Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoihoi,

Jeetje Sinja wat een verhaal seg!Maar wel super dat het dus tot hiertoe nog niet uitzichtloos is en er dus nog zeker hoop is voor jullie! Kan je je vrije dag in de week niet verzetten zodat het uit komt met je ziekenhuisbezoekjes of zijn dat echt vastgelegde dagen? Wil je alvast veel succes toewensen en zoals de andere meiden al zeiden, als je met iets zit kom maar lekker zeuren en vertellen hier hoor! ;) Ook van mij een dikke virtuele :)wink: ) knuf. Wil je nog veel moed en geduld toewensen!

Mieke je maakt het wel lekker spannend hihi.Ben benieuwd wanneer die kleine kapoen van zich gaat laten horen :D Ze vind het vast nog heerlijk in jou buik :D

Suhe, jaja ook voor jou komt het steeds dichterbij he! Niet teveel hinder van je buikje of valt het nog allemaal mee?

Jipper, geniet van je welverdiend weekendje hoor!Even lekker weg vantussen die welgekende muren thuis en lekker relaxen!Veel plezier!

Hier alles zijn gewone gangetje, heb daarstraks nog een felicitatie gekregen van iemand die ik niet vaak zie en ja die dus ook nog niet wist dat het misgelopen was... :( Wat zal ik blij zijn als we weer een hele tijd verder zijn...Zulke momenten zijn eventjes slikken maar voor de rest gaat het wel hoor.Denk dat het zo stilaan een plaatsje krijgt al vergeet je het niet en zit het toch steeds ergens achteraan in je hoofd/gedachten.
    Ik kan er nu tenminste al over praten zonder in snikken en tranen te schieten.
    Ben ook wel blij dat ik er nog over mag vertellen want sommigen(vooral familieleden) vinden echt dat het nu wel genoeg geweest is en vragen er zelfs niet achter, doen gewoon alsof er niets gebeurd is...

Manlief heeft het er moeilijker mee, hij is prikkelbaarder dan anders en ja er word steeds gevraagd hoe het met mij gaat maar hem vergeten ze precies altijd. Hoe het met hem gaat wordt niet gevraagd terwijl hij het er ook knap lastig mee heeft...

Ach ja zal allemaal wel goed komen. Gelukkig hebben we onze kleine man hier al rond lopen!Dat klein kereltje zorgt er wel voor dat je niet bij de pakken blijft zitten (of hoe zeggen ze dat?)
    Daarstraks kwam hij ineens op me af gelopen en kreeg ik een dikke knuffel, "mama weuf you" zei hij.(= mama love you) Zoooooooooooo vertederend!Ben echt stapelzot van dat kereltje hihi ;)

Ooooo en dat zonnetje!Heeeeeerlijk seg! Hoop dat het nog lang schijnt hoor!Krijg er echt een energieboost van hahaha :) Heb men wasjes al lekker buiten kunnen drogen!Lekker zomers hihi

liefs xxx

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Jipper een heeeeel fijn weekend toegewenst! Waar ga je heen (kust/bos?)

Miek, echt superspannend nu zeg! Nu écht de laatste loodjes! Succes alvast met de bevalling! Voor je het weet heb je je kleintje in je armen!

Suhe jij wederom veel succes met de laatste weekjes! Heb je alles al helemaal klaar en voorbereid?

Noukie het is toch logisch dat het nog pijn doet! Tis pas gebeurd! Veel sterkte! Wat lief van je kleine kereltje :)

En wat zijn jullie allemaal lief! Ik ben zelf nog wel heel neutraal, zie t niet echt positiever in omdat ze gewoon niets wil zeggen tot alle 'standaard' onderzoeken zijn gedaan.. Maandag moeten we onder andere ook weer zwemmers inleveren dat vind ik ook wel heel raar en spannend want dit keer moet t in een kamertje bij hun gebeuren. En voel me er super ongemakkelijk bij... Slaat nergens op maar t idee gewoon. Ben echt bang dat t niet gaat lukken ;) Maar die utislag is dus wel het spannendste. Weet nog niet wanneer we die te horen krijgen!

3. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Noukie, dat doet pijn, zo'n opmerking. Het is natuurlijk wel goed bedoeld. Als je familie niet meer wil luisteren, dan kan je natuurlijk ook nog hier je verhaal kwijt, al is dat natuurlijk heel anders.

