Jeetje Sinja, wat een vreselijke tegenvaller (en dan druk ik het nog voorzichtig uit). Kan me voorstellen dat je nu even niet weet hoe je je moet voelen, maar geef de moed niet op hoor! Ze kunnen zoveel tegenwoordig. Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws, met het vinden van nieuwe moed en alles wat jullie de komende tijd te wachten staat. Hou je taai!
Oooooo Sinja, wat een vreselijk nieuws! Heb er eigenlijk ook niet echt woorden voor...Een hele superdikke knuf van me hoor!We hopen enorm met je mee dat de zwemmertjes verbeteren en dat het bij jou allemaal wat meezit zodat je toch op zen minst via icsi zwanger kan worden! Veel sterkte hoor meisje! liefs xxx
Hoi, Hoe gaat het hier? Sinja, wanneer beginnen de verdere onderzoeken? Afgelopen donderdag een 3d-echo gehad. Volgens mij krijgen wij een heel mooi zoontje De echoscopiste vertelde dat hij zelfs al haar heeft! Dat heeft hij in ieder geval niet van zijn moeder. Binnenkort zou ik nog wat foto's in mijn album zetten. Moet ze nog even inscannen.
Hoi, Hoe gaat het met jullie? Sinja gaat het een beetje met je? Ben net een heerlijke wandeling gaan maken met de honden en mijn 2 stoere kerels Dat zonnetje deed ons goed! Suhe, ik kijk al uit naar je foto's!Wil die knappe kleine vent van je ook wel eens bewondere! xxx
thnx meiden voor de lieve reacties! T voelt heel raar, net of het niet om ons gaat.. En we hopen nog steeds dat we deze maand zwanger zijn, dus dat het écht niet zou gaan lukken op de natuurlijke manier geven we nog niet aan toe. Tenslotte moeten we nog meer onderzoeken krijgen, je weet maar nooit... Vorige week waren we wel superverdrietig, nu probeer ik er nog maar even niet zoveel aan te denken.. We zijn nu aan t wachten op een reactie van t radboud. Dit kan wel een paar weken duren, maar binnen 6 weken zouden we een afspraak krijgen... Hopelijk krijgen we snel meer duidelijkheid wanneer we er terecht kunnen! En uiteindelijk hebben we de instelling dat we hoe dan ook een kindje gaan krijgen, alleen duurt t wellicht wat langer en hebben we daarbij hulp nodig, het resultaat blijft hetzelfde! We hebben t inmiddels onze ouders verteld en die reageerden allebei (we hebben allebei alleen een moeder en ik heb sinds kort een stiefvader) heel lief en goed. Suhe wat leuk dat je kindje al haar heeft! Had jouw vriend bij de geboorte ook haar? Leuk zeg een klein mannetje strax! En Miekie, je kunt bijna gaan aftellen! Spannend hoor de laatste loodjes Hoe gaat t nu? Noeska: nog van harte gefeliciteerd met je baan! Sorry was vorige week helemaal vergeten om op dit goede nieuws te reageren! Wanneer kun je beginnen? Jipper wat fijn dat het zo goed gaat met je mannen! Noukie, wij hebben vandaag ook van het zonnetje genoten! Lekker stukje gefietst! Wel veel wind maar ook een heerlijk zonnetje, toch een beetje het gevoel dat we weer richting de lente gaan (duurt nog wel ff, maar de januari-maand is gelukkig bijna voorbij )
Wow Sinja, wat knap dat je nu die positieviteit alweer op kunt brengen. Dat gaat jullie vast ver brengen! Hou je taai!
He meiden, Heb er snel even een paar foto'tjes van het kamertje in mijn album gezet. De foto's van onze kleine man moet ik nog inscannen. Ook moet ik Patrick nog even vragen wat foto's te maken van mijn buik. Sinja, wanneer beginnen de verdere onderzoeken?
Wat een leuke, frisse kamer suhe! Zo te zien zijn jullie er al bijna klaar voor. Lekker hoor! Ben je nog steeds aan het aftellen? Hoe lang moet je nu nog tot je verlof? Zijn jullie ook al een beetje uit de naam? Heb jij er geen last van dat je op school werkt en bij iedere naam wel een accosiatie hebt? Daar had ik heel veel last van... Maar we zijn er toch uitgekomen haha... Ben benieuwd naar de foto van je buik én van je kleintje natuurlijk!
