorig jaar met oud&nieuw hoopte we dit jaar een babytje te hebben of iig een hele poos zwanger te zijn. Nu hoop ik dit voor volgend jaar oud&nieuw! :)

4. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Het is ook heel irri... Ben voor mijn gevoel 3 weken bezig geweest ongesteld te worden (krampen, puistjes, bruinige afscheiding, niet lekker in mijn vel) Daarna was dat ruim 2 weken helemaal weg en nu dus eigenlijk uit het niets ineens toch ongesteld geworden. Had me voorgenomen morgenochtend naar de ha te gaan, maar doe dat toch maar niet. heeft toch geen zin...

Volgend jaar hebben jullie een babytje hoor, dat weet ik zeker! Ik hoop dat wij dan ook al zover zijn... wachten wordt steeds moeilijker...

5. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Eefkoekie, wat erg! Veel sterkte meid!

Noeska, lekker regelmatig! Dat schiet ook niet op zo. Lekkere kerst gehad las ik, de laatste kerst met zijn tweetjes...;)

Miekie, gefeleciteerd! Heb je al rokjes in de kast hangen?

Sinja, dat is wel even slikken. Als je het verteld kunnen ze je steunen, maar er kan ook meer druk op jullie komen liggen... Volgend jaar is het voor jullie ook zo ver!

Wij zijn met kerst naar Luik geweest. Was erg gezelllig en net als de rest teveel gegeten. De kleine voel ik nu dagelijks bewegen. Vriend heeft het pas één keer gevoeld. Ik heb steeds het gevoel dat hij heel hard trapt, maar vriend kan het vaak niet voelen, helaas. Ach ja, het is mijn eigen momentje met mijn kleine mannetje.

Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

6. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoihoi,

Ook hier veel te veel lekker eten op.Kerstavond chinees,met Kerst fondu(bij mijn ouders) en met tweede Kerst orlofsgebraad(bij schoonouders).En natuurlijk overheerlijke desserts :) Die kilootjes lopen we er volgend jaar wel weer af ;)

Met oud en nieuw blijven we thuis, vrienden kome naar ons met de kindjes en dan doen we weer fondu en gezelschapsspelletjes en genieten we mee van het vuurwerk van de buren ;) Lekker rustig dus.

Sinja, niet fijn he als je telkens zo iets te horen krijgt!Mss idd beter dat je ze verteld hoelang jullie al probere...Is je metaalsmaak al verdwenen?

Noeska, die cyclus van jou kan er wat van seg! Zoooo lang! Je zou voor minder irri worre

Suhe, heerlijk he die trapjes!Wat fijn dat ook je vriend er al eens van kon meegenieten.Ik heb eens ergens gelezen dat de moederkoek bepaald of de buitenwereld mee kan genieten van de trapjes.Want als die aan de buitenkant zit en je kindje er dus achter ligt houd de moederkoek de schopjes tegen of zo iets...

xxx

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Bij mij ligt de placenta voor en ik voelde tot 20 weken vrijwel niets en nu steeds meer. Ik moet er wel echt voor gaan liggen. Als ik bezig ben, dan voel ik niets, maar in bed des te meer.

Wij gaan met oud en nieuw naar mijn schoonouders. Mijn ouders komen ook daar naar toe en nog wat vrienden. Word volgens mij wel gezellig.

We hebben nu bijna het kamertje af. We hebben 1 muur metalic grijs gemaakt. We hadden op die muur eerst een lever kleur, maar vonden die toch wat te roze en dat kan natuurllijk niet voor onze stoere bink. Toen we het erop hadden gesmeerd moest ik even wennen, maar ik vind het nu toch wel erg leuk. De andere muren zijn katoen kleur (licht geel). Ik zou er binnenkort foto's van maken.

8. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Suhe wat heerlijk dat je je mannetje zo lekker voelt trappelen! Nu hopen dat je ventje m ook vaker kan gaan voelen. Ben zeer benieuwd naar de fotos van je kamertje, klinkt erg leuk iig!

Wij zijn met oud&nieuw bij onze beste vrienden en haar ouders. Eigenlijk een beetje vaste prik, we zouden het dit jaar eigenlijk bij ons doen maar aangezien zij een pup hebben en ze die liever niet alleen laten doen we het toch weer bij hun. De pup meenemen is geen optie aangezien wij zelf 2 kittens hebben, daar maak ik me niet druk over want die laat ik smiddags gewoon lekker buiten spelen dan zijn ze savonds helemaal uitgeteld. Er wordt nu ook al volop geknalt hier en daar hebben ze helemaal niks van. Ik vraag wel de buurtjes om even te checken. Zal trouwens geen latertje worden want ons maatje moet donderdagochtend weer terug naar Tsjaad. Hij is uitgezonden sinds oktober en was met kerst en oud&nieuw 2 weekjes thuis. Dus mijn vriendin zei, dan gaan we volgend jaar toch helemaal los tot een uur of 6, toen dacht ik bij mezelf, ik hoop toch dat wij een goede reden hebben om dat niet te doen ;)

Hoe kan het toch dat mijn posts altijd zo lang zijn haha volgens mij ben ik gewoon een kletskous :)

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2009!

10. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Een heel gelukkig, gezond en gezellig 2009 toegewenst, dat wij dit jaar allemaal een beebje in ons buikje mogen dragen!

Iedereen goed het oud&nieuw doorgekomen? Ik moet eerlijk bekennen dat het bij ons een beetje saai was... We hebben het bij vrienden gevierd, zoals altijd eigenlijk, maar dit jaar was de sjoelbak en twister ver te zoeken... Alle voorgaande jaren hadden we de hele avond veel lol met dit soort spelletjes, maar we hebben alleen maar voor de tv gehangen :rolleyes: om 12 uur getoast en elkaar nieuwjaar gewenst en toen weer voor de tv... We zijn nieteens naar buiten geweest, niemand had ook vuurwerk en de straat was ook rustig. Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld, mijn moeder had zelfs een spannender oud&nieuw met uitzicht op de erasmusbrug en een muziekplanton voor de deur... Volgend jaar bij ons en dan gaan we eens laten zien hoe je oud&nieuw viert haha!

Ik ben trouwens woensdag begonnen met teunisbloemolie. Ik moet het eigenlijk 3x per dag 2 capsules slikken, maar ik vergeet het iedere keer :rolleyes: Komt omdat je dat niet gewend bent, als het eenmaal een beetje gewoonte wordt zal ik het niet zo gauw meer vergeten.

Ik heb trouwens bij het verkleedpaleis een contract voor 18 uur gekregen :D en naar alle waarschijnlijkheid zal ik binnen 2 weken ook een contract voor 18 uur bij de gemeente gaan tekenen :D :D :D Even mn proeftijd uitzitten en dan.... BEEBJE MAKEN!!! :)

11. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoihoi!

Allereerst wil ook ik jullie een jaartje toewensen waarin al je dromen uitkomen!Een topjaar met veel geluk,goede gezondheid en een groeiend beebje in de buik!

Suhe, ben heel benieuwd naar de foto's van jullie kamerje, moet volgens mij prachtig zijn!

Noeska, wat een fijn nieuws!Gefeliciteerd meid!Kunnen jullie eindelijk ook voor het "echte werk" gaan ;) Veel succes met je nieuwe werkplekjes! En met het beebje maken natuurlijk! :D Die capsulles slikken zal wel snel wennen!Is beetje zoals de pil nemen he.Al is het om het tegenovergestelde te bereiken :) En je lange posts zijn fijn om te lezen, klets dus maar lekker door! :)

Hier was het dit jaar ook rustig (de kids niet meegerekend want die hadden energie voor 10 bij) Onze vrienden waren vrij laat bij ons waardoor we net op tijd klaar waren met eten om het vuurwerk buiten te bewonderen. Eens terug binnen wilden we een spelletje spelen maar de man van mijn vriendin kon niet wakker blijven :rolleyes: Dus zijn ze rond 1u naar huis gereden. Wat ik eigenlijk achteraf bezien niet zo erg vond ;)
    Verder wel genoten, vooral lekker(en veel te veel) gegeten :D
    Onze kleine man heeft heerlijk geslapen ondanks het geklapper boven ons huisje :D Hij vond dit jaar het lezen van zijn briefje maar niks :confused: Staat overal met een lang gezicht op de foto :(
    Jaja onze kleine man is zijn eigen willetje serieus aan het ontwikkelen!

Maandag terug werken :( die vakantiedagen vliegen toch voorbij he hihi!

Tot gauw xxx

12. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Noeska, een goed begin van het nieuwe jaar! Kan je die pillen niet op je nachtkastje zetten met een fles water erbij ofzo?

Noukie, leuk toch, dat ze echt een individuutje worden. Dan komen straks ook de mooie uitspraken...

Die vakantiedagen vliegen inderdaad voorbij, helaas. Ik heb ook echt geen zin om weer te werken. Gelukkig nog maar 10 weekjes, waarvan ook nog 1 week vakantie. Dat moet nog te doen zijn...

13. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Miekie hoe gaat? Is het allemaal nog en beetje vol te houden? Is de babykamer al klaar?

Sinja, wat zegt je gevoel?

14. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Allereerst allemaal een gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2009!!!