Sinja, ik zie dat je maandag weer op controle moet. Tja, zo'n kamertje lijkt mij ook niet echt prettig. Ze weten dan wat je daar gaat doen, maar zij zien dat natuurlijk veel vaker en kijken daar niet meer van op.

Miekie, al vooruitgang?

Het kamertje is helemaal klaar. Alles ligt gewassen en gestreken in de kast. We hebben een koekoeksklok gekocht, maar dan met een schaap erin. Als het donker wordt, maakt hij geen geluid meer, de kleine wordt er dus niet wakker van. Allemaal heel fijn weekend!

4. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hoi meiden, ik ben er ook weer. Net terug uit België. En het was heeeeerlijk! Het weer was super, de jongens deden het fantastisch, slapen ging goed, we hebben lekker kunnen relaxen. Dat konden we wel gebruiken na alle hectiek van de afgelopen tijd. Hopelijk kunnen we het gevoel nog even vasthouden (hoewel het weer hier niet echt meewerkt... :( )

@Sinja; Hoe is het gegaan vandaag? Kan me heel goed voorstellen dat je je daarover een beetje ongemakkelijk voelde. Viel het mee? Het is voor het goede doel zullen we maar zeggen... ;)

@Miekie; Kun je al trakteren? ;) Ik ben zo benieuwd!

@Noukie; Vervelend dat je familie niet (meer) echt meeleeft. Kennelijk kunnen ze niet zo goed inschatten hoeveel pijn het jullie doet. Voor hen gaat het leven gewoon door, terwijl het voor jullie even stil heeft gestaan. Hoe gaat het nu met je man?

@suhe; Alles klaar?! Wat een opgeruimd gevoel hè? ;) Nu kun je je helemaal gaan voorbereiden. Wat spannend! Geniet maar van de laatste weekjes met een dikke buik... ;)

5. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    nog geen nieuws helaas... :( Morgenvroeg weer naar de vk. Laat wel ff weten hoe t is gegaan. ga nu weer liggen, slaap de laatste weken erg slecht en ben echt op.. Maar ja nog ff volhouden.
    Probeer morgen wel ff op iedereen te reageren.
    Jipper fijn dat t weekend goed is bevallen!

6. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ahh Miek, nog steeds niet! balen zeg! Ik dacht écht dat het dit weekend wel zou gebeuren! Nou heel heel heel veel succes met de laatste loodjes!

Jipper fijn dat je weekend goed was! Hopelijk wordt het hier snel ook weer lenteweer geeft direct een ander gevoel!

Suhe hoe is het met jouw? En noukie?

Ik ben vandaag inderdaad weer voor een inwendige echo geweest. Op zich vind ik die echo's niet erg. Was een andere assistente als de vorige keer en dit keer met co-assistente. Maar waar ik al bang voor was gebeurde: ze zei dat ik donderdag weer moet terugkomen.. gelukkig begreep ze dat dat wel heel lastig wordt voor mijn werk en nu mag ik zaterdag terugkomen. Het kan zijn dat ze te weinig informatie hebben en dat ik volgende maand alsnog die echo's moet doen, maar voor nu was het zo goed. Dus zaterdag en dan hopelijk dinsdag weer een echo.
    En we hebben zwemmers ingeleverd. Doordat ik zo in de stress zat dat ik donderdag weer moest terugkomen ben ik vergeten mijn bloeduitslagen te vragen. Maar dat komt zaterdag (of volgende week dinsdag) wel!
    Voel me nu de hele dag al heel raar en rot. Tis toch best heftig al die afspraken en het besef dat het ons niet gaat lukken op de 'normale' manier... Mja, hopelijk hebben we snel de uitslagen van alles en kan er een behandeling gestart worden...

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ahh Miek, nog steeds niet! balen zeg! Ik dacht écht dat het dit weekend wel zou gebeuren! Nou heel heel heel veel succes met de laatste loodjes!

Jipper fijn dat je weekend goed was! Hopelijk wordt het hier snel ook weer lenteweer geeft direct een ander gevoel!

Suhe hoe is het met jouw? En noukie?

