Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoi meiden,

Alles goed met jullie?

Hier beetje chaos haha.
    Vanavond komt er wat familie en vrienden langs voor een demostratieavondje maar tis hier een echt puinhoop.
    Volgens mijn man is dat overdreven maarja zullen de hormoontjes van mama zijn denk ik.
    Probleem is dat de energie eventjes ni mee wil en k dus maar met men luie k*nt in de zetel blijf hangen :)
    Hoop maar dat ik men mond ni voorbij praat want heb soms de indruk dat er zwanger op men voorhoofd geschreven staat :p

Mijn schoonmoeder heeft al van 3 mensen de vraag gekregen of het waar was dat ik zwanger ben. En men collega's vragen er ook al naar.

Jeetje, weet het zelf nog maar pas en de blabla begint al haha.

Maar waarschijnlijk gaan we het zondag al maar vertellen tegen onze ouders want het viel toch ni mee om te zeggen dat er niets is terwijl het eigenlijk wel zo is. Bij ons zoontje hebben we best lang gewacht om het te zeggen, toen was ik al bijna 3 mnd zwanger!

Maar ik vind het deze keer zoooo moeilijk om men mond te houden :)
    Gelukkig kan ik tegen jullie heerlijk kletsen haha!

En nu ga ik wat opruimen! (denk ik wahaha)

veel liefs!

2. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ohw ja...je mond houden is zo moeilijk! Hopelijk is het opruimen toch een beetje gelukt!

3. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoihoi,

Heerlijk he dat zonnetje dat af en toe eens komt piepen!

Het opruimen is me aardig gelukt, eens de motor gestart is gaat het prima hoor :D Het is alleen de kunst om hem gestart te krijgen :oops: hahahahaha :)

Jipper was nog helemaal vergeten te zeggen dat ik je geboortekaartjes zooo mooi vindt! K ga je link goed bijhouden ;)

Hoe gaat het met onze andere dames?

veel liefs xxx

4. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hallo dames,

Wat lijkt me dat ook moeilijk je mond houden! Maar wel heel speciaal dat het "jullie" geheimpje is! Als wij zouden moeten starten met ICSI (ik hoop dat t iui wordt maar in t bijna slechtste geval) dan ga ik het wel tegen vrienden en familie vertellen dus dan zouden ze het automatisch vanaf het begin weten. Maar goed, maakt me natuurlijk niets uit, ik hóóp zo dat dat moment gaat komen!

Pff nog 5 weken. En ben nét ongi geworden, ook weer na 5 weken. Dus hoop echt zóóó dat ik niet ongi ben over 34 dagen. maar gezien mijn cyclus zou dat natuurlijk supergoed kunnen. Krijg namelijk inwendig onderzoek en zou t supervreselijk vinden als ik dan net ongi ben! Vraag me af hoe ik dat dan moet gaan regelen met tampons in (en uit enzo) :oops:

Jipper hoe is het met je kerels?
    Noukie hoe voel je je verder
    Miekie en Suhe wat schiet het op voor jullie!
    Nouska hoe gaat het met jouw? En je baan?!

5. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Jeetje, wat moet je nog lang wachten zeg!
    Ik herinner me nog iets van vroeger (toen ik nog geen pil slikte) dat je bij de HA tabletjes kunt krijgen om je menstruatie een week of een paar dagen uit te stellen. Zou dat niet iets voor je zijn? Het is maar een idee hoor.

Met de boys gaat het overigens prima. Ze groeien als kool (een kilo in 3 weken... :( :confused: ). Ze zijn vrolijk en gezellig. We genieten volop.

Sterkte hé!

6. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoihoi,

Sinja, We hopen enorm hard met je mee maar ben er vast van overtuigd dat jou moment er snel gaat zijn!Wat jipper zei over die pilletjes heb ik ook al van gehoord maar weet ook niet meer hoe ze noemen...Zou het ook vreselijk vinden moest ik ongi zijn tijdens zo een onderzoek, maar denk dat ze al wel vaker zulke dingen meegemaakt hebben daar...Al blijft het natuurlijk erg vervelend voor je!Mss is je cyclus je goed gezind en komt de ongi gewoon een weekje vroeger [-o< Hoop echt zo voor je dat alles snel gaat veranderen! veel succes hoor!

