Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    bah wat ben ik weer lekker negatief.. En moet niet eens ongesteld worden :rolleyes: ;) Ben echt in een vreselijke bui! :rolleyes: ;)

Hopelijk is mijn volgende post weer wat vrolijker :p ;)

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Dames ik het de moderator een berichtje gestuurd of de topictitel aangepast kan worden.. ben benieuwd!

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Op verzoek van ts is de titel aangepast.

4. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Sinja, heel begrijpelijk dat je je even zo voelt...Het is ook niet niks! Hopelijk kun je ook deze gevoelens blijven delen met je vriendin en anders gewoon hier blijven kletsen hoor!
    Ik duim echt voor jullie dat het gesprek over twee weekjes meer duidelijkheid zal bieden en we gaan gewoon voor een positieve uitslag!

Liefs

5. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ik was het topic kwijt! Maar goed, toch weer gevonden. Misschien handig om de andere meiden even een pbtje te sturen dat de titel is veranderd?

@Sinja; Heel begrijpelijk dat je je zo voelt hoor! Je mag best negatief zijn, ik denk dat ik dat ook zou zijn. Maar probeer aan de andere kant ook positief te blijven. Jullie kansen zijn nog niet (helemaal) verkeken toch? Hou je taai meissie!

@Miekie; Wow, het gaat al echt opschieten bij jou! Gaat het nog steeds goed met je?

6. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    hoi

super slecht nieuws hier.
    Vruchtzakje was leeg :cry:
    Moet morgenvroeg binnenkomen in het ziekenhuis voor een curretage...

sorry voor men korte berichtje maar voel me eventjes super ellendig :cry: :cry: :cry: :cry:

liefs

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ohnee Noukie... wat erg voor je! :cry: Echt vreselijk nieuws :cry: Heel heel veel sterkte.... :cry:

ik weet eigenlijk niet zo goed wat te zeggen... ik denk aan je!... dikke knuffel! :(

8. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    he nee noukie..Heel veel sterkte! Denk aan je, liefs

9. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    :pale: Ohw nee! Noukie! :cry: Wat vreselijk... Ik weet ook even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte meid. Voor wat het waard is; ik denk aan je!

10. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoi,

Lief dat jullie aan me gedacht hebben!

De curretage is goed verlopen volgens de gynecoloog...
    Moet binnen zes weken terug komen voor een controle en afwachten tot ik weer natuurlijke maandstonden gehad heb en dan mogen we terug gaan proberen.
    Ze zei dat ik me maar moest vastklampen aan het ide dat we het bewijs hebben rondlopen dat het wel werkt allemaal daar we onze kleine man al hebben.
    Maar vrees dat de schrik er vanaf nu wel goed zal inzitten.

Ergens ben je jezelf er wel bewust van dat het fout kan lopen maar je denkt eigenlijk nooit echt dat het jezelf ook zal overkomen...
    Heb geen bloedingen ofzo vooraf gehad geen enkele aanwijzing dat het fout zat.Voelde me echt op en top zwanger, ook de hcg waarden stonden perfect dus had dit echt niet verwacht.
    Maar zag al direkt op de echo dat het abnormaal kalm was in men buik en dat er niet veel vormpjes te zien waren... en toen ze het geluid aan zette en we niks hoorde en de gynecoloog zuchte wiste we al hoe laat het was... :cry: :cry: :cry:

Maandagnacht om half drie moest ik dan 2 pilletjes vaginaal opsteken om de baarmoederhals enzo al zachter te maken. (vreselijk moment gewoon)
    s ochtens in de vroege uurtjes moest ik me dan aanmelden in het ziekenhuis waar ik dan direkt onder volledige verdoving gebracht werd en de curretage gebeurd is...
    Allemaal snel gegaan...(al goed)

liefs

11. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Jeetje Noukie, echt verschrikkelijk. Neem maar goed de tijd om dit te verwerken meisje. En hopelijk mag het, als jullie er aan toe zijn, snel opnieuw raak zijn! Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel!

12. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi meiden, heb hier even niet meer meegelzen, maar ben er weer.

Noukie, wat erg! Ik kan goed begrijpen dat je nu erg bang bent dat het weer gebeurt.

Sinja, die buien horen erbij denk ik. Nu zal het wel helemaal lijken of iedereen om je heen zwanger wordt. Jullie tijd komt wel!

Miekie, hoe gaat het met jou? Al een keer het gevoel gehad dat het wel eens zou kunnen gaan gebeuren?