Hoi hoi meiden! Jeetje heb een helse week achter de rug! Donderdagochtend (op men verjaardag) wil ik de auto buiten rijden, rijd ik toch wel niet tegen de betonnen schutting! Bah! Helemaal vol krassen en een deukje opzij.(gelukkig verzekering van het werk) Dan heb ik gisteren juist gedaan met poetsen loopt die deugeniet van een hond 3 glazen flessen cola omver! Alle drie stuk en alles vol cola! Komt onze kleine man kijken boem valt hij er nog eens pardoes in en de hond vond de cola heerlijk!Maarja best gevaarlijk met die glassplinters dus ja ik wist niet waar beginnen! En ik was de laatste dagen al zo licht geraakt jeetje! Maar gelukkig nog geen ongi te bekennen. Sinds gisteren heb ik wel last van men borsten, ze jeuken wat en trekken wat aan de zijkanten. En nog geen ongi puistjes te bekennen. Ook wel een wat opgeblazen gevoel. Ben s avonds blij als ik men lekker losse pyjama aan kan doen. Dus deze ochtend een testje gedaan (tegen de zin van mijn man want die denkt dat ik er weer teveel mee bezig ben en ik het me inbeeld...) Wel het resultaat staat in men album... Wat denken jullie? veel liefs
Nou Noukie, volgens mij kunnen we je feliciteren! Ik zie echt wel een streep! Ben je er zelf niet van overtuigd? Morgen nog een test doen dan, maar volgens mij is het raak! Geweldig, van harte!
Hoi, Jipper,Ik had eigenlijk gedacht dat het niets ging zijn deze maand omdat we helemaal niet vaak geklust hadden Maar... een streep is een streep... niet? Ga voor de zekerheid morgen nog een digitale test halen \/ \/ vergeet ik met al men ego gedoe nog te informeren achter jullie! Suhe, prachtig kamertje!Je kleine man zal er heerlijke dromen beleven volgens mij! Sinja, prachtig dat je het al weer wat possitiever kan bekijken!We blijven nog steeds meeduimen hoor! veel liefs
En Noukie, heb je nog een tweede test gedaan? Ben erg benieuwd, maar zo te zien aan je banner vertrouw je al op de eerste test. Nogmaals gefeliciteerd hoor!
Noukie, GEFELICITEERD! Heb je nog een tweede test gedaan? Ik vind de eerste al erg duidelijk hoor haha Suhe wat een mooi kamertje! Die kleine man is daar straks hartstikke tevreden.. Sinja hoe gaat t? Vind t erg knap dat je zo positief bent! Het komt helemaal goed met jullie Noeska, hoe gaat t met je baan? Jipper hoe gaat met je kleine mannen? Helemaal gewend thuis? Hier gaat verder alles goed, merk dat de laatste weken aanbreken. Ben weer vermoeider, kindje neemt meer ruimte dus ook weer misselijk maar dat mag de pret nie drukken. Kamertje schiet nu op en ben begonnen met de eerste wasjes eindelijk haha
Hoihoi, Dank jullie wel voor de felicitaties. Heb geen test meer gedaan vandaag, de symptoompjes worden als maar duidelijker... Vollere en pijnlijke borsten, als ik niet tijdig iets klein eet word ik zo misselijk als wat.Suuuuupermoe en het lijkt wel alsof men buik al groeit haha al zou dat natuurlijk wel heel erg snel zijn Binnen een uurtje mag ik naar de huisarts komen.Zij zal me ook wel wat meer duidelijkheid kunnen geven Vandaag hadden we vergadering met de collega's, kwam daar de vraag natuurlijk weer maar eens of we nog niet aan een 2e aan het denken waren... Jeetje wat was dat ff een moeilijke vraag seg Miekie zie dat je al flink kan beginnen aftellen! at gaat dat toch snel seg! Jipper, alles goed met je kereltjes?Zullen ook wel flink aan het groeien zijn? Suhe, met jou ook alles goed? Noeska, bevalt het werkende leven je een beetje Hoop dat je er je draai al goed gevonden hebt en het klussen je snel +resultaat geeft! Sinja, met jou alles goed?Heb je al reactie gekregen? Hoop dat ik niemand vergeten ben want dat geheugen werkt vandaag ook niet zoals het hoort precies veel liefs xxx
Wow Noukie! GEFELICITEERD! Wat super voor je! Hoe was het bij de huisarts? Suhe wat een mooi kamertje! En Miekie, heb je al zwangerschapsverlof? Jipper hoe gaat t met je mannen? Heb je het kraamfeest gehad? En hoe was het? Nouska hoe is het met jouw? En je nieuwe baan? Wij kunnen pas 17 maart terecht bij de gyn. Dus nog 6 weken wachten... Dames vinden jullie het erg als we de topictitel laten aanpassen door een modje? (als dat kan?) Want nu komen er natuurlijk geen nieuwe leden meer bij.. en nog even en iedereen is bevallen óf zwanger, dus van mij mogen er wel wat leden bij Heeft er iemand een idee voor een topicnaam
Sinja! Goed om weer wat van je te horen. Wel rot dat je nog zo lang moet wachten voor je naar gyn kunt. Dan maar hopen dat hij dan goede berichten voor jullie heeft. Met de boys hier is alles prima. Ze worden zo snel groot! Echt mooi om te zien. Ik zal eens een recente foto in m'n album zetten. Het kraamfeest was heel druk, maar ook heel gezellig. We zijn onwijs verwend. Zo'n kraamfeest is echt een aanrader. Heb je alles in een keer gehad.