Ik ben vandaag inderdaad weer voor een inwendige echo geweest. Op zich vind ik die echo's niet erg. Was een andere assistente als de vorige keer en dit keer met co-assistente. Maar waar ik al bang voor was gebeurde: ze zei dat ik donderdag weer moet terugkomen.. gelukkig begreep ze dat dat wel heel lastig wordt voor mijn werk en nu mag ik zaterdag terugkomen. Het kan zijn dat ze te weinig informatie hebben en dat ik volgende maand alsnog die echo's moet doen, maar voor nu was het zo goed. Dus zaterdag en dan hopelijk dinsdag weer een echo.
    En we hebben zwemmers ingeleverd. Doordat ik zo in de stress zat dat ik donderdag weer moest terugkomen ben ik vergeten mijn bloeduitslagen te vragen. Maar dat komt zaterdag (of volgende week dinsdag) wel!
    Voel me nu de hele dag al heel raar en rot. Tis toch best heftig al die afspraken en het besef dat het ons niet gaat lukken op de 'normale' manier... Mja, hopelijk hebben we snel de uitslagen van alles en kan er een behandeling gestart worden...

8. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Sinja; Kop op meisje! Het is allemaal niet leuk, zeg maar gerust zwaar &%$#, maar het komt vast helemaal goed! Blijf vertrouwen hebben hè? Maar ik kan me voorstellen dat je zorgen en verdriet hebt hoor! Hou je taai!

@Miekie; Jeetje! Ik dacht echt dat ik terug zou komen en zou lezen dat je trotse mama bent. Je kleintje laat dus nog even op zich wachten. Ben benieuwd wat de VK morgen zegt. Of misschien gebeurt er vanacht wel iets... ;)

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Sinja, dat is even lastig allemaal, maar het is voor een goed doel. Aan die inwendige echo's raak je zo gewend he? Ik had ook steeds een ander, wel een vrouw trouwens.

Miekie, wat balen! Ik hoop voor je dat het nu heel snel gaat gebeuren.

Jipper, super dat het zo gezellig was in Belgie. Het weer is idd. een beetje wisselvalllig, maar het wordt steeds beter, hoop ik.

Hoe gaat het met de andere meiden?

10. Noukie82

Noukie82 Lid

12 sep 2008
    96
    0
    0
    Hoihoi,

Jeejtje Miekie, echt wel spannend nu hihi ben echt benieuwd of je nu al aan het genieten bent met je kleine meisje in je armen... :D

Suhe, ooo die schaapjesklok lijkt me geweldig!Kan me al voorstellen dat het heerlijke schatermomenten gaat geven als je kleintje koekoek doet met het schaapje :)

Jipper, Super dat je weekendje weg zo goed is meegevallen!Waar ergens in België ben je geweest? Idd jammer van dat vies weer nu!Hopelijk komt dat heerlijk lentezonnetje snel terug ;)

Sinja, Wat goed dat ze toch wat rekening hebben kunnen houden met je werk en dat het gelukt is in dat kamertje want daar zou ik het ook lastig meehebben denk ;) Probeer maar zoveel mogelijk jullie doel voor ogen te houden want kan me voorstellen (al is dat niet hetzelfde zoals jij het beleefd natuurlijk) dat het vreselijk zwaar is allemaal!Hoop voor je dat je snel de uitslagen van alles hebt en jullie snel verder kunnen gaan!

Heb vandaag een vrij pijnlijke ochtend achter de rug.Wat dat allemaal was weet ik niet maar ik was draaierig, had het benauwd en kon amper krom of recht van de buikpijn en rugpijn.Wat ze hier binnenin aan het doen waren weet ik niet. Heb dan maar een pijnstiller genomen en na een uurtje waren alle pijntjes weg en tot hier toe zijn ze nog niet terug gekomen. Dacht eerst dat ik mss ongi ging worden ofzo (al deed dat vroeger nooit zoveel pijn maarja) maar tot hier toe nog niks ongi te bekennen...

Onze kleine man heeft de windpokken, helemaal vol blaasjes geen eetlust en koorts pfft. Gelukkig heeft hij er verder tot hiertoe (zeg ik heel voorzichtig) niet al teveel last van.