Jipper, heerlijk dat jullie nu zo fijn kunnen genieten!Het is idd een heel verschil als je de fotoos zag van toen ze pas geboren waren en nu! :D Doe zo verder boys zou k zeggen :)

Noeska, hoe is het met jou? valt het werken wat mee?
    Suhe, Hoelang mmoet jij nog werken?Of ben je al heerlijk thuis aan het genieten?En hoe gaat het met jou en je kleine man in de buik?
    Miekie, Voor jou begint het ook serieus af te tellen he!Hoe gaat het met jou en je knappe meid?
    Precies lang geleden dat we elkaar nog hoorden (via de pc-taal dan hihi)

Vandaag een iets minder dagje, met vlagen enorm misselijk en dan weer voel ik me weer eventjes kiplekker waarna het weer omslaat naar misselijk zijn.Ook heeeeel emo vandaag.Tja hormoontjes zeker he...Maar dat nemen we er allemaal graag bij.
    Voor de rest alles prima, onze hond voelt volgens mij ook aan dat er hier in de buik vanalles aan het gebeuren is want hij komt er telkens lekker tegenaan liggen of snuffelen. We zijn nu volop aan onze kleine man aan het vertellen dat er in mama's buik een kleine baby zit zodat hij het zondag kan vertellen tegen de familie, maar hij snapt het nog niet echt precies hihi.Heb dan maar een t shirtje laten drukken waar vooraan op staat, geef mij maar een dikke kus. en dan achteraan, want ik krijg een broer of zus.Ben benieuwd...

liefsxxx

7. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Superleuk zo'n T-shirt! Ben erg benieuwd hoe je familie gaat reageren. Spannend!

8. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Noukie, super leuk idee van dat t-shirt! Tja, die gevoelend die horen er allemaal bij, maar voor een heel goed doel natuurlijk.

Jipper, ben jij al begonnen met werken?

Sinja, ik zie dat je ongesteld bent geworden, shit zeg...

Na deze week nog 3 weken en daarvan 1 week vakantie. Ik moet eerlijk zeggen dat het me heel zwaar valt. Ik kan niet lang blijven zitten en lopen gaat ook steeds moeilijker. Ik wil alles netjes achterlaten voor degenen die mijn klassen gaan overnemen, maar vandaag moest ik, nadat ik thuis kwam even een traantje wegpinken, omdat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest. Dan kan ik eigenlijk alleen nog maar plat gaan liggen en wachten tot de pijn in mijn rug een beetje weg zakt. De hond kwam meteen aanlopen, even troosten...

Verder ben ik nu ook bezig met afstuderen. Ik heb het laatste product ingeleverd en ik hoop dat het goedgekeurd wordt. Dan heb ik eind maart, begin april mijn assesment. Ik hoop dat het allemaal lukt, dan kan ik rustig van mijn zwangerschapsverlof genieten.

Zo en nu weer genoeg geklaagd!

We hebben het geboortekaartje uitgezocht. Als tekst komt erop: Mama droeg mij 9 maanden lang en werd daar soms 's nachts wakker van. Maar nu ik ben geboren kan ik ook papa storen.

We vonden het nog best lastig om een kaartje uit te kiezen, er is ook zoveel keus!

Dat was het weer...

9. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Pfff nee, gelukkig niet! Ik moet er nog niet aan denken! Ik hoef pas volgend schooljaar weer. Heb ouderschapsverlof tot september opgenomen. Dat was sowieso al de planning, maar na het hele gebeuren rondom de geboorte van de jongens ben ik er extra blij mee.

Snap dat het nu erg zwaar voor je is. En je maakt het jezelf ook niet gemakkelijk zeg! Werken, afstuderen én zwanger zijn. Petje af hoor! Dan mag je best af en toe lekker huilen. Dat deed ik al zonder alles wat jij doet haha... ;) Hou je taai, het aftellen is echt begonnen!

Ook een leuke tekst voor het kaartje trouwens.

10. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoihoi,

Vandaag lekker dagje vrijaf :whistle:

Suhe, Idd petje af hoor!Erg knap van je om dit allemaal te verwezenlijke nu je zwanger bent!Mag je zeker en vast om klagen en eens een traantje om laten hoor!Nog een maandje en je kan heerlijk genieten!
    Je tekstje is echt superleuk! Hihi jaja nog eventjes en ook papa zal eindelijk ondervinden wat papa zijn betekend hihi ;)

Jipper, heerlijk dat je nog gezellig thuis van je kereltjes kan genieten!
    Zie je het zitten om in september weer aan de slag te gaan? (is gelukkig nog wel wat verder he)

