Gestopt met de pil ....! Ook nieuwe leden zijn welkom.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinja, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @San1986
    Ik zat 2 maanden geleden ook met een soortgelijk dillemma. Wij hebben toen besloten om 2 maanden met voorbehoedsmiddel te vrijen. Nu eerste maand voorbehoedsmiddelvrij! Mijn vriend had daar geen problemen mee. Gelukkig had ik bijna geen last ontpillingsverschijnselen. Ik had ook meteen een regelmatige cyclus. Dusssss.....Anders stop je toch in januari...dan hoeven jullie het maar 1 maandje met condoom te doen.

2. simba83

simba83 Actief lid

30 jan 2007
    118
    0
    0
    de mijne de 21ste vind het wel spannend hoor!

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Whaa spannend meiden! Als het nou direct raak is heb je een superkerst ;)

San: wij zitten/zaten in hetzelfde dilemma. Maar ik weet zeker dat dat bij ons niet zou werken. We zouden er dan uiteindelijk toch direct voor gaan... en aangezien ik toch eerst mijn nieuwe werk wil afwachten ben ik nog niet gestopt! Maar tis wel lekker als je cyclus al een beetje op gang is als je er 'echt' voor wilt gaan... maar voor ons zou het dus niet werken ;)

Morgen start ik in mijn nieuwe baan. Ben best wel zenuwachtig! Hopelijk leuke collega's en valt het allemaal mee.. Wie weet stop ik dan ook al eerder ;)

4. simba83

simba83 Actief lid

30 jan 2007
    118
    0
    0
    hoi hoi

sinja succes vandaag op je eerste dagje!

san, je hoort dat je dan een beter inzicht hebt op je cyclus maar voor mij werkte het ook niet want zou ook 1 maand wachten maar dat kan ik dus niet :oops:

mariekie, leuk dat je hier ook mee komt kletsen,
    we zijn idd allemaal rond de 24
    maar ik vind dat niet zo heel jong meer hoor eigenlijk
    ik heb juist het idee dat de leeftijd tegenwoordig lager lligt
    er zijn er al zoveel mama/papa die bij mij in de klas zaten
    krijg nu steeds vaker de vraag "en willen jullie ook kids" :evil: krijg zo'n hekel aan die vraag!

rian, ook leuk dat je mee komt kletsen!
    ik ben ook weleens bang dat het niet gaat lukken
    zulke gedachten vliegen hier ook weleens door mijn hoofd
    maar aan de andere kant net wat mariekie zegt er 80% wordt zwanger binnen een jaar dus eerst maar is afwachten

5. San1986

San1986 Lid

12 nov 2007
    51
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hi iedereen,
    Bedankt voor jullie reacties!
    Dat ik dan toch voor het echie zou gaan, ben ik niet bang voor! Ik zou wel moeten wachten, want as juni ben ik pas klaar met school en ik ga in feb op wintersport!

Maar goed ik heb nog een week om er over na te denken! en anders volgende strip stop ik, toch een maand later!

:thumup:

6. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Welkom nieuwe mensen! Wauw wat een grote lijst worden wel al zo zeg!

Kan iemand nog weer zo'n mooi uptodate tabelletje maken waar we allemaal in staan?
    Ik zou echt niet weten hoe dat moet

7. simba83

simba83 Actief lid

30 jan 2007
    118
    0
    0

hier een nieuw lijstje

8. simba83

simba83 Actief lid

30 jan 2007
    118
    0
    0
    ik kan het lijstje alleen niet op de 1ste pagina zetten
    weet ook niet wie dit wel kan

9. San1986

San1986 Lid

12 nov 2007
    51
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hi iedereen :thumup: :thumup: ,
    Nou ik heb besloten om geen pil meer te nemen!
    Ik ben nu, deze week ongesteld en eigenlijk moest ik zondag beginnen aan een nieuwe strip!
    Nu heb ik besloten om die niet meer te nemen, zodat ik tot eind feb de tijd heb om te ontpillen, zodat ik een normale cyclus krijg! en dan gaan we eind feb. voor het echie!

Iedereen een leuk sinterklaarfeest!

Groetjes Sanne :)

10. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    dit oude wijf hier zal de gemiddelde leeftijd maar eens omhoog halen, haha :D
    Zet mij maar in het lijstje

esther78/ 29 jr / jan 2008

In eerste instantie wilde ik in mei pas stoppen met de pil om zo nog even tijd te hebben om het een en ander te regelen maar besef nu dat dat allemaal luxe problemen zijn die ik ook tijdens zwangerschap kan regelen.
    De zwangerschap kan daarnaast natuurlijk ook nog een tijdje op zich laten wachten en dan heb ik deze maanden er al mooi bij gepakt.