Voor de rest alles ok hier ;) 'K ben men kasten eens grondig aan het opruimen en dan zo nog lekker wat fotootjes van vroeger aan het bekijken geweest.Best wel grappig hihi.

liefs

11. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Noukie, dat klinkt niet best. Als het niet lukt, dan moet je echt even gana liggen ofzo. Ook vervelend voor jouw kleine mannetje. Hopen dat de pijn en jeuk mee blijven vallen.
    Altijd leuk foto's van lang gelden, alleen al sik die weer tegen kom, komt er vaak weinig meer van het schoonmaken :)

Jipper, even vraagje aan jou... Daan en Luuk zijn heel populaire namen. Lijkt het je niet jammer als er straks 3 Daans in de klas zitten, of denk je dat dit wel mee valt? Wij zitten hier nog heel erg te twijfelen over de naam. We hebben 3 namen die we leuk vinden en 1 daarvan staat in de top 10. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem nog niet zo vaak gehoord heb, maar misschien zitten de chreches er wel vol mee, met jongetjes met die naam.

Mijn vraag eigenlijk: moet je daar rekening mee houden?

Dat was het weer...

12. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Sja, wij wilden dus géén populaire namen... :( We vonden deze namen erg leuk en zijn toen gaan bedenken hoeveel 'Daanen en Luuken' we in onze omgeving kennen. Niemand dus... Maar toen ze eenmaal geboren waren hoorden we van alle kanten dat het zulke populaire namen zijn. Dat Daan zelfs op nr.1 staat en de combinatie Daan en Luuk de populairste tweelingcombinatie is... :rolleyes: Dat wisten we écht niet, anders waren het misschien wel niet deze namen geworden. Nu zijn we er heel erg blij mee hoor. Kan ons het schelen dat ze zo populair zijn. We horen ze in onze omgeving nog steeds niet zo vaak. En straks op school zullen we het wel zien. Ik heb ook met 3 meiden in de klas gezeten die dezelfde naam hadden als ik. Dat overleef je dus wel... ;)

Waarschijnlijk heb jij hetzelfde probleem als ik; bij bijna iedere naam kun je wel een leerling bedenken. Werkt ook niet echt...

13. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    haha ja Jipper dat is natuurlijk best lastig met zoveel leerlingen!

Ik vind Daan en Luuk superleuke namen, en boeien dat ze in de top10 staan. Je zult net zien dat je een iets apartere naam had gekozen je nét toevallig iemand in de buurt hebt wonen die zijn/haar kindje precies zo noemt. Dán valt het mensen pas op (een aparte naam die 2x voorkomt)
    Je moet gewoon kiezen wat je mooi vind toch ;)

Noukie dat klinkt niet zo goed. Hopelijk gaat het inmiddels wat beter? Wel goed aan jezelf denken he!

Zou Miekie al bevallen zijn..... spannend!

Ik heb het gister (en vandaag) verteld op mijn werk. Wat een opluchting. Mijn lieve collega die zelf ook in de mmm heeft gezeten heeft me veel verteld. Haar man had precies hetzelfde (ik dacht altijd dat het aan haar lag, maar verkeerd begrepen) alleen die had 12 miljoen zaadjes en niet maar 0,2 miljoen. Hij heeft ook een ok gehad en na 6x IUI uiteindelijk met IVF na 4 jaar zwanger. (2e is niet gelukt na 4x ivf gestopt) Naja, ik ga er wel vanuit dat dat bij ons niet zolang hoeft te duren ;)
    Wel fijn om te horen hoe dat allemaal gaat... zij is onder behandeling geweest in het ziekenhuis waar ik werk. Zit er dus over te denken om alsnog misschien over te stappen want nu zijn we 3 uur weg voor een echo van 10 minuten en dan kan het gewoon onder werktijd bijvoorbeeld.... Maja eerst even de orienterende onderzoeken in het radboud afmaken en dan beslissen we wel weer verder...

14. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Sinja, goed van je dat je het verteld hebt, dat zal je vast meer rust geven. Bij jouw collega is het ook gelukt en bij jullie gaat het ook zeker lukken!

Dat van die namen, vind ik echt lastig. Ik heb die naam die wij in ons hoofd hebben ook nog niet bij een ander kind gehoord. Ook heb ik erg geen één van in de klas zitten, maar het is dan ook meer een naam van nu. Misschien als ik het na zou vragen op de creche, dat er wel een heleboel van zijn. En ja, wat maakt het eigenlijk uit? Ik denk dat we toch maar voor die naam moeten kiezen en dat we anders spijt krijgen.

15. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    hihi spannend suhe! Ben heel benieuwd! Nog maar heel even wachten :)

Denk dat Miekie inmiddels is bevallen... hoop het althans wel voor haar! Ben nieuwsgierig!

Morgen moet ik weer naar t ziekenhuis! Dit keer naar een gewone gyn. want alle assistenten hebben dit weekend hun jaarlijkse uitje en zijn er niet. Nu zou de gyn. het tijdens zijn dienst doen. Hopelijk hoef ik dus niet uren te wachten en is hij/zij wel aardig :p ennnn hopelijk mag ik dinsdag terugkomen ipv maandag (ivm werk want ook al weten ze het, ik kan niemand meer bereiken zaterdag en zondag en mijn leidinggevende is maandag zelf niet aanwezig) dus ik duim maar weer even voor mezelf ;) :D

16. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Sinja, heel veel sterkte weer vandaag! Het zal toch niet zo druk zijn in het ziekenhuis op zaterdag? Of er moeten veel bevallingen zijn vandaag, maar het lijkt met sterk dat je lang moet wachten. Hopelijk valt het mee!
    Nogmaals veel sterkte en laat je weten hoe het was?

@de rest; Hebben jullie nog 'spannende' plannen voor het weekend?

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Thnx jipper!

Wat gelukkig snel aan de beurt! Hoefde niet lang te wachten :D
    Dit keer dus de échte gyn en geen arts-assistent. Hij was echt superaardig en bij mij schoot het nog niet erg op. Waarschijnlijk deze maand weer een langere cyclus (zul je altijd zien bij een cyclusanalyse dat ie dit keer extra lang is :p ) dus dinsdag weer een echo. Ze waren wel gegroeit hoor, een het baarmoederslijm was ook dikker. Maar nog láng niet dik genoeg ;)

Maar toen... we vroegen de uitslag van mijn vriend. En die zocht hij gelijk erbij voor ons op de computer. Tja, het was nog slechter als de vorige keer :cry:
    Vorige keer: 0,2 Miljoen. Waarvan A: 0%, B:50%, C: 0% en D: 50%.
    A is dus het beste en A+B moeten samen 50% vormen. D= dood
    Dit keer: 0,1 mijoen. Waarvan: A: 2%, B: 21%, C: 7% en D: 70%

Een natuurlijke zwangerschap is uitgesloten. De gyn zei dat hij ons 20 jaar geleden naar huis had moeten sturen dat er niets aan te doen was, maar dat we nu gelukkig dus IVF/ICSI hebben... en dat dat nog niet is uitgesloten. Als hij nu al zeker wist dat het uitzichtloos was ging hij niet verder met de onderzoeken zei hij. Tja.... maja dus nu hopen dat we voor IVF/ICSI in aanmerking gaan komen
    Dus nu moet vriend weer een zaadtest doen (3e keer) en dan gaan ze het opwerken voor IVF. En kijken ze of er dan nog goede overblijven.

En ik dinsdag weer voor de echo.

Hakt er wel weer in hoor... bah nu is het zo defi.. Maar hopelijk krijgen we snel de onderzoeken die nog moeten gebeuren zodat we precies weten óf het kan en hoe en wat!

Verder geen plannen voor het weekend! Vriend is naar voetbal (nederlands elftal kijken) met een paar collega's en ik heb dus een rustig avondje. Morgen ook geen grote plannen.
    Jullie wel?

18. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    hey allemaal,
    zoals jullie misschien inmiddels wel door hebben gehad.....Dinsdagavond zijn we trotse papa en mama geworden van een hele mooie meid. We hebben haar Lieke genoemd, ze weegt 4405 gr :confused: en is 52 cm lang... Het gaat allemaal erg goed, maar ik moet nog ff flink bijkomen haha. Ik zal morgen ofzo wel ff verder reageren. Moet haar zo weer voeden.
    Hoop dat t met jullie ook allemaal goed gaat, zal morgen ff teruglezen!

Liefs

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Miekie wat super voor jullie! Gefeliciteerd! En wat een mooie naam! Hopelijk knap je snel op! Is ze thuis geboren?

20. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Sinja; Jeetje meis! Dat is wel even slikken zeg. Gelukkig dat het dus niet helemaal uitzichtloos is, maar dit is niet wat je wilt. Heel veel sterkte, hopelijk gaan ze jullie nu zodanig helpen dat het toch snel raak mag zijn!

@Miekie; Gefeliciteerd! Wat een grote meid! Super! Is alles goed gegaan verder? Rustig aan hoor, voel je niet verplicht om snel te reageren, dat komt later wel. Geniet nu maar van jullie mooie meid!

Deel Deze Pagina