Noukie, GEFELICITEERD!!!!!! Jipper. het zijn echt lekkere bolle kereltjes! Over zo'n kraamfeest hebben wij ook na zitten denken, maar we zijn er nog niet helemaal uit. Sinja, dat wachten duurt ook erg lang, maar daarna gaat het vast allemaal erg snel. Miekie, weegt het zwaar de laatste loodjes? Al een geboortekaartje uitgezocht? Nog een paar weken... Spannend hoor! Noeska, hoe gaat het? Hier gaat het allemaal gewoon verder. Begin me nu wel steeds meer zwanger te voelen. Ik kan niet meer lang achter de computer zitter en regelmatig komt er maagzuur naar boven. Ook moet ik zeker drie keer per nacht mijn bed uitspringen, omdat ik dan ontzettende kramp heb in mijn kuit. Ach ja, straks moet ik er nog vaker uit... Vrijdag gaan we mappen ophalen met geboortekaartjes. Ook wel weer erg leuk om te doen. Dat was het wel weer, doeiiii
Hoihoi, Bedankt voor jullie felicitaties, het begint zo stilaan echt door te dringen De huisarts heeft bloed geprikt en heb net gebeld voor de uitslag.En jawel hoor, zeker en vast zwanger hcg hormoon bedraagt 1860. Volgens haar berekening zou ik dan uitgeteld zijn voor 4 oktober.Terwijl verschillende websites 9 oktober zeiden. Heb men banner dan maar even aangepast hihi. Op 2 maart mag ik voor de eerste echo naar de gyne.(lijkt nog zo ver weg ) Heb echt meer moeite nu om het voor mezelf te houden dan wanneer ik zwanger was van onze kleine man hihi.Ben dus superblij dat ik bij jullie mijn uitlaatklep heb Sinja, oo wat jammer dat je moet wachten tot 17 maart! (en ik lig hier al te klagen k schaam me rot!)Maar weet zeker dat het vanaf dan snel zal gaan voor jullie!Onze duimpjes zijn de lucht al in hoor! Heb eigenlijk geen idee voor een nieuwe titel voor ons topic zal men hersentjes eens in werking zetten Jipper, fijne kereltjes heb je!Zulke knappe kereltjes seg! Bij onze kleine man hadden we ook een kraamfeest gegeve.En ook wij vinden het een echte aanrader hoor! Je kan thuis lekker van de rust genieten en wennen aan het nieuwe gezinnetje en je hoeft je maar 1x zorgen te maken om het bezoek. Idd een druk gebeuren maar je kan zoveel meer genieten ervoor en erna! Suhe, ooo wat fijn kaartjes kiezen!Heb je al een naam? Ja die krampen zijn al een goede oefening voor binnen een paar maandjes.Alleen beetje pijnlijk he! Had ik bij onze kleine man ook last van en moest eigenlijk overdag steunkousen dragen (maarja het was volop zomer, zie je me al lopen met van die spansokken tot aan men knieën pppft) en daflon nemen.Wel die tabletjes hielpen goed hoor.Als het wat te erg wordt moet je er maar eens naar vragen.(geloof dat je ze zonder voorschriftje kan halen) veel plezier met je kaartjes kijken! liefs xxx
Doen hoor! Anders heb je maanden lang mensen over de vloer die 'gezellig' langskomen en veel te lang blijven naar je zin (dat is tenminste wat ik hoor van anderen...). Heb trouwens nog een leuke link voor geboortekaartjes. Daar hebben wij onze 'kaartjes' besteld. Wij hebben de twee voetjes verstuurd (zie album). http://www.la-linia.nl/webshop/N_frame. ... l/webshop/ [/img]