Noeska wat super zeg! Van harte gefeliciteerd met je baan! wat ga je precies doen? Spannend allemaal zeg!

Wij hadden ook vrienden bij ons met oud&nieuw. T was héél gezellig en ben rond half 5 mijn bed ingedoken.

Suhe mijn gevoel zegt nu niets meer... dacht eerst door die metaalsmaak dat het weleens raak kon zijn, maar die is sinds een paar dagen weer weg. En weet ook niet hoe mijn cyclus deze maand was. Hebben wel véél en consequent geklust dus we kunnen het volgens mij zeker niet gemist hebben. ;) Maar voel nix bijzonders helaas... en het vertrouwen is ook niet meer zo groot als de eerste maanden. Vorig jaar januari zijn we gestopt met de pil om een beebje te maken, nu zijn we een jaar verder.... zou nu wel eens mogen!

Suhe jij zit ook al in de "laatste" helft ;) Hoe gaat t? Groeit je buikje goed? En Miek hoe is het met je?

15. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoihoi,

Ja is echt heerlijk Suhe hoe je die kleintjes ziet groeien en evolueren!
    Soms herken je echt jezelf erin, als hij vb tegen de hond praat merk je dat hij dat op dezelfde manier doet als wij tegen hem praten.En als de hond ondeugend is, praat hij er even "boos" tegen als wij tegen hem doen als hij ondeugend is.Best grappig soms hoor!Ze zijn toch zoo fantastisch he die kleine mensjes! :)

Soms vraag ik me af of ik ons tweede kindje wel evenveel aandacht en liefde ga kunnen geven als we nu aan ons zoontje geven en of ons zoontje zich niet achteruitgeschoven gaat voelen.
    Maar vrienden en ook mijn mams zeggen dat je dan een 2x zo groot hart krijgt en er dus vanzelf evenveel aandacht en liefde voor alletwee komt...Dus geloof ik(met een twijfelhartje :) ) dat het wel goed komt! :)

Sinja, onze duimen zijn weer volop in de lucht hoor!Zou een mooie beloning zijn na een jaar "hard" werken he! ;)

16. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Lieve meiden,
    Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat iedereen maar snel een gezond kindje op de wereld mag zetten.
    Ons jaar is natuurlijk fantastisch begonnen. Lekker de feestdagen doorgebracht met z'n viertjes. De jongens doen het geweldig. Wegen bijna 8 pond. Meer kunnen we ons eigenlijk niet wensen!

17. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Dames wat is het stil hier! Waar is iedereen gebleven?

Jipper wat super dat het zo goed gaat met je mannetjes! Heerlijk hoor!

Sinja heb je al getest of nog niet? Als het weer niet is gelukt gaan jullie dan naar de huisarts of blijven jullie het nog even proberen? We hopen natuurlijk allemaal dat dat niet nodig is en dat je gewoon hardstikke zwanger bent!

Noukie leuk is dat van die kleintjes he, dat ze al zo goed mee proberen te doen!

Ik hoop een dezer dagen iets van de gemeente te horen, als dat allemaal rond is gaan we besluiten wanneer we ervoor gaan. Zoiezo dit jaar, dat is duidelijk! Verder geen nieuws...

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Goedemiddag!

Jipper wat fijn te lezen dat het zo goed gaat!

Helaas... ik heb vanochtend getest en weer niet zwanger :cry: Voel me ook al helemaal ongi dus had al niet al te veel hoop meer..
    We zijn nu een jaar bezig :cry: Ga nu temperaturen want hoorde dat onze huisarts eerst een aantal maanden temperatuurkaartjes wil zien.... en ga een afspraak maken bij de huisarts :cry:

19. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Jipper super dat je mannetjes het zo goed doen!

Sinja, balen zeg... Mijn huisarts heeft toen wel geadviseerd om te temperaturen, maar ik zal daar niet zomaar genoegen mee nemen. Als je naar de huisarts gaat, moet je je niet zomaar laten wegsturen hoor!

Noeska, al iets gehoord?

Noukie, ik geloof zeker wel dat je in je hart plaats hebt voor meer kindjes.

Vandaag had ik het even helemaal gehad op het werk. Ik heb zo'n irritante klas erbij zitten. Ik heb echt het idee dat ik geen steek verder met ze kom. Ik heb het er gewoon echt mee gehad. Maar ja, nog maar 10 weekjes...

20. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    je kunt al aftellen suhe! Begint het ook 'zwaarder' te worden op je werk nu je wat langer zwanger bent? En groeit je buikje al goed?

Ik ben echt zwaaaaar ongi! Enorme buikpijn weer vandaag...
    We gaan voor as. dinsdag een afspraak maken bij de huisarts..

Deel Deze Pagina