9 jan is mijn laatste pil!

ik heb de etos pillen al in huis, hihi

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi Esther,

leuk dat je je bij ons lijstje wil aansluiten :) Ik herken dat wel, al die redenen die je in je hoofd kunt bedenken om het toch nog even uit te stellen...heb ik ook lang last van gehad...Tis inderdaad waar, de meeste redenen zijn luxe problemen, so why the h... wait?

Succes met zwanger raken :)

12. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hoi Eva,

het is bij mij al helemaal gek en snel gegaan en werd tot vandaag gek van mezelf.
    Ik sta bekend als Esther (het ijskonijn)die niet van kinderen houd maar wel zo van 'misschien als ik ooit de kriebels krijgen'. (had/ heb ook nooit echt een band met mijn moeder gehad en al vroeg met ruzie het huis uit)
    Twee maanden geleden was ik op een familieweekend waar ook een stel met baby was, ze deden zo krampachtig met die kleine dat ik dacht 'dat kan ik veel beter!' Toen viel bij mij het kwartje, dat was voor mij zo'n goed gevoel dat ik dacht ' zie je nou wel, het zit toch wel in me, ik kan wel een goede moeder zijn!'
    Vorige maand is een vriendin van me bevallen en nou moet ik zeggen dat dat gevoel alleen maar sterker is geworden.
    Ben er met mijn vriend over gaan praten en hij zegt er helemaal klaar voor te zijn maar wil zich aanpassen aan mijn tempo.
    Eerst dacht ik mei/juni om aan het idee te kunnen wennen en nog wat dingen te kunnen regelen.
    Dan denk je ,waar maak ik me eigenlijk druk om, ik ga er eerder voor want de kans dat het gelijk raak is is toch gering.
    De ene dag denk ik ik wacht nog even en de andere dag denk je weer ik ga er in jan voor. Om gek van te worden.
    Nu heb ik gewoon de knoop doorgehakt en heb ik rust in mijn donder.

Ben dan ook zeer benieuwd hoe de omgeving reageert als dit ijskonijn bekend maakt dat ze zwanger is.

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zozo ijskonijn, fijn gevoel hè als je de knoop eenmaal hebt doorgehakt! Ik hoop dat we allebei snel kunnen verkondigen dat we zwanger zijn!

14. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    ja, het kan raar lopen! Jij ook heel veel succes met zwanger worden.
    Hopelijk duurt het niet te lang.
    :D

15. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    ilayda
    Member

Leeftijd: 24
    Status: Online

Gebruikersgroep: Geen
    Geplaatst: Zo Dec 02, 2007 6:29 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

hoi meiden ik ben 24 jaar heb met me man vaak gehad over kinderen vandaag weer in de zomer ga ik stoppen met de pil ik denk augustus ofzo dan zijn we ook 1 jaar getrouwd 5 augustus 2007 we zijn nu al 2,5 jaar samen
    ik sta niet in het lijstje :(

16. Juudels

Juudels Lid

6 dec 2007
    5
    0
    0
    Kantoorbaan
    Almere
    Heerlijk toch om er in ieder geval al over te kunnen kletsen! Ben zelf net gestopt met de pil dus verwacht er ook pas wat van in het nieuwe jaar! Spannend! Veel plezier en geniet ervan!

17. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Wij zijn nog niet eens echt serieus bezig, maar ik zit wel iedere dag even op deze site te kijken. Ik vind het ook echt spannend als ik lees dat iemand weer een test heeft gedaan en ben dan erg benieuwd naar de uitkomst.
    Dus als iemand hier het idee heeft dat hij misschien zwanger is, dan wel even laten weten he!

18. simba83

simba83 Actief lid

30 jan 2007
    118
    0
    0

hier weer een nieuwe update van het lijstje

welkom nieuwe meiden!

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Echt stom! Eerst was ik echt heel relaxed. Zo van nou ik zie wel wanneer we zwanger raken, geen haast ofzo. Maar nu ik dan eventueel zwanger zou kunnen zijn, kan ik niet wachten tot mijn NOD en hoop ik zo dat het NU gewoon meteen raak is....dan kan ik mijn ouders rond oud en nieuw blij maken met het nieuws...Hoop zo dat we op de juiste dagen gemeenschap hebben gehad en dat ei en zwemmers elkaar gevonden hebben....AAAAHHH word gek van mezelf!

Ik hoop dat het snel de 19e is.....pfffff :rolleyes:

20. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Nou dan help ik ook de gemiddelde leeftijd weer ff wat verder omhoog :)

Pila79/ 28 jaar / (stoppen met pil januari '08 maar gaan pas echt voor zwanger worden april '08 dan ben ik dus ook 29) / wij gaan trouwen en moeten nog aan de malaria pillen. En ik wil graag dat alle troep uit mn lichaam is voordat we aan kindje beginnen. (past nooit in dat kleine kolommetje :) )

Deel Deze Pagina