All, Zondagavond zijn vriend en ik allebei ziek geworden. We hebben met een emmer op schoot op de wc gezeten. 's Nachts na het overgeven ging mijn hartslag flink tekeer, maar nadat ik nogmaals had overgegeven was het weer rustig. Maandag middag gebeurde het weer, maar ik kreeg mijn hartslag niet meer onder controle. Na 2 uur zijn we naar het ziekehuis gegaan. na wat gedoe bij de huisartsenpost werden we doorgestuurd naar de cardioloog. Die heeft overleg gehad met de gynaecoloog en een ander ziekenhuis over wat ze mij mochten gegeven. uiteindelijkben ik aangesloten op allemaal apparatuur en stonden er zo'n 5 mensen om mijn bed. Ik heb een medicijn gekregen dat mijn hartslag weer onder controle kon brengen. Na 5 spuiten was het eindelijk gelukt. ik moest een nacht ter observatie in het ziekenhuis blijven en mocht dinsdagmorgen weer naar huis.

Ik moet nu wel klinisch bevallen en na de bevalling 24 uur in het ziekenhuis blijven. In juni krijg ik een onderzoek bij de cardioloog. In mijn hart schijnt iets niet helemaal goed te zijn, maar het is ook niet echt gevaarlijk. Zolang dit niet te vaak gebeurt, word ik niet geopereerd. Wel moet ik zo snel mogelijk naar het ziekenhuis als het nog een keer voorkomt.

Zo, dat was het weer.

13. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hoi meiden,
    Sorry dat ik jullie zo zonder iets te zeggen heb verlaten. Ik heb daarvoor gekozen omdat vriendlief en ik hebben besloten dat we eerst willen trouwen voor we voor een kindje gaan. Waarschijnlijk gaat dat volgend jaar al gebeuren, al moet hij me nog wel eerst vragen ;) Om mezelf niet gek te maken heb ik dan ook maar besloten om niet meer op het forum te posten.

Ik moet wel heel veel aan jullie denken en vraag me iedere keer af hoe het met jullie gaat dus ik kwam maar weer ns neuzen!

Sinja wat rot voor jullie, ik weet zeker dat jullie uiteindelijk een kindje zullen gaan krijgen, de weg is zoals je zelf al zegt niet zo belangrijk, het gaat om het resultaat! Maar ik hoop voor jullie dat het niet al te lang meer hoeft te duren!

Noukie wat verschrikkelijk vervelend zeg! Hopen dat alles snel weer normaal is en jullie weer verder kunnen!

Miekie nog heel eventjes he, succes met de laatste loodjes en de bevalling!

Suhe jij bent ook al een aardig eind op weg! Hihi weet nog dat je het vertelde en nu moet je alweer bijna bevallen ;)

Met mij gaat het wel goed, ik blijf overigens gewoon van de pil af hoor, ik heb daar dus echt geen zin meer in! Mijn cyclussen waren (zijn) echt verschrikkelijk! 74 dagen... 83 dagen... toen ben ik begonnen met teunisbloemolie, dat hielp erg goed, de cyclus was toen 33 dagen, nu slik ik nogsteeds tbo maar met 38 dagen nog geen ongi te bekennen... Wordt daar wel ns een beetje moe van...

Op mijn baan gaat het goed, het is wel heel erg wennen, heel ander vakgebied maar wel erg leuk. Daarnaast heb ik het enorm druk met mijn eigen bedrijf en ben ik eigenlijk 24/7 aan het werk. Ik kan met moeite elke dag een uurtje vinden om de paardjes te doen, laat staan mijn huishouden op orde te houden. In goed overleg met mijn vriend (omdat hij me niet zo leuk meer vind als ik alleen maar loop te stressen ;)) heb ik besloten minder werk aan te nemen. Haha hoe raar het kan lopen he, eerst zit ik maanden verlegen om werk, nu kom ik erin om!

Is wel weer genoeg over mij... Ik blijf jullie wel in de gaten houden en zal zo nu en dan is n updateje posten maar verder zal ik (ter behoud van mezelf) niet veel aanwezig zijn op het forum.

Veel liefs

14. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @suhe; Dat is schrikken zeg! Je lijkt er nogal rustig onder. Ik zou helemaal over de zeik zijn denk ik. Ik heb (door chronische hyperventilatie) wel eens last van hartritmestoornissen en dan ben ik direct bang dat ik erin zal blijven. Terwijl ik eigenlijk wel weet dat het wegzakt als ik m'n ademhaling weer onder controle krijg. Sja, nogal hypogondrisch. Hopelijk heb je er geen last meer van en kunnen ze het na de bevalling verhelpen. Sterkte!

15. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoi

Miekie zie net dat je nog maar 7 dagjes te gaan hebt, spannend seg!
    Wens je alvast een supervlotte bevalling!