Hier is het grote nieuws verteld aan de ouders en broers en zussen.
    Ze hadden het gewoon niet door hihi we hebben nogal tips naar zijn t shirt moeten geven haha :) En dan zeiden ze o kom jij van ons een zoentje vragen (omdat ze enkel de voorkant hadden gezien). T was men schoonzusje die het als eerste doorhad haha! Het was wel een hele verrassing zeiden ze, ze hadden het niet verwacht omdat we deze zomer op vakantie gingen.
    Nu nog aan de grootouders vertellen en dan is die klus ook weer in orde ;)

Op men werk vonden ze het niet zo fijn, omdat het er momenteel enorm druk is en ik net in de "spits" weg val.
    Werk in de zorgsector en we zijn dan verplicht om op 6mnd te stoppen met werken.En die 6 de maand valt net in de zomervakantie...
    Leuk voor mij iets minder voor hen, maarja kan er niet wakker van liggen hihi!De collega's waren gelukkig enthousiaster ;)

veel liefs xxx

11. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Leuk om te lezen dat je er zo van geniet! Doe je het T-shirt ook weer aan bij je zoontje als jullie het je grootouders gaan vertellen? Ik vond het echt een leuk idee. Ik zal het zeker onthouden voor...je weet maar nooit... ;)

Overigens moet ik er nu nog niet aan denken om weer aan de slag te gaan. Maar ik denk dat ik er tegen die tijd wel weer aan toe zal zijn hoor. Ik geniet van de jongens, maar af en toe even iets voor jezelf, even geen mama zijn, is ook wel lekker. Dat merk ik nu al, maar dan mis ik ze na een uurtje of 2 toch weer wel.

Terecht dat je er niet wakker van zult liggen dat ze op je werk balen. Het is aan hun om er een oplossing voor te bedenken. Dit soort dingen gebeuren als je met mensen werkt.
    Mijn teamleider vroeg, toen ik kwam vertellen dat ik zwanger was en daarom ook zou stoppen met m'n opleiding, of ik daar niet over na had kunnen denken voordat ik zwanger raakte. :x Ik heb hem toen vriendelijk verteld dat ik niet van plan was mijn toekomst in de wacht te zetten omdat zij zo nodig van me willen dat ik een opleiding ga doen. Toen was hij even stil...

12. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ha meiden,

Hoe is het met jullie?

Suhe klinkt zwaar! Maar tis natuurlijk wel voor een heel goed doel!

Noukie, leuk dat vertellen!

Jipper hoe is het met je mannen?

Nouska hoe is het met je? Lang niet gezien?!

En Miekie, ben je al bevallen? Ook jij bent een tijdje niet geweest.. spannend hoor!

Hier alles goed, zijn gangetje... Ik wacht t maar af.. nu nog 3,5 week... Die pilletjes ga ik niet gebruiken want ik wil mijn cyclus nu natuurlijk absoluut niet in de war brengen. Dus dat is niet mogelijk want dan kan het misschien weer een maand (of langer) duren voordat ze onderzoeken kunnen doen.
    Ach ja, t is inmiddels niet eens meer spannend of ik zwanger ben of niet. Hopelijk snel een behandelplan (of op wachtlijst voor icsi), de eerste onderzoeken zodat we misschien over een aantal maandjes ook zwanger zullen zijn :D

13. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Zoals je het schrijft begrijp ik helemaal dat je die pilletjes niet wilt. Daar had ik eigenlijk helemaal niet over nagedacht. Sorry... :oops:
    Sjonge, ik vind het zo erg voor je. Ik hoop zó dat je straks vol goede moed kunt beginnen met een behandelplan én dan natuurlijk héél snel zwanger zult zijn. Als iemand het verdient ben jij het wel!

14. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Sinja, wachten duurt lang he?! De spanning zou inderdaad wel weg zijn, maar waarschijnlijk is er toch iedere keer weer dat kleine beetje hoop, of niet?

Jipper, lekker dat je je tot september helemaal op de jongens kunt richten. 5 Maanden al... dat gaat ook allemaal hard.

ik ben gister met mijn moeder naar de 9-maandenbeurs geweest. Ik vond het een beetje tegenvallen. Daarna zijn we doorgelopen naar de huishoudbeurs, lekker dingetjes proeven... Was gezellig.

Hoe gaat het met de rest?

15. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik heb een paar foto's ingescand van de pretecho en heb een paar foto's van mijn buik gemaakt. Dus wie het leuk vindt....

16. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Wow! Wat is het toch bijzonder om echofoto's te zien. Jullie kindje...! Ik ben er even stil van... En wat een mooie buik heb je! Die foto's zijn zo waardevol, ik spreek uit ervaring...

17. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Ja hier was ook nog ff haha, laatste loodjes beginnen zwaar te worden maar ach nog paar weekjes! Begin t nu toch wel spannend te vinden en benieuwd wanneer de kleine zich komt melden hihi

Suhe, bijzonder he zo'n pretecho. Toen besefte ik pas echt dat er een echt mensje in mijn buik groeit...
    Hoe gaat t verder?

Sinja nog ff en dan weet je hopelijk meer...

verder weet ik t ff nie meer, probeer deze week nog wel weer ff te reageren.

Liefs

18. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoihoi,

Miekie, fijn nog eens wat van je te horen, dacht al dat je aan het bevallen was hihi!
    De laatste weekjes bij jou!Spanneeeend :D

Suhe, wat prachtig seg die pretechootjes!En wat een mooi buikje! Voor jou is het ook al flink aftellen nu he! Ik vond die negenmaandenbeurs vorige zwangerschap ook maar niks.Dus die sla ik nu maar over :D
    Hm die huishoudbeurs met die proefdingetjes zou ik ook wel gezelliger vinden hihi! Voor de rest niet al te veel last van een of ander kwaaltje?

Sinja, het begint zo beetje bij beetje dichterbij te komen voor jullie he.
    Ow ja had ik ook niet bij stil gestaan dat die pilletjes niet goed zijn voor je op deze moment oepsie :oops:

Jipper, geniet maar lekker door hoor! Ze zijn oo zooo snel groot!

Noeska, hoe is het met jou meisje?Al zoooooo lang niets meer van je gehoord?

Hier alles in orde.Het lijkt alleen wel of men (.)(.) een siliconenbeurt gehad hebben hihihi :) :oops: Maar voor de rest alles normaal.
    We hebben dit weekend onze caravan gaan ophalen dus kan ik hem lekker beginnen poetsen en inladen met de nodige spulletjes (borden en bestek enzo)En dan is het aftellen naar de zomerperiode!

Een van deze dagen gaan we naar de grootouders en ja dan gaat kleine man zijn t shirt weer even aan he.Ben benieuwd of zij de link sneller zullen leggen maar betwijfel het :) Al mist het zijn effekt niet eens ze het door hebben hihi.

Maar kruip nu men bedje in want om de een of andere reden ben ik al de hele week om 4 u klaarwakker en kan ik geen oog meer dicht doen pfft.
    Hiep hoera voor de nachtlampjes en de tijdschriften hoor haha.

Sweet dreams iedereen!

liefs xxx

19. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Het is maar stil hier...

20. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ha dames,

Het is inderdaad echt heel stil hier! Tijd voor nieuwe members! Toch maar de topictitel laten aanpassen?

ik heb weinig te melden. Voel me vandaag een beetje verdrietig. Mijn vriendin die net als mij al heel lang bezig is is zwanger. Natuurlijk super geweldig en voor haar ben ik super blij.. Alleen wij deelde echt alles samen. Allebei frustraties dat het niet lukte. En nu is zij dus zwanger (van de 2e). Ondanks dat ik echt heel gelukkig ben (want tis ook gewoon heel leuk een kleintje erbij) is het echt slikken. Vooral omdat wij nu nog steeeeeeds niets weten, in onzekerheid zitten over of wij wel een kindje kunnen krijgen en vooral het idee dat het sowieso nog een hele poos van wachten zal zijn. En omdat we natuurlijk allebie hetzelfde verdriet hadden hadden we echt veel steun bij elkaar. Morgen is het vast weer over maar heb vandaag ff een minder dagje. Ook schrijf (nou ja, eigenlijk lees ik alleen maar) ik mee in het topic van slechte kwaliteit zaadjes en daar zijn ook allemaal meiden waar de icsi van is mislukt. Dat zet je weer met beide benen weer terug op de aarde. Maar goed, wij moeten het gewoon positief bekijken! ons kindje komt er ook wel...
    Om me heen zie ik ook alleeeeen maar zwangere en baby's! Dat was al zo toen we net stopte met de pil, maar nu doet t op sommige dagen gewoon verdriet.. Hoewel ik dat echt moet proberen achter me te laten. Bij ons komt het ook wel...

Nog 2 weken en 1 dag en dan hebben we in ieder geval het eerste gesprek gehad... :)

Deel Deze Pagina