Miekie, gefeliciteerd! Mooi naam en wat een flinke meid! Hoe is de bevalling gegaan? Sinja, dat is niet best, maar gelukkig zijn er nog verschillende mogelijkheden al zou het zeker een hele zware periode voor jullie worden. Hier geen spannend weekend achter de rug. Vriend heeft geschilderd en ik ben een beetje gaan opruimen. Straks gaan we uit eten bij de thai.
Hoihoi, Sinja, kan best begrijpen dat het een hele opluchting was nu je het verteld hebt op je werk. Wel spijtig nieuws dat je gekregen hebt, maar niet opgeven hoor meisje!Het gaat jullie op de een of andere manier wel lukken! Onze duimen blijven hun werk doen voor jullie hoor! Suhe, ben wel benieuwd naar die naam van jullie Miekie, GEFELICITEERD Idd een flinke grote meid seg!Wat goed! Ben je het mama zijn al wat gewend?En is alles goed verlopen? Hier druk weekend achter de rug.Vrijdagnacht maar 2 uurtjes geslapen, onze kleine man zijn koorts bleef maar vlotjes de 40° halen en heeft dus amper geslapen.Vandaag eindelijk geen koorts meer, maar hij wil nog steeds bijna niets eten en slaapt nog veel en is ontzettend flauw...Zaterdag trouwfeest gehad dus weer laat bedje in hihi maar heb me wel enorm goed geamuseerd! En zondagnacht ongi geworden!Joepiejeej! Tja normaal zou dat balen zijn, maar ben nu echt superblij dat we weer aan het echte kluswerk kunnen beginnen! Morgen lekker dagje vrij! truste allemaal
Zielig he, zo'n kleintje met koorts. Ondertussen kom jij natuurlijk ook nergens aan toe. Gefeliciteerd met je ongi, veel succes deze maand! Zeker lekker gegeten! Altijd wel te veel omdat ik het zo lekker vind. Gister naar de gynaecoloog geweest. Onze kleine man loopt zo'n 2 weken voor in de groei. Ik word nu toch maar weer getest op suiker. Het gewicht op dit moment ligt rond de 3300 gram en hij moet eigenlijk nog 3 weken, dan wordt het echt een 10 ponder! Ik maakte me helemaal niet druk over de bevalling, maar als ik overtijd ga, dan weet ik niet hoe ik hem er ooit uit moet werken... Ik hoop zo dat hij het snel genoeg vind in mijn buik. Hij zit ook praktisch helemaal klem. Ik heb niet erg veel vruchtwater, dus mijn hele buik is gevuld met baby. Over twee weken moet ik terug komen, ik hoop dat ik voor die tijd al bevallen ben. Zo weer een heel verhaal... Hoe gaat het hier verder?
@suhe; Nou, het aftellen is echt begonnen hè? Wel fijn dat je mannetje zo goed groeit. Ik zou me ook zeker niet druk maken over de bevalling. Je weet toch niet wat je moet verwachten. Ik was best wel een beetje bang, maar vond de weeën e.d. best te doen. Je kunt toch niets anders doen dan het over je heen laten komen. Maar komt vast goed! @Noukie; Fijn dat jullie weer aan de klus kunnen. Hopelijk mag het weer snel raak zijn en blijft dat kleintje dan wel lekker zitten waar het hoort. Ik duim voor jullie! @Sinja; Hoe ging de echo vandaag? En hoe voel je je verder?
MIEKIE GEFELICITEERD! Wat een mooie naam! En we zijn natuurlijk ook heel benieuwd naar het kleintje! Went het al een beetje? En hoe is de bevalling gegaan? Suhe, goeie productie hoor haha! Ik hoop inderdaad voor je dat hij het snel zat is in je buik en de wijde wereld wil ontdekken. Ik wens je alvast heel veel succes met de bevalling! Sinja balen zeg van dat nieuws, maar ik blijf erbij, het maakt niet uit hoe je er komt, als je er maar komt en dat gaat zeker lukken! Noekie, gefeliciteerd met je ongi! En heel veel succes met klussen deze maand! Ik ben met heeeeel veel pijn weer na 49 dagen ongesteld geworden... Ondanks de teunisbloemolie, ben dr een beetje klaar mee... We gaan pas in 2011 trouwen dus ook dan pas echt klussen dus ik ben in dubio om toch weer een andere anticonceptie te gaan gebruiken maar ik wil niks met hormonen omdat ik nu echt eerst mijn cyclus regelmatig wil hebben... Ik weet niet zo goed wat ik moet... Maar zal jullie er verder niet mee vermoeien, jullie hebben wel andere dingen aan je hoofd! Veel liefs en iedereen succes met alles!