Suhe, wat een verhaal seg!Zal wel flink schrikken geweest zijn!Hopelijk heb je er niet al te veel last meer van en valt het in juni allemaal een beetje mee bij de cardioloog!Onze duimen zullen alvast hun werk doen ;)
    Voor jou begint het ook stilaan kortbij te komen he!Spannend! Niet te veel last van het buikje dat wat in de weg komt te zitten? Of valt het allemaal goed mee?

Noeska, Gek he hoe alles zo kan omslaan in je leven he, eerst volop werk zoeken en nu verdrinken in het werk :p En dan nu je trouwplannen die komen piepen en je kinderwens die eventjes uitgesteld wordt! Hele verandering hihi. Maar ben echt blij voor je dat het werk je zo goed bevalt en hoop dat je een stralende trouwdag mag beleven! Hou ons op de hoogte hoor! ;)
    Wel rot voor je dat die cyclus je nog steeds voor de gek houd he!
    Meisje hou je goed en kom af en toe nog maar is dag zeggen hoor! Het gaat hier weer wat stiller worden met een kletskousje minder, maar begrijp je reden goed hoor!

Sinja, jouw afspraak met geynecoloog komt al dichtbij he ;) veel succes hoor.

jipper, dankjewel :)

Verder alles nog hetzelfde hier, moet morgen weer aan het werk.Dus profiteer ik nu nog maar eventjes van men rustig dagje ;) .
    15 april mag ik op controle komen bij de gynecoloog.(klinkt nog ver weg amai)

liefs xxx

16. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Heej meiden,
    Hoe gaat het met jullie allemaal? Het schiet niet echt op met nieuwe leden hè? Misschien moeten we een 'nieuw cluppie' oprichten? Dan is de drempel voor anderen ook minder hoog. Een idee? Ik zou het namelijk wel leuk vinden om een beetje op de hoogte te blijven van hoe het jullie vergaat.

17. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik heb er nu al 2 weken op zitten van mijn zwangerschapsverlof, gaat wel heel snel allemaal. Ik heb vandaag de uitzet compleet gemaakt en alle spulletjes zijn gewassen en gestreken.

Morgen naar de gynaecoloog.

Noukie, duurt idd. erg erg lang, maar ook dat gaat weer voorbij.

Miekie, nog maar 4 dagen te gaan!

Sinja, voor jou nog 5 dagen en dan weet je meer.

Jipper, hoe gaat het verder met jou, jullie?

18. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    2 weken alweer? Wow, wat gaat de tijd snel! Spannend hoor. Leuk om alles nu helemaal in orde te kunnen maken. Dat wordt het al helemaal echt. Het aftellen is begonnen en ik tel met je mee. Ben zo benieuwd! ;)
    Voor Miekie ook, ben benieuwd wanneer we wat van haar horen! ;)

Hier gaat het goed. Met de jongens gaat het fantastisch. Het worden al hele jongens. Ik zal zo 'es even een recente foto in m'n album zetten.

Met mijzelf gaat het iets minder. Zit een beetje in een dip. Schijnbaar komt nu echt alles er uit. Bovendien is m'n wereldje nog steeds erg klein en dat bevordert mijn gemoedstoestand ook niet echt... :(
    Volgend weekend gaan we lekker een paar dagen weg met z'n 4tjes, misschien dat ik daar een beetje van opknap.

@Sinja; Voor jou is het ook aftellen. Echt spannend, ik duim voor je hoor!

@Noukie; Hoe is het nu met jou?

19. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Jipper, wat bedoel je met: mijn wereldje is nog erg klein? Dat je het idee hebt dat je alleen met Daan en Luuk bezig bent? Je hebt natuurlijk ook een behoorlijke stressvolle periode meegemaakt, waarbij je vooral sterk wilde zijn. Petje af hoor!

Ik ga zo maar eens stofzuigen en boodschappen doen. Hoort er ook bij, helaas.

20. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    :) Nu al nesteldrang? ;)

Dat bedoelde ik inderdaad. Ik ben vooral thuis met de jongens bezig. Opzich is dat niet erg, maar ik houd erg weinig voor mezelf over. Heb er donderdag uitgebreid met mijn vriend over gesproken, want toen zag ik het echt even niet meer zitten. Begrijp me niet verkeerd, ik zorg met liefde voor de jongens, maar af en toe een moment voor mezelf zou heel fijn zijn. Zeker omdat mijn vriend die momenten wel heeft. Soms ben ik bijna jaloers dat hij lekker kan gaan werken...
    Maar het komt wel goed. Het wordt ook steeds makkelijker om eens met de jongens op stap te gaan. Zeker als het dit mooie weer blijft. Vanmiddag ga ik met mijn moeder en de boys weg. Mijn vader moet een wedstrijd roeien en daar gaan we even kijken. Daar heb ik heel veel zin in. Even eruit!

Deel Deze Pagina