Noeska,blij je nog eens een keertje te horen, wat vervelend seg dat het weer 49 dagen geduurd heeft!Je mag je verhaal enzo hier zeker en vast blijven doen hoor meisje! Zou dan een koperspiraal niets voor jou zijn? Dat is toch iets hormonenvrij denk ik he? liefs xxxx
Hey Noekie, Ja daar heb ik ook al aan gedacht maar ik begreep van de huisarts dat ze die niet toepassen bij vrouwen die nog geen kinderen hebben gehad... Ik kan het nog wel eens navragen. Heb jij daar zelf ervaring mee? Liefs
Hey Noeska, Nee heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriendin van me mocht om de een of andere reden ook geen hormonale anticonceptie gebruiken en zij heeft zo een. Ik geloof dat het wel geplaatst kan worden als je nog geen kindjes hebt maar dat het plaatsen dan ietwat pijnlijker is... Heb een site gevonden met wat meer info: http://www.sensoa.be/1_2_4_1.php liefs xxx
Hey suhe, het is te doen hoor een flinke baby op de wereld te zetten Niet te druk om maken, zodra de weeen beginnen wordt je als het ware geleefd naar mijn idee.. Je krijgt zo'n oerkracht over je, dat gaat helemaal goedkomen! Hier gaat t wat minder, Lieke ligt sinds woensdag in t ziekenhuis. Ze had steeds minder energie, moeite om de fles leeg te krijgen. Sliep heel veel en veel spuitluiers. Het is allemaal even afwachten, uit de eerste ontlastingkweek kwam niet veel. Gisteravond nog weer een gedaan. Er heerst buikgriepvirus maar tis nie duidelijk of zij dat ook heeft. Sinja, al nieuws? ik ben er verder nog niet aan toe gekomen om bij te lezen door alle gedoe, komt wel weer! liefs
Ohw Miekie, wat vervelend! Zo kun je ook niet lekker genieten van je kraamtijd. Hopelijk is er snel duidelijkheid en blijkt het maar een 'gewoon' buikgriepje te zijn (niet dat dat minder erg is natuurlijk, begrijp me niet verkeerd!). Gaat het met jou ook een beetje? Hou je taai hoor! Veel beterschap voor de kleine meid!
hm is er iets mis met mijn computer of is het de site? Maar de laatste pagina is zoek precies... en jullie banners krijg ik ook niet te zien ... raar... liefs
Er is een deel van de site weg inderdaad! Staat een bericht aan het begin van ieder onderdeel! Dus nu is de laatste update weg... Miekie hoe gaat het met Lieke? Nouska hoe is het met jou? Noukie ben je al gestart aan een nieuwe ronde? Moet je nog op controle bij de gyn? Suhe hou je het nog vol? Echt de allerlaatste lootjes! Jipper hoe is het me jouw en je mannen? Ga je van de zomer ook op vkantie met je gezin? Hier alles goed, afgelopen dinsdag heeft mijn vriend moeten bloedprikken voor het dna en chromosomenonderzoek. Ik heb weer een inwendige echo gehad en mijn eisprong is geweest. De gyn. zei dat bij mij er alles goed uitziet! Dat is dus wel superfijn om te horen. het is definitief icsi geworden en 6 mei krijgen we alle defi uitslagen + behandelplan doorspreken! Ik moet alleen dinsdag nog bloedprikken voor mijn progesteron en hiv/hepatitis (de laatste 2 zijn belangrijk voordat je aan icsi mag starten)
Hoihoi, Had het bericht natuurlijk veeel te laat gelezen van het foutje dat gebeurd is op het forum Sinja, jeetje een heel gedoe seg bloed prikken en nog eens testjes doen enzo maaaar alles voor het goede doel he ik ben er zeker van dat jullie geduld beloond zal worden met zo een prachtig beebje!Wij duimen alvast nog steeds mee!Hou moed he meisje! Suhe, hoe is het met jou?Nog een heerlijk bol buikje?Of al aan het genieten van je kleine mannetje? Spannend! Miekie, hoe stelt Lieke het ondertussen? En jipper en Noeska en de andere, hoe stellen jullie het? Hier zitten we in de vruchtbare periode...volgens de banner toch want gebruik geen ovu testjes.Heb wel wat steekjes precies maar ondertussen weet ik al hoe goed dat lijf van me, mezelf voor gek kan houden dusja...We zijn nu aan ronde 2 na de curretage bezig.De eerste ronde telt wel niet mee eigenlijk want dan moesten we een condoom gebruiken tot de eerste ongi gekomen was. Dus eigenlijk ronde 1 nu he Het is wel allemaal heel dubbel.Langs de ene kant hoop je dat het ineens raak is, maar aan de andere kant probeer ik mezelf niet al te veel valse hoop te geven. Ik hoop zo op zwanger maar ben tegelijk zoo ontzettend bang dat het weer mis gaat lopen ofzo... Dusja afwachten maar he Intussen geniet ik dus maar dubbel en dik van onze kleine man!En het mooie weer nu!Hopelijk nemen de paasklokken het zonnetje niet terug mee naar rome! haha liefsxxx
Iritant hè, dat alles weer weg is? Maar goed, we beginnen gewoon vrolijk weer opnieuw... @Sinja; Blij weer wat van je te horen. Ik was even bang dat jullie slecht nieuws hadden gekregen ofzo. Fijn dat bij jou in ieder geval alles in orde is. Dat geeft moed. Als straks de hele MMM écht op gang is zal het vast niet meevallen, maar zoals Noukie al zei; Het is voor het goede doel. En het is jullie zo gegund, dat moet goed komen! Zelfs wij, die je eigenlijk niet eens echt kent, duimen voor jullie! @Noukie; Je onzekerheid is heel begrijpelijk denk ik. Maar ook jij moet hoop houden hoor. Het komt voor jullie ook vast weer in orde. Nu aan de klus dus... @Suhe; Trek je het een beetje met dit weer? Pff...ik moet er al zo aan wennen, kan me wel voorstellen hoe jij je moet voelen met je dikke buik! Rustig aan doen hè? @Miekie; Hoe is het met de kleine meid? Drinkt ze al wat beter? En trekken jullie het nog een beetje om je steeds naar het ziekenhuis te moeten slepen? Probeer af en toe ook even tijd voor jezelf te nemen hè? Al is het maar even een poosje in de zon zitten. Dat heb je echt nodig, neem dat maar van mij aan! Nou, hier hebben de jongens behoorlijk last van de warmte. Het is ook nogal een omschakeling vind ik. We mogen natuurlijk niet klagen, maar iets minder meteen had wel gemogen... Het is op hun kamer steeds rond de 21 graden. Koeler krijgen we het niet. Dus ik snap ook wel dat ze niet goed kunnen slapen. Hopelijk koelt het tegen de avond een beetje af en slapen ze vanacht weer goed. Dat zou ik zelf wel fijn vinden... 8) @Sinja nog een keer; We gaan van de zomer wel 'op vakantie', maar heel dicht bij huis. Mijn ouders zijn fanatieke scouts en zij beheren iedere zomer een paar weken een groot scoutingterrein aan het water. Daar zetten we ook 2 weken onze tent op. Heerlijk! Heb er nu al zin in. Over een week of twee gaan we overigens ook kamperen. Dat doen we ieder jaar met vrienden en familie. Dit jaar blijven we, omdat de jongens en hun 2 maanden oudere nichtje meegaan, ook dicht bij huis. En er is een gebouw op het terrein waar we kunnen slapen als het in de tent te koud is. Lukt het helemaal niet, dan zijn we binnen een half uur weer thuis. Kijk er wel heel erg naar uit. Hopelijk is het dan ook mooi weer...!
Sinja, mooi dat bij jou alles goed is, ik zal voor je duimen dat het bij je vriend ook goed is. Dat van dat bloed prikken voor hiv is maar een formaliteit toch? Wel lekker dat er zo'n vaart achter zit. Noukie, veel succes!! Tuurlijk moet je jezelf niet teveel valse hoop geven, maar het is jullie gegund. Miekie, hoe gaat het met Lieke? Jipper, dat klinkt erg gezellig allemaal. Tja, de jongens moeten ook even wennen aan het warme weer. Als het straks nog warmer wordt, kan je ze buiten met water laten spalen. Dat vind ik altijd zo'n leuk gezicht. Van die kleine kindjes met een grote pet op met hier en daar nog wat sporen van zonnenbrandcrme en dan die bolle buikjes in zo'n zwembroekje. Hier gaat het zijn gangetje. Afgelopen vrijdag naar de gynaecoloog geweest. Onze knulletje is op het moment tussen de 3600 en 3900 gram. Er is helaas nog geen sprake van inleiden... De 42 weken ga ik niet halen, maar ik moet gewoon rustig afwachten. Ik ben daar alleen niet zo goed in helaas... Ik wil helemaal niet klagen, maar ben het toch wel goede zat nu. Slapen lukt al een week of twee niet meer, vandaar ook dat ik om 5.30 vandaag al achter de computer zit. Ook zorgt dit heerlijke weer ervooor dat ik vocht vast houd. Mijn ring heb ik al af gedaan en de slippers zijn uit de kast gehaald. Soms zijn mijn handen helemaal rood en kan ik ze bijna niet meer buigen. Nog een paar daagjes hoop ik, misschien nog een paar weekjes...
@suhe; Je mag best klagen hoor. Dat hoort ook bij het zwanger zijn... En zwanger zijn is nou eenmaal een hele aanslag op je lichaam. Het is er misschien wel voor gemaakt, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal vanzelf gaat. Ik loop nu ook bij de fysio omdat ik min of meer moet revalideren van de zwangerschap en de bevalling. En dan ben ik nog niet eens 40 weken zwanger geweest... Sterkte met de laatste loodjes hoor. Ik duim voor je dat je snel je kleine mannetje in de armen mag